PÄIVÄKAHVIN AIKAA

presidenttisekoitus

Muistan nuorena kahvitunnin olleen 12 minuuttia. Koulussa välitunti samoin paitsi ruokavälitunti puoli tuntia? Nyt venähtää kun itse laittaa vaikka vain yksi kuksa pöytään.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seura.kunnassa

      Kahvipirtissä käy vakiovieraat päivittäin joskus useinkin. Oletteko panneet merkille
      kuinka kauan siellä viihdytään? Itse olen käynyt kirkossa ja seuroissa. Kirkkokahveilla ainakin rovastilla on usein kiire ehtiä seuraavaan tapahtumaan.

      • kuopusx

        Kirkkokahvit saatan nauttia ihan yksin kotona.
        Kirkkoihin ei ole matka esteenä vaan valinnan vaikeus kun näköetäisyydelläkin puolen tusinaa temppeliä.


    • Kahvihammash

      Lapsena jouduin uskonnollisiin illalnistujaisiin äidin seurassa ihan kylliksi. Sieltä asti on varmaan allergiani virsilaulantaan.
      Kirkkokahveilla olen ollut 70-vuotispäivilläni, samoin paremman puoliskon. Srk lähetti oikein kutsun. Mutta siihen ovat kirkkokahviut jääneet.

      • kuopus.1957

        KUOPUS-nimellä tunnettiin ja ilmeisesti edelleen kun sain kahviseurakseni usein
        kansanedustaja Viljami K:n ja meillä oli miellyttäviä keskusteluja joista kronikkaankin
        laittoivat pitkän...hmm.
        Muistan kun ystäväni vei iäkkäälle tädilleen terveisiä eikä täti muistanut kunnes...
        "Tottahan minä kuopuksen tunnen.."


    • kuopusx

      SEURA KRUUNAA
      päiväkahvin kuin myös yhteiset keskustelutkin. Muistelen mielelläni jopa lapsuuden tapahtumia. Seuratilaisuudet ovat yhä muistoissani. Naapurin seuroihin tuli puhujaksi Lauri Huovinen perheineen. Viereeni istui Eero-poika, jokaq minua nuorempi. Lauri H. oli mielenkiintoisimpia seurapuhujia, mutta yllätyin kun sittemmin sain olla kuulemassa Eero-piispan saarnoja - hänkin jo emeritus on.

      • Kuulehan Pilmari! Tämä on keskustelupalsta, jossa yksi avaa ja muut vastaavat. Itsekin voi tietysti kommentoida vastauksia.

        Mikä on tuon itsekeskustelusi tarkoitus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe