Shell Levänen

Perakammarinpoika

Mitä mieltä olette Shell Leväsestä?
Muutin juuri jynkkään ja asioin siellä kahvin merkeissä silloin tällöin. Tuntuu, että siellä on asiakaskato vai olenko vain väärään aikaan kahvilla. Noh, saapi olla ainakin rauhassa.
Ennen vanahaan siellä asioidessani 10 v. sitten, asiakkaita oli tungokseksi asti.
Lupsakka asiakaspalvelu ja rauhallinen paikka.

20

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omläö

      Nyt kun laitetaan Suomea kuntoon, niin kahvit on keitettävä kotona.

    • Leväne

      Shell Levänen on hyvä huoltoasema hyvällä paikalla.

    • Hannukky

      Mukava paikka, kauppojen pidennetyt aukiolot vievät asiakkaita varmasti huoltamoyrittäjiltä. Nuoriso pyyhkii älylaatikkoosa,ei sosiaalista elämää enää.

    • Luotettavaapalvelua

      :D Muistan iäti sen kun tankkasin auton kyseissä paikassa. Sitten rupesin pesemään auton tuulilasia sekä sivuikkunoita ja takalasia... Sisältä ryntäsi vanha mies huutaen minulle " ÄLÄ LIKAA SITÄ VETTÄ!!! " Ja kaikki varmaan tietää ketä tarkoitan?
      No minä kysyin " No kai tankkauksen jälkeen saa puhdistaa autonlasit!? " Hirveä huuto siitä kun vesi menee likaiseksi...
      No en sen jälkeen ole käynyt kyseisellä huolto-asemalla....

    • AutoilijaErkki

      Mukavan edullinen tankkaspaikkakin tuntuu olevan. Polttoaineiden litrahinnat eivät ole kuin n. 10-15 senttiä kalliimmat kuin kaupungin toiseksi kalleimmat.

      • HevosmiesHeikki

        Tuoltahan ne eri myyntipaikkojen hinnat näkee, niin ei tarvitse kenekään pelkästään AutoilijaErkin tietotoimiston hintatietojen varassa olla:
        http://www.polttoaine.net/Kuopio


    • Automies_007

      Valitettavast E85:sta ei saa muualta Kuopiosta (halvemmalla). Vertaa esim. Jyväskylän hintoihin.

      • AamuVirkkuErkki

        Ja kun re85 siirtyi Leväsentien St1:ltä Leväsen Shellille, pompsahti hintakin heti 10 senttiä kalliimmaksi, kuten muutkin polttoaineet. Tankkaako ihmiset joillain alennuskorteilla siellä? Mitään muuta järkeä en näe maksaa kalliimpia hintoja, onhan noita edullisempiakin. re85 polttoaineessa ei ole kilpailua Kuopiossa.


    • fantomfani

      Yllättävän paljon pöpejä on siellä

    • Pöpilästätullut

      Pöpejä on joka paikassa.

      • käyppä.kuule.kahtoon

        Inarissa ei ole. Liian kylmä ilmasto, että pöpit selviäisi siellä.


      • Pöpilästätullut

        Kävitkö kokeilemassa? Onneksi tulit järkiisi ja tulit takaisin omiesi joukkoon pöpilään.


    • Kiitollisuutta

      En koskaan tankkaa siellä. Käyn ainoastaan pesemässä siellä ilmaiseksi auton ikkunat ja paperilla pyyhkimässä valot. Tosi ystävällistä palvelua olen aina saanut.

      • liuotin-aine

        Ole hyvä vaan. Minä käyn aina kusemassa niihin vesisankoihin. Joskus kusen kotona ja tuon jugurttipurkilla.


    • kokemukseni.asiasta

      Onko siinä muuten taksiasema samassa? Joskus siellä käynyt ja aina seisoo ulkona sellaisia tyynelläkin huojuvia herrasmiehiä, jotka nousevat siitä taksiin.

    • Kahviaparhaiten

      Ei kyllä parempaa kahvia saa mistään. Tai saa varmaan,mutta vertasin kahvinlaatua esim. Abc-asemien konekahveihin. Kyllä siellä on saanut ihan jonottaa aanukahvia,ettei ole kuollut ainakaan aamuisin.

    • ABC-kahvi..kuraa..kuraa

      ABC-kahvi on tosi syvältä. Varmaan sitä samaa kuraa kuin intissä,
      kahvilaatikossa luki jotain "talous/teollisuus-kahvia, ei vähittäismyyntiin".

      • VELMIESJABRU

        Missäs saa muuten puhdistettua auton tuulilasin nykyään...? Huoltiksen pitäjät ovat sitä mieltä,että nyky-kärryn tuulilasit eivät paskannu....vielä jokunen aika sitten...(jota nykynuoret ei muista),jokaisen tankkauspisteen luona oli vati ja siinä lasta,jolla ikkunan sai edes jollain lailla puhtaaksi...kunhan taas talvi tulee,on hauska nähdä,missä kurakelillä autoilijat pesevät paskaiset tuulilasinsa.


    • Jynkkäläinen

      Jos yrittäjä tulee huutamaan ulos tankkaaville ja tuulilasiaan peseville asiakkaille, että painu vittuun täältä pesemästä autoasi, kuten minullekkin kävi tässä taannoin. Saa uskoa etten uudestaan kyseiseen paikkaan enää mene.

    • Kaltsukai

      Olihan tuolla kahvinjuojoo vaikka kui,ku päivällä käväsin tupakkia hakemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe