Minkä tasoisia olette?

ridaajaa

Kiinnostais,minkä tasoisia ootte ja kauan ootte ratsastaneet?

Olen itse ratsastanut vähän yli viisi vuotta, ja olen tasoltani P-C. Perusmerkin olen siis suorittanut ja ehkä varmaan pian myös C-merkistä kouluosuuden, esteosuuden ehkä parin vuoden päästä. Esteitä olen mennyt yksittäisenä n. 40cm ja ratana ristikkoja/20cm.

29

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsastaja1111

      En oo vielä merkkejä suorittanut mut koulu varmaan HeB, esteet irtona huimat 60 cm ja ratana 30 cm. Perusratsastusta on kehuttu tosi paljon, tasoa en tiedä. Ratsastanut oon 4 vuotta.

    • poniponiponi

      Olen ratsastanut jo 13 vuotta, mutta junnaan edelleen heC-B tasolla, esteillä ratana 60-70. Mut yksi kaveri on ratsastanut vasta 5v ja on tasolla heB ja re 80-90cm et kaikki kehittyy omaa tahtia.

    • AkujaEpsu

      Oon ratsastanu viis vuotta, merkkejä en oo suorittanu mut varmaan HeB asiat menis jo ja ratana hyppään kuuttakymppiä ja kisannut 40-ja 50cm

    • qqwv

      Ratsastanut 5 vuotta ja olen he/c-b tasoinen, ye 80cm ja ratana vähän yli 60.

    • showjump

      Ratsastanut olen 14 vuotta. Tasoltani koulussa heA, mutta hevoseni on tasoa vaB, joten vaativan tehtäviä voidaan suorittaa (en ole kisannut koulua aikoihin, joten taso ei varma). Esteitä olen mennyt nyt kisoissa 110cm luokkia ja treeneissä ollaan hypätty 120-130cm rataa.

    • Ratsastajayas

      Ite He B/A tasonen koulussa ja esteillä 2 tasolla kisaan. Oma heppa menee He C/B tasoa ja esteitä re 80cm ja ye 90cm. 12v siis oon ja 8v ratsastanut:))

    • showjumperr

      18v ja ratsastanut pian 14 v. VA C/B koulua, ja esteitä 3. Tasolla. Maastoesteitä tulee hypättyä satunnaisesti kork. nyt 80cm.

    • hevostelijja

      Ratsastanut olen 6vuotta, HeB asiat menee, C-merkin oon KOULUPUOLELTA suorittanut. Esteissä Ye 65cm Re 50cm, 60cm rataa kisoissa ei varmaankaan voi laskea kun en yhdenkään esteen yli päässyt. Kisaan koulussa HeC-tasolla (tuloksin 60-65%), pari kertaa HeB, tosin hyvin huonoin tuloksin (38% ja 42%)
      Esteillä oon kisannut ristikko-40cm.

    • Motivoitunut

      Ratsastanut oon 8 vuotta, koulutasolta oon vaB, estepuolella ye on 130 cm, ja re on 70cm. Kirjaimellisesti kaikki mitä teen netissäki on vaa heppajuttujen ympärillä, katon kouluvideoita yms :D Oon 15 v

    • Ruskeinsilmin

      Oon ratsastanu 4 vuotta. En oo ikii mitää merkkei suorittanu mut oon HeC/B, Re: 85cm, Ye: 100cm

    • hidaaas

      5 vuotta oon ratsastanu, koulutasolta HeC-HeB, esteissä ye 60cm re 40cm. Kisannut oon esteissä puomiluokkia ja yhden 20-30cm luokan (hyl.) ja koulussa HeC 50-58% tuloksia ja kerran HeB 36%

    • ihminen007

      Ratsastanut oon 6vuotta ja HeB, jotkut HeA asiat. kisaan HeC 64-69% tuloksin ja HeB 57-59% tuloksin. En ole hypännyt nyt noin 5kuukauteen, joten ye 65cm ja re 55cm.

    • riderfromfinland

      Olen ratsastanut vajaat neljä vuotta, kisaan 70-80cm, harjoituksissa 80-90cm ja koulua menen n heB-A ja kisoissa heC-B. Osaan siis ratsastaa laukanvaihdot, avot sulut ym.

    • 292335

      Oon ratsastanut nyt vähän yli 6 vuotta, koulupuolelta HeB-HeA, kisaan HeC:tä 65-70% tuloksin ja HeB 57-59%. C-merkin olen koulupuolelta suorittanut, B-merkinkin olisin voinut suorittaa mutta en ole jaksanut :D
      Esteillä ye n. 65-70cm ja re 60cm.
      Kisaan esteissä ristikko-40cm puhtailla radoilla, kerran 1 60cm (hylky)

    • 071

      Olen ratsastanut neljä vuotta, HeB ja ye 60cm ratana 50cm. C-merkin suoritin koulupuolelta kesällä 2015, esteitä en ole suorittanut taitojen uupumisen takia. B-merkistä kouluohjelmankin suoritan kun tilaisuus tulee.
      Olen kisannut koulussa vaihtelevin tuloksin, joko häntäpäässä tai sitten voitto: D (C-luokista 64-68%, B-luokista 57-59%)
      Esteillä olen kisannut vasta 6 kertaa, 3 kertaa puomi/ristikkoluokan (2x 0vp 1x 4vp, sijoilla jaettu 1.-6.) ja 3kertaa (30-)40cm luokan (3x 0vp, sijoilla 1., 5. Ja jaettu 1.)

    • heppailu

      Ratsastanut olen 5v. Hypännyt ratana 60(?)cm ja yksittäisenä 80cm. Koulussa olen he B, mutta myös jotkin helppo A asiat menee kohtalaisesti.

    • Boninen

      Oon ratsastanut vähän yli neljä vuotta. Ratana oon menny joku 50-60cm ja yksittäisenä jotain 70cm.

    • Boninen

      Ja tohon äskeseen vielä, oon suorittanut merkeistä perusmerkin, ja C-merkin este ja kouluosuudet :)

    • 2502

      Oon ratsastanut 6 ja puol vuotta, HeB ja ye 50cm ja ratana 40cm. Oon suorittanut C-merkin koulupuolelta, estepuolelta en.

    • hevostelijja

      Oon ratsastanut hieman yli 5 vuotta, ja olen noin. HeB-HeA tasoinen, enenmmän ehkä heB mutta jotkut HeA asiat menee. Ye 65cm ja re 50cm. Kisaan koulussa HeC tuloksin 49-53% ja esteillä kisaan puomi/ristikkoluokkia. C-merkin koulupuolelta olen suorittanut (51 prosentilla), B-merkin kerran olen koettanut mutta en päässyt läpi (44%)

    • 151

      Oon ratsastanut hyvin epäsäännöllisesti aluksi 2-3 vuotta, nyt viimeiset 2ja puoli vuotta säännöllisesti. Koulupuolelta olen HeC-HeB, esteitä en ole vielä paljon hypännyt mutta ye 40-50cm ja re ristikot

    • Ratsastaja03

      Itse olen ratsastanut noin 5 vuotta, HeC-merkin oon suorittanut mutta HeB asioita tehdään tunneilla. Yksittäisinä hyppään hevosesta riippuen n. 60cm ja olen kisannut 40-50cm luokissa

    • 0...0

      Olen 4 vuotta ratsastanut, koulussa He B-A ja esteillä re 80-90cm

    • Skingatar

      Olen 13-vuotias, ratsastanut vajaa 4 vuotta. Hypännyt olen yksittäisenä n. 70cm ja ratana 60cm.
      Kisannut en vielä ole kovin paljoa, sillä haluan ensin varmistaa että olen oikeasti valmis, mutta esteillä olen mennyt vasta 40cm harjoituskisat, HeC koulukisat ovat pian edessä

    • 18.4

      Ratsastanut olen kohta 5 vuotta, koulussa ehkä HeB, joitan HeA asioita, esteitä en ole paljoa mennyt, yksittäisenä n. 60cm ratana 40-50cm, kisoissa hypännyt lähinnä ristikkoa.

    • notsure

      Ite oon ratsastanut 5 vuotta ja tasoltani olen HeB(/A?) ja re 100m ja yksittäisenä 110m

    • heppailijja

      Oon ratsastanut 6 vuotta, HeB-HeA, ye 100cm re 70cm

    • SSha

      14v ja olen ratsastanut koko ikäni. Itsellä kaks peeveetä ja poni. Startannut olen vaativaa yli kuudenkytä prossan tuloksilla kansallisia ja esteillä olen hypännyt 130 kansallisella ttasolla

    • Kouluratsastelija

      Oon ratsastanut 7 vuotta, tosin muutama eka vuosi talutuksessa. Nykyään olen n. HeC-B tasoinen. Esteillä 50-60cm,koska olen keskittynyt kouluratsastukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe