Porilaiset nousukas ämmät

Huomannut

On porschea, bemaria, audia... Usein kuskina 30-60 vuotias blondi nainen. Miehet ajelevat parin tonnin romuilla jotta rouva voi edustaa perintörahoilla.

Älykkyyttä ja sivistystä ei valitettavasti voi periä.

38

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooo.o

      Kyllä. Useimmin uuden auton ratin takaa löytyy julkisen puolen suojatyöpaikka loinen. Ne pystyvät osamaksuja makselemaan, eikä työkään rasita.

      • puhut

        totta


      • kiimapisarat

        mahla vitusta valuen käytetään valtaa oman surkean itsetunnon pönkittämiseen, ovat monet sitä kautta ikuisella egotripillä vitun nyrkillätapettavat kusiluuskat.


    • Hiljaa_räkänokat

      Sillä ajetaan mihin on varaa. Tottakai teitä vituttaa, jos omassa pihassa on Fiat 127 vm.-78. Menkää töihin luuserit. Ei teille kukaan tule sinne Pihla-Pubiin tai Tähtisumuun hommia tarjoamaan. Hophop yhteiskunnan elätit! Töihin sieltä!

      • VelatonAina

        Ei, vaan sillä ajetaan johon ei ole edes varaa. Osamaksut tapissa ja unta ei saada kun "premium" velkakoslan viimeinen suuri erä tulee uniin.


      • Preemiumi

        Ota kolmaskin olut ja syytä kaikesta kapitalisteja luuseri.


    • HildenPer

      Vaimoni on kasvatustieteiden maisteri ja erityisopettaja. Ja ajaa omalla Porsche Cayennellaan. Hän on 63-vuotias ja ostanut auton käteisellä ihan omilla rahoillaan ja käteisellä. Joten sivistystä kyllä riittää. Itse olen vain diplomi-insinööri valtion leivissä ja minulle riittääkin tuo MB GLS ihan hyvin. Pääasia että molemmilla on turvallinen auto. Poika on Kapteenina isossa Roro laivassa joten kokoa on hänenkin ajokillaan vaikka sen omistaakin varustamo jonka perässä ei ole Suomenlippu. Aloittajan lapsuus on varmaankin ollut aika vaikea ja pelkkiä puuleluja käytössä. Mutta sivistystä ei hänelle ole annettu edes teelusikalla.
      Ja minä olen syntynyt Porissa Maantiekadunvarrella olevassa silloisessa kaupunginsairaalassa.
      Tästä en jatka tämän enempää.

      • AloittajaVelaton

        Kiitos hauskasta alaluokan egonbuustaus tarinastasi.

        Itse olen sijoittanut rahani porilaisiin kerrostaloasuntoihin ja niitä minulta löytyy jo 14 kappaletta. Niillä saisin vaikka kaksi tusinaa käytettyjä Porschen raatojasi.

        Ajan edelleen pari vuotta vanhalla avensiksella.


      • Avensis_oli_ainoa_tosi

        Sitten heräsin, purin leegoista kokoamani 14 "asuntoa" ja huristelin vanhalla avensiksellani leipäjonoon.


      • HildenPer
        AloittajaVelaton kirjoitti:

        Kiitos hauskasta alaluokan egonbuustaus tarinastasi.

        Itse olen sijoittanut rahani porilaisiin kerrostaloasuntoihin ja niitä minulta löytyy jo 14 kappaletta. Niillä saisin vaikka kaksi tusinaa käytettyjä Porschen raatojasi.

        Ajan edelleen pari vuotta vanhalla avensiksella.

        Minä myin Porista 8 asuntoa. Ja muutin pois. Täällä Turussa on oikein paljon mukavampaa asua. Olemme vaimon kanssa eläkkeellä ja elämän aikana kerätyt varat ovat nyt kaikki omassa käytössä. Olemme lähdössä 3 kuukaudeksi Karibialle.


      • preventteri

        Härregyyd,että on poikakin kotoa pois luuhaamasta saatu.Että oikein poro-alukseen ja oikein Panaman lippu liehuu ahterissa.Oi sitä autuutta kun poitsu lähettelee postikortteja iskälle ja äiskälle.Katsokaa vain,ettei vain joudu kippari joron jäljille,kun on päässyt äiskän helmoista eroon.Ja äiskästä sen verran,että kannattaisiko se Borsse vaihtaa mahdollisesti hyvään opaskoiraan.Iskä pitäköön mersunsa mahdollisuuksiensa mukaan.


      • pärttyli
        AloittajaVelaton kirjoitti:

        Kiitos hauskasta alaluokan egonbuustaus tarinastasi.

        Itse olen sijoittanut rahani porilaisiin kerrostaloasuntoihin ja niitä minulta löytyy jo 14 kappaletta. Niillä saisin vaikka kaksi tusinaa käytettyjä Porschen raatojasi.

        Ajan edelleen pari vuotta vanhalla avensiksella.

        No johan on maailmankirjat sekaisin,ettäkö sitä oikein avensiksella hurjastellaan.Nythän tässä menee audi/demari/mersu-kuskeilta aivan pasmat sekaisin,ettenkö sanoisi itsetunnon romahdus.Ja vielä sekin harmi kaivelee kuskien sielun syövereissä,jospa se avensis onkin ostettu KÄTEISELLÄ.Oi autoja voi tapoja.


      • seurasetä
        HildenPer kirjoitti:

        Minä myin Porista 8 asuntoa. Ja muutin pois. Täällä Turussa on oikein paljon mukavampaa asua. Olemme vaimon kanssa eläkkeellä ja elämän aikana kerätyt varat ovat nyt kaikki omassa käytössä. Olemme lähdössä 3 kuukaudeksi Karibialle.

        Ei niistä asunnoista paljoa herunut, jos ei riitä kuin kolmen kuukauden oleskeluun Karibialla;D.


      • bertill

        Näkkäläjärven paliskuntahan on sijoittanut ulkomaille.Kuka tietää onkohan tämä poro-alus heidän.Olisihan se hienoa jos hiltenperin vesasta on tullut paliskunna kapteeni(meri).


      • B.Elsebuub

        Eikös siellä Porissa ennen ollut Maantiekadulla veneeristen tautien sairaala,kuka sitten on syntynyt missäkin.


      • jatkoromaani

        Mitähän sieltä olisi vielä tullut lisää,jäi kyllä vähän jännään kohtaan.


    • Aloittajallen

      Ei tarvitse kummoisessakaan duunissa olla, (useimmiten kuitenkin jonkunnäköisen koulutuksen vaativassa pl. vuorotyöt ison firman varastossa tms.) niin saat kyllä aika helposti rahoitusta autoon. Olet ilmeisesti alaikäinen finninaama tai luuseri, tai molempia..

      • MukavataKuitennii

        Eikö kuitenkin ole mukavaa ajaa sillä 5000,- OMALLA autolla.

        Kuin että olla perse ruvella naimisissa työpaikan kanssa sen velkaisen EI OMAN auton takia.


    • Eihyvääpäivä

      Monikaan ei ole perse ruvella, eikä ainoastaan sen takia väkisin töissä, eikä varsinkaan jossain inhoamassaan työpaikassa jotta saisi maksaa sen 300-500 e auton osamaksua. Siinähän sitä lyhennellään niinkuin muitakin maksuja. Sitten kun/jos kasvat isoksi, niin tajuat että velkarahalla sitä kuitenkin isompituloisetkin haltijoiksi ja sitä myöten omistajiksi pääsee. Ja takoitan myös vähän muitkin asioita kuin autoja. Se nyt on vaan tosiasa että toisilla se ei tee tiukkaa maksaa noita, ja voin sanoa että uudella autolla on kyllä paljon mukavampi ajaa kuin niillä muutaman tonnin autoilla, niitä väheksymättä. Kokemusta on.

      • EnMaksaKorkoja123

        Itselläni on velaton parin tonnin Audi A6. Voin väheksymättä kertoa että ajonautinnossa ja luotettavuudessa pesee uudet ämpärimuovista tehdyt kolmipyttyiset uudet autot 100-0.


      • setänasse
        EnMaksaKorkoja123 kirjoitti:

        Itselläni on velaton parin tonnin Audi A6. Voin väheksymättä kertoa että ajonautinnossa ja luotettavuudessa pesee uudet ämpärimuovista tehdyt kolmipyttyiset uudet autot 100-0.

        Jahas,että pari tonnia hyvästä rapumerrasta?


    • einogröön

      Parin tonnin Audi ei voi olla kovinkaan kummoinen ajonautinto :)
      Ei pahalla. Mikään parintonnin auto ei ole.

      • orkutonkuski

        Tarviiko ajaessa sitten saada Orkut vai mistä on kyse? Itse ajelen vanhalla louskulla ja vaimon kanssa sitten ajellaan orkkulaan tarpeen vaatiessa.


      • kukintyylillään

        Mulla ei ole autoa eikä omistusasuntoa. Sinsi mulla onkin varaa käyttää finnairia matkantekoon.


      • bertill

        Mikä perkeleen ajonautinto?Kuuden kupin kumarassa ajo, niinkö?


      • pilvenveikko
        kukintyylillään kirjoitti:

        Mulla ei ole autoa eikä omistusasuntoa. Sinsi mulla onkin varaa käyttää finnairia matkantekoon.

        Minä taas en käytä finnairia vaan omaa helikopteria.


      • OtaLääkkeet
        pilvenveikko kirjoitti:

        Minä taas en käytä finnairia vaan omaa helikopteria.

        Pikku-Ville rauhoittui taas.


    • Lopettakaajo

      Ymmärrän kyllä ihmisiä joilla on tulot sellaiset, että pakasta vedetyn auton voi ostaa. Takuut on olemassa, huoltosopimukset ja hinaukset tarvittaessa sis. hintaan/sopimukseen. Se on erittäin helppoa. Kateelliset ja köyhät älkää nolatko itseänne ja meitä muita.

      • NaisistaTämäAlkoi

        Ja aviossa olevista nimenomaan oli kyse, taitaa se olla niin että jos on hyvä persvärkki niin saa ajaa sillä perheen ykkösautolla ja isäntä ajaa sitä satasen tojotaa.


    • rankkaa.on

      Hyvin olet huomannut. Vähän on erilainen autokanat Porissa nykyään kuin vaikkapa 20 vuotta sitten.

      Suurin osa hienoista autoista on köyhien työläisten rahoituksella ostamia. Kaikki eivät voi olla kuten sinä tai minä: ostetaan käteisellä autot.

      • B.Elsebuub

        Porin autokanat?


      • pieni_korjaus
        B.Elsebuub kirjoitti:

        Porin autokanat?

        Porin autokanta


    • Juttapoika

      Täällä kirjoittelee näköjään kuttaperkkakotteroklopit joilla lippalakki väärinpäin päässä.

      • Jukka.poika

        Täällä kirjoittelevat miehet, jotka ostavat autonsa käteisellä.


    • nolottaa

      Meidän iskä ajaa ratsun luepiirillä, vähän hävettää kun siinä on mustat dekkarit.

      • jakopää

        Ei tarvii hävettää.Ei valitettavasti ole ratsuni luupää,vaan kotimainen Uudenkaupungin porkkanasorvi vuodelta 1970,edelleenkin käy ja kukkuu mustilla dekkareilla!


    • Hallintopäällikkö

      Ja sivistystä on kutsua tuntemattomia rouvashenkilöitä ämmiksi?

      Itse olen virkamies ja hienosti riittää rahat kivaan autoon, vaimokin saa lainata. Akateemisia ollaan molemmat

      • pärttyli

        Itse en ole virkamies,mutta onhan aivan härskiä kutsua kunnon horoperiä ämmiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe