Miehen kylmä katse

Nimimerkkiiiii

Mitäköhän tarkoittaa se, kun selkeästi kiinnostuneen oloinen mies (hymyilee, katsoo pitkään, kyselee) yht'äkkiä muuttuukin kylmäksi? Hän kysyi minulta yhtä asiaa (neutraali) ja vastatessani oli totinen ja vilkuili hieman ärtyneen oloisena muualle. Tämäntapaista on sattunut muidenkin miesten kanssa. Itselleni tulee olo, että onkohan ulkonäössäni yht'äkkiä jotain vikaa ja tuntuu pahalta.

13

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottus

      Eikö tossa tilanteessa voisi kysyä "mikä sulle nyt tuli?"

    • Jape_1988

      Joitakin naisia ei vain voi katsoa kahta kertaa. Lienetkö kenties sellainen.

    • 11112334

      En se ollut minä ! se oli Pirkka.
      Tarina ei kerro missä tämä kohtaaminen tapahtui? oliko juna vai metro? vai lähi räkälä , jossa oli vain EI toivottuja miehiä.
      ei ainakaan yksityisasunnossa.

    • 0811

      Jos kyseessä on entinen alkoholisti tai huumeiden käyttäjä niin heidän mielialansa heittelehtivät lopun ikää.

    • mieskommentoi

      Itse muutun tuollaiseksi, kun ihastun.

    • Leena_Rehumäki

      Itsellenikin on monesti käynyt noin, mutta se johtuu todennäköisesti siitä, että olen aivan järkyttävän ruma nainen.

      • YökLeena

        Voin todistaa että näin on! Olen nähnyt hänet livenä ja vieläkin itkettää ja pelottaa.


    • boooooooom

      tai ap on törmännyt sosiaalisesti estyneeseen tyyppiin...hermo ei kestä mennä naista lähelle eikä puhella kasvokkain. Näitä riittää jotka seurustelee vaan tietsikan kanssa.,,,

    • Se voi olla mitä tahansa, mutta ensin tulee mieleen, että mies on hermostunut ja epävarma ja kun jännittää tarpeeksi, niin ei pysty enää hymyilemään, vaan ilme menee epäystävälliseksi tai vähintään vakavaksi.

    • jokuhienomies

      Kylmä katse on todenäköisesti tunteiden peittämistä. Hän ei haluaa ilmaista ajatukset olipa ne positiiviset tai negatiiviset. Voit tunnistaa ne asiat, jotka tekevät häntä kylmäksi.

      Jos hän sinua vilkuili, niin joko olet kiinnostavaa tai sinulla on jotain hänelle tärkeätä, vaikka hän pyrkii tutustumaan kaverisi sinun kautta tai jotain muuta.

    • kommunikointivirhe

      Jos et vastannut samalla lailla tuohon silmäpeliin vaan vastasit omalla olemuksellasi ja jopa sanoillasi "painu vittuun..." ja mies luki sen torjunnaksi että ei se mieskään mikään ajatustesi lukija ole.

    • itsekinpaniikissa

      Mä sanoisin että tossa taustalla epävarmuus, oot varmaan niin kaunis että hän jäätyy. Yritä auttaa sitä ihmistä ettei se jäisi tosta kiinni.

    • ainoalooginen

      Tulkitsisin, että se on hommannut toisen naisen ja haluaa nyt perua kiinnostuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe