Webnode : Huijari kotisivu-sivusto?

ExKotisivunpitäjä

Minulla oli pari vuotta itse tehdyt kotisivut webnode.fi:stä. Yhtäkkiä sain englannin kielisen mailin sivustolta että sivustoni on suljettu koska verkkotunnus on vanhentunut. Ja minulta ei ole voitu periä maksua verkkotunnuksesta automaattisesti. Missään vaiheessa en ole liittänyt mitään pankkitietoja tälle sivustolle. En ikinä tekisi niin.

HETKINEN HALOO:
"Luo ilmaiset kotisivut, ei maksuja, ei outouksia vain, vain upea kotisivu" Pääsivustolla lukee. Joten rakkaat ihmiset älkää antautuko tämän huijaussivuston uhriksi. Tässä maili joka tuli webnodelta kun kysyin englanniksi ja suomeksi että miten sivuni voidaan sulkea ilman mitään ilmoitusta ja kun olen maksanut aikoja sitten nettitunnukseni ja rekisteröinyt nettisivu tunnuksen omiin nimiini. Tässä
vastaus:

"Jos verkkotunnuksen uusimista ei ole maksettu vanhenemispäivään mennessä, verkkotunnus joka päättyy .com päätyy "karanteeniin". Ensimmäinen karanteeniaika kestää 42 päivää ja toinen 35 päivää. Karanteeniaika on uusien sääntöjen mukainen ja sen tarkoitus on auttaa sinua uusimaan verkkotunnuksesi jos se pääsee vanhenemaan. Kotisivullesi pääsee tällä hetkellä alkuperäisen Webnode -verkkotunnuksen kautta.
Voit maksaa vaaditun summan palauttaaksesi välittömästi verkkotunnuksesi ja jatkaaksesi sen voimassaoloaikaa vuodella. Toinen vaihtoehto on odottaa kunnes verkkotunnus on taas saatavana sen alkuperäisellä hinnalla karanteeniaikojen jälkeen (42 päivää 35 päivää = 77 päivää karanteenia). Ensimmäisen karanteeniajan aikana verkkotunnuksesi palautus maksaa 39,99€. Jos verkkotunnuksesi päätyy toiseen karanteeniaikaan, palautuksen hinta on 119,99€. Karanteeniajan palautushinnat määrittelee keskusrekisteri, ei Webnode.
Ota huomioon, että kun karanteeniaika päättyy, verkkotunnuksen voi rekisteröidä kuka tahansa siitä kiinnostunut. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelen palauttamaan verkkotunnuksen, jos tahdot jatkaa sen käyttöä.
Toivottavasti olen selkeästi kertonut verkkotunnuksen palautukseen liittyvät säännöt ja maksut. Ole hyvä ja kerro minulle haluatko palauttaa verkkotunnuksesi kun se on vielä ensimmäisen karanteeniajan alla, että voin luoda sinulle palautustilauksen. Jos sinulla on kysyttävää, tai jokin asia on epäselvä, älä epäröi ottaa minuun yhteyttä uudestaan."

Todella selkeästi kerrotut säännöt sivuston sulkemisen jälkeen. Kiitos tästä. Siinä meni kaksi vuotta hienoista joka päivä käyttämistäni sivuista hukkaan. Ottaen huomioon vaikka maksaisin nettitunnuksen jonka olen jo rekisteröitynyt, joka on karanteenissa kuin ripulinen kana vieraalla laivalla, niin ei ole mitään mainintaa että sivuni palautuu normaaliksi. Tai milloin tulee seuraava viesti että "Nyt on taas karenteeni 200e. Maksa maksa, koska joku muu voi ottaa nettitunnukseni." Koska webnodehan voi mielivaltaisesti sulkea sivustonne milloin haluaa ilman varoituksia.

Onko muilla samoja kokemuksia? Ja tietääkö joku mikä on tämä heidän mainitsemansa "keskusrekisteri"? Olkaa varovaisia kotisivujenne luotettavuuden kanssa.

35

20849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tässä hinnasto: https://www.webnode.fi/hinnat-verkkotunnukset/

      Ja se keskusrekisteri varmaankin se mistä jotain .com tunnuksia hankkii.

      Ja joo, noilla voi olla karanteeniaikaa siksi, ettei joku pääse varastamaan tunnusta. Nyt saat sen itse auki halvalla.

      HETKINEN HALOO:
      "Luo ilmaiset kotisivut, ei maksuja, ei outouksia vain, vain upea kotisivu"

      "Pääsivustolla lukee. Joten rakkaat ihmiset älkää antautuko tämän huijaussivuston uhriksi. Tässä maili joka tuli webnodelta kun kysyin englanniksi ja suomeksi että miten sivuni voidaan sulkea ilman mitään ilmoitusta ja kun olen maksanut aikoja sitten nettitunnukseni ja rekisteröinyt nettisivu tunnuksen omiin nimiini."

      Eli siis se domain on sinun hallinnassa niin, että voit vaihtaa IP osoitteen vaikka kotikoneellesi?

      Jos et pysty vaihtamaan kotisivusi.com IP osoittetta toiseksi, ei sinulla ole sitä domainia.

      Huomioi sekin, että webnode.fi ei pysty sitä IP osoitetta itse muuttamaan ellei se domain ole heidän hallinnassa.

      Domainien hallinta on eri asia kuin joku kotisivutila tai niiden tekeminen.

    • webbisfani

      Tämä on tiedossani, että webnode poistaa sivut jos ei ole huomannut maksaa domainia ilman eri varoitusta. Minulla on ollut firmassa kotisivut puolitoista vuotta. Nyt teimme kylällemme omat kotisivut. Olisimme halunneet sivustolle pelkän domainin. Nyt se ei käykään! Emme tarvitse maksullisia Premiumpalveluja, mutta webnodesta ei saakaan enää pelkkää domainia. Jos hankit domainin muualta, Webnode perii maksun siitäkin!

      • Webnode

        Hei,

        Me emme koskaan poista tai sulje kenenkään kotisivuja elleivät ne riko meidän käyttöehtoja. Domain voi vanheta jolloin verkko-osoite ei enää toimi mutta kotisivut löytyvät edelleen alkuperäisestä osoitteesta esimerkki.webnode.fi

        Jos olet rekisteröinyt verkkotunnuksen jollakin muulla palveluntarjoajalla kuin Webnodella, mutta haluaisit käyttää tätä verkkotunnusta kotisivullasi, voit siirtää verkkotunnuksen Webnodeen. Webnode ottaa hoidettavakseen kaikki tekniset asiat ja samalla pidennämme verkkotunnuksen rekisteröintiä yhdellä vuodella. Tästä perimme maksun joka määräytyy verkkotunnuksen päätteen mukaan. Esimerkiksi .fi-pääte on tällä hetkellä 24,95€.

        Voit myös jättää domainisi teknisten asioiden hoidon nykyiselle palveluntarjoajalle. Pyynnöstä toimitamme tarvittavat DNS-tietueet jotka sinun pitää välittää palveluntarjoajalle. Domainin liittäminen vaatii kuitenkin meidän Premium-paketin. Muussa tapauksessa verkko-osoite jää muotoon esimerkki.webnode.fi

        Autamme mielellämme
        https://www.webnode.fi/ota-yhteytta-asiakaspalveluun/

        Terveisin Jukka@Webnode


      • Kysyn-vaan-että-onko
        Webnode kirjoitti:

        Hei,

        Me emme koskaan poista tai sulje kenenkään kotisivuja elleivät ne riko meidän käyttöehtoja. Domain voi vanheta jolloin verkko-osoite ei enää toimi mutta kotisivut löytyvät edelleen alkuperäisestä osoitteesta esimerkki.webnode.fi

        Jos olet rekisteröinyt verkkotunnuksen jollakin muulla palveluntarjoajalla kuin Webnodella, mutta haluaisit käyttää tätä verkkotunnusta kotisivullasi, voit siirtää verkkotunnuksen Webnodeen. Webnode ottaa hoidettavakseen kaikki tekniset asiat ja samalla pidennämme verkkotunnuksen rekisteröintiä yhdellä vuodella. Tästä perimme maksun joka määräytyy verkkotunnuksen päätteen mukaan. Esimerkiksi .fi-pääte on tällä hetkellä 24,95€.

        Voit myös jättää domainisi teknisten asioiden hoidon nykyiselle palveluntarjoajalle. Pyynnöstä toimitamme tarvittavat DNS-tietueet jotka sinun pitää välittää palveluntarjoajalle. Domainin liittäminen vaatii kuitenkin meidän Premium-paketin. Muussa tapauksessa verkko-osoite jää muotoon esimerkki.webnode.fi

        Autamme mielellämme
        https://www.webnode.fi/ota-yhteytta-asiakaspalveluun/

        Terveisin Jukka@Webnode

        Onko "Jukka@Webnode" saanut luvan laittaa mainoiksia tälle sivulle ?


    • Älkää-ikinä-tätä

      Webnode on yksi mailman kalleimista palveluista.

      • Anonyymi

        No, esim. kakan katsastaminen katumaasturiksin on kalliimpaa - lisäksi esim. kaasuttimen asentaminen paskakasaan on työlästä!


    • omatsivuni

      Hei,
      Harkitsen webnoden kautta omien kotisivujen tekoa.
      Osaako kukaan neuvoa, voinko tehdä webnoden kautta täysin ilmaisen sivuston, omalla domainilla, jonka olen jo aiemmin hankkinut?
      Vai tuleeko tuonki osoitteen perään webnode.com esim. omatsivuni.webnode.com?
      En löydä tuohon vastausta webnoden sivustolta.

      • dgfdgfdgfdgfdfgd

        Älä harkitse.
        Eikö aloitus kerro jo tarpeeksi?


      • Webnode

        Hei,

        Voit tehdä ilmaiset kotisivut mutta domainin liittäminen vaatii jonkun meidän Premium-paketeista. Halvimmalla Limited-paketilla (tällä hetkellä 2,95€/kk) voit luoda kotisivut meidän työkalulla ja käyttää omaa verkkotunnustasi. Muussa tapauksessa verkko-osoitteesi on muotoa esimerkki.webnode.fi. Hinnastomme:
        https://www.webnode.fi/hinnat-w2/

        Kun haluat liittää domainin, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja me lähetämme sinulle tarvittavat DNS-tietueet jotka sinun pitää välittää domainisi ylläpitäjälle.

        Autamme mielellämme
        https://www.webnode.fi/ota-yhteytta-asiakaspalveluun/

        Terveisin Jukka@Webnode


      • Anonyymi

        Riippuu millä palveluntarjoajalla olet dommusi rekisteröinyt. Sieltä voi automaattisen ohjauksen tehdä tuonne osoitteeseen oma sivu. webnode.fi (mikä on ilmainen)
        Eli. oma sivu.fi > siirtyy osoitteeseen. oma sivu.webnode.fi


    • järkihoihoi

      Yksi hyvä syy käyttää suosiolla fi tunnusta, koska siihen käyttäjällä on täydet oikeudet ihan sama mistä on hankittu. Tämä on ihan viestintäviraston sanelema sääntö. Eli jos fi-tunnus niin on laitonta olla antamatta omistajalle tunnuksia saati vaatia jotain maksuja.
      "Luo ilmaiset kotisivut, ei maksuja, ei outouksia vain, vain upea kotisivu"
      Ja sitten järkikäteen, mahdoton yhtälö. On se hirveää maksaa se 20-30€ että saa ihan toimivan webhotellin com tunnuksella.
      Ja kolmas sääntö: Nettisivuista aina kopio omalla koneella! koska on verkkopalveluja jotka eivät ota mitään vastuuta varmuuskopioinnistakaan. Tosin mielestäni ei edes tarvitse, sitä varten on sitten ne kalliimman hintaluokan webhotellit esim. isoja yrityksiä varten.

    • Webnodenkäyttäjä

      ilmaista ei ole. 49€ vuosimaksulla saat fi. päättyvän oman domainisi webnodeen samoin kuin oman sähköpostisi toimimaan siellä. . katso vaikka www.apyritys.fi Tilasin Domainin Elisan kautta ja sen jälkeen ns hallintatunnukset siirsin webnodeen. Toki sitten lisäpalikat naksaa aina wrikseen jne. 😎

    • Jumpo83

      Itselläni ollut joitain vuosia kotisivut one.com:issa ja ainakaan itse en tiedä parempaa hinta/laatu suhdetta missään toisessa webbihotellissa. (Netcraft valitsi one.com:in syyskuussa 2017 "luotettavimmaksi verkkohotellipalveluiden tarjoajaksi".)

      Jos alla oleva alennuskoodi toimii vielä, niin sillä saa pienen alennuksen jo ennestään tosi halpoihin hintoihin:

      http://one.me/fiaobbns

      • MitenOnTestaaminen

        Voiko tuolla testata sivujen tekoa ennen domainin ostamista? Senverran oloen aloittelija, että pitäis ensin nähdä miellyttäkö palvelu.


      • Webnode
        MitenOnTestaaminen kirjoitti:

        Voiko tuolla testata sivujen tekoa ennen domainin ostamista? Senverran oloen aloittelija, että pitäis ensin nähdä miellyttäkö palvelu.

        Hei,

        Voit testata sivujen tekemistä mielin määrin ja meidän ilmaisella versiolla pärjää pitkälle eikä palvelun ostaminen ole mitenkään pakollista. Voit aloittaa kotisivusi tekemisen täältä: https://www.webnode.fi/

        Ohjeistuksia löydät täältä:
        https://www.webnode.fi/support/

        Terveisin Jukka@Webnode


    • keppihevostelija

      Joo, yritin tehdä keppihevos blogia webnoden kautta. Käytin siihen 4 tuntia aikaa jasitten vain en enää päässyt sinne. ja nyt se on julkaissut blogin itsestään enkä pääse enää kirjautumaan sinne. Mikä mättää?

    • Webnode

      Hei,

      Webnoden asiakaspalvelusta hyvää päivää!

      Me emme koskaan poista tai sulje kenenkään kotisivuja elleivät ne riko meidän käyttöehtoja. Domain eli verkkotunnus rekisteröidään vähintään vuodeksi ja sen vanhemisesta lähetämme useita muistutusviestejä. Vanhenemisen jälkeenkään kotisivut pysyvät ennallaan mutta verkko-osoite ei enää toimi. Kotisivut löytyvät edelleen alkuperäisosoitteesta esimerkki.webnode.fi

      Me tarjoamme kotisivutyökalun mutta verkkotunnusten osalta olemme vain välittäjiä. Mainitsemasi karanteeniajat ja maksut määräytyvät verkkotunnusrekisterin ylläpitäjän mukaan eikä meillä ole asiaan mahdollista vaikuttaa.

      Harmi että sinulla on ollut huono kokemus. Toivoisin että vastaisuuden varalle ottaisit yhteyttä meidän asiakastukeen ja olen varma että asia saadaan selvitettyä parhain päin.

      https://www.webnode.fi/ota-yhteytta-asiakaspalveluun/

      Terveisin Jukka@Webnode.

      • Anonyymi

        Vieläköhän Jukka on hommissa Webnodella? Oma lyhyt kokemukseni tuon firman asiakaspalvelusta oli, että eivät voi auttaa näissä "googlen" asioissa. Kuitenkin kaverini, joka maksaa palvelusta, sai samat tiedot ihan tuosta vain. Todella kiusallinen ongelma minulle, sillä se on jo maksanut minulle kaksi isoa kauppaa. Nettisivuillani on googlessa virhe, jota en siis saa korjattua. Ongelman tiedän jo, mutta se korjautuu ilmeisesti vasta sitten kun maksan palvelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän Jukka on hommissa Webnodella? Oma lyhyt kokemukseni tuon firman asiakaspalvelusta oli, että eivät voi auttaa näissä "googlen" asioissa. Kuitenkin kaverini, joka maksaa palvelusta, sai samat tiedot ihan tuosta vain. Todella kiusallinen ongelma minulle, sillä se on jo maksanut minulle kaksi isoa kauppaa. Nettisivuillani on googlessa virhe, jota en siis saa korjattua. Ongelman tiedän jo, mutta se korjautuu ilmeisesti vasta sitten kun maksan palvelusta.

        Aika erikoinen odotusarvo. Miksi jonkun pitäisi ilmaisella kotisivupalvelulla taata sinulle kaksi isoa kauppaa? Jos oikeasti arvostaa omaa työtään ja on tekemässä jopa pientä tulosta, niin kyllä kait silloin kannattaisi maksaa muutama euro sille joka sinun toiminnan mahdollistaa.


    • paappa58

      Mitäpä jos opettelisit lukemaan ja sen luetun ymmärtämisenkin varmistamaan joltain viisaammalta niin jäisi pois tuo tyhjänpäiväinen räksytys huijarisivustoista. Minulla on ko.sivut käytössäni ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Pienellä vaivalla saa tämmöinen "amatöörikin " tehtyä todella näyttävät ja toimivat kotisivut. Pieni hinta toimivasta paketista koska "ilmaisia lounaita" ei ole.

    • Ajatusreiältä

      Webnode on minuakin palvellut hyvin, kunhan noudattaa ohjeita. Google-näkyvyys on nolla, mutta se onkin oma vika. Tunaroin pari kertaa aluksi, mutta kyllä sain webnodelta myös apua. www.puucee.com

    • Anonyymi

      Nyt oikeasti ihmiset.... Lukekaa ne "manuaalit".
      Selkeästi on kerrottu ohjeet. Tämä toimii paremmin kuin blogger ja SEO osuus myös. Kannattaa vaan laittaa oikeita hakusanoja. Itse olen noin 12 vuotta syöttänyt blogeihin tekstejä ja ensimmäinen kerta kun hakukoneista tulee kolmasosa blogiin liikennettä....
      Vaikka maksaa niin ei kuitenkaanliikaa. Jos teet hyvää sisältöä saat rahasi takaisin nopeasti.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt kahdelle yritykselleni kotisivut Webnodella ja olen aivan erityisen tyytyväinen sekä ohjelmaan että asiakaspalveluun. Minusta kaikki toimii sveitsiläisen käkikellon täsmällisyydellä. Ilmaiseksi ei kukaan tässä maailmassa anna mitään. Mutta hyvästä maksaa mielellään.

      • Anonyymi

        Minulla on kyllä myös pelkkää hyvää palautetta Wenodesta. Olen käyttänyt palvelua nyt 2 vuotta. Ihan tumpelona lähdin sivuja tekmään ja olen saanut erittäin hyvaa ja ystävällistä palvelua asiakaspalvelusta. Askel kerrallaan ja kaikki toimii erinomaisesti.

        Minulla on siis vain hyvää sanottavaa. Helppo käyttää ja asiakaspalvelu on palvelualtis, ystävällinen ja osaa kertoa aloittelijallekinymmärrettävästi vastauksia kysymyksiin. Plussat minulta. Minulla on prenium paketti, ja pidän hintaa edullisena helppokäyttöisyyteen suhteutettuna. Kaipa jokainen ymmärtää, ett palvelun tarjoajallakin on kuluja on luontaista että maksamme hyvästä palvelusta. En minä maitoakaan kaupasta ilmaiseksi hae.


    • Anonyymi

      Rahat lähti vähän yli viikko sitten pankkitililtäni kahteen kertaan korttimaksun yhteydessä enkä saanut haluamaani tilausta tehtyä enkä tilausvahvistusta. Rahaa lähti 2×105,60 ja lukuusten viestien jälkeen asiakaspalveluun en ole saanut rahojani takaisin . Älkää maksako tähän firmaan mitään pankkikortilla. Asiakaspalvelu aluarvioi asiakasta eikä ota tosissaan. Vastaa useiden päivien jälkeen jotain jos vastaa. Viimeisimpään kysymykseeni kaksi päivää sitten koska rahani palautetaan en ole saanut mitään vastausta.

      • Anonyymi

        Rahat tuli lopulta takaisin kahden viikon ja useiden viestien päästä, että sikäli asia kunnossa, mutta aiheutti harmaita hiuksia lisää ja kaksi kertaa käynnin pankissa.


    • Anonyymi

      Mitähän S24:lla on tätä Webnode palvelua vastaan, kun ei tätä ketjua poisteta. Yritin hetki sitten arvostella ELISAN palvelujen hintaa (esimerkkejä antamatta), ei kestänyt monta minuuttia kun poistettiin. Samoin poistuvat tätä S24 sivustoa koskevat mielipiteet.

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt webbinodea vuosien varrella pariin kertaan ja tyytyväinen olen ollut. Olen pärjännyt sen kanssa hyvin vaikka en ole mikään tekniikan ihme lapsi. Ominaisuudet on kyllä riittänyt ainakin minulle ja rahalle on saanut vastinetta. Jos tarvitsisin nyt uudet nettisivut kääntyisin kyllä taas heidän puoleen. Täältä löysin myös katsomisen arvoista asiaa aiheesta

      https://verkkohelppi.com/webnode-kokemuksia/

      Eikä kyllä monella yrittäjällä ole mitään tuhansia euroja nettisivuihin laittaa

    • Anonyymi

      Hyvä. kun ehdin lukemaan postauksesi tänne Webnobista, jonka luulin olevan ilmainen, mutta vaativatkin 1 vuoden sopparista 135€. En vielä maksanut sitä. Toinen itseään kehuva on WordPress, joka on vaikea tällaiselle ei IT ihmiselle, joka ei ymmärrä tietotekniikasta tuon taivaallista. Sen ehdin jo maksaa, mutta mitään tukea en saa sieltä, kun sitä olen jo lukuisia kertoja pyytänyt.

      Taidan ulkoistaa kotisivuni jollekin, joka ylläpitää ne.

    • Anonyymi

      Hyvää huumoria saa irti näistä "ilmaiseksi pitää saada" yrittäjistä

    • Anonyymi

      Mulla on hyviä kokemuksia. Juuri maksoin vuoden jäsenyydestä 85€ pienelle yhdistykselle. Verkkosivujen päivitys sujuu ongelmitta ja asiakaspalvelu pelaa.
      Ja ei en ole Webdonen edustaja tai vastaava.

      Teen kevytyrittäjänä verkkosivuja ja somea, joten Wendone on toiminut mulla hyvin.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt webnodea jonkin verran ja tyytyväinen olen ollut. Webnodesta löytyy helposti arvosteluja esim https://verkkotuloja.fi/webnode-kokemuksia-arvostelu/. Ominaisuudet on riittänyt ainakin minulle. Ei webnode mikään järettömän kallis ole, jos vertaa muihin kotisivukoneisiin.

    • Anonyymi

      Moi, oon käyttänyt webnode neljä vuotta ja tehnyt sinä aikana yli 40 sivustoa asiakkailleni, sivustot toimineet hyvin ja webnode päivittää alustaa koko ajan. Verkkokauppa alustat myös helpporakentaa ja ylläpitää.

      Tukipalvelut toimineet myös aikataulussa ja suomenkielellä.

      Eli voin suositella sivusto!

    • Anonyymi

      En voi suositella webnodea kenellekään joka oikeasti yrittää pyörittää verkkokauppaa. Toimii ehkä jossain pienessä nappikaupassa, mutta ei sellaisessa jossa oikeasti käy asiakkaita.
      Ylläpito ei ole tehtäviensä tasalla, eivätkä osaa ratkaista ongelmia.
      Minun yrityksen sivut kaatuivat 2 kuukaudeksi kesken kovimman sesongin, tappiot olivat merkittävät. Webnodelta eivät kertaakaan itse olleet yhteydessä vaan piti itse potkia asioiden selvittämiseksi. Hyvitykseksi sain sesongin ulkopuolella 2kk ilmaisen premiumin, mitä en luonnollisesti silloin edes tarvinnut.
      Harrastelija porukkaa, joille menee sormi suuhun kun jotain tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe