Pistoolikotelo iPhone 7 plussalle?

afounipopouni

Joissakin poliisisarjoissa etsivillä on semmoinen liivi missä pitävät pistoolia takin alla kotelossaan, olisikoahn kännykälle samalaista? Tuo iPhone 7 plus on niin iso kokoinen, että tuskin menee enää housun taskussa? Kun en ole mikään hiphopparikaan.

Enkä nyt tarkoita semmoista pistoolin näköistä koteloa mikä työnnetään perstaskuun.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • priester

      Minne tämän järjettömyyden tiet johtavat?

      • KivaPieniiPhone

        Puhelimista tehdään pihalaatan kokoisia. Itse en huolisi 7 plussaa juuri tuon koon takia, vaikka muuten varmasti hyvä muuten onkin kaksoiskameroineen ja isompine rammeineen. Saivat muuten isomman akun seiskan sisään poistamalla aataminaikuisen 3,5 mm:n plugin. Mie tykkään isommasta akusta, kuulokeliitännästä viis, kun en koskaan sitä käytä. Bluetooth on nykyaikaa. Jää tuo plugi pikkuhiljaa pois kaikilta muiltakin valmistajilta.


      • Audiolatenssimies
        KivaPieniiPhone kirjoitti:

        Puhelimista tehdään pihalaatan kokoisia. Itse en huolisi 7 plussaa juuri tuon koon takia, vaikka muuten varmasti hyvä muuten onkin kaksoiskameroineen ja isompine rammeineen. Saivat muuten isomman akun seiskan sisään poistamalla aataminaikuisen 3,5 mm:n plugin. Mie tykkään isommasta akusta, kuulokeliitännästä viis, kun en koskaan sitä käytä. Bluetooth on nykyaikaa. Jää tuo plugi pikkuhiljaa pois kaikilta muiltakin valmistajilta.

        Langaton latauskin on ollut pitkään nykyaikaa, miksi sitä ei iphonessa ole?
        Miksi muut saa mahtumaan vanhan ajan latausportin vaikka on lisänä langaton lataus?


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Langaton latauskin on ollut pitkään nykyaikaa, miksi sitä ei iphonessa ole?
        Miksi muut saa mahtumaan vanhan ajan latausportin vaikka on lisänä langaton lataus?

        Uudet laitteet on olleet jo pitkään nykyaikaa, milloin ajattelit vaihtaa museolaitteesi uusiin?

        Langaton lataus oli joskus tullessaan kiva. Aika harva sitäkin käyttää. Miksiköhän?

        Vielä jaksat aiheesta?


      • Audiolatenssimies
        Keke- kirjoitti:

        Uudet laitteet on olleet jo pitkään nykyaikaa, milloin ajattelit vaihtaa museolaitteesi uusiin?

        Langaton lataus oli joskus tullessaan kiva. Aika harva sitäkin käyttää. Miksiköhän?

        Vielä jaksat aiheesta?

        Mutta eikös apple juuri ole näitä langattomia tekniikoita pitänyt nykyaisena, missä viipyy se langaton lataus.
        Sanotko vuoden päästä samoin langattomasta pakko syötöstä kuulokkeille?


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Mutta eikös apple juuri ole näitä langattomia tekniikoita pitänyt nykyaisena, missä viipyy se langaton lataus.
        Sanotko vuoden päästä samoin langattomasta pakko syötöstä kuulokkeille?

        Sanon. Tätä plugia E-N K-Ä-Y-T-Ä. En tarvitse, en todellakaan. Jos sinä tarvitset, mitä väliä? Ethän sinä sellaista omista ja toden näköisesti et tule omistamaankaan.


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Mutta eikös apple juuri ole näitä langattomia tekniikoita pitänyt nykyaisena, missä viipyy se langaton lataus.
        Sanotko vuoden päästä samoin langattomasta pakko syötöstä kuulokkeille?

        P.S. Kysyppä poika Applelta, missä se langaton lataus viipyy, minähän en sitä voi tietää.


      • Audiolatenssimies
        Keke- kirjoitti:

        P.S. Kysyppä poika Applelta, missä se langaton lataus viipyy, minähän en sitä voi tietää.

        Eli langaton tekniikka on huonoa jos apple sitä ei ole tehnyt mutta kun apple sen tekee niin se on hyvä asia, okei, se on tätä puolueellisuutta ja kapeanäköisyyttä.


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Eli langaton tekniikka on huonoa jos apple sitä ei ole tehnyt mutta kun apple sen tekee niin se on hyvä asia, okei, se on tätä puolueellisuutta ja kapeanäköisyyttä.

        "...se on tätä puolueellisuutta ja kapeanäköisyyttä."

        Sellainenhan sinä olet


      • ihmetteliä
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Eli langaton tekniikka on huonoa jos apple sitä ei ole tehnyt mutta kun apple sen tekee niin se on hyvä asia, okei, se on tätä puolueellisuutta ja kapeanäköisyyttä.

        ?????


      • Audiolatenssimies
        Keke- kirjoitti:

        "...se on tätä puolueellisuutta ja kapeanäköisyyttä."

        Sellainenhan sinä olet

        Ei, minä olen se puolueeton.


      • Poliitikko
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Ei, minä olen se puolueeton.

        Ei kai puolueeton moiti yhtä puoluetta politiikassakaan?


      • Audiolatenssimies
        Poliitikko kirjoitti:

        Ei kai puolueeton moiti yhtä puoluetta politiikassakaan?

        Puolueeton on sellainen joka kykenee kertomaan hyvät ja huonot puolet useista laitteista, minä teen näin kuten on jo nähty.
        Puolueellinen ei kykene kuin kehumaan omaa laitettaan, moittii muita mutta ylistää juuri omaa laitettaan parhaimmaksi, näin tekee esim. keke-


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Puolueeton on sellainen joka kykenee kertomaan hyvät ja huonot puolet useista laitteista, minä teen näin kuten on jo nähty.
        Puolueellinen ei kykene kuin kehumaan omaa laitettaan, moittii muita mutta ylistää juuri omaa laitettaan parhaimmaksi, näin tekee esim. keke-

        Jospa "puolueeton" laittais sitten edes yhden linkin, tai copy/paste tekstin, jossa "keke-" kehuu Applea. Olen pyytänyt tätä jo aiemmin - tuloksetta. Ennenkuin jatkat, toteuta pyyntöni.


      • Audiolatenssimies
        Keke- kirjoitti:

        Jospa "puolueeton" laittais sitten edes yhden linkin, tai copy/paste tekstin, jossa "keke-" kehuu Applea. Olen pyytänyt tätä jo aiemmin - tuloksetta. Ennenkuin jatkat, toteuta pyyntöni.

        Jospa keke pysyisi palstan aiheessa vaikka tuntuukin välillä kekellä lipsuvan nuo avauksetkin minun kehumiseen.
        Tässähän sinä lässytät applen puolesta ja et pidä muiden langattomuutta hyvänä.
        Ylempää kun otat rauhallisesti ja luet vaikka kirjain kerrallaan niin näet.

        Pysyttäisiinkö keijo aiheessa?


      • Keke-
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Jospa keke pysyisi palstan aiheessa vaikka tuntuukin välillä kekellä lipsuvan nuo avauksetkin minun kehumiseen.
        Tässähän sinä lässytät applen puolesta ja et pidä muiden langattomuutta hyvänä.
        Ylempää kun otat rauhallisesti ja luet vaikka kirjain kerrallaan niin näet.

        Pysyttäisiinkö keijo aiheessa?

        Huoh. Ei tää taaskaan johda mihinkään, anti olla.


      • Iponimies
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Jospa keke pysyisi palstan aiheessa vaikka tuntuukin välillä kekellä lipsuvan nuo avauksetkin minun kehumiseen.
        Tässähän sinä lässytät applen puolesta ja et pidä muiden langattomuutta hyvänä.
        Ylempää kun otat rauhallisesti ja luet vaikka kirjain kerrallaan niin näet.

        Pysyttäisiinkö keijo aiheessa?

        Viittiks tuoda ne rivit esiin joiden välit pitäs lukee. Mä oon lukenu noit sun sepityksii ja kyllä mäkin vähän kummeksun sun aivotoimintoja lokiikka puuttuu kokonaa. Miks sä aina oot selittämässä paskaa.


    • afounipopouni

      Langaton lataus tulee varmaan ensi vuonna iPhone 8 mallissa? Eihän sitä kaikkia herkkuja pidä yhdellä kertaa jakaa, seuraavan mallin ominaisuuksia. Sain juuri iPhone 7 ja onhan tämä aika iso etenkin kun edellinen oli 4" iPhone 5s. Mutta tuommoinen liivisysteemi olis aika bueno =D

      Vähän tämmöinen
      https://www.youtube.com/watch?v=iifIwDFMoqI

    • afounipopouni

      Mahtuuhan tämä farkkujen taskuun, ainakin näihin mitkä päällä. Nytkin istun koneen ääressä, ei tee vaikeetakaan :)

    • jihugyfgdg

      Tuollaisia kainalokoteloita on kännyköille ollut saatavissa, mutta ilmeisesti ei ollut riittävän suosittu, eikä mainosteta enää.
      Nahkainen kotelo ja suora remmi kahdeksikolla seläntakan olkapäät "kahdeksikon" lenkeissä. Helppo laittaa päälle ja kevyt kantaa.
      Olen kerran nähnyt tuollaisen suomenlaivalla. näkyi hyvin, kun kaverilla ei olut takkia päällä. Siitä on kuitenkin jo 20 vuotta.
      Osta tavallinen liivi ja ompele sisäpuolelle sopivankokoinen tasku, ellei ennestään ole suurta povitaskua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe