Pistettäskö vähän räminää

fiksu_fiikus

63

183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääkö makuasioista kiistellä?

      • Ihan vapaasti!!


      • fiksu_fiikus kirjoitti:

        Ihan vapaasti!!

        Minua tuollainen musiikki ärsyttää. Ihmettelen kavereitani, jotka sanovat sen rentouttavan.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minua tuollainen musiikki ärsyttää. Ihmettelen kavereitani, jotka sanovat sen rentouttavan.

        Ei sen tarvii rentouttaakaan, saa vaan energiaa jos väsyttää.


    • vihatipunen
      • Tykkäsin vaikkei Mokoman ehkä niitä parhaimpia biisejä. Bändi on loistava!


      • vihatipunen
        fiksu_fiikus kirjoitti:

        Tykkäsin vaikkei Mokoman ehkä niitä parhaimpia biisejä. Bändi on loistava!

        Joo ei paras biisi. Mutta kun tarvittiin räminää ja nyrkkejä. Mokoma on loistava ja musiikin lisäksi siinä on parasta lavalla hymyilevät kitaristit.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Joo ei paras biisi. Mutta kun tarvittiin räminää ja nyrkkejä. Mokoma on loistava ja musiikin lisäksi siinä on parasta lavalla hymyilevät kitaristit.

        Kyllä kyllä, mitä pidät tästä Suomalaisesta bändistä?... https://www.youtube.com/watch?v=N_LQz5N1338 Tämäkin huippu!


      • vihatipunen

      • vihatipunen kirjoitti:

        No tuosta en kyllä ole koskaan tykännyt. Ei vaan iske.

        Ok.


    • jytää.vaan
      • Meneehän tuo 10 oluen jälkeen. ;)


    • Ikis__M
      • Wau!! Miehekäs ääni naisella. ;) Saakelin hyvin soittavat kyllä bändissä.


      • Ikis__M
        fiksu_fiikus kirjoitti:

        Wau!! Miehekäs ääni naisella. ;) Saakelin hyvin soittavat kyllä bändissä.

        Joo, mörisee melkein kuin palstatädit :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Joo, mörisee melkein kuin palstatädit :D

        Hah hah!! XD


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        Joo, mörisee melkein kuin palstatädit :D

        Mua on jälkeenpäin harmittanut, etten teininä kanavoinut teinirageani huutolauluhommiin jossain bändissä. Tätiragea ei ole enää tarpeeksi siihen (ja jos/kun sitä on, voi käydä purkamassa sitä metallikeikoilla yleisössä). Enkä ole edes yhtä hyvännäköinen kuin tuo Angela Gossow.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mua on jälkeenpäin harmittanut, etten teininä kanavoinut teinirageani huutolauluhommiin jossain bändissä. Tätiragea ei ole enää tarpeeksi siihen (ja jos/kun sitä on, voi käydä purkamassa sitä metallikeikoilla yleisössä). Enkä ole edes yhtä hyvännäköinen kuin tuo Angela Gossow.

        No aika moni ei ole niin hyvännäköinen kuin A. Gossow. ;)


    • teinixitlulz
      • No jos haluu nukahtamisbiisiä, ei mikään hassumpi siihen tarkoitukseen.


      • Sori piti liittää toi alempi teksti kylkiäiseksi. Onpas tää hankalaa ;D


      • fiksu_fiikus kirjoitti:

        Sori piti liittää toi alempi teksti kylkiäiseksi. Onpas tää hankalaa ;D

        Joo, elämä on hankalaa. :)

        Huono juttu vaan, että nyt ei taida ihan heti tulla uni silmään, vaikka pitäisi, kun tekee vaan mieli juosta pitkin seiniä.


    • Ja sitten pikkurillit ja etusormet ilmaan ja moshaamaan jeah!!

      • XD ,Nyyyyh! Nyyh! Tuolla vois itkeä itsensä turmioon. ;))


      • erkki-täti

      • erkki-täti kirjoitti:

        Tässä on aika hyvin kuvattu fiilis, jonka palstalta joskus saa :)

        https://www.youtube.com/watch?v=5ZfWHfLimkc

        Ei vitsi!!! Vatsaan sattuu.. hahahahahahhh!!!!! Tuollaista kiroilua se on raksallakin varmaan. :D


      • erkki-täti
        fiksu_fiikus kirjoitti:

        Ei vitsi!!! Vatsaan sattuu.. hahahahahahhh!!!!! Tuollaista kiroilua se on raksallakin varmaan. :D

        Käsittääkseni alkuperäinen turhautunut ihminen oli jonkun metsäkoneen kuljettaja tms. Mutta joo, varmaan raksallakin vitutuskäyrä nousee, ainakin suomalaisilla ammattimiehillä. Ei tarvitse mennä kuin lahden yli etelään, niin huomaa kuinka tietynlainen huolellisuus ja ylpeys omasta työstä puuttuu....Olen nähnyt siellä 5 tähden hotellissakin sellaista työnjälkeä, jota suomalainen ammattilainen ei kehtaisi omakseen tunnustaa.

        Että varmasti raksamiehiä vituttaa, jos työkaverin työn jälki on kuin huumehöyryisen hämähäkin verkkojen kutomista, heh. Mistä tulikin mieleeni postata tää:

        https://www.youtube.com/watch?v=jKryf9BWDQg

        Voin vain kuvitella miten hämiksillä on ajatus pätkinyt...hahha


      • erkki-täti kirjoitti:

        Käsittääkseni alkuperäinen turhautunut ihminen oli jonkun metsäkoneen kuljettaja tms. Mutta joo, varmaan raksallakin vitutuskäyrä nousee, ainakin suomalaisilla ammattimiehillä. Ei tarvitse mennä kuin lahden yli etelään, niin huomaa kuinka tietynlainen huolellisuus ja ylpeys omasta työstä puuttuu....Olen nähnyt siellä 5 tähden hotellissakin sellaista työnjälkeä, jota suomalainen ammattilainen ei kehtaisi omakseen tunnustaa.

        Että varmasti raksamiehiä vituttaa, jos työkaverin työn jälki on kuin huumehöyryisen hämähäkin verkkojen kutomista, heh. Mistä tulikin mieleeni postata tää:

        https://www.youtube.com/watch?v=jKryf9BWDQg

        Voin vain kuvitella miten hämiksillä on ajatus pätkinyt...hahha

        Raksa aiheella mennään tässäkin... https://www.youtube.com/watch?v=ZdIPsdesKF4


      • erkki-täti
        fiksu_fiikus kirjoitti:

        Raksa aiheella mennään tässäkin... https://www.youtube.com/watch?v=ZdIPsdesKF4

        Hehehhe:)

        Mulla kävi joskus vähän noin. En mitään tiputtanut enkä kadottanut, mutta ihailin maisemaa sillalta aika ajatuksettomassa tilassa, nuuhkin vain kevättä. Niin eiköhän paikalle osannutkin pölähtää just silloin eräs äitini ystävä, joka ryhtyi huolestuneena puhumaan itsemurhista ja masennuksesta...Ajattelin mielessäni että mitähän vitt...kunnes tajusin, että se tyyppi luuli minun miettivän jotain sillalta hyppäämistä. Menin niin hämilleni, kun asian tajusin, että en osannut sanoa moiselle pölkkypäälle oikein yhtään mitään.

        Jälkeenpäin olen miettinyt ja keksinyt montakin hyvää repliikkiä. Vittu että vituttaa vieläkin, kun tapausta muistelen!

        On tää saaaatan kans työmaa, voi vithu! Hahhhahahha :D


      • erkki-täti kirjoitti:

        Hehehhe:)

        Mulla kävi joskus vähän noin. En mitään tiputtanut enkä kadottanut, mutta ihailin maisemaa sillalta aika ajatuksettomassa tilassa, nuuhkin vain kevättä. Niin eiköhän paikalle osannutkin pölähtää just silloin eräs äitini ystävä, joka ryhtyi huolestuneena puhumaan itsemurhista ja masennuksesta...Ajattelin mielessäni että mitähän vitt...kunnes tajusin, että se tyyppi luuli minun miettivän jotain sillalta hyppäämistä. Menin niin hämilleni, kun asian tajusin, että en osannut sanoa moiselle pölkkypäälle oikein yhtään mitään.

        Jälkeenpäin olen miettinyt ja keksinyt montakin hyvää repliikkiä. Vittu että vituttaa vieläkin, kun tapausta muistelen!

        On tää saaaatan kans työmaa, voi vithu! Hahhhahahha :D

        Aika hauska tapaus. Mulla ei tuollaista kyllä ole käynyt, mutta tämmöstä on päässyt käymään kyllä...... https://www.youtube.com/watch?v=bMnDsfxWfQQ
        Ja tietty just silloin kun vähiten osaa odottaa.. :)


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Hehehhe:)

        Mulla kävi joskus vähän noin. En mitään tiputtanut enkä kadottanut, mutta ihailin maisemaa sillalta aika ajatuksettomassa tilassa, nuuhkin vain kevättä. Niin eiköhän paikalle osannutkin pölähtää just silloin eräs äitini ystävä, joka ryhtyi huolestuneena puhumaan itsemurhista ja masennuksesta...Ajattelin mielessäni että mitähän vitt...kunnes tajusin, että se tyyppi luuli minun miettivän jotain sillalta hyppäämistä. Menin niin hämilleni, kun asian tajusin, että en osannut sanoa moiselle pölkkypäälle oikein yhtään mitään.

        Jälkeenpäin olen miettinyt ja keksinyt montakin hyvää repliikkiä. Vittu että vituttaa vieläkin, kun tapausta muistelen!

        On tää saaaatan kans työmaa, voi vithu! Hahhhahahha :D

        "Vittu että vituttaa.."

        Miksiköhän minulla ottaa korvaan tekstissäkin jos naista "vittu että vituttaa", voisihan sitä harmittaa tai jotain mutta että "vittu että vituttaa" ei sovi minusta naisen suuhun eikä vika kyllä ole minussa vaan 2000-luvun naisissa s..na.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        "Vittu että vituttaa.."

        Miksiköhän minulla ottaa korvaan tekstissäkin jos naista "vittu että vituttaa", voisihan sitä harmittaa tai jotain mutta että "vittu että vituttaa" ei sovi minusta naisen suuhun eikä vika kyllä ole minussa vaan 2000-luvun naisissa s..na.

        No voi vittu taas, kun tämä nyt sitten tarttui siitä muumivideosta.

        Kiroilen enimmäkseen pääni sisällä, ja kuinka ollakaan arvasin, että kirjoittamani vittu-vitun-vittu sattuu palstalaisten korvaan :)

        Vittu ei ole edes mikään oikein hyvä kirosana, enkä sitä useimmiten viljele. Kiroilen kyllä, mutta hieman voimakkaammin.- Vittuhan on kärsinyt inflaation. Se tuntuu olevan usein vain välimerkki.

        Voi kylläpäs nyt harmittaa, melkein sanoisin jo että sjutton-saatana.


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        "Vittu että vituttaa.."

        Miksiköhän minulla ottaa korvaan tekstissäkin jos naista "vittu että vituttaa", voisihan sitä harmittaa tai jotain mutta että "vittu että vituttaa" ei sovi minusta naisen suuhun eikä vika kyllä ole minussa vaan 2000-luvun naisissa s..na.

        Kyllä jo ainakin 80-luvulla on tytöt/naiset "viljelelleet vittua".

        Ja tais olla 70-luvun puolella kun olen äitinikin kuullut sanaa käyttävän ainakin kerran kun oli hyvin hyvin vihainen minulle kun olin ollut monta tuntia ulkona ilmoittautumatta enkä käynyt edes syömässä kotona.


      • Ikis__M
        vihatipunen kirjoitti:

        Kyllä jo ainakin 80-luvulla on tytöt/naiset "viljelelleet vittua".

        Ja tais olla 70-luvun puolella kun olen äitinikin kuullut sanaa käyttävän ainakin kerran kun oli hyvin hyvin vihainen minulle kun olin ollut monta tuntia ulkona ilmoittautumatta enkä käynyt edes syömässä kotona.

        No jos nyt vahingossa on lipsahtanut vaikko ja 60-luvulla joltain naisella vahingossa niin se ei ole kuitenkaan ollut vielä naispuheen standardi ennen 2000-lukua tai ainakin tuohon pyöreään on hyvä vetää naisellisen käytöksen tuhoutumisen raja koska niin se tullaan historiankirjoissa muistamaan. Jos maailmaa on vielä viidensadan vuoden päästä historiankirjoissa lukee että 2000-luvun alussa alkoi naiset estottomasti paskomaan vessan ovet auki ja hokivat taukoamatta v..ua, v..u.


      • Ikis__M kirjoitti:

        No jos nyt vahingossa on lipsahtanut vaikko ja 60-luvulla joltain naisella vahingossa niin se ei ole kuitenkaan ollut vielä naispuheen standardi ennen 2000-lukua tai ainakin tuohon pyöreään on hyvä vetää naisellisen käytöksen tuhoutumisen raja koska niin se tullaan historiankirjoissa muistamaan. Jos maailmaa on vielä viidensadan vuoden päästä historiankirjoissa lukee että 2000-luvun alussa alkoi naiset estottomasti paskomaan vessan ovet auki ja hokivat taukoamatta v..ua, v..u.

        Kyllä voimasanojen käyttö oikeissa tilanteissa on ihan paikallaan, vaikka voissa paistais.
        Vttu on kyllä aika pyhäpaikka, sieltä suurinosa on tullutkin ja sen ympärille vielä aikuisenakin halutaan päästä. (Ei tietty kaikki)


      • Ikis__M
        fiksu_fiikus kirjoitti:

        Kyllä voimasanojen käyttö oikeissa tilanteissa on ihan paikallaan, vaikka voissa paistais.
        Vttu on kyllä aika pyhäpaikka, sieltä suurinosa on tullutkin ja sen ympärille vielä aikuisenakin halutaan päästä. (Ei tietty kaikki)

        Kyllä oikeassa paikassa joo sen kestää jos nainen sanoo perkele, vaikka jos tallustettuaan kymmenen kilometriä umpihangessa täysi pyykkikori sylissä on putomassa koskeen kun liukastuu jäällä mennessään hoitamaan vaimovelvollisuuksia eli pesemään perheen pyykkejä niin sallittakoon mutta jos hokee v..ua milloin sattuu ei se ole enää naisellista.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kyllä oikeassa paikassa joo sen kestää jos nainen sanoo perkele, vaikka jos tallustettuaan kymmenen kilometriä umpihangessa täysi pyykkikori sylissä on putomassa koskeen kun liukastuu jäällä mennessään hoitamaan vaimovelvollisuuksia eli pesemään perheen pyykkejä niin sallittakoon mutta jos hokee v..ua milloin sattuu ei se ole enää naisellista.

        Joo ei se kyllä olekaan.


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        Kyllä oikeassa paikassa joo sen kestää jos nainen sanoo perkele, vaikka jos tallustettuaan kymmenen kilometriä umpihangessa täysi pyykkikori sylissä on putomassa koskeen kun liukastuu jäällä mennessään hoitamaan vaimovelvollisuuksia eli pesemään perheen pyykkejä niin sallittakoon mutta jos hokee v..ua milloin sattuu ei se ole enää naisellista.

        Koskeen pesemään pyykkejä?? Muuta nyt ihmeessä sivistyksen pariin sieltä jumalan selän takaa. Sellainenkin masiina on olemassa kuin pyykinpesukone.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Kyllä oikeassa paikassa joo sen kestää jos nainen sanoo perkele, vaikka jos tallustettuaan kymmenen kilometriä umpihangessa täysi pyykkikori sylissä on putomassa koskeen kun liukastuu jäällä mennessään hoitamaan vaimovelvollisuuksia eli pesemään perheen pyykkejä niin sallittakoon mutta jos hokee v..ua milloin sattuu ei se ole enää naisellista.

        Ihan vitun sama.


      • Ikis__M
        vihatipunen kirjoitti:

        Koskeen pesemään pyykkejä?? Muuta nyt ihmeessä sivistyksen pariin sieltä jumalan selän takaa. Sellainenkin masiina on olemassa kuin pyykinpesukone.

        Niin, siinä tilanteessa esim. 60-lukulainen nainen on voinut voimasanaa käyttää ja se on ihan sallittua niin kuin olisi nykynaisellekin sellaisessa tilanteessa mutta jos joku 2000-luvun ämmä helpon elämänsä keskellä huutaa kurkku suorana vittua pyykinpesukonetta täytellessään ei se ole sopivaa.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Niin, siinä tilanteessa esim. 60-lukulainen nainen on voinut voimasanaa käyttää ja se on ihan sallittua niin kuin olisi nykynaisellekin sellaisessa tilanteessa mutta jos joku 2000-luvun ämmä helpon elämänsä keskellä huutaa kurkku suorana vittua pyykinpesukonetta täytellessään ei se ole sopivaa.

        Vittuakos siinä sitten vingut?

        Minuahan vitutti pölkkypään psykologisointi, joka oli siirtynyt keittiöstä kaupungille!

        Kai tässä maassa nyt vittu vieköön saa kimmastua asioille, joihin ei liity mitään rotuoppeja tai rasismia, perkele.

        Vittu mitä homaa saatana.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Vittuakos siinä sitten vingut?

        Minuahan vitutti pölkkypään psykologisointi, joka oli siirtynyt keittiöstä kaupungille!

        Kai tässä maassa nyt vittu vieköön saa kimmastua asioille, joihin ei liity mitään rotuoppeja tai rasismia, perkele.

        Vittu mitä homaa saatana.

        Saa kimmastua mutta hieno nainen kimmastuu fiksusti ja hilliten voimakkaita tunteenpurkauksia, tällöin se on tehokkaintakin. Naama punaisena rääkyvä ja voimasanoja päästelevä nainen näyttää ja kuulostaa raivokohtauksen saaneelta viisivuotiaalta, siis ulosmittaa uskottavuutensa ihan omalla käytöksellään.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Saa kimmastua mutta hieno nainen kimmastuu fiksusti ja hilliten voimakkaita tunteenpurkauksia, tällöin se on tehokkaintakin. Naama punaisena rääkyvä ja voimasanoja päästelevä nainen näyttää ja kuulostaa raivokohtauksen saaneelta viisivuotiaalta, siis ulosmittaa uskottavuutensa ihan omalla käytöksellään.

        Luulitko emäsianvittu, etten tiedä kuinka olisi sopivaa kimmastua?

        Oletko koskaan kuullut kirjallisista vaikutuskeinoista?


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Luulitko emäsianvittu, etten tiedä kuinka olisi sopivaa kimmastua?

        Oletko koskaan kuullut kirjallisista vaikutuskeinoista?

        Ehkäpä tiedätkin mutta nyt ainakin tässä ketjussa aatelissukuiseksi naiseksi annat itsestäsi kovin moukkamaisen ja rahvaanomaisen kuvan. Olisiko tullut otettua liikaa viiniä? sehän voi helpostikin naisissa laukaista sellaista primitiivikäytöstä jota sitten myöhemmin ehkä katuu.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Ehkäpä tiedätkin mutta nyt ainakin tässä ketjussa aatelissukuiseksi naiseksi annat itsestäsi kovin moukkamaisen ja rahvaanomaisen kuvan. Olisiko tullut otettua liikaa viiniä? sehän voi helpostikin naisissa laukaista sellaista primitiivikäytöstä jota sitten myöhemmin ehkä katuu.

        Ja oikein vitut siitäkin, saatana.

        Luuletko, että joku suku tai perinne estää kiroilun? Olet ihan saatanan väärässä. Miten ylipäätään luulet, että aateliset ovat arvonsa hankkineet? Puhumalla kauniisti? Joskus ja tarpeen vaatiessa joo, mutta pääosin kuitenkin hyväksymällä itsessään ne ihmisen ominaisuudet, joita ei ääneen haluta sanoa.

        Olipa oikein hauska vähän irrotella, vaikka vähän liioittelinkin. Sordiinot on perseestä!

        Ja kiroilua ei ole kielletty (vielä), hhahahha :D

        Seuraavaksi siirryn leivontaohjeisiin ja puutarhanhoitoon, kun haluan ilmaista mielipiteeni esim. invaasiosta ilman kiroilua tai laitonta vihapuhetta.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Ja oikein vitut siitäkin, saatana.

        Luuletko, että joku suku tai perinne estää kiroilun? Olet ihan saatanan väärässä. Miten ylipäätään luulet, että aateliset ovat arvonsa hankkineet? Puhumalla kauniisti? Joskus ja tarpeen vaatiessa joo, mutta pääosin kuitenkin hyväksymällä itsessään ne ihmisen ominaisuudet, joita ei ääneen haluta sanoa.

        Olipa oikein hauska vähän irrotella, vaikka vähän liioittelinkin. Sordiinot on perseestä!

        Ja kiroilua ei ole kielletty (vielä), hhahahha :D

        Seuraavaksi siirryn leivontaohjeisiin ja puutarhanhoitoon, kun haluan ilmaista mielipiteeni esim. invaasiosta ilman kiroilua tai laitonta vihapuhetta.

        Kyllä sen ainakin julkisissa esiintymissä pitäisi estää koska siksihän aateliset ovat aatelisia jotta moukkamaisilla alamaisilla olisi kunnollisia esikuvia. Jos esikuvat alkaa käyttäytymään elukoiden lailla tarkoittaa se sivilaasaation hiljaista rappeutumista ja niinhän kyllä kieltämättä nyt onkin käymässä kun ei ole minkäänlaista arvokkuutta enää missään.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Kyllä sen ainakin julkisissa esiintymissä pitäisi estää koska siksihän aateliset ovat aatelisia jotta moukkamaisilla alamaisilla olisi kunnollisia esikuvia. Jos esikuvat alkaa käyttäytymään elukoiden lailla tarkoittaa se sivilaasaation hiljaista rappeutumista ja niinhän kyllä kieltämättä nyt onkin käymässä kun ei ole minkäänlaista arvokkuutta enää missään.

        Kaikkihan julkisissa esiintymisissä yrittävät tuoda itsestään parhaat puolet esiin, ja yleensä välttävät kirosanoja.

        Sitten on sellaiset ei-niin-viralliset esiintymiset, joissa aateliset käyttäytyvät huonommin kuin moukat. He mm. sanelevat tai esittävät kuuroa, eivätkä osoita mitään tunteita "alempiaan" kohtaan. Käsittämätöntä käytöstä, ihan kuin nykyiset lait eivät heitä koskisi.

        Sillä taas ei ole mitään tekemistä entisaikain aatelisten kanssa. Näissä nykyisissä on kahta lajia: pöljiä (itselleen)epärehellisiä pöyhkeilijöitä, ja oikeudentuntoisia suoraselkäisiä kunnian ihmisiä. Jännää havaita, kuinka ihmisten alimmat vaistot jalostuvat kahteen suuntaan.

        Nimittäin se alin vaisto, joka on joskus aikoinaan ihmisiä nostanut jalustalle ja asemiin, on tappaminen. Tappamalla tai aseistamalla on saatu hallitsijan suosio, ja sitä kautta aatelisarvo ja "sankaruus".

        Ja sitten on moderni maailma. Mukamas moderni. Kaikki isot johtajat modernissa ja vähemmän modernissa maailmassa ovat omanneet ja omaavat matalan kynnyksen tappamiseen. Näin se vaan on ollut kautta aikain. Eli aateluus ei ole oikeastaan yhtikäs mitään. Samat kuviot kaikilla, jotka valtaa hamuavat.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Kaikkihan julkisissa esiintymisissä yrittävät tuoda itsestään parhaat puolet esiin, ja yleensä välttävät kirosanoja.

        Sitten on sellaiset ei-niin-viralliset esiintymiset, joissa aateliset käyttäytyvät huonommin kuin moukat. He mm. sanelevat tai esittävät kuuroa, eivätkä osoita mitään tunteita "alempiaan" kohtaan. Käsittämätöntä käytöstä, ihan kuin nykyiset lait eivät heitä koskisi.

        Sillä taas ei ole mitään tekemistä entisaikain aatelisten kanssa. Näissä nykyisissä on kahta lajia: pöljiä (itselleen)epärehellisiä pöyhkeilijöitä, ja oikeudentuntoisia suoraselkäisiä kunnian ihmisiä. Jännää havaita, kuinka ihmisten alimmat vaistot jalostuvat kahteen suuntaan.

        Nimittäin se alin vaisto, joka on joskus aikoinaan ihmisiä nostanut jalustalle ja asemiin, on tappaminen. Tappamalla tai aseistamalla on saatu hallitsijan suosio, ja sitä kautta aatelisarvo ja "sankaruus".

        Ja sitten on moderni maailma. Mukamas moderni. Kaikki isot johtajat modernissa ja vähemmän modernissa maailmassa ovat omanneet ja omaavat matalan kynnyksen tappamiseen. Näin se vaan on ollut kautta aikain. Eli aateluus ei ole oikeastaan yhtikäs mitään. Samat kuviot kaikilla, jotka valtaa hamuavat.

        No joo tuo varmaan ihan totta mitä kirjoitat, ei ole enää englantikaan niin kuin ennen:

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/201604090102933_ur.shtml

        ja varmaan on sitten myös tosi hienoa porukkaa aatelisissa jotka ajattelee yhteisön parasta.

        Joo ja sitten se tappamisen vaisto:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016092922391696_ul.shtml

        Ehkä meidän länsimaalaisten pahoinvointi, masennuslääkkeiden popsiminen ym. johtuukin tosiaan siitä kun meidän pitää suvaita niin saatanasti ihan kaikkea nykyään vaikka se olisi väärin ja vahingoksi meille eikä saada toimia vaistojemme mukaan.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        No joo tuo varmaan ihan totta mitä kirjoitat, ei ole enää englantikaan niin kuin ennen:

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/201604090102933_ur.shtml

        ja varmaan on sitten myös tosi hienoa porukkaa aatelisissa jotka ajattelee yhteisön parasta.

        Joo ja sitten se tappamisen vaisto:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016092922391696_ul.shtml

        Ehkä meidän länsimaalaisten pahoinvointi, masennuslääkkeiden popsiminen ym. johtuukin tosiaan siitä kun meidän pitää suvaita niin saatanasti ihan kaikkea nykyään vaikka se olisi väärin ja vahingoksi meille eikä saada toimia vaistojemme mukaan.

        Viimeiseen kappaleeseesi viitaten: ryhdyn puhumaan leipomuksista ja puutarhanhoidosta.

        Tappaminen on meillä kaikilla geeneissä, sitähän olen yrittänyt avoimesti tuoda esille. Se kauhistelu esim. jostain metsästyksestä on pelkkää oman kilven kiillotusta, mutta aina omalla tavallaan huvittavaa kuultavaa.

        Kauhistelu ja silmien pyöritteleminen on kulloisestakin aikajakson ilmapiiristä riippuvainen. Aurinkokuninkaan aikoina kukaan ei kauhistellut, kun 5 000 :lle kuninkaan hovin alamaiselle tapettiin harva se päivä kohtuuttoman paljon eläimiä ruoaksi. Sanon kohtuuttoman, koska olisivat tulleet vähemmälläkin eläinproteiinilla ihan hyvin toimeen. Toisaalta siellä sitten kauhisteltiin sairauksia ja vaikkapa vessahätää.

        Tänään, nykypäivänä kauhistellaan kaikenlaista tappamista ja toisaalta käytetään tappovehkeisiin enemmän tieteellisiä resursseja ja rahaa kuin koskaan. Kunhan se tappaminen pysyy kaukana itsestä ja muistuttaa mahdollisimman paljon videopeliä. (esim. nykyiset amerikkalaiset panssarivaunut ovat aivan mahtavia ympäristöjä peliaddikteille: se on tosiaan enemmän kuin täydellinen pelihuone, jos on addiktoitunut sotapeleihin)

        Oikein vitutti (!) kuunnella viikolla, kun joku äiti paisteli marinoituja broilerinpaloja(väärällä tavalla btw) ja sitten itki jostain kokonaisesta broilerista, että kuinka sellaista ei voi syödä, kun se NÄYTTÄÄ liikaa kanalta. No, ei se kyllä edes näytä kanalta, jos totta puhutaan. Uskallan sanoa, että suurin osa suomalaisista ei ole koskaan saanut syödä kanaa, ja se on harmi. Se grillattu broileri on broileri, eikä kana. Ja helpoin tapa todeta asia, on irrottaa lihat jalasta. Kanalla on sääressä kaksi vankkaa luuta, joilla se astelee. Broilerilla on kaksi luuta, joista toinen on täysin surkastunut, eikä niillä luilla astella täysikasvuisena kui just ja just teuraalle.

        Että kyllä on kansalla kovat ajat edessä. Niin täysin on kansa vieraantunut luonnosta ja ihmisluonnosta. Kovemmat ajat kun koittaa, niin heikoilla ovat, henkisesti ja elämäntaidollisesti.


    • sioille.helmiä
    • Fewfllldfsdsfdsfs
      • :D Ei paha yhtään, samaa näköäkin kuin David Michael Draimanilla. Pystyis hyvin tuuraamaan bändin laulajaa. ;)


    • PalstanRuminMies
      • vihatipunen

        On kyllä ihan meneviä noi uudet Metallicat. Odotan levyä innolla. Vaikka toki parhaat Metallicat tehtiin 80-luvulla. Mut ei se edellinen Death Magnetic ollut ollenkaan huono sekään.


    • Fewkfklmklsddssdfs
    • Fefklsdkldsfewwe
    • Fesdmkfmksdklfs
    • vain.räminää
    • wefwerg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe