Mies pitää naisen palvelemisesta

En.ymmärrä

Mitä tällainen mies haluaa, joka etsii naista, jota voisi palvella? Palvelu ei välttämättä liity seksiin, vaan mies haluaa käydä naisen puolesta kaupassa, siivota, ostaa naiselle vaatteita ym. ihan tavallisen oloista.

Mitä mies tästä saa? Onko tässä kiihottavaa, että nainen käskee vai mikä juttu tämä on? Minkälainen henkilö tällainen mies yleensä on? Ilmeisesti mies ei saa muulloin kokea olevansa tarpeellinen tai ei joudu käskettäväksi? Vai aiheuttaako miehellä feminismin kannattaminen tällaista?

Kertokaa, mitä mies tästä saa, jos teillä on tällainen fetissi.

9

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin.yleistä

      http://elisesutton.homestead.com/main.html

      Tuolta lisätietoa jos osaat enkkua. Kyseessä on varsin yleinen femdom fetissi miehillä. Naisen kannalta tuollainen mies on kuin lottovoitto. Tuollainen mies kunnioittaa ja jumaloi naista ja näkee hänet kuningattarena jonka palveleminen tuottaa hänelle erittäin suurta mielihyvää (myös seksuaalista).

    • NaisensaHemmottelija

      Parasta on kun nainen kehrää tyytyväisenä. Se vaan tuottaa suurempaa mielihyvää kuin mikään saavutus esimerkiksi työelämässä. Ehkä mukana on myös jonkinlaista lievää seksuaalista alistumisfetissiä ja tosiaan, tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi.

      Tosin, ainakin omalla kohdalla tämä asetelma vaatii toimiakseen että nainen on hyvin perinteinen ja herkkä, ehkä omalla tavallaan myös alistuva. Sellainen joka uskaltaa tarvita miestä eikä yritä olla liian itsenäinen joka asiassa. Määräilevää päällepäsmäriä ei tee mieli palvella.

      Mitä tulee feminismiin, niin ainakin omassa lähipiirissäni perinteisimmät ja "sovinistisimmat" miehet ovat niitä, jotka eniten tuntuvat nauttivan naisensa palvelemisesta ja jumaloimisesta.

      Feministiseen ideologiaan suopeammin suhtautuvilta miehiltä vastaava piirre tuntuu jotenkin puuttuvan. Heidän parisuhteensa ovat tasa-arvoisia ja jotenkin hyvin "käytännöllisiä".

    • leikkisydän

      Tämä ei varmaan vastaa kysymykseen mutta vuosia sitten eräs nainen johon olin ihastunut oikein kunnolla piti minua palvelijanaan. Pidin tilanteesta vaikka tekikin kipeää, etenkin kun hän esitteli itsestään alastonkuvia ja muutenkin esiintyi kotioloissa monesti aika vähäpukeisena, hänelle etsittiin myös yhdessä seksiseuraa netistä. Näin että hän nautti tilanteesta todella paljon ja olin valmis mihin tahansa että hänellä olisi kivaa. Seksiä emme tietenkään harrastaneet, tai siis minä en harrastanut, hän teki selväksi etten siihen kelvannut. Voi kuulostaa vähän karulta mutta olen sitä mieltä että hän oli aivan oikeassa ottaessaan nautintoa tilanteesta ja itse todella halusin hänen nauttivan. Muut suhteeni ovat olleet aivan normaaleja.

    • Ajatus_vain

      Sellainen mies halunnee palvella naista. Uskoisin tämän liittyvän seksuaaliseen alistumiseen. Mies pitää itseään niin paljon alempiarvoisena ja naista niin paljon ylempiarvoisena, ettei katso olevansa kelvollinen edes palvelemaan naista seksuaalisesti. Näin ollen mies haluaa palvella naista muilla tavoin. Palveleminen tuottaa samantapaista tyydytystä ja hyvän olon tunnetta kuin naisen tyydyttäminen ja naiselle alistuminen seksuaalisesti.

    • solmunen

      Tuskin noin täydellisen kokonaisvaltaisen kattavaa asetelmaa onkaan.
      Eri versioita, eri elämänvaiheissa.

      Yksi esiintyy perinteisessä tilanteessa jossa mies vastaa perheestä ja miesten töistä mutta auttaa tarpeen mukaan vaimoaan.
      Meni yli 10 vuotta, etten tehnyt kotona mitään.

      Ilman fetissin luonnetta tilanne saattaa olla kuten meillä. Sovinististen, masteroivien vuosikymmenten jälkeen olen tehnyt valtaosan taloustöistä.
      Kaiken ruokahuoltoon liittyvän koska se on joutovuosien harrastukseni.
      Muistakin taloustöistä valtaosan mutta rätteihin enkä tiskaukseen puutu.
      Osaltani haluan, että 69v vaimoni tuntee minun pyrkivän toimimaan hänen hyvinvointinsa hyväksi.

      Masterointi ja sitomisvuodet ovat kääntyneet päinvastaiseen asentoon aivan käytännön syistä. Aktiivisen seksielämän jatkumiseksi tämän sortin fetissi on tarpeen.

    • SubMies

      Itselleni tärkeintä on puolisoni hyvinvointi ja seksuaalinen herääminen, joka tapahtui kun annoin yli kymmenen vuoden avioliiton jälkeen vallan hänelle. Siis seksin suhteen.

      Meillä homma tapahtui pari vuotta sitten vähän vahingossa - katseltiin televisiota pikkuisen viiniä juoden. Tuli sitten joku seksiliikkeen mainos, jonka jälkeen katsottiin nettisivuja ja sieltä tuli vastaan näitä siveysvyö hommia. Meille asia oli uusi, mutta googlaamalla tietoa löytyi hirveästi lisää (male chastity). Vaimoni oli selvästi kiinnostunut asiasta ja päädyimme sitten harkinnan jälkeen - siis selvin päin ja keskusteltuamme - ostamaan minulle tuollaisen.

      Nyt olen yleensä viikon pari lukittuna, vaimo härnää ja pitää huolen siitä että olen koko ajan kuumana. Palvelen häntä, annan suuseksiä ja en itse saa laueta muuten kuin hänen luvalla. Joskus siihen menee viikko, joskus pari päivää, toisinaan yli kaksikin viikkoa. Palvelen häntä muutoinkin, hieron, ostan vaatteita ja meikkejä jne.

      Vaimolleni tämä on tuonut uutta itseluottamusta, huomioin häntä koko ajan. Hän on nyt valtiattareni ja dominani, ja aika moni uusi BDSM juttu on tullut osaksi seksiämme. Välillä tämä tietysti turhauttaa, kun itse ei olekaan ajajan paikalla. Useimmiten kuitenkin tunne on todella hieno, kun hän osoittaa jatkuvasti huomiota ja on seksin suhteen paljon aktiivisempi kuin aiemmat vuodet.

      Kannattaa lukea englanniksi mm. keyholder's guide to male chastity Googlesta ym. Toisistaan huolehtivat pariskunnat saavat tästä todella paljon, rakkaus ja seksi nousee uudelle tasolle. Voin suositella.

      Kaikille tämä ei tietystikään sovi, itsetunnon täytyy olla miehellä kunnossa, muuten ei tähän pysty. Lisäksi täytyy olla melkoinen määrä itsekuria, huumorintajua ja luottamusta puolisoon.

      • Streitti

        Paneeko akkas sua sträpärillä kans?


      • Jutta-Maarit

        Kuulostat ihanalta mieheltä - miten palvelet vaimoasi?


    • eifetissivaanrakkaus

      Naista, jota rakastaa haluaa palvella, sillä hän on elämäni prinsessa ja kuningatar.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe