Sossun tukea saavat herkkiä

Sivustaseurannut66

Aina kun tällä palstalla joku arvostelee toimeentulotukea, työttömyyspäivärahaa tai työkyvyttömyyseläkettä saavien oikeutta ryypätä veronmaksajain rahoilla, niin alkaa törkyviestien tulva.
Se kertoo, että Puohitien vuohet&tissu herkkänahkaisina loukkaantuvat , kun joku muistuttaa heidän ylpeilevän baareissa tukirahalla eikä saavan edes kunnon palkkaa.

21

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1...hoitsu

      Asiapuhetta

    • Työssäkävijä

      Asiallinen huomautus

    • Omatoimiyrittäjä

      Köyhät spuget tehkää kiljua. Sokeri ja hiiva on halpaa. Vettä saa hanasta.

    • MrJuha82outolintu

      En itte suutu teidän kiusaaville kommenteille vaan suorastaan pilkkaan teitä ja nauran teille.

      Itse olen siinä mielessä harvinainen eläkeläinen(sairaseläkkeellä), että oon aika rikas.
      Harvalla on niin paljon tilillä rahaa lepäämässä.
      Kaikilla menee rahat yleensä sen siliän tien hukkaan, koska tuhlaavat ne.
      Ittelle kertyny säästöihin aika isot summat.
      Ei puhuta tuhansista euroista.

    • duunaripekka

      Näin on! Onneksi me hyvät ihmiset laitamme heidät minne he kuuluvat...

    • Säästeliässiivooja

      Kannattaa säästää, sillä terveydenhoito on tulevaisuudessa kallista, eikä kukaan maksa eläkkeitämme....
      Jokaisen on säästettävä , sillä eläkerahastot on kyvyttömiä maksamaan velvoitteitaan 20-30 vuoden kuluttua. Kupanneet jo nyt rahansa.

      • MrJuha82outolintu

        Osin pitänee paikkaansa, mut aina riippuu miten oma talous lähtee nousuun...


    • Pitkämuisti

      Nuo paska-ripuli-pieru-viestit ovat aina olleet osa tätä palstaa, vuosikausia.

    • en.usko

      Ei kai se nyt noin kyllä ole

      • Pitkämuisti

        Niin kauan, kuin muistan (10 vuoden säteellä), Ripulispämmi on ollut kiinteä osa tätä palstaa.


    • Esko1954

      Ne on vasta herkkiä ne sossusta rahaa saavat eräskin pahalta haiseva mies nosteli kaljatölkkejä koriinsa niin minä sanomaan että sinun näköisesi partajeesus ei taatusti töissä käy vaan kunnan rahoilla kaljaa juot niin ryökäle löi minua turpaan niiltä sijoiltaan ja murisi korvaani että jos ilmoituksen teet niin hakkaa toisenkin silmän mustaksi ja kauppias oli näkemättä lainkaan ja turisi ja vitsaili partajeesuksen kanssa minä maksoin ostokset kassaneidille enkä tohtinut sanoa mitään ajattelin että käyn toisaalla kaupassa silmä vieläkin kipeä että herkkiä suuttumaan ovat

    • Välihuomautuksia

      Ripulitarinoitten jokeltajat ovat OIKEASTI sairaita. Eivät toimi vastuullisissa työtehtävissä, koska tuollaisilla aivoilla varustetut henkilöt eivät voi toimia akateemista koulutusta vaativissa johto-ja erityisasiantuntijan tehtävissä.

    • NaapurinNiilo

      Toivotaan, että jono alkaa vetämään.
      Olisi helpotus kaikille.

    • Hsuka

      Uskoisin, että tukien varassa kituuttavalla henkilöllä aika käy pitkäksi. Yksi keino tappaa aikaa on selailla s24 palstoja suoltaa erinäisiä juttuja ja sitten hihitellä anonyyminä.

      Itse en ole tukien varassa koskaan ollut, mutta täällä palstoilla leikkiessä aika menee siivillä. Heinolatrollia odotellessa.

      En tiedä onko rakas kylmis eläkkeellä vai työtön, mutta asennetta sillä ainakin on.

      Itse varmaan alkaisin tekemään viriksiä tai vapaaehtoistyötä jos työttömyys iskis. Kotiin en jäisi makaamaan, jotta hieno raittiusputki ei mene poikki.

      Heippa kullat ja käykää hevostLleilla

      • Erkkiseni

        Sossun tukia nostavat ovat laiskoja


    • Anonyymi

      Asiapuhetta

      As d

    • Anonyymi

      Pulsukavereideni kanssa keksimme oivallisen lenkin: ENsin käsisuihkulla suoli täyteen vettä, sitten menemme pihalle leikkimään vesisotaa, jos kaveriin saa osuttua, saa pisteen. Jos mikään viranomaistaho tms. ei keskeytä peliä veronmaksajien kustannuksella, vedämme yleensä monta rundia peräkkäin rappukäytävän edessä, jota jynssätään myös jälkikäteen, veronmaksajien kustannuksella edelleen.

      as d

    • Anonyymi

      Kuvitelkaa edesmenneen Kylmiksen raivo Tissua kohtaan:

      Keijo yritti kannustavassa mielessä kirjoittaa jotain vertaistukea antavaa tekstiä kohtalotovereilleen alkoholista, mutta Tissu rutiininomaisesti poisti niitä ja korvasi aivottomalla ripulilla.

      Kostoa turha odottaa Kylmikseltä, koska kuollut.

    • Anonyymi

      Korahtelujen multihuipentuma keskittyy siihen kun käsisuihkulla suihkuttelen arkaa persvälystäni jonka riibul on syövyttänyt araksi vereslihaksi .

      Suomen veronmaksajille taas 100 milliä persnettoa. Työpäiviä on pidennettävä, muuten ette selviä tästä.

      Asd

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe