Täällä on kolme häiriintynyttä yksilöä. TOP 3

TOP3-

Melleri ei ole ainoa, eikä edes sairain.

TOP 3

1. Kesitas, ylivoimaisesti toivottomin ja sairain, lisäksi häikäilemätön ja parantumaton palstarikollinen.

2. Puskista kirjoittava ruumistyyppi, äärimmäisen sairas samantoistaja ja rikollisuuden rajamailla liikkuva vl:ksi tekeytyvä "jumalan valtakuntalainen". Mauton

3. Melleri. Pitkäaikaisin nettihäirikkö, häikäilemätön ja myös rikollisuuden rajamailla liikkuva. Kykenee kirjoittamaan myös asiallisesti silloin, kun oma ego ei ole uhattuna.

65

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en-kes

      ##Veikkaan että kysyjänä on kohta "3"##

      Mistä päättelit että kysyjänä oli kohta 3, eli melperi?????????

      • TOP3

        Päättelin tyhmyydestä. Hänelle on tyypillistä "arvioida" tekstin sisältö persoonan taustan mukaan, eikä rikosnimikkeen mukaan.

        Tausta ei liittynyt mitenkään avauksen aiheeseen, ei edes helluntaitausta.

        Kerroin kohdassa 2 tyypin olevan "vl:ksi tekeytyvä" "ruumistyyppi" ja "jumalanvaltakuntalainen", syystä ettei hänelle ole vakituista nimimerkkiä. Jostakinhan hänet kuitenkin piti tunnistuttaa, koska hänet kakkoseksi kerran listasin.


      • hehh13
        TOP3 kirjoitti:

        Päättelin tyhmyydestä. Hänelle on tyypillistä "arvioida" tekstin sisältö persoonan taustan mukaan, eikä rikosnimikkeen mukaan.

        Tausta ei liittynyt mitenkään avauksen aiheeseen, ei edes helluntaitausta.

        Kerroin kohdassa 2 tyypin olevan "vl:ksi tekeytyvä" "ruumistyyppi" ja "jumalanvaltakuntalainen", syystä ettei hänelle ole vakituista nimimerkkiä. Jostakinhan hänet kuitenkin piti tunnistuttaa, koska hänet kakkoseksi kerran listasin.

        No joo, kyllä hoitokokoustolloillakin on vähän samaa vääristynyttä arviontivikaa :)


      • ruumistyyppi
        TOP3 kirjoitti:

        Päättelin tyhmyydestä. Hänelle on tyypillistä "arvioida" tekstin sisältö persoonan taustan mukaan, eikä rikosnimikkeen mukaan.

        Tausta ei liittynyt mitenkään avauksen aiheeseen, ei edes helluntaitausta.

        Kerroin kohdassa 2 tyypin olevan "vl:ksi tekeytyvä" "ruumistyyppi" ja "jumalanvaltakuntalainen", syystä ettei hänelle ole vakituista nimimerkkiä. Jostakinhan hänet kuitenkin piti tunnistuttaa, koska hänet kakkoseksi kerran listasin.

        Myönnän kernaasti olevani häiriintynyt :-). Olen ymmärtänyt, että Jumalan valtakunnassa on tilaa häiriintyneillekin? Ainakin Päivämiehen blogisti antaa ymmärtää, että pelastus on tarjolla jokaiselle.

        Minä se laitoin Kalen istumaan marsalkan persepuolelle kun tyrnäväläinen perunafarmari istui marsalkan sylissä. Ja siinä oli joku vanhempi arvokas ja kielitaitoinen rouvashenkilö, jota tyrnäväläinen kutsui Kalakkunaksi, ja se Kalakkuna ojensi jotakin Kalelle... minä luulin, että se oli pora ja että Kale himoitsi porailla reikiä marsalkkaan kun silloin luulin Kalea vielä homoksi, muttei se mikään pora ollut, vaan kenttäpullo, jossa oli energiajuomaa. Noin se Kalakkuna sitten kertoi mulle kun siitä lähdimme tutustumaan Kiasman näyttelyyihin ja kävimme lounaalla Bellevuessa.

        Siinähän kului vaikka miten paljon aikaa kunnes Kalakkuna muisti, että perunafarmari ja Kale pitäisi jotenkin saada alas masrkin korkealta jalustalta ja me porhalsimme juoksujalkaa Katajanokalta marskin patsaalle. Tyrnäväläinen oli jo pelastettu poliisiautoon, mutta Kale oli vielä korkeuksissa. Niinpä minä sanoin Kalakkunalle, että kiireesti nyt... ja nostin muijan harteilleni ja näin sen housut (mutta vanha akkahan se jo oli) ja otimme Kalen alas ennen kuin poliisit ehtivät tehdä mitään, ja pistimme Kalen ruumisarkkuun ja arkun junaan ja määräasemaksi Heinola.

        Muistaakseni noin se meni. No en minä aivan joka vuosi ole käynyt sotkemassa näitä palstoja, koska täällä tuntuu pahaa hajua ja muutenkin on hieman epämiellyttävää pesiä palstoilla, joilla pilkkaajat pesivät, mutta tulipahan nyt sekoilluksi edes tämän verran, koska olen siis häiriintynyt, omasta mielestäni myönteisellä tavalla, mutta saattaahan tuo mielikuva olla aivan yhtä väärä kuin Kalevilla on mielikuva itsestään eli Kalevihan kuvittelee yksin olevansa oikeassa kun taas 250.000 henkilön uskonnollinen yhteisö on totaalisesti harhassa.


    • epäilennarsismia

      kakkonen saattaa hyvinkin olla ykkösen ja kolmosen agitaattori...

    • OnMuutki

      Mellu helpottunut tästä avuksesta.

      helpotus sekin :))))))))

    • Niin_teki

      Avauksessa avattiin avauksen lisäksi pandoranlipas, Sieltä paljastui Lusiferuksen kolmiyhteys.

      Jokainen osa viihtyy kiitettävästi raiskauskeskusteluissa

    • kalajokiyliviska

      iMistä päätetetlet että kohdassa "1" olisi helluntailainen sanan Kuulia ??

      ei oe ??

      • kalajokialaviska

        Tuon "1"-tyypin itsekehuskelua:
        "Siinä se oli, minä tiesin sen, kun tunnustin ihmiselle, Jeesus on Herra ja Messias, häneen minä turvaan ja kävin kasteella, silloin elämäni muuttui, ja sain uudessa Jeesus ruumissa jatkaa matkaa, johon ei synti tartu. Tämä ei mahdollistu, VL;issä, ei Evlit, piti hakea uskova seurakunta."
        "1"-tyyppihän kertoo kulkevansa Jeesus-ruumiissa, johon synti ei tartu. Heh,heh,hee...kuvittelee olevansa loppuelämänsä Kristus.


    • melekovarmaluulo

      numero neljäntenä vissiin Top-listalla koreilee huutavan ääni erämaassa eli teouta01 :D

    • Minusta_tuntuu_et-

      tä tässä ketjussa ei mikään muu ole totta kuin se, että marskin patsas Kiasman edustalla on korkealla jalustalla ja että Bellevue on kallis lounaspaikka. Mutta kenelläkään ei liene mitään sitä vastaan, että epämääräiset tyypit seikkailevat palstalla kun täällä ei enää kovinkaan paljon voida keskustella uskonasioista, paitsi sen verran, että joskus saadaan tänne kopio jostakin Päivämiehen sykähdyttävästä blogikirjoituksesta.

      • oksettavaa

        Sinua ja blogikirjoittajaa ei pitäisi näkyä edes samassa ketjussa, saati lauseessa...


      • Onneksi_sinä
        oksettavaa kirjoitti:

        Sinua ja blogikirjoittajaa ei pitäisi näkyä edes samassa ketjussa, saati lauseessa...

        sentään OLET NIIN HYVÄ, että et ollenkaan siedä sitä, että joku sinua paljon huonompi mainitsee kirjoituksessaan Päivämiehen blogikirjoituksen. Tuota hyvyyttä kutsutaan kristilliseksi rakkaudeksi?


    • Lupauksentäyttymys

      https://www.youtube.com/watch?v=CTBthDtvqmM

      Meleko jykevää-

      .

    • kaksijakoinen

      Jos hän on jollain lailla jakaantunut persoona, joka saa mielihyvää sanan miekastaan. Tosin se persoona olisi hieman myös ehkä moraaliasioissa, en tiedä miten sen uskaltaisi sanoa.

    • saarnasetä

      Vieläkö Melleri&Kesitas ovat köysien puutteessa vapaalla jalalla?

    • havaintoja

      Yksinäinen, kaivannut rakkautta, mutta vaikea solmia sitä.
      Tutkii asioita, ennen kuin kirjoittaa. Tosi vilkas mielikuvitus.

      • muumi_olento

        Ketä tarkoitat?


    • Minä_veikkaan_et-

      tä tämä kakkostyyppi - en tarkoita nyt diabetesta - on itse melperi! Kesitas se ei voi olla, koska miten hän muka välttäisi kirli- ja kirjoitusvirheet. Mutta lisensiaattitasoinen melperi! Hän on seurustellut Jumalan lasten kanssa palstalla jo toistakymmentä vuotta, joten kyllähän hän hyvin tuntee fraseologiamme ja Jumalan valtakunnan köytännöt ja voi hyvin esiintyä uskovaisena kun haluaa. Tietysti täytyy varoa, ettei tule vl-PASKAA viestiin silloin kun hän on Jumalan lapsen roolissa. Ja päinvastoin.

      Noin sen täytyy olla! Eihän kenelläkään suhtkoht normaalilla ihmisellä ole aikaakaan aina olla palstalla niin kuin melperillä. Täytyy tehdä työtä, kuka meistä on semonologina, kuka pankinjohtajana, toiset keittiöllä ja niin edelleen hoitamassa ajallista leiviskäänsä ja siinä sivussa sitä sitten voi viskoa suolaakin ympäriinsä sen mukaan kuin Jumala antaa voimia.

      Ajatelkaa mikä rikkaus melperillä! Hän on jo vuosikausia voinut vängätä palstalla itsensä kanssa. Jos hän on vähän kiero - niin kuin onkin - hän varmaan unohtaa, että juuri itse oli uskovaisena kirjoittanut tuon viestin, jota vastaan raivokkaasti hyökkää seuraavassa melperi-viestissään samalla minuutilla niin että oksat pois!

      • Minä_epäilin_Ke-

        sitasta, koska Kesitashan elää Kempeleessä Jumalan lasten keskellä ja päivittäin on tekemisissä Jumalan kansan kanssa. Jospa Kesi vain tahallaan tekee kirjoitusvirheitä silloin kun kirjoittaa Kesinä ja esiintyy ilkosillaan, mutta sitten kun ottaa toisen roolin niin pilikut ja pisteet ovat paikoillaan eikä "alkuunpanioista" puhettakaan? Olipa niin tai näin, Kesin heprean kielen taito on täydellinen. Olin hänen kanssaan sanalla kiertomatkalla Heprean tasavallassa, mutta emme me paljon yhdessä hengailleet kun Kesi mieluummin seurusteli helluntaiveljiensä kanssa ja siillä oli mukana se uusi vaimokin, jota se on palstalla nyt ylpeänä esitellyt.


      • Tarkoitatko_tätä
        Minä_epäilin_Ke- kirjoitti:

        sitasta, koska Kesitashan elää Kempeleessä Jumalan lasten keskellä ja päivittäin on tekemisissä Jumalan kansan kanssa. Jospa Kesi vain tahallaan tekee kirjoitusvirheitä silloin kun kirjoittaa Kesinä ja esiintyy ilkosillaan, mutta sitten kun ottaa toisen roolin niin pilikut ja pisteet ovat paikoillaan eikä "alkuunpanioista" puhettakaan? Olipa niin tai näin, Kesin heprean kielen taito on täydellinen. Olin hänen kanssaan sanalla kiertomatkalla Heprean tasavallassa, mutta emme me paljon yhdessä hengailleet kun Kesi mieluummin seurusteli helluntaiveljiensä kanssa ja siillä oli mukana se uusi vaimokin, jota se on palstalla nyt ylpeänä esitellyt.

        täydellistä naista:

        http://3.bp.blogspot.com/_8Yvi1L9XW0w/So5CTtGYSwI/AAAAAAAAAyc/8XMN9ZFWYUI/s1600-h/Big-Mommas-House-2-04.jpg

        Onko varmaa, että se on Kesin vaimo eikä vain rakastajatar? Olipa vaimo tai rakastajatar niin luulisi, että Kesillä on vain laimea kiinnostus harhapalstailuun kun on päässyt käsiksi tuollaiseen ihanuuteen!

        Muistaakseni palstalla viime viikolla kerrottiin, että tuo sievä tyttö tarjoutui ensiksi mellun vaimoksi, mutta mellu ei sitä huolinut kun kuulemma lantioissakaan ei ollut tarpeeksi muotoa ... puýh, pyh ja pyh! Siitä minä taas aloin epäillä mellua homoksi.


      • Sinä_sanot_tuos-
        Minä_epäilin_Ke- kirjoitti:

        sitasta, koska Kesitashan elää Kempeleessä Jumalan lasten keskellä ja päivittäin on tekemisissä Jumalan kansan kanssa. Jospa Kesi vain tahallaan tekee kirjoitusvirheitä silloin kun kirjoittaa Kesinä ja esiintyy ilkosillaan, mutta sitten kun ottaa toisen roolin niin pilikut ja pisteet ovat paikoillaan eikä "alkuunpanioista" puhettakaan? Olipa niin tai näin, Kesin heprean kielen taito on täydellinen. Olin hänen kanssaan sanalla kiertomatkalla Heprean tasavallassa, mutta emme me paljon yhdessä hengailleet kun Kesi mieluummin seurusteli helluntaiveljiensä kanssa ja siillä oli mukana se uusi vaimokin, jota se on palstalla nyt ylpeänä esitellyt.

        sa, että Heprea on tasavalta. Minö tarkistin tietosanakirjasta jasiellä sanottiin, että se on kuningaskunta, jota miespolvien ajan on hallinnut joku Pellikan suku. Lieneekö edesmennyt saarnaaja Lanna Pellikkakin samaa sukua? Joka tapauksessa Lenna oli kuninkaallista pappissukua.

        Olisit ennen matkallelähtöä perehtynyt Heprean histiaan ja valtiolliseen elämään paremmin niin olisit saanut matkastasi enemmän irti. Jörjestetäänkö Suomesta suoria lentoja Hepreaan? Käväisin jo kysymässä sitä matkatoimistosta, mutta jostakin syystä ne eivät ottaneet minua siellä tosissaan... Tilanne oli vähän nolo.


    • töpsäväläene

      Jos viittisin aokasta ja kattua nuo iipeeosotteet, voesin suurella tojennäkösyyvellä osottaa, että kaeken takana on tuo ruumistyyppi. Kaveri on kusettanut koko sakkija alotuksesta alakan, tunnistan tyylin, ku se aotta mua patsaan selästä alas. Esiintyy välilöä kalakkunana, usseimmiten silöon kyllä päesään kirijottelee, ekslesta kun on. Kirijottanu suurimman osan niistä melperilemmikkujutuistaki, oon joutessani seorannu. Potut on laarisa, voen tehä tutkimuksija lissääki
      Melperi 0, ruumistyyppi 6! Ruumiinraeskaosjutut oli tojella tyhymiä, näen perustyrnäväläesenä, meillä ku järkijä piisaa.

      • Kalakkuna_täs-

        sa. Ihanaa, että olet palannut palstoille. Ootappas kunhan löyvän kirstun avvaemen niin aukasen sanaisen arkkuni...


      • Kalakkuna_taas

        tässä.

        Joo sinä oot ihan oekeassa, että kaekki nuo ruumiinraeskausjutut olivat tuuleasta temmattuja. Sannoisinko jonkillainen työtapaturma. Vähän samallene ku etuskuntavaalien alla kun Sipilän puolue oes kieltäny keskioluen. Jos se oes sen tehny niin ei oes saanu ensimmäestäkään eäntä.

        Se yksi tyyppi haeskahti kalmalla (en tarkota: kaljalle) ja kesäöneelle särjelle. Tiätsä kuinka paha haju on pari vuotta seisoneessa kala-astiassa? Mutta se lemu johtu siitä, että se oli viheliäisten vainajien viimeiseksi vaivaksi vinguttanut viuluaan veisaten vanhoja värmlandilaisia virsiä sinä ruumishuoneen ikkunan alla.

        Muistatsä ku polliisitki patsaalla kysy, onko neutronipommi räjähtänu ku tuntuu siltä, että kaikki elollinen kuolee, mutta rakennukset ja patsas jäävät ehjiksi. Niin se marskin persepuolella istuva iso viulunvingurttajamies pelekäsi hirveästi joutuvansa putkaan ja se kerto virsiharrastuksestaan ja polliisit kirjottivat kaeken tarkasti kahella sormella muistiin tietokoneelle ja sitten veivät siut putkaan, mutta minä lähetin sen toisen tyypin junarahtina Heinolaan ja siellä se kuuluu olevan vielähi. Ja sinäki oot päässy jo putkasta ja nostanu potut.

        Enkä minä mittää muutaa oo kirjottanu melperilemmiketjuun kun sen yhen kommentin, jossa koulutyttö oli viemässä melperiä näyttelyyn, mutta se riiviö matkalla putosi suonsilimään ja oes varmaan hukkunu sinne, jollei tyttö olis keksiny huutaa sille, että tartu melperi päälaellasi kasvavaan tukaksi kutsuttuun karvotukseen ja kiskase ihtesi suonsilimästä ylös. Tuon minä kirjotin ku se silloin tuntu hauskalta.

        Mutta en minä ollut sitä ite keksiny vaan kuulin sen etuskunnassa kun miulla on tapana lojua siellä lehtereillä. Nyt viime viikolla kuulin, kuinka joku parimetrinen sosialidemokraatti ensin kehui Sipilää, että kun Sipilä tuli valtaan, niin luultiin, että hän olisi Robin Hood, joka varastaa rikkailta ja antaa köyhille, mutta nyt kun hallituskautta on eletty jo puolitoista vuotta niin Sipilä paljastuikin Nottinghamin sheriffiksi, joka varastaa köyhiltä ja antaa rikkaille - mutta en minä tätäkään juttua ole vielä mihinkään kirjoittanut, mutta Kesiltä kysyin siitä kun se on Sipilä valtuustokavereita, mutta ei Kesi tietenkään mitään nuin monimutkaista ajatuskuviota pysty seuraamaan, jos sitä ei sano hepreaksi, ja Kesille olivat täysin tuntemarttomia nämä sankarit Robin Hood ja Nottinghamin sheriffi ja hän ihan tosissaan alako selevittämään, että eivät ne oo aenaskaa Kempeleen valtuutettuja.

        Tuossa välillä unohtu murre, mutta olokoon ny kun täytyy välillä puuhailla muuta. Niin käytiikö me siun kanssa syömässä siellä Bellevuessa vai kuka se tyyppi oli? Kallias paekka. Me pantii koko lasku Venäjän kulttuuriministeriölle ja ne usko sen ku minä sannoin, että suoraan alenavassa polovessa ollaan Tsaarista. Köyhähän se Venäjän kansa on, mutta kyllä kaet ne aena sieltä yhen lounaslaskun pystyvät maksamaan kun Syyriassakin sotivat ja lentelevät ku tyhjää vaan, vaikka oma kansa näkkee näläkää.


      • TOP3

        Älä sentään minua tuohon mauttomaan hulluun sekoita. Sekoita mieluummin vaikka melperiin.


    • ffdrtyui

      Onko toi tyyppi 2 esimerkiksi Heino tai "tobiaskorpelainen"?

      • Ei_se_Hei-

        nolta vaikuta, koska Heinohan on tosikko. Mutta saattaa se silti olla Heino, koska vaikka hän Kärsämäellä esiintyykiin tiukkaoppisena tosikkoja ja taistelee Jumalan hyvää tahtoa vastaan niin jospa hän on kaivanut itsestään palstailua varten kevyemmän ja humoristisemman puolen. Jospa häneen olisi tarttunut ripaus huumoria appiukko Ville Suutarista?


    • sivuseuralainenkeikyältä

      Että Kesitas kempeleeltä,ettei vaan olisi herra Sipilän uskon-veli?

    • töpsäväläenen

      Kalakkunaperkele palannu taas palstoelle! Yrittää muka tyrnäväläestä kirijottaa, vaekka on joku sekasikijö, ku välliin työntää savua ja välliin karijalan tae lappalaesten murretta. Hirvijän näkönen vanaha kotka, jos vähhääkään muistan sieltä titin patsaalta, mulle akaksi tekkeötyy. Tunnusti kuitenki olevansa se lemmikkimeleperi, vaekka koittaa siien mynkhausenija sotkia mukkaa, pöhölö mikä pöhölö. On helevetin varmasti sen vaenajien nussimisjutunki käsikirijottaja tae aenaki alakuunpanija. Eikä eppäelystäkkään, nään tietokonneeltani näestä pottuohejelmista iipeeosottenki, samasta paekasta o jutut lähteny. Tämä on nimittäen kansaenvälistä hommaa tämä pottuvarmarin homma. Tulle nuita kirijotysvirheitä, kun oon ottanu pottuviinaa, kun viikonloppuki tjllee ja akka vittuilee. Tullee... silti vittuilee, vanaha, lihava ämmä.
      Mutta kun mennään alakuperäseen asijaan, niin sama tyyppi on keksinyt alotuksen ja manipuloenu?.. menikö sana oekein, koko jutun. Manus? Meillä on semmonen lypsykone, onko se käsi, manunskripti onko se käsikirijotus, petes, onko se jalaka, peteristi, eri asija kun humoristi? Rupijan lopetelleen, en tuota reikkaa enempää ossaa.
      JK. En tarkota paasikivijä. Reikasta tuli mieleen, että jatkokoulusa kerrottiin, että Partasa nakkelivat saeraat ja vanahukset rotkoon.Onneksi täällä Tyrnävällä on aeka tasasta, mullaki alakaa ikkää jo olla. Äetin kyllä voes nakataki, saes pottupellot ommiin nimmiin, kun isä ei teheny hetekasa kun minut.

    • massiko.jurkkanen

      Tuohan on entisen ossuuskaopan kahavilan, pömilän korvike. Ei äsärkoon seorosa potunvilijelijöetä käö, annahan naapurin nukkuva. Väsyneeltä on vaekuttanu sen tatin reisdun jäläkeen.

      • Ja_eilen_illalla

        sen täytyi olla melkolailla kännissä, kun oli ryystänyt pari litraa 96-prosenttista pottuviinaa, mutta kyllä se silti lähti autolla ajelemaan kioskille kun tupakat oli loppunut... ja vaikka se kuja on kapea ja ojat molemmin puolin syvät niin kyllä se niissä urissa näytti pusyvän.

        Minusta tuo linkin takana oleva rakennus on Jumalan tamppeli Tyrnävällä, mutta jos olen väärässä niin se on sitten vaikka osuuskaupan entinen varastorakennus.


    • 17-6

      Niinkö on

    • samatpackat

      mielestäni järjestys on oikea

    • Kysymys on enemmänkin siitä, onko täällä yhtäkään sellaista kirjoittajaa, joka kykenisi normaaliin keskusteluun.

      • Kalakkuna_ili-

        mottautuu: minä aenaski oon.


      • töpsäväläene
        Kalakkuna_ili- kirjoitti:

        mottautuu: minä aenaski oon.

        samat sanat.

        Huomenta Kalakkuna. Ai jaa... taitaa olla jo iltapäivä. On hirveä nankkunen, mutta jahka olen ottanut pari ryyppyä, jatkan eilettäin alottamaani asijallista keskustelua.


      • Heinolalainen_kahjo
        töpsäväläene kirjoitti:

        samat sanat.

        Huomenta Kalakkuna. Ai jaa... taitaa olla jo iltapäivä. On hirveä nankkunen, mutta jahka olen ottanut pari ryyppyä, jatkan eilettäin alottamaani asijallista keskustelua.

        ilmoittaa: Minä määrään tahdin täällä. Minu älykkyyttäni on palstalla eniten niin kuin yks kempeleläinen on todistanut.


      • Kempeläinen_o
        Heinolalainen_kahjo kirjoitti:

        ilmoittaa: Minä määrään tahdin täällä. Minu älykkyyttäni on palstalla eniten niin kuin yks kempeleläinen on todistanut.

        kehisä ja aina asialisena. Hyvä alkuiltapävää Heinolaan vaheveljelle. Minä kustelen enemän hepreaksi kun somen keli on mulla heiko.

        Minä täydenän heinolalaisen kajon pilkkaa vaihdikkailla vilteilla. Yhdessä mulkoilemme katorakenteita eikä kaiken pahan alkuunpania - tuo naapuri - voi mitään.


      • Edelliset kommentit kertovatkin kaiken olennaisen...


      • töllis.kö

        Mikä helevetin häerikkö nää oot kun tukkeuvut asijalliseen porinaan?


      • töllis.kö kirjoitti:

        Mikä helevetin häerikkö nää oot kun tukkeuvut asijalliseen porinaan?

        Jep. Sitä täällä riittää.


      • Täytyyhän_Jumalan
        Ja.taaskin.asialinjalle kirjoitti:

        Jep. Sitä täällä riittää.

        lapsillaolla välillä sirkushuvejakin :-). Klo 18.00 kuuntelemme taas seuroja Oulusta. Kuuntelitko sinä asialinjatyyppi Jyrki Vaaramon ja Hannu Tuohimaan saarnat?


      • Täytyyhän_Jumalan kirjoitti:

        lapsillaolla välillä sirkushuvejakin :-). Klo 18.00 kuuntelemme taas seuroja Oulusta. Kuuntelitko sinä asialinjatyyppi Jyrki Vaaramon ja Hannu Tuohimaan saarnat?

        Mieleeni nousee - kuten ennenkin - sama kysymys: miksi kuuntelisin fundamentalistien höpinöitä?


      • eihän_sulla
        Ja.taaskin.asialinjalle kirjoitti:

        Mieleeni nousee - kuten ennenkin - sama kysymys: miksi kuuntelisin fundamentalistien höpinöitä?

        reppanalla sitten paljon toivoa ole kun kerran linnoittaudut omiin ahtaisiin käsityksiisi etkä lainaa korvaasi kuuntelemaan Jumalan sanaa


    • kellukkeet

      Sinäkö se pahin ja saastaisin olet?

    • vlvaala

      Täällä monet vanhoilliset väittävät, että olemme yksin Jumalan valtakunta. Näinhän eivät kaikki vanhoilliset usko, koska ratkaisevaa on sydämen usko Jeesukseen Kristukseen ja Hänen sovintotyöhönsä ja sitä emme voi ihmisen kohdalla nähdä, että onko tuo ja tuo uskomassa.

    • ccsdfghj

      Totta puhut!

    • Minä_vahvasti

      epäilen, että ykkös-, kakkos- ja kolmostyyppi ovat yksi ja sama henkilö.

      Kun joskus puhutaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä niin tässä tapaamme harvinaisemman kolmisuuntaisen. Hän pystyy muuntautumaan mellusta Kesiksi ja Kesistä ruumiiksi ihan tuosta noin vain, takoo itseään selkään ja on itsensä kanssa ylin ystävä, kunnes tulee verosiä riitoja, jolloin hän repii itsensä kappaleiksi. Ja palsta täytyy vinhaa vauhtia.

      Palstoilla ei ole muita kuin hän yksin, mutta hän saattaa kuvitella, että täällä on tuhansittain lukijoita, ja oikeastaan tietysti onkin silloin kun hän keksii laajentaa mielialahäiriönsä sata-, jopa tuhathaarauiseksi. Ei se vaikeaa ole. Saman tempun teki joku raateleva hurttanainen kun löysi muutamia rikoksiin syyllistyneitä niin hän levitti nämä tasaisesti ympäri maata, jolloinka rikos kasvoi hänen mielessään sata- ja tuhatkertaiseksi ja sitten hä kirjoitti kirjan, jossa lyttäsi Jumalan valtakunnan ja epäuskoinen maailma avokätisesti antoi hänelle rahaa.

    • make...van

      Haistakaa lokin perse, kulakit!

    • 12345654321

      Vähänpä löysit häiriintyneitä yksilöitä. Minä löysin 68

      • en.kes

        Onko kaikki lesta pirupja?


    • 3636

      Vaikuttaa siltä, että kohde 2 on parantanut tapansa. Samaa ei voi sanoa kohteista yksi ja kolme. Pysyvästi sairaita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe