11.v koulu meikki

11veetytsy

Moi! Oon siis 11.v tyttö ja oon nyt alkanu vähän opetella meikkausta! Käytän bohon peitepuikkoa, lumenen puuteria, benecosin ripsaria ja jotain h&m:n huulikiiltoo ja kajaalii:3 juhliin laitan jotain pinkkii luomiväriö! Onko ok meikki??

10

138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13vee

      Ööö no on tosa mun mielestä aika paljon 11veelle... Ite oon 13.v ja käytän vaan sävyttävää kosteusvoidetta, ripsarii ja vaaleeta huulipunaa.

    • justjooxd

      XDDD mä käytin sun ikäsenä väriyöntä huulikiiltoo :DD ei luoja

    • pjepajeee

      Ehkä hieman liikaa 11-vuotiaalle.

    • 11veetytsy

      Aa no kiitti vastauksist mietin et jos kättäsin vaik ton kajaalin pois :) kun en haluu et mua luullaan pissikseks D: ja noi boho ja benecos on jotain luontokosmetiikkajuttuja niin niiden ei pitäs tukkii ihoo tai olla mitenkään haitallisii

    • bitchpleasee

      Meikkaa miten haluut, älä välitä muista! se on sun oma naama!!!

    • voisinuapientä

      Haluat siis olla kuten muutkin? Kuten idolisi, joita kananlihalla ihannoit? Haluat peittää omat kasvosi maalien alle? Meikki on petos. Se saa aikaan sulle väliaikaiset kasvot, jotka ei ole sun omat. Miksi sinut pieni tyttö on saatu uskomaan, että kasvojesi muokkaaminen väreillä on hyvä ja hieno asia? Elä lapsuutesi ilman aikuisten turhamaisia tapoja. Keskity syvemmälle elämässäsi. Meikki ja kaikki sen ympärillä on turhaa pinnallista hömppää, johon kuluu paljon aikaa ja energiaa. Ja mikä tämän meikkaamisen hyöty loppujen lopuksi on? Mitä yrität todistaa vääristämällä aidot kasvosi väreillä? Nyt tyttö pieni herätys. Ole oma itsesi äläkä muiden kopio. Rohkeutta!

    • Tyttö0115

      No siis ite oon 15v ja aloitin 8lk lopussa käyttää vasta ripsaria, mut oon nyt 9lk ja nykyään käytän ripsaria, pohjavoide, teen kulmat ja sit tummennukset eli korostan poskipäitä ja leukaluita. Mut jos mun mielipidettä kysyttäis niin sanoisin alota vaikka ylä-asteella meikkaa, se vaan ei näytä hirveen hyvälle jos jollaki lapsel on meikkiä, mut tottakai jos tykkäät niin sit käytät sitä meikkiä.

    • vakuuttunut

      Kyllä ikäisesi on paljon viehättävämpi luonnollisena. Suoraansanoen 11v näyttää aika hassulta meikissä. Älä pilaa ihoasi meikillä.Ehdit vielä meikata tulevaisuudessa. Värillinen huulikiilto riittää. Nauti nuoruuden rakkaudesta, niin kauan kun voit.

    • doddo

      Musta on ihan okei kokeilla meikkejä.
      Tuossa iässä ne alkaa jo kiinnostaa mutta mopo karkaa helposti lapasesta.
      En sano muuta kuin sen,että määräät itse omat kasvosi,mutta mieti ennen kuin päätät sutaista naamaan vielä jotain noita vahvempaa!!
      11 vuotias tyttö kajaaleissa ja ripsivärissä kerää helposti oudoksuvia katseita...

    • Nainen19v

      Sinun ikäisesi ei kuuluisi vielä meikata. Juhliin huulikiillon ja jonkun vaalean värisen luomivärin ymmärrän, mutta muuten ei kannata. Meikkivoiteet/peitepuikot yms voisit ainakin jättää pois, sillä tuon ikäisten ihohan on niin virheetön ettei mitään meikkivoidetta tarvita.
      Aloita vaikka 12-vuotiaana päivittäinen meikkaaminen kouluun tyylillä: ripsiväri, huulikiilto, kulmaväriä jos kovin vaaleat kulmat ja mikäli tulee finnejä niin sitten meikkivoide puuteri. Juhliin sitten jotain vaaleahkoja luomivärisävyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe