Ihastuin gastrolekuriini,hämmentynyt..

nevertired

Siis,tuntuu et tää on nyt isompi ongelma kuin vaikea koliittini,en tajua mitä tapahtu.
Olin siis kontrollitsekkauksessa,en ollut tavannut häntä aikaisemmin mutta olimme jutelleet kerran potilaspuhelun jota en edes muistanut.Nyt kuitenkin ääni sai kasvot ja mä olin heti aika myyty..

Siis ihan taviksen näk kundi mut aivan ihana hymy ja kuunteli mua korvat höröllä.Hymyili paljon vastaanoton aikana,lähestyi ja katsoi paljon silmiin,siis musta tuntu et kipinät lens pitkin huonetta.Oli vaikee saada katsetta pois hänestä,jotenki tuntu et meil oli jokin ihan ufo yhteys toisiimme.En halua kuvitella mitään omiani vaan pikemminkin unohtaa koko vastaanoton koska eihän nää hommat toteudu/voi tulla todellisiks mut tuntu vaan jotenki niin ihanalta.En ole aikaisemmin koskaan tuntenu vetoa lekuria kohtaan enkä tiedä mitä toi kelas musta kun varmasti molemmat tajus et jotain täs nyt vaan tapahtu mut nyt haluisin lähinnä tietää et onko kohtalotovereita/miten pääsit tunteista eroon?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        110
        1907
      2. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        9
        1539
      3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        13
        1499
      4. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        81
        1477
      5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        150
        1415
      6. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        107
        1350
      7. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        23
        1307
      8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        648
        1239
      9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        16
        1147
      10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        1108
      Aihe