MP racing kokemuksia

Aixam

Uskomattoman törkeää ja asiakasta vähättelevää palvelua, suoranaista "..ttuilua" puhelimessa, mites muilla ?

28

4397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • race.ecar

      Ihan ok meininki.

    • tyytyväinenasiakas

      Aina on ollut erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

    • virka.aikana

      Ehkä ei kannata soitella näin myöhäisillä kellon ajoilla.

    • Yamaha2

      En saanut palvelua minäkään muutama vuosi sitten kun erästä esittelypyörää menin katsomaan, puhui vain kännykkään ja katseli että mitä ihmettä asiakas täällä tekee. Ostimme motskarin Saloselta Turusta ja homma toimi.

    • tässäfaktaa

      KYLLÄ, jo vuosikymmeniä taaksepäin, (noin 20v) asiakkaitten kohtelu on ollut, välillä jopa ala-arvoista. Eikä asiakkaan ns. " tyhmiä" ja tietämättömiä kysymyksiä ole arvostettu. On katsottu niitä, vain tympeästi, eli "altallipan" Eli arvostettu vain kaikkitietävän eliitin palvelua. Joskus toivoin, ettei siellä tarvitse, tiskintakana norkoilla. Kun mollattiin. Kyllä olen pärjännyt hyvin , yli 20v. Kaikki muut MP- liikkeet palvelee, jopa tyhmiäkin, mutta maksavia asikkaita. ONNEKSI

    • JuqiR

      Opin kerrasta kiertämään kaukaa.

    • hondamiäs

      Jos se ois ainoo prätkäliike, niin lopettaisin harrastuksen.

    • HONDA123

      Uskomattoman huono ja ylimielinen palvelu. ihmettelen suuresti että miten toi putiikki voi olla vielä pysyssä.

    • Maksi86

      En kuuna päivänä toista kertaa sille tontille astu. On sitte niin vittumainen äijä. Onnex ei oo pääkaupunkiseudulle matkaa paljo mitää.

    • Pitäkäätunkkinne

      Itse erehdyin mennä kysymään vähän vanhempaan moottoripyörään yleisvaraosaa, niin minulle näytettiin sormella missä ulko-ovi sijaitsee. On uskomatonta etttä "liiketoiminta" on kannattavaa tuollaisella asenteella, on myös tiedossa yleisesti että paikalliset motoristit äänestävät jaloillaan.

    • mararakki

      Ala-arvoista käytöstä, ei voi sanoa edes palveluksi. Ei kiinnostanut tervehtiminen eikä myyntihommat yhtään, tuotteita ei esitelty, asiakasta ei kuunnella vaan kiroillaan ja pädetään päälle omilla jutuilla. Kierrän kaukaa, eipä tartte enää mennä. Ostin haluamani sit muualta, onneksi saa valita mille puljulle rahansa antaa.

    • sherlockholmes2

      Haiskahtaa siltä, että yksi ja sama henkilö on kommentoinut eri nimimerkillä.

      • EiIkinä

        Nuuhki lisää, niin voi haista ulostekkin. No se on oikeesti aivan erikoismies siinä firmassa. Kaksi kertaa olen asioinut, eka meni ihan ok, kun ostin uuden pyörän ja toisella kertaa oisin tarvinnut renkaat niin vittuili minut toiseen liikkeeseen Tuusmotoriin, josta olen ostanut Aikanaan Lauslehdolta neljä uutta ja yhden käytetyn pyörän ja vienyt joitakin muitakin onnistuneille kaupoille. Bikewold ja Mp-racing saaneet asiakaspalvelu koulutuksen selvästi samalla kurssilla.


      • Läpinäkyvää

        Niin haiskahtaa. Joku on vetänyt kunnolla herneen nenäänsä ja jankuttaa vuosien ajan samasta asiasta. Eikö honda toimi huollon puutteessa, vai mikä syynä.


    • Ekamopo9vuotiaana

      Moottoripyöräily on miesten harrastus ja genreen kuuluu että tiedät mitä tarvitset. Ei ole mihekästä mennä kyselemään myyjältä tyhmiä vaan moottoripyörämiehen kuuluu itse tietää asiat. Myyjät ja kaupat vaan trokaavat ja välittävät tarvittaviat osia, varusteita tai pyöriä.
      Motoristiksi synnytään ja eka mopo pitää hankkia ennen kun täyttää 10v. Nämä keski-iällä ”motoristikärpäsen” saaneet paskamahaiset kaljut miehet ovat säälittävä löysään tattiin hakkaajia. Älkää menkö alan liikkeisiin jos ette ole alan miehiä.

      • SnadiToni

        Mutta sellaiseksihan sinäkin olet kovaa vauhtia tulossa. Toisekseen juurikin noin idioottimaisella ajatuksenjuoksulla varustettu pölvästi pilaa normaali ihmisten asiat. Voihan se niinkin olla, että olet säälistä päässyt penttilälle duuniin omaamatta minkään alan koulutusta ja tyhmyyttäsi täällä puolustelet silla, että asiakkaan pitää tietää. Sen verran tiedetään kuitenkin, että annamme mieluummin mukavan ihmisen viedä rahamma.


      • Javajava

        Asiaa. Moottoripyöräily on miesten harrastus. Jos et osaa etkä ymmärrä, mene bussilla.


      • JaanaSilvennoinen

        Ai miesten. Minusta tuo näyttää enemminkin hieman hitaalla käyvien uroitten, jotka yksinään ovat täysin hukassa, harrastukselta. Kokoontuessaan he muuttuvat koviksi jätkiksi, mutta yksinään nyyhkyttäviä pelkureita. Niin sanotaa, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Pikemminkin he ovat lapsuudessaan traumatisoituneet niin pahoin, koska naapurin Sanna vei pikkuautot hiekkalaatikolla, että nyt kokoonnutaan yhdessä vertaistukea saamaan.


    • Pnt

      En kyllä minäkään pitänyt myyjän suhtautumiseen kyseisessä liikkessä olen kyllä todella äijä hommissa.Kyllä jos lähtee myyntihommiin ja on yritys,niin pitäisi osata suhtautua erilaisiin asiakkaisiin,sillä se firma pyörii.Älyvapaata selittää että prätkä homma on äijähommaa ja sillä perustella huonoa tai ylimielistä käytöstä.

    • Eikysellätyhmiä

      Ei tonne mennä kyselemään tyhmiä! Sun pitää tietää tarkalleen mitä sä haluut ja haluamasi varaosa tai fillari pitää olla viimeisintä huutoa! Nyt 2017 on jo last season! Ei sieltä mennä kyselemään mitään **tun antiikkikamaa!! Tai jos mennään niin sitten pitää olla vähintään siis VÄHINTÄÄN yksi SM mestaruus plakkarissa, erävoitot ei riitä, pitää olla mestaruus. Ja se SMkin on vähän niin ja näin, mielellään mestaruus kansainväliseltä tasolta! Sit voi saada palvelua, ehkä.

    • Tosivanha

      Kerran kyselin vanhaan customiini etupään stefojen vaihtajaa. MPreisingin puhelimessa sanottiin ettei kiinnosta, ja lyötiin luuri kiinni. Sama juttu Riihimäenkadulla silloin olleessa mopoliikkeessä.
      Sitten ostin kikkareet Stormilta, tein apukalut työpaikallani ja vaihdoin tiivisteet itse. Opin tavoille, ettei kannata pyytää apua alan liikkeistä, jos ei ole reisingmies.

    • teeitte

      Mitä siellä tarvii käydä.Osat netistä kotiovelle.Itse olen ollut pyörän takuuhuollossa aina mukana.Aina se on ollut myös viimeinen kun olen päästänyt räpeltäjiä pyörään käsiksi.

    • Brouuum

      Näkyyhän tuo firman tuloksessa, viimeisen neljän vuoden aikana 73 000 euroa tappiota. Mutta vittuilkaa vaan lisää, niin peli loppuu.

    • KorjaaMoposi

      MPreisingin tyyppi pärjää vielä jonkin aikaa. sitten on pakko alkaa palvella "tavallisiakin" asiakkaita sisäpiirikollien lisäksi. Yleisesti ottaen vanhan moottoripyörän omistajan kannattaisi opetella tekemään itse kaikki rempat. Näin myös saataisiin ylimieliset ja huonoa palvelua tarjoavat jässikät kortistoon ja työttömyysturvan aktiivimallin piiriin.

    • Pekkka12345

      Aika töykeä palvelu, mut kyllä sieltä osat saa kun jaksaa kysellä.

    • sori_olen_tavallinen

      Suorastaan vi-ttui lua saa täältä osakseen (ja sen jälkeen ei palvelua lainkaan, huollon puhelin tärkeämpi kuin tuhansien kauppaa hierova asiakas), ainakin ulkopaikkakuntalainen. Surkea paikka oli. Harmi, että ei saanut tietää myyjän nimeä niin olisin voinut omistajalle palautetta laittaa myös, mutta sellainen keski-ikäinen ukkeli ja suorastaan törkeän epäkohtelias ja leuhka - ei kuunnellut asiakasta lainkaan. Eipä tartte koskaan euroja tänne kiikuttaa. No, onneksi muuallakin voi käydä.

      • Anonyymi

        Huonointa palvelua,.siksi lopetin asiakkuuteni..
        Ei enää koskaan.


    • normikaveri

      Ihan Ok palvelua oli mopo,ja varusteet ostettiin,tinkimäänkin pystyi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe