Suhtautuminen ex-heteroihin?

Myöhäisherännäinen

Olen nyt hieman myöhemmällä iällä alkanut kyseenalaistaa suuntautumistani ja elän tällä hetkellä aika vahvassa epävarmuudessa. Vain naiset kiinnostavat ja uskon olevani jonkinlaisessa taitekohdassa. Olen lueskellut paljon keskusteluja ja kiinnittänyt huomiota kielteiseen suhtautumiseen koskien kokeilunhaluisia heteronaisia. Ymmärrän tämän kyllä täysin, koska useastihan siinä näpeilleen on l-tyttö saanut :( Mutta, kysymykseni koskee sitä, että miten tällainen myöhään herännyt, tod.näk. ex-hetero ikinä löytää itselleen naista? En kuitenkaan koe voivani kailottaa koko maailmalle olevani lesbo, kun minulla ei ole vielä ollut yhtäkään kunnollista suhdetta naisen kanssa. Pelkään, että lesbot leimaavat minut taas vain yhdeksi kokeilunhaluiseksi hetskuksi. En tiedä osasinko tuoda pointtia riittävän hyvin esille, mutta suurin pelkoni on lähteä tutustumaan naisiin ja tulla sitten torjutuksi leikkivänä heterona :( jos kerron suoraan tilanteestani, miten minuun suhtaudutaan?

37

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoehtoja

      Jos tutustuisitkin bi-naiseen? Ehkä ymmärtäisitte toisianne paremmin, teillä olisi samanlaista taustaa.

      • YksiToinen

        Olen itse bi, joskaan en enää halua olla miesten kanssa. Tajuan ehkä, mitä tarkoitat, mutta oikeastaan se, että on joskus ollut miesten kanssa, ei välttämättä ole mikään niin iso asia ihmisen elämässä, että sen kokisi noin merkittäväksi asiaksi. Sinänsä tuo neuvosi on ketjun aloittajalle varmaan ihan hyvä, mutta kun "Sen Oikean" löytäminen voi muutenkin olla vaikeaa, niin jotenkin tuntuu, että jos yhtenä merkittävänä kriteerinä on entiset suhteet, entiset kumppanit ja jokin aikaisempi asia elämässä (kuten aikaisempi identiteetti), niin oikean kumppanin löytäminen vaikeutuu entisestään. Se, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ollaan yleisesti ottaen samalla aaltopituudella, riippuu kuitenkin muista tekijöistä. Ja se oikea ihminen voi olla bi tai lesbo.

        Aloittajalle sanoisin, että eihän ihmisen seksuaalinen suuntautuminen siitä määrity, onko ollut suhde tai seksiä jonkun kanssa. Kyllähän heterotkin voivat sanoa olevansa heteroita, vaikka eivät olisi koskaan olleet kenenkään kanssa. Vähän kohtuutonta, jos lesboa tai biseksuaalia ei oteta vakavasti, ellei ensin "todista" asiaa harrastamalla seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. No, ennakkoluuloja toki varmasti kyllä on. Mutta luulisi, että jos oikeanlainen ihminen löytyy ja kiinnostus on molemminpuolista, ei jokin aikaisempi suhde näyttele niin merkittävää osaa, että se estäisi suhteen jatkamisen. Tuo on myös asia, josta voi keskustella toisen kanssa, jos huomaa, että se epäilyttää kumppania. Ymmärrän silti pohdintasi, koska olen itse miettinyt samaa. Olen aiemmin ollut pitkässä suhteessa miehen kanssa ja lapsiakin on - tosin olen silti aina tiennyt olevani bi, minulle nyt vaan kävi niin, että satuin rakastumaan mieheen. Ehkä varsinkin siihen aikaan oli helpompi löytää mies, kun naisista pitäviä naisia on kai prosentuaalisestikin vähemmän ja silloin aiemmin moni oli vielä kaapissakin.


    • Annetaanilmaisianeuvoja

      Jos olet tehnyt joitakin ns. julkisia toimenpiteitä osoittaaksesi, että olet tosissasi, niin silloin sinut otetaan tosissaan helpommin. En nyt osaa sanoa, minkälaisia toimenpiteitä, itse tiedät paremmin oletko vai etkö. Toisaalta ei voi vaatia, että pitää tulla ns. kaapista oli sitten kokemusta samasta sukupuolesta tai ei. Mutta älä huoli, kyllä tarpeeksi herkkä sydän tuntee, milloin toinen on sydämen asialla aidosti jos tunne on molemminpuolinen. Älä anna pintapuolisten asioiden johtaa sinua pois sydämen tieltä, mikäli tunne kertoo aidosta yhteydestä välillänne.

    • Villiheinä

      Älä nettikirjoittelun perusteella ainakaan tee mitään päätelmiä, suurin osa ihmisistä oikeassa elävässä elämässä ovat mukavia ja avoimia :)

      Ota myös huomioon että todella moni ihminen (lesbo tai bi) on käynyt elämässään läpi epävarmuutta ja ehkä myös "heterovaiheita", ja saatat aivan hyvin törmätä juuri tällaiseen ihmiseen. Melkein jokainen on myös jossain vaiheessa ollut tavalla tai toisella "kokeilija" ja joutunut tunnustelemaan tilanteita vailla varmuutta. Tiedän myös paljon ihmisiä joille eivät lokerot tai suhdemenneisyys edes merkitse mitään ja jotka itsekään eivät halua lokeroida suuntautumistaan. On myös virhe olettaa että kaikki lesbot haluavat nimenomaan pitkäkestoisen ja vakavan suhteen - säätäjiä ja seikkailijoita löytyy kaikista ihmisryhmistä.

      Ota rohkeasti kontaktia naisiin ja keskity aluksi ihan vaan siihen tuntuuko joku ihminen mukavalta ja luistaako juttu. Siitä se aina lähtee. Kysymykset kuten identiteetti ja kokeneisuus/kokemattomuus tulevat yleensä esiin ihan itsekseen tuttavuuden edetessä. Jos kerrot itsestäsi luontevasti ja itsevarmasti ei toinenkaan ihminen pelästy vaan pitää tilannettasi normaalina. Sateenkaareen mahtuu ihan valtavasti kokemuksia ja menneisyyksiä eikä tarvitse olla kaikkia vastauksia hihassa ennenkuin sukeltaa deittailun maailmaan! :)

    • On paljon sellaisia naisia, jotka ovat vasta myöhemmin tajunneet olevansa lesboja, mutta yleensä heillä on ollut merkkejä tulevasta jo lapsena ja teini-iässäkin, vaikka välissä olisi ajauduttu suhteeseen miehen kanssa. Seksuaalinen suuntautuminen on muutakin kuin seksiä, sillä ihmisellä voi olla seksiä oman sukupuolensa edustajien kanssa ja hän ei silti välttämättä identifioidu homo-tai biseksuaaliksi tai jollain miehellä tai naisella on voinut olla joskus takanaan suhde vastakkaiseen sukupuoleen eikä hän silti koe olevansa biseksuaali, vaan homoseksuaali. Jos tuntee sisimmässään olevansa homoseksuaali tai biseksuaali tai hetero ja on sinut itsensä ja seksuaalisen identiteettinsä kanssa, vaikka ei olisikaan ollut seksiä oman sukupuolensa edustajien tai vastakkaisten kanssa, niin se on sitten niin. Toisen on paha mennä sanomaan tarkkaan mikä toisen seksuaali-identiteetin pitäisi olla, koska toinen ei voi koskaan pystyä kokemaan miltä toisesta tuntuu sisäisesti, sillä toisen nahkoihin ei voi koskaan päästä. On vain luotettava siihen mitä toinen sanoo ja miten hän käyttäytyy.

    • Myöhäisherännäinen

      Apua miten ihania kommentteja, tulee melkein tippa linssiin <3 Kiitos. Pitää vaan rohkeasti ja avoimesti uskaltautua markkinoille.

    • Plusmiinusplus

      Tässä ketjussa heti löytyi muitakin samanlaisen historian omaavia - älä siis ole huolissasi. Sinuun suhtaudutaan varmasti niin monella tavalla kun on ihmisiä. On varmasti niitä, jotka kokevat elämäntilanteesi liian erilaisena tai hankalana, etenkin jos sinulla on lapsia, mutta toisaalta joku muu voi ihastua sinuun ja haluta koko paketin. On parasta hyväksyä, ettei kaikille kelpaa ja silti jollekin voi hyvin kelvata sellaisenaan.

    • Jokuvaan1234567

      Jos tapailet suunnilleen oman ikäisiäsi ihmisiä, heillä toivottavasti on jo kypsyyttä ymmärtää erilaisia lähtökohtia. Jos oikeasti synkkaa jonkun kanssa, tuskin kukaan kääntää onnelle selkäänsä. Eikä sinun tarvitse heti alussa läväyttää koko historiaasi esiin, tutustu ensin toiseen rauhassa ihan ihmisenä :) Loppu sujuu luonnostaan, jos persoonat kohtaa.

    • HämäränPeitossa

      Minä olen tällä hetkellä hieman kiinnostunut heterosta, joka on osoittanut epäilyttävän paljon positiivista huomiota minuun vaikka olen melkein liian selvästi jopa flirttaillut. Se vasta oudolta on tuntunutkin. Kaiken huipuksi pyytäessäni hänen numeroaan sain sen ja olemme olleet yhteydessä.

      Koitan kuitenkin suhtautua tilanteeseen jäitä hatussani. Luonnollisesti kun palomiehen haluava nainen käyttäytyy nyt näin.

    • yksiplusyks

      kyllähän se hankalaa ja vaikeaa on heterostatuksen jälkeen alkaa elää omablaista elämää. Niin ja kyllä se tietynlainen leima on pään päällä aina. Itselle tuli iso kynnys siinä vaiheessa kun piti alkaa elämään sitä omanlaista elämää, tiesin kyllä että paluutaei ollut entiseen mutta tulevaisuus ihan auki, jpoa kaupassa käyntiä piti pohtia näkeekö kukaan jo heti et on parisuhhteessa naisen kanssa, erityisen hölmöä mutta totisinta totta kuitenkin.
      Joku sellainen ajatus on ollut minulla kantavana voimana että etten sitten joskus katuisi sitä mitä en tehnyt tai elänyt. (minulla meni työkuviota myöten kaikki uusiksi, yrittäjäperheestä kotosin ja oli tarkotus et jatkan sitä hommaa maailmantappiin asti, kyllä siihenkin hommaan tuli hyvä ratkaisu kaikkien osalta mutta Paljon se vaati kaikilta).
      tulevaisuudesta ei koskaan tiedä mutta elämä kuitenkin aina kantaa jollain tasolla.

    • Einiintukkapipo

      Olen bi, ollut aina, ja useammin heteroliitossa kuin naissuhteessa.
      Paljon on tullut vastaan itsensä vanhempana löytäneitä naisia, joilla pelkkiä heterosuhteita. Jotenkin en silti ymmärrä tuota kankeaa ajattelua. Jos on joskus tykännyt jostain, miksei voi myöhemmin tykätä toisesta.
      En ymmärrä yhtään sellaista tiukkapipoisuutta tai toisen menneisyyden hyväksymättömyyttä. Ihmisiähän me kaikki ollaan.
      Minua ei yhtään vaivaa se, että olen naiselleni ensimmäinen. Mitä sitten? Ja mitä sitten jos on ollut miesten kanssa. Mikä vaan suhde voi kariutua syystä sun toisesta, mikä vaan suhde voi kestää.
      Enemmän karsastan monen lesbon taipumusta jättää koko muu elämä parisuhteen löydyttyä, tuntuu olevan yleisempää kuin heterotaustaisilla.
      Että näin.

    • Wondering_wonderer

      Täällä kanssa yksi ajatustensa kanssa painiva... Naimisissa vielä miehen kanssa, pari lastakin. Neljänkymmenen korvilla. Enkä tiedä yhtään, miten tästä edetä, mistä löytäisi jonkun samanhenkisen, jonka kanssa voisi vaikka keskustella... En halua pettää mutta kaipaan tukea.

    • Täällä toinen. Aikas lailla samoissa ajatuksissa olen tässä ollut.
      Toivottavasti löydät jonkun kivan naisen. Kannattaa kuitekin olla hieman varpaillaan, kaikki lesbotkaan eivät ole sitä mitä antavat ymmärtää olevansa..

      • Wondering_wonderer1

        Haluaisitko vaihtaa ajatuksia vaikkapa sähköpostilla?


      • juurikinniin

        Mulla on ihan samanlainen tilanne. Olen miehen kanssa, lapsiakin on, mutta taistelen ajatusteni kanssa päivittäin. Tai en niinkään taistele, mutta alan olemaan jo aika varma missä mennään. Ikää about saman verran kuin sinulla.
        Mä voin ainakin vaihtaa ajatuksia sähköpostilla. :)


      • Toi mun nimimerkki ja (at)suomi24.fi :)


      • Juurikinniin; taisin vastata just sulle @ :)


    • åpljugfd

      Mulla on "heterotausta", tai siis ollu bi "aina", mut miesten kanssa siks kun se on ollu helpompaa jotenkin muka. Sitten totesin et miehet ei enää vaan käy, ja tätä nykyään seurustelen naisen kanssa jolla on hyvin samankaltainen tausta. Tän ratkaisun olis toki voinut tehdä aiemminkin, mut siinä tapauksessa olisin tuskin löytänyt tätä rakkautta, joten hyvä näin. Muiden suhtautumisesta en tiedä, kun en tunne ainuttakaan joka olis ollu vaan naisten kanssa, mutta ehkä puolen tusinaa nykyistä lesboa ja entistä bitä.

    • Eijuurinyt

      Oon kolmekymppinen lesbo ja en oikein halua heterotaustaista tai lapsellista naista omaan itsenäiseen elämäntilanteeseen. Jos omanlaista ei löydy, joutuu ehkä harkitsemaan myös binaisia, mutta ensisijainen valinta kumppaniksi he eivät ei mulle ole, vaikka tunnen monia ja ovat kivoja tyyppejä kavereina :) Itsellä ei mieskokemuksia oikeastaan ole.

      • mitänyyt

        Mitä tarkotat lapsellisella???


      • Öysmöys

        Luultavasti tarkoittaa lapsellinen = henkilö jolla lapsia


      • mitänyyt
        Öysmöys kirjoitti:

        Luultavasti tarkoittaa lapsellinen = henkilö jolla lapsia

        Musta toi on väärin kirjotettu.


      • äölkijutrde

        No, monet käyttää tuota ilmaisua. Ota se puhekielenä niin ei oo niin nuukaa onko se ihan oikein?


      • mitänyyyt

        Sä oot tosi lapsellinen...mun mielestä ei voi sanoo. tai siis voi sanoo mut se tarkottaa iha muuta. En mä oo kuullu tollasta.


    • Minäpelkään

      Täälläkin samoja tuntemuksia. Ja ikäkin painaa 40 korvilla. Olen ollut myös naissuhteissa mutta jotenkin en uskaltanut tulla kaapista ulos 😢 nyt miehen kanssa suhteessa mutta jotenkin en ole onnellinen enkä oma itseni. Kaipaan niitä hetkiä kovasti varsinkin sen naisen kanssa kenen kanssa olin viimeksi. Hän sai minut tuntemaan itseni naiseksi ja omaksi itsekseni.
      Ikävää, että oman pelkoni vuoksi menetin rakkauteni.

    • Loppubifobialle

      Hei ap! Vaikutat huomaavaiselta ihmiseltä joka ei tahallaan satuttaisi ketään tai leikkisi tunteilla. Se on ainakin minun mielestäni tärkeämpää kuin se kenen kanssa olet ennen ollut. Kaikkea hyvää sinulle ap!

      T. parikymppinen lesbonainen.

    • Peanutb

      Yksi ex-hetero täälläkin. Ainakin siltä se vahvasti nyt näyttää.. Viimeisen vuoden aikana muutamaan naiseen ihastunut ja viimeisimpään todella paljonkin. Ongelmana se, että mun gaydar melko surkea. Toki joistakin ihmisistä sen tunnistaa mutta tästä naisesta en voi olla varma, tuntuu että omat tunteet saavat vaan harhakuvittelemaan kaikenlaista. Kukaan ei uskoisi että olen naisiin päin. Aina ollut miesten kanssa ja erittäin femme. Vaikeaa. Toisaalta kutkuttava ajatus että kannan salaisuutta mitä lähes kukaan ei vielä tiedä :p

      • Toi sun tilanne kuulostaa aika lailla kuin omanikin. Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, selvitellä päätä, tms niin laita sähköpostia ihmeessä. Toi mun nimimerkki ja (at)suomi24.fi


    • Mitänytkuuluutehdä

      Samanlainen tilanne minullakin.Täytän parin vuoden päästä 50 ja olen tähän asti elänyt lähes vain heterona, paitsi että minulla monta vuotta sitten oli yksi pidempi ja pari lyhyempää suhdetta naisten kanssa. Sen jälkeen olen ajatellut naisia todella paljon ja nyt tilanne on siinä pisteessä, etten pysty ajattelemaan mitään muuta - tai siis en ainakaan miehiä. Olen ollut ihastunut muutamaan naiseen, erityisesti yhteen työkaveriin, mutta en ole uskaltanut kertoa niille mitään, koska ne ovat olleet heteroita. Toivoisin vaan löytäväni ihanan naisen ilman, että minun pitää lokeroida itseni johonkin lesbo-, bi- tai (ex-)hetero-kategoriaan. Tuntuu mahdottoman vaikealta.

      • Niinkuinsydänsanoo

        Jos olet ihastunut työkaveriisi koita tutustua häneen ensin vaikka ystävänä. Toivo ei todellakaan oo menetetty. Naisista ei koskaan tiedä, itsekin olen edelleen kaapissa oleva nainen, ollut pitkissä suhteissa miesten kanssa. Myös ihastunut useasti naisiin mutta nyt aivan erityisen suuresti omaan työkaveriin. Olisin enemmän yhteydessä jos hän näyttäisi selvemmin omia ajatuksiaan. En tahdo loukata häntä, koska hänellä mies ja lapset enkä ole varma oonko tulkinnut kaiken väärin, mikä olis mulle niin ominaista :)


      • AmorVincitOmnia

        Millaisia "merkkejä" hän on antanut, jotka olisi tulkittavissa kiinnostukseksi? Onko hän tai oletko sinä ehdottanut tapaamista vapaa-ajalla?


    • nuotiollaontunnelmaa

      Ex-hetero täälläkin (2 lasta 20v. parisuhde). Aloitin seurustelun mieheni kanssa teini-iässä, samaan syssyyn avioliitto, lapset, ruuhkavuodet. Ei tullut pohdittua kuka minä oikeasti olen. En mieltänyt koskaan itseäni edes bi:ksi. Tiesin kyllä kokeilevani seksiä naisen kanssa jos sellainen tilanne eteen tipahtaisi, selitin kokeilun haluna, olen kokeillut paljon muutakin seksin saralla. Hieman yli 30-kymppisenä rakastuin ihan täysillä uuteen työkaveriin. Ystävystyimme, harrastimme yhdessä. Hänellä lyhyitä heterosuhteita taustalla. Kerran sitten kysyin suoraan onko hän myös naisiin päin kallellaan kun mulla ollut aina tarkka tutka. Myönsi että saattaa ollakin muttei ole koskaan kokeillut. Tilanteen rauhoituttua kerroin että ihastuin häneen heti, meni pitkään ennenkuin hän myönsi tuntevansa samoin (kuulema siksi että olin varattu). Päätin riskeerata elämäni ja erosin. Lapset, suku, ystävät hyväksyi uuden suhteeni. Ensi vuonna tulee 10v. ja edelleen rakkaus kukoistaa. Joskus sadulla voi olla onnellinen loppu :)

    • motiivitepäselviä

      Yksi kysymys: miksi joku haluaa peitellä omaa parisuhdestatustaan? Eräs ihminen osoitti kiinnostusta ja minäkin olin kiinnostunut hänestä, kunnes kävi ilmi paljon myöhemmin, että hän elääkin parisuhteessa. Jäi vain ihmetyttämään, miksi hän ei tuonut sitä esiin aiemmin, vaikka muuten kyllä kävi asioitaan läpi yksi

    • Nainennelissäkymmenissä

      Olisi kiva keskustella ex-heteroiden, vielä parisuhteessa olevien tai eronneiden kanssa. Itse olen bi ja pitkiä suhteita enemmän naisten kanssa. Ihan siksi keskustelua toivoisin, että saisin jotain järkeä omaan ihastumiseeni. Olenko ihastunut yksipuolisesti, vai oonko vain herättänyt uteliaisuutta toisessa. Näin kun on käynyt ennenkin.
      Tuntuu siltä, että en voi olla näin väärässä ja sit kuitenkin pelkään, että jos en opi tästä jotain, niin tämänkaltaisia tilanteita tulee vielä jatkossakin eteen.

      • Toinennelikymppinen

        Minä olen aiemmin ollut pitkässä heterosuhteessa, nyt ihastunut naiseen, jonka kanssa välillä tuntuu että olisi kemiaa. Suuri kynnys tehdä aloitetta, kun olemme tutustuneet ystävinä - ja myös siksi, että hän on naissuhteiden osalta minua kokeneempi, siis huomattavasti kokeneempi. Luulen että hänkin saattaa ajatella, että haluan olla vaan ystävä, mutta oikeastaan haluaisin enemmänkin.

        Minä tosin olen pitkään tiennyt olevani bi, en siis ole ns. myöhäisherännäinen, mutta kun oli pitkä parisuhde, ei sinä aikana tullut naissuhteita. Eron jälkeen vasta uudet suhteet mahdollisia - ja nyt kiinnostukseni suuntautuu vain naisiin.


    • Ihmettelijä11

      Monesti olen ihmetellyt tällaisia ketjuja lukiessa, voiko joku henkilö edes olla bi, niin että henkilölle ei ole merkitystä kenen kanssa rakastuu ja viettää loppuelämänsä parisuhteessa oli se sitten mies tai nainen? Lähes aina jompikumpi sukupuoli kiinnostaa tekstien perusteella enemmän kuin toinen ja suhteet vähemmän kiinnostavan sukupuolen kanssa syntyy vain muutama ja ne ovat lyhyitä eivätkä ole elämänkumppanuutta. Bihenkilön tasapuolista kiinnostumista jompaankumpaan sukupuoleen ei taida olla olemassa. Tai sitten en vaan ymmärrä..

      • Toinennelikymppinen

        Kaipa se vaihtelee tosi paljon ihmisestä riippuen. Joku voi ollakin kiinnostunut sekä-että aika tasapuolisesti, jollain muulla voi olla vahvasti painottunut vain toiseen sukupuoleen, jonkun kohdalla jompi kumpi sukupuoli voi olla kiinnostava lähinnä fantasioiden tai kokeilujen tasolla. Mutta voi se vaihdellakin. Itse olen aina ollut vähän kiinnostuneempi naisista kuin miehistä - nyt nelikymppisenä kiinnostus kohdistuu jo lähes kokonaan naisiin. Mutta elämäni pisin suhde oli silti miehen kanssa, vähän sattumalta ja toisaalta siksi että se alkoi niin nuorena, samoihin aikoihin tajusin biseksuaalisuuteni. Itse uskoisin, että variaatioita voi olla niin paljon kuin ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe