Näin on kirjoitettu:

Miksietsiishuutaisi

"Jokainen, joka avuksi huutaa Herran nimeä, pelastuu".

247

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuudanytJeesusta

      Ajan rajan tuolla puolella on turhaa enää huutaa Jeesusta. Silloin on kaikki jo myöhäistä!

    • Sydämestäni toivon, että myös uskomattomat & epäileväiset muistavat tämän raamatunpaikan mahdollisella hädän hetkellä. Viime hetkelläkin on mahdollisuus ottaa Jeesus vastaan.

      • painovirhepaholaine

        :o päsinen jo Jumalan. tahdonka tekeese"Hnvaaeka sineHerra, Herra" ei"H Joka


    • Jeesuksenoma

      Toivotaan ja rukoillaan, että Jeesuksen armo kelpaa ihmisille.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Hei.
      Kyllä, tällainen lupaus meille on annettu. "Sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois." - sanoo Jeesus. sekä "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen usko, joudu kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän." Raamatussa on paljon iloista ja lohduttavaa luettavaa meille. Huomenna ja ensi viikon on kirkoissa aiheena Jeesuksen lähettiläät. Jokainen kastettu ja kristitty on lähetetty eteenpäin, meille on annettu tehtäväksi kertoa Jumalan armosta ja siitä, että Herraa avuksi huutava pelastuu.

      Syysiloa ja siunausta,
      Pirkko-pappi

      • saviseutulainen

        Herra Jeesus sanoo myös: "Ei kukaan voi tulla minun tyköni ellei Jumala häntä ensin kutsu." Siunausta Pirkko-papille!


      • Omalla esimerkillä sinäkin vain lisäät ihmisten hämmennystä, kun hyvin tiedät, että Raamattu selvin sanoin opettaa, ette naisen pidä opettaa miehiä-

        Mitä ihmisten pitäisi ymmärtää sinun puheitasi, kun sanot, että eläkää Ramatun mukaan, ja samalla itse et elä? Mikä on se työsi hedelmä,kun rohkaiset ihmisä hylkäämään omalla seimerkilläsi Raamatun sanoman?


      • Tunnetkokenties
        Mikko.A kirjoitti:

        Omalla esimerkillä sinäkin vain lisäät ihmisten hämmennystä, kun hyvin tiedät, että Raamattu selvin sanoin opettaa, ette naisen pidä opettaa miehiä-

        Mitä ihmisten pitäisi ymmärtää sinun puheitasi, kun sanot, että eläkää Ramatun mukaan, ja samalla itse et elä? Mikä on se työsi hedelmä,kun rohkaiset ihmisä hylkäämään omalla seimerkilläsi Raamatun sanoman?

        Tunnetko sinä tuota Pirkkoa niin hyvin, että voit häntä noin lytätä? Alat olla täysverinen somelyttääjä!


      • Tunnetkokenties kirjoitti:

        Tunnetko sinä tuota Pirkkoa niin hyvin, että voit häntä noin lytätä? Alat olla täysverinen somelyttääjä!

        MInä tunnen kirjoitukset


      • Huomioitsija
        Mikko.A kirjoitti:

        MInä tunnen kirjoitukset

        Et sinä tunne. Jeesus on ainoa, joka näki ihmisen sisimpään. Sinä et näe. Nostattelet egoasi, vaikka et mitään ole. Lue ilmestyskirjasta Jeesuksen sanat sille itseriittoiselle seurakunnalle, joka luuli olevansa jotain. Olet paisutellut itseäsi ihan samoin kuin Teuvokin on tehnyt. Te kumpikaan ette ole mitään, korkeintaan kumisevia, tyhjiä tynnyreitä.


      • Hänarmahtaa

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


      • Hänarmahtaa
        Mikko.A kirjoitti:

        Omalla esimerkillä sinäkin vain lisäät ihmisten hämmennystä, kun hyvin tiedät, että Raamattu selvin sanoin opettaa, ette naisen pidä opettaa miehiä-

        Mitä ihmisten pitäisi ymmärtää sinun puheitasi, kun sanot, että eläkää Ramatun mukaan, ja samalla itse et elä? Mikä on se työsi hedelmä,kun rohkaiset ihmisä hylkäämään omalla seimerkilläsi Raamatun sanoman?

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa
        Mikko.A kirjoitti:

        Omalla esimerkillä sinäkin vain lisäät ihmisten hämmennystä, kun hyvin tiedät, että Raamattu selvin sanoin opettaa, ette naisen pidä opettaa miehiä-

        Mitä ihmisten pitäisi ymmärtää sinun puheitasi, kun sanot, että eläkää Ramatun mukaan, ja samalla itse et elä? Mikä on se työsi hedelmä,kun rohkaiset ihmisä hylkäämään omalla seimerkilläsi Raamatun sanoman?

        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'


      • Hänarmahtaa
        Tunnetkokenties kirjoitti:

        Tunnetko sinä tuota Pirkkoa niin hyvin, että voit häntä noin lytätä? Alat olla täysverinen somelyttääjä!

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Hänarmahtaa
        Tunnetkokenties kirjoitti:

        Tunnetko sinä tuota Pirkkoa niin hyvin, että voit häntä noin lytätä? Alat olla täysverinen somelyttääjä!

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


      • Armonvarassa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


    • ttuwuj

      Vaan entäpäs jos olette kaikki harhautettuja ja huomaatte sen vasta tasonvaihtonne jälkeen... ?

      • Jeesuksenoma

        Jeesuksen omalla ei ole mitään hävittävää, vain voitettavaa.


      • tyhjähauta

        Katsele äkkiä kaikki Youtube Jeesus videot elokuvat . Kirjastostakin voi lainata Jeesus dvd. Sitten otat kirjakaupasta ostat raamatun . Aloitat lukemaan evankeliumeja uudesta testamentista . Sitten voit tutkia raamatun karttoja myös . Jeesus nousi kuolleista .


      • Armoriittää
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Jeesuksen omalla ei ole mitään hävittävää, vain voitettavaa.

        Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.


      • Hänarmahtaa
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Jeesuksen omalla ei ole mitään hävittävää, vain voitettavaa.

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


      • Hänarmahtaa

        'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.


      • Hänarmahtaa
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Jeesuksen omalla ei ole mitään hävittävää, vain voitettavaa.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


    • Kumpaa_uskoa

      Ja on kirjoitettu myös, että älä turhaan lausu Herrasi nimeä.

      • AnselmiToiwiainen

        Avuksi huutaminen EI TODELLAKAAN ole turhaan lausumista, varsinkin kun on pelastumisesta kysymys!


      • Uskoo.sen.vähemmälläkin
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Avuksi huutaminen EI TODELLAKAAN ole turhaan lausumista, varsinkin kun on pelastumisesta kysymys!

        Kyllä se se vakituinen tyhjänpäiväinen hokeminen on lähinnä pilkan tekoa.


      • Aamenaamenaamen
        Uskoo.sen.vähemmälläkin kirjoitti:

        Kyllä se se vakituinen tyhjänpäiväinen hokeminen on lähinnä pilkan tekoa.

        Jumala katsoo sydämen tilaa, kun avuton ja surkea ihminen Jumalaa huutaa, vaikka aivan ääneti!


      • Sääliäkö.kerjäätte
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Jumala katsoo sydämen tilaa, kun avuton ja surkea ihminen Jumalaa huutaa, vaikka aivan ääneti!

        Miksi uskisten pitää heittäytyä niin avuttomiksi ja surkeiksi, yrittäkää jotain itsekin


      • kiitostaveisaten

        Vanha testamentti vanheni kun Jeesus Messias syntyi ihmiseksi . Alkoi uusi liitto . Nyt huudetaan avuksi Herraa Jeesuksen nimessä . Nyt kiitetään Jeesusta pelastuksesta .


      • Kysyväinen
        Sääliäkö.kerjäätte kirjoitti:

        Miksi uskisten pitää heittäytyä niin avuttomiksi ja surkeiksi, yrittäkää jotain itsekin

        Haluat siis ymmärtää väärin?


      • Hänarmahtaa
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Avuksi huutaminen EI TODELLAKAAN ole turhaan lausumista, varsinkin kun on pelastumisesta kysymys!

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Verenkautta
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Jumala katsoo sydämen tilaa, kun avuton ja surkea ihminen Jumalaa huutaa, vaikka aivan ääneti!

        ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.


      • Hänarmahtaa

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.


      • Otollinenpäivä
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Avuksi huutaminen EI TODELLAKAAN ole turhaan lausumista, varsinkin kun on pelastumisesta kysymys!

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.


      • kiitostaveisaten kirjoitti:

        Vanha testamentti vanheni kun Jeesus Messias syntyi ihmiseksi . Alkoi uusi liitto . Nyt huudetaan avuksi Herraa Jeesuksen nimessä . Nyt kiitetään Jeesusta pelastuksesta .

        Jeesus sanoo: En ole tullut lakia kumoamaan, vaan sen toteuttamaan.


    • Kerroppa_jos_taidat

      Jumala tai herra ovat vain yleisnimityksiä, mutta mikä mahtaa olla Jumalan etunimi?

      Entä sukunimi?

      • varmaan_tätä_tarkoitat

        Vanhan liiton aikaan Jahve oli lihallisen Israelin kansan Herra. Silloin huudettiin Jahvea avuksi. Uuden liiton puolella Jahve teki Pojastaan hengellisen kansan eli kristillisen seurakuntansa Herran. Nyt huudetaan avuksi Herraa Jeesusta Kristusta.


      • nasaretilainen

        Jeesus Nasaretilainen Juutalaisten Kuningas .


      • Hänarmahtaa
        nasaretilainen kirjoitti:

        Jeesus Nasaretilainen Juutalaisten Kuningas .

        Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.


    • alfa123om22

      Miksi muuten raamatussa sanotaan ihmisiä koskien, että pelastuksestaan he saavat kiittää Karitsaa ja Valtaistuimella istuvaa. Ei puhuta Jeesuksesta, joka on Jumalan Karitsa, vaan Karitsasta. Eikä kukaan edes tiedä Karitsan nimeä. Tiedetään vain, että hän on yksi Jumalan Sanan sarvi.

      Karitsa on se, joka on ainoa arvollinen ja joka saa kiitoksen, ylistyksen, voiman ja kunnian. Emmekä tiedä hänen nimeään.

      • Kysyväinen

        Etkö tosiaan tiedä, että Jeesus on Karitsa?
        Tiesivät sen jo Johannes Kastaja, kun hän sanoi: "Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin."


    • AnselmiToiwiainen

      Ihmiset huutavat perkeleitä, saatanaa ja monia muita "vaikuttajia", mutta harva huutaa Jeesusta avukseen ja elämänsä pelastajaksi.

    • On kirjoitettu, että jokainen joka huutaa Herraa avuksi pelastuu, mutta tulee muistaa, että on myös kirjoitettu, ettei jokainen joka huutaa "Herra, Herra" pelastu, vaan ainoastan ne, jotka tekevät hänen tahtonsa.

      Eli pelkkien sanojen hokeminen ei ketään pelasta, sillä onhan kiroiettu, että suun tunnustuksella ja sydämen uskolla pelastuu, ja sydämen uskoa ei saada hokemalla Herran nimeä, vaan elämällä hänen esimerkkinsä mukaan.

      • Verenmerkki

        Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.


      • Aamenaamenaamen
        Verenmerkki kirjoitti:

        Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

        Aamen!


      • Armonvarassa

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Hänarmahtaa

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


    • Hei.
      Ketju pelastumisesta ja Herran nimen huutamisesta jatkuu, tärkeästä asiasta puhumme. Jumalan tahdon tekeminen toki on tärkeätä, sen lisäksi että elämme hänen lähellään ja pyydämme hänen apuaan elämän arjessa. Kristitty Jumalaan luottava tahtoo noudattaa Herran tahtoa ja tehdä hengen tuottamia hyviä tekoja esimeriksi lähimmäistensä hyväksi. Jumalan antama rakkaus saa niitä aikaan.

      Joku toivotti minulle siunausta, kiitos siitä ja toinen kertoi, etten saa opettaa ja harhautan ihmisiä. No, teen tätä arvokasta työtäni iloiten luottaen lujasti siihen, että olen tarkalleen Jumalan tahtomalla paikalla, kun Hän itse on minut tähän kutsunut. Raamatusta ei edelleenkään pidä etsiä yksitäisiä jakeita ja niitä nostaa esille.

      Syksyn iloa,
      Pirkko-pappi

      • Ei-lahkolain

        Kiitoksia lohduttavista sanoistasi Pirkko-pappi. Pidän kovasti myöskin Teuvon ihmisvihamielisestä asenteesta mutta neuvoisin häntäkin kuuntelemaan sinua.


      • KuuleppasPirkko

        Et kai vain ole Teuvon mainostama porttopappi?


      • Höpö höpö. Itse sinä olet itsesi kutsunut.


      • Se kirjoitetaan olevan Herran käsky, ettei naisen pidä opettaa. Miten paljon enemmän sitä voisi enää panottaa, minä vain ihmettelen? Ja jos ei tätäkään ymmärretä, niin miten ihmeessä mitään muutakaan voidaan ymmärtää?

        Silmät sinä olet sulkenut totuudelta, kun se ei ollut sitä mitä SINÄ halusit. Ja nyt hurskastelet täällä, kuinka haluat elää totuudessa, ja julistaa sitä, vaikka kyse on siitä, että sinä julistat mitä SINÄ haluat.


      • Moikkamoi2

        Jos Paavalin naispappeutta käsittelevä osaa ei pidä ottaa tosissaan, miksi pitäisi sitten armo-oppiakaan häneltä? :0 sekin voi olla väärässä.


      • Hänarmahtaa

        Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


    • Setä.neuvoo
      • Hänarmahtaa

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


    • yksitie

      Kun kiroillaan voi perkele se tarkoittaa että perkele sen teki . Kun on hyvää siitä kiitetään Jeesusta . Ilmestyskirja 20 kertoo suoraan miten Jeesuksen vihollisille käy . Vanhassa liitossa uhrataan elukoita siinailla . Uudessa liitossa on Jeesus sovittanut jo syntimme ja tähän turvaamme . Joh3:16-17.

      • Hänarmahtaa

        ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.


    • Jeesukseenluottava

      Jeesus on kuitenkin ainoa tässä kuohuvassa maailmassa, johon kannattaa luottaa ja uskoa.

    • Jeesuksenoma

      Jeesus on silti ainoa tässä levottomassa maailmassa, johon kannattaa laittaa toivonsa.

      • Verenmerkki

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • Hänarmahtaa
        Verenmerkki kirjoitti:

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

        Karta pahaa ja tee hyvää, niin sinä pysyt iankaikkisesti.


      • Hänarmahtaa

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


    • Kirjakääröt

      On myös kirjoitettu: Mark.16:16. Biblia. Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi; joka ei usko, se kadotetaan.

      • Epäilemättätoki

        No se on kyllä totta.


      • JokainenSana

        Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.


      • Verenkautta

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.


    • Samamieskaksitietä

      LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
      Devout
      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

      Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

      Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Valheen ja vääryyden tie, jonka vieressä virtaa riettauden virta, jossa suoritetaan kaste veren hurmokseen.

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

      Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli                  
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

      NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

      "Paskat Teuvo

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."
      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      • 6.12

        jep jep


      • 45698

        Ei lakaista maton alle


      • Hänarmahtaa

        Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.


    • Okokokok

      Joo

    • Jumalan.tahto

      Jumalan tahto on pelastaa jokainen ihminen, mutta niin ei valitettavasti tapahdu.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


      • Hänarmahtaa

        Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,


    • Huutaa.sydämrstään

      Nimenomaan. Ja sydämestään!

    • Yksi.huutavainen

      Kunpa kaikki huutaisivat Jeesusta!

      • Ikävä.fakta

        Valitettavan harva huutaa pakanallisessa Suomessa!


      • Todellaharva
        Ikävä.fakta kirjoitti:

        Valitettavan harva huutaa pakanallisessa Suomessa!

        Todella harva.


      • Hänarmahtaa

        Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.


    • niintotta

      Kirkonmiehet laittavat kasteen huutamisen sijaan.

      • YhteysJumalaan

        Huutaminen sydämestä tulevana johtaa yhteyteen Jumalan kanssa.


      • Uskonkautta
        YhteysJumalaan kirjoitti:

        Huutaminen sydämestä tulevana johtaa yhteyteen Jumalan kanssa.

        Aamen!!! Mutta ilman uskoa ei voi Jumalaa löytää.


    • Etsikää

      Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

    • Huutavanhuuto

      Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

    • Jokainenm

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

    • Armoriittää

      Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

    • KokoRaamattuontotta

      Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

    • Sovitettu

      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Jeesusrakastaa

      Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

    • Huutavanhuuto

      Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.

    • Ainauskollinen

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Armoriittää

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • Hänpelasti

      hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'

    • Armonvarassa

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • Sitäollaanjohelvetissä

      Mitäs teet,kun herrat yläpäässä eivät halua kuulla kansan ääntä ,vaan
      vievät maamme päin helvettiä,ja tukahduttavat kansan äänen.

    • Hänarmahtaa

      Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.

    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • Hänarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Hänarmahtaa

      Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

    • AlussaoliSana

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • LestakyrväkeVallassa

      Jumala kanssamme!

      Pääministeristä ja suvustaan ei niin väliä.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!! Jeesus näkee sydämet ja kuulee huudot!

    • Raamatun aikaan "kirjoituksia" oli niin surkean vähän, että niihin liitettiin helposti magiaa. Siinä ei ole mitään ihmettelemistä, mutta siinä vähän on, että sama magia vaikuttaa joihinkin vielä parituhatta vuotta myöhemminkin, vaikka kirjoituksia on nyt olemassa kvintiljoonia sivuja ja kaikki tietävät, että kirjoittaminen on ihmiselle niin normaalia kuin mikään olla voi.

      • Ettei.totuus.unohtuisi

        Olet yksi niistä harvoista realisteista, joita tällä palstalla on. Olisi suotavaa nähdä kommenttejasi useamminkin, näiden hihhuleiden vastapainoksi.


      • Ettei.totuus.unohtuisi kirjoitti:

        Olet yksi niistä harvoista realisteista, joita tällä palstalla on. Olisi suotavaa nähdä kommenttejasi useamminkin, näiden hihhuleiden vastapainoksi.

        "Näiden hihhuleiden" mielestä kommentoin jo nyt uskontopalstoilla aivan liikaa. :)
        Kiitos kannustuksesta!


    • bgtvtcvrcrc

      Näyttöä pelastumisesta?
      Ellei pelastu niin pitääkö huutaa lujempaa vai onko se uskon puutetta?

      • Sellaiset.on.kriteerit

        Ei hiljaiset nyhveröt pelastu. Se auttaa, kun kierrät volyymi nappulat kaakkoon:)


      • Ettahdo
        Sellaiset.on.kriteerit kirjoitti:

        Ei hiljaiset nyhveröt pelastu. Se auttaa, kun kierrät volyymi nappulat kaakkoon:)

        Kyllä sinäkin voit pelastua, mutta et näköjään tahdo.


    • Hänarmahtaa

      Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.

    • Hänarmahtaa

      Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

      • Tässäpä.armahtaja

        "Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."


      • OnARMOsuuri
        Tässäpä.armahtaja kirjoitti:

        "Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

        Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.


    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Huutavainen

      Kannattaa huutaa Jeesusta!!!

      • HUUTOLAINEN

        JEESUS HOI, HOI HOI HOI HOI!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Hänarmahtaa

      niinkuin hän oli ilmestynyt hänelle Gibeonissa. Ja Herra sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi, kun sinä anoit armoa minun edessäni. Minä olen pyhittänyt tämän temppelin, jonka sinä olet rakentanut sitä varten, että minä sijoittaisin nimeni siihen ainiaaksi; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat alati olemaan siellä.

    • Hänarmahtaa

      Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Hänarmahtaa

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Aamenaamenaamen

      Jumala vastaa ja auttaa!!!

    • Jeesukseenluottava

      Jeesus on ihana!

    • Jumalaonhyvä

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Toisaalta hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • Jumalaonhyvä

      Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi.

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • VieläJeesusKuulee

      Vielä kannattaa huutaa Herraa Jeesusta!!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!!!!!!!

    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalantuomio

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, me tutkistelemme sinun armoasi sinun temppelissäsi.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Virvoittavienvettentykö

      Moni sanoo: "Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus. Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä. Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.

    • Isäodottaa

      .Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

      Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan'. Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa; ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa, sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.aamen

    • Aamenaamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Uskovamieshenkilö

      Tämä on yksi tärkeimmistä Raamatun lupauksista.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jeesusarmahtaa

      Jos ei Jeesusta ois,
      miten pahasti käydä vois?
      Jeesus on ihana!

    • violaluna17

      Riitele,Herra,minun riitaveljiäni vastaan ,sodi niitä vastaan,jotka minua vastaan sotivat! Tempaa pieni kilpi,suuri kilpi ja nouse minun avukseni.

    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesuksen armon varassa on niin hyvä olla ja elää, sanokoon maailma mitä vaan!

    • Avuksihuutaja

      Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

    • Jumalanlupaus

      Valtava Jumalan lupaus!

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

    • Jumala.kuulee

      Niin se on! Jumala kuulee!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

    • Jeesusarmahtaa

      sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

    • violaluna17

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa,sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu,jossa heidän pitää pelastuman.

    • violaluna17

      Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä,sillä yksi ja sama on kaikkien Herra,rikas antaja kaikille,jotka häntä avuksi huutavat.

      • Jeesuspelastaanyt

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Tämä on Jumalan sana!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Pitkäänpalstalla

      Yksinkertaista, mutta toimivaa evankeliumia.

    • violaluna17

      Anokaa,niin teille annetaan,rtsikää,niin te löydätte,kolkuttakaa,niin teille avataan . Sillä jokainen anova saa,etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

    • violaluna17

      Olkaa toivossa iloiset,ahdistuksissa kärsivälliset,rukouksessa kestävät.

    • Raamattuunvoiluottaa

      Raamattu on totta!

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani. Aamen

    • Aamentapukkaa

      Ihan pakko on sanoa: AAMEN!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, lunastat minut, sinä uskollinen Jumala.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat. Aamen!

    • Ettäsillätavalla

      Sillä tavalla!

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.

    • Jeesuksestariippuvainen

      Jeesuksen omat ovat riippuvuussuhteessa Jeesukseen.

    • ILOSANOMAILO

      Tämä on todellinen ILOSANOMA!

    • Jeesusarma

      Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • HallelujaakiitosJeesus

      Jumala näkee kaipaavan sielun syvyyksiin.

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jeesusarmahtaa

      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • lfdlglfh

      Mikähän se mahtanee olla se herran nimi, Jooseppi, Roope, Santtu... taidan varalta huuta koko kalenterin läpi.
      Tai jos sittenkin vain käyttäisi turvavoitä ja pelastusliivejä.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on armollinen vaivaiselle ja köyhälle, ja köyhäin sielua hän auttaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa! Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Joka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe