MUMMURIKOLLINEN

mummueläinsuojelija

Pitää ihan avata oma ketju tälle asialle, ettei hajoa jutut eri ketjuihin kahteen kaupunkiin.

Siis HML-palstalla" tyttö 2 "ilmoitti minulle, että asia jatkuu niin, että poliisille on tehty tutkintapyyntö kirjoittelusta. -Poliisi siis yrittää hakea, jos löytyisi jotakin, mistä voisi syyttää.

Sitten joku nimimerkki ilmoitti, että helluntailaiset pitävät kokouksen 3.102016 minun takia, kun ouhun ( tai kirjoitan ) heistä ilkeitä." Perästä kuuluu, sanoi lapamato."

Äsken kun palailin lätäköltä, tuli vastaan se mies, jolle höyrysin asiasta sinä pnä, kun yritin saada ilmoitettua p-osastolle kituvasta hanhesta. En edes muista, mitä puhisin. Silloin mies kielsi olevansa helluntailainen, nyt käyttäytyi kuin aito hellari.
-Esitti syytöksen rasismista h-laisia kohtaan. Hyvin hellän laumasieluisesti puolusti, että on olemassa erilaisia ihmisiä. - Niin että onko ollut kokous ja päätetty syyttää tällaisesta. -Minä ilmoitin vain, että ihan sama minkälaisten ihmisten porukka, en hyväksy eläinrääkkäystä. Enkä vainoani.

STALKKEREIDEN KAAVA: kiistävät kaiken, syyllistävät uhrin, rupeavat itse esittämään uhria ja kerjäävät myötätuntoa.

Siis heidän jumalaansa en ole pilkannut. En edes tiedä heidän uskomuksistaan mitään.Jos eivät olisi gang stalkanneet ja e-häirinneet minua jo vuosia, viis veisaisin koko lahkosta niin kuin muistakin. (Suomessa on kuulemma n.1000 uskonnollista yhteisöä nytkin.)

Ovat lätäköllä niin ahkerasti vahtineet, valvoneet, häirinneet ja hyökkäilleet minua kohtaan, että väkisinkin liittyvät lätäkön tapahtumiin. (On ollut muutakin sakkia, esim Peltsistä.)

RAPORTISSA, jonka syksyn mittaan teen, olen sanonut yrittäväni käsitellä asian mahdollisimman puhtaasti eläinsuojeluasiana, vankilintujen hyvinvoinnin näkökulmasta. (Eli pitää itseeni kohdistuneen stalkkauksen erillään, vaikka hankalasti liittyvät toisiinsa.)

19

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoitatko.jooko

      Kirjoita joskus päivämäärä kun menet sinne lätäkölle, niin tulen seuraamaan kun sinulle joku mesoaa. En katsos usko nytten ollenkaan kirjoittamaasi, kun nettiin voi kuka tahansa kirjoitella mitä haluaa. Ja en ole mikään vainoaja tai muu, tai siis olen: ihminen joka haluaa todisteita. Koska tämä kiinnostaa kovasti, että vain sinua ja ainoastaaan sinua kiusataan noinkin rankasti. En sano etteikö mahdollisesti olisi näin, mutta entä jos ei olekkaan.

    • Ilmoitatko.jooko

      Eipä ole tullut päiviä tai muitakaan aikoja. Tais olla tämäkin joku läppä, höh

      • mummunräähkä

        Kerron sitten, kun joudun vankilaan. Olisi kiva, jos joku kävisi katsomassa.


    • sairas.rasisti

      Minut pitää tappaa.Sillä lailla loppuu kaikki.
      Loppuu sitten jänskät hommat stalkkereilta ja vainopomoille tulee vieroitusoireita, kun ovat addiktoituneet sadistiseen vainon.

    • eläimet.rääkkää

      Tällaista on mummurikollisen kotona parhaillaan. On ollut fyysisesti ja psyykkisesti rasittava päivä. Pitää tuota sinistä valoa vältellä iltasella. Ei ollut oikein tekemistä. Niinpä menin patjalle pötkölleni. Nukahdin. Heräilin siihen, että alaosa kropasta nytkähteli ja kovasti yritin laittaa käsiä genitaalien suojaksi. Sinne suunnattiin oikein kunnon teholla.
      -Ajattelin:jaaha, B-talostako.Pakko mennä makkarin puolelle. En juurikaan ehtinyt olla siellä sängyn päällä, kun alkoi kuulua seinän läpi "normaaleja asumisääniä", paria ääntä, joihin minut on ehdollistettu. (Tallenne, mikroaaltojen avulla.) -Huomasin, en voi jäädä tällekään puolelle.
      Ajattelin itseksi ääneen. Kerroin, mitä rikollisia seinän takana asuu, ilmoitin , että pääsevät nettiin ihan nyt just.Ja että ei kannata yläkerran opelle antaa määräystä täräyttää mikroaaltoa suoraan päähäni, niin että pökerryn, jos en heti siirry pois.Että ketähähän niitä rikollisia on.

      • psykopaatti.rikollisia

        Kun olen tänään liikuskellut ostoksilla, useita ihmisiä on kovasti vähintäänkin hymyilyttänyt.
        Onko johtunut siitä, että luulevat minun kertoneen harhoja/unia.

        Vai ihan vahingonilosta.

        Kyseessä on ihan epämiellyttävän fyysiset kokemukset.

        Yhtähyvin voisi nauraa ihmiselle, joka kertoo kuumentaneensa makkaroita mikrouunissa.

        Kirjoitin asiasta, kun B-talon mikrorikollinen on saattanut laskea sen varaan, etten kehtaa kirjoittaa. -On ollut perse kohteena ennenkin.


      • ACE1210

        Jospa he ovat olleet vain hyvällä tuulella.


    • huiiiihaaaai

      ilmoittakaa elänten suojeluun,tämä palstan on vain ajan hukkaa ja saat todella odottaa apua jos täällä vain mesot.

      • minulla.on.aseet

        Kyllä niitä minua rääkkääviä eläimiä suojellaan.

        Muille eläimille ei mitään suojelua ole. Ajattele , kuinka suuret määrät ihmisiä tuki eläisuojelujärjestöjen vuosien taistelua Tampereen delfiinien pelastamiseksi. Siellä ne on näytöseläiminä Kreikassa varsin epäilyttävissä eläintarhassa.

        Ainoa tavoite tässä asiassa on, ettei lätäkköön enää tuoda lintuja. Tämä meteli auttaa siinä asiassa, noin pohjustukseksi.


    • siinä.se.osuus

      Lätäkkö oli tyhjillään. Hanhet yrittivät nyppiä pieniä kasveja rannan reunasta.Janoko?Päätin hakea vähän kosteaa ruohosilppua. Ei enää syöminen kiinnostanut. Olivat noutajat saapuneet.
      Päätin, että jään leikkikentälle. Kun näkevät minut siellä,luultavasti kiinniotto sujuu lempeämmin ottein.

      Sellaisen syytöksen Leila V:ltä kuulin, että "sinä sen hanhen tapoit, kun syötit suolasta leipää sille." Vastineeksi sanoin, että ko.hanhi oli juuri hautonut 40 päivää (Huom.10 pv.liikaa) pesässä saaressa ja syönyt pelkästään jyviä katoksen vadista. Ei juuri minun leipää ollut nauttinut.(Yhden käden sormet riittää kertojen laskemiseen.)

      Kiinnostaa kyllä tietää, mihin poliisin mielestä olen syyllistynyt. Luultavasti ällistyn kunnolla.

      • siinä.se.totuus

        Syyntakeetonhan teikäläinen on. Et ole syyllistynyt muuhun kun äärettömään pöljyyteen.


      • syntymäpöljä

        Syyntakeeton ei ymmärrä tekojensa seurauksia.

        Minä ymmärsin. Kun vein syötävää aluksi pahasti nälissään oleville ja sen takia keskenään tappeleville linnuille, tiesin, että nälkä lähtee ja tilanne rauhoittuu. Ja sitten tiesin, että kun vien säännöllisesti syötävää niinä neljänä pnä viikossa, kun vadit ovat tyhjinä, ei kenellekään ehdi ihan kauhea nälkä tulla.

        Olen sitten joutunut todistamaan kaikenlaista muutakin, mutta siitä osuudesta ei tässä.

        Jos eläinten suojelu ja auttaminen on pöljyyttä sinun mielestä, niin ihan vapaasti vaan.

        Jos olen keskustelupalstalle kirjoittanut jotakin sääntöjen vastaista, olisi pitänyt valittaa ylläpidolle.


      • heikoilla.olet

        Siis tarkennus vielä siihen kituen kuolleeseen hanheen. On taas pvm. jossakin muussa ketjussa, mutta kun aamulla huomasin, että hanhi on huonossa kunnossa ja siivet ronskisti katkaistu eikä silloin syönyt, niin ei minun nähden syönyt enää sen jälkeen mitään kuolemaansa mennessä. Joskus vähän joi. Siis 5 pv.kitui eikä ainakaan minun leipääni syönyt.

        Että voisin tehdä rikosilmoituksen väärän, mustamaalaavan tiedon levittämisestä, olisiko kunnianloukkaus. Vai miten Leila V. Kun muillekin ihmisille esität syytöstä, että tapoin hanhen suolaisella leivällä.


    • olet.heikoilla

      Bonnie&Clyde. Sun pitäis nyt löytää Clyde ittelles, ei tarvis yksistään hakata päätään aitauksien tolppiin.

    • keltainen_hanhi

      Voi juma kuinka mä nautin niiden hanhien päälle kuseksimisesta!

    • elovena2dl

      Syö nyt hyvä ihminen ittekin aamulla ennenkyn lähet lammelle. Kaurapuuro on hyvää, pitää verensokerin tasasena.

    • Loppuu.se.syrjäytyminen

      Riihimäen te-toimiston virkailijat voisi pakottaa nämä apinat töihin niin loppuis tää paskan vääntäminen.

      • aamutuimaan

        Oletko varma, että kyseessä ovat työkykyiset henkilöt?


      • Joo.en.tiedä

        No nyt täytyy sanoa, että en kyllä tiedä.😔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe