Nainen halusi erota, 4 päivää myöhemmin uusi mies

Guitarroth

Ajattelin nyt tänneki purkaa tunteitani ensimmäistä kertaa elämässäni. Aion puhua täysin totta mitään kaunistelematta omalta puoleltani.
Olimme parisuhteessa hieman yli 2 ja puoli vuotta. Omasta mielestäni suhde oli hyvä, toki ongelmiakin oli, mutta ei ne mitään ylitsepääsemättömiä olleet. Itselläni on ongelma, että saatan hermostua joskus pienistäkin asioista, varsinki nälissään. Ja silloin saatan korottaa ääntäni varmasti liikaa. En koskaan haukkunut hänen ulkomuotoaan millään tavalla, en ole koskaan sellaista kellekään tehnyt. Asiat mistä mainitsin, liittyivät hänen käytökseensä minua kohtaan tai sitten siihen iänikuiseen rahankäyttöön.

Koko aikana pillastuin vain kuusi kertaa. Viimeinen kerta oli hänen mielestään "liikaa" ja hän sanoi, että nyt sai riittää. Minä sanoin siihen, että jos sinä näin päätit, niin sitten sen varmaan täytyy mennä niin. Halusin kuitenki että oltaisiin vielä puhuttu asiat läpi, koska sitä ei tehty aiemmin. Missään vaiheessa aiemmin nainen ei sanonut, että jokin muukin olisi ollut pielessä hänen mielestään. En koskaan vaatinut häntä tulemaan luokseni (asuimme kumpikin omillamme), hän tuli aivan omasta tahdostaan lähes joka ilta minun luokseni. Kaiken piti olla seksiä myöten ihan kunnossa. Kunnes sitten viime torstaina pommi räjähti.

Halusin tietää, miksi kaikki yhtäkkiä muuttui täysin kokonaan, riita ei kuitenkaan ollut juuri aiempia kertoja kummempi. Koskaan en käynyt häneen millään tavalla käsiksi. Hän vältteli asiaa ja sanoi että "kaikki on nyt ohi, me ollaan ohi". Mä sitte aloin jo aavistaa asiaa. Kysyin häneltä monta kertaa, että ei kai hän oo menny uutta jo ottamaan. Lopulta hän myönsi, että uusi on jo kuvioissa.

Menin ihan suunniltani. Tällainen tilanne oli käynyt itselleni jo kerran aiemmin 10 vuotta sitten ja hän tiesi sen. Menin käymään hänen luonaan, huusin, puhuin ja itkin. Yritin kysyä häneltä, minkä vuoksi hän haluaa olla näin julma minulle. Sitten hän sanoi, että on joutunut "esittämään" minulle koko tämän vuoden. Olin aivan ihmeissäni, koska hän ei ollut maininnut mitään tuollaisesta koko vuoden aikana. Seksuaalisesti hän ei kuulemma yltänyt "tasolleni" ja se ei ollut hänestä ollut enää pitkään mukavaa. En kyllä joutunut seksiä koskaan vonkaamaan häneltä. Ihan itse hän sitä mielestäni halusi. Kaikki olikin ollut yhtäkkiä täysin paskaa, vaikka olin lähes satavarma siitä, ettei mikään ollut muuttunut.

Aloin jo rauhoittumaan asiasta ja sanoin hänelle, että eikö hän voisi antaa minulle aikaa hieman toipua. Tämä juttu sen uuden tyypin kanssa ei ollut alkanut edes viikkoa aiemmin. Kysyin uudestaan kun hän ei vastannut mitään. "Ei" hän sanoi. En ollut uskoa korviani. Sanoin uudestaan että tarvin vain hiemaa aikaa toipua tästä erosta. "Ei". Mä että et voi oikeasti sanoa noin. Mä en todellakaan tienny että kaikki meidän kohdalla oli pielessä ennenku just sillä hetkellä.

Sitten kävi ilmi että tämä uusi tyyppi oli tulossa hänen luokseen jo samana viikonloppuna. Mä en kestäny vaan itku pääsi taas entistä kovemmin. Kyllä minä eron kestän ja yksinolon, mutta tuo oli minulle hieman liikaa. Mä sanoin, että en lähde tästä sohvalta ennenku lupaa, ettei se mies tule. "Ei". Lopulta siinä kävi niin että naisystävän velipoika soitti poliisit ilman, että ees tuli katsomaan mikä on oikeasti tilanne. Mä sitten nöyrryin ennen ku virkavalta oikeasti ois tullu ja lähdin paikalta. Oli kohtuullisen paska olo.

Seuraavana päivänä mä laitoin viestiä, että ei oikeasti voi kellekään ihmiselle tehdä näin, ettei puhu asioista aiemmin ja lataa vain uutta pesään. Illalla pienessä kännissä avauduin viesteillä lisää, haukuin häntä ja varsinki sitä uutta miestä mitä moninaisimmin ikävin sanankääntein. Lopulta nainen suostui siihen, ettei se uus mies tule sinä vkl. Olin jo aiemmin sanonut, etten kestä tällaista ja tuntuu oikeasti siltä että kaikki loppuu nyt. Se oli ihan faktaa kaiken lisäksi, tunne ainakin oli sellainen. En kylläkään sitä heti olisi ollut tekemässä. Viimeseksi viestiksi laitoin kuitenki viisaudessani, että "hyvästi iäksi" ja blokkasin hänet puhelimestani.

No hommassahan kävi sitte vielä illalla niin, että naisystävä ja hänen äitinsä päättivät soittaa hätäkeskukseen ja kohta ovella rimputtikin poliisit. Poliisit jutteli rauhallisesti ja käskivät nousta rauhallisesti myös maijaan, minkä teinkin. Istuin sitten seuraavat kahdeksan tuntia putkassa. Oli muuten ensimmäinen kerta ja kohtalaisen ahdistava sellainen. Toivottavasti ei tarvi enää koskaan joutua.

Oli kohtalaisen outoa, että hänen äitinsäkään ei soittanut mulle, vaikken ollut häntä blokannut. Muutenkin hänen äitinsäki sanoi vaan "sun pitää vaan päästä eteenpäin" Tätä hän hoki mulle. Ja he eivät itse vaivautuneet edes tulemaan katsomaan, oliko jokin oikeasti hätänä. Ja tämänkään jälkeen hän ei antanut minulle aikaa toipua. Olen henkisesti aika rikki tällä hetkellä. Tiedän että varmaan jossain vaiheessa toivun. En voi tällä hetkellä muuta kuin ajatella häntä. Ja sitä että hän ilakoi jonkun muun kanssa.

13

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skgt

      sinulle piti tulla parisuhde palstalle heti purkamaan,

    • kallekustiikulliot

      Naiset oovat täysiä kusipäitä...netti on pullollaa eroamassa olevia naisia valittavat liitossa ei mee hyvin.ym. het i etsivät jo uutta..pettänyt sinua jo kauan usko vaa..mulla kävi samoin olin pitkässä liitossa uusi ukko jo kateltuna.

    • ännätämmät

      Olisit tyytyväinen, että akka lähti. Omani veteli toista suhdetta pitkään rinnalla, mutta ei suostu kuitenkaan millään eroamaan. Talon myynnit jne. yhtä helvettiä, kun käryn käytyä olenkin muka maailman parasta seuraa, josta ei haluaisi luopua. Eikä ollut eka kerta kun kärysi saman ukon kanssa.

    • Hei.

      Olen pahoillani tilanteesta, johon olet joutunut. Sinun on kohdeltu väärin, niin se on. Tapahtuneelle ei voi mitään, toivottavasti et enää koskaan joudu mihinkään tuon tapaiseen elämässäsi. Sinä ainakin tiedät miltä tuntuu tulla jätetyksi yhtäkkiä ja ilman ymmärrettävää syytä, kun tilanne tuli sinulle täysin puun takaa.

      Sanot tietäväsi, että toivut jossain vaiheessa, hyvä että tiedät sen. Nyt se aika tuntuu olevan kaukana, ja niin se ehkä onkin. Mutta se aika voi tulla kohtuullisen piankin, kun toteat, että sinua kohtaan on oltu todella epäreilu. Sanot, ettet voi ajatella kuin häntä. Yritä kuitenkin keksiä tekemistä; jotain mikä on sinusta mukavaa, leffat, liikunta, kaverit mikä tahansa asia, jonka parissa viihdyt. Tee sitä. Kun tulee hetki, että ajattelet häntä, niin ajattelet, se menee ohi, ajatukset alkavat siirtymään muualle jossain vaiheessa. Voit toki mennä jonkun ulkopuolisen kanssa juttelemaan; työterveyspsykologi, terveyskeskus, seurakunta, perheneuvonta tai soittaa nimettömänä johonkin auttavaan puhelimeen... kun muutaman saat juteltua asiasta toisen ihmisen kanssa, se saattaa alkaa näyttämään hivenen erilaiselta. Yksi mitä voit tehdä, jos se on sinulle luontevaa; kirjoita hänelle kirje, jota ei tarvitse eikä ehkä edes kannata lähettää, pura siihen tunnelmiasi.

      Voimia ja jaksamista,
      Pirkko-pappi

      • Kyllähän siihen syy oli, miksi hän jätti, mutta asioista olisi voinut puhua edes jotain ja hieman aiemmin. Riitoja ei pitäisi lähteä karkuun, eikä varsinkaan hoitaa noin, vaan ne pitäis voida selvittää. Kyllä olo on pikkuhiljaa alkanu tuntumaan jo paremmalta kuitenkin.


      • Guitarroth kirjoitti:

        Kyllähän siihen syy oli, miksi hän jätti, mutta asioista olisi voinut puhua edes jotain ja hieman aiemmin. Riitoja ei pitäisi lähteä karkuun, eikä varsinkaan hoitaa noin, vaan ne pitäis voida selvittää. Kyllä olo on pikkuhiljaa alkanu tuntumaan jo paremmalta kuitenkin.

        Hei vielä.

        Hyvä sentään että tiedät syyn hänen lähtöönsä. Aivan totta on, että asioista pitäisi puhua ajoissa ja se, ettei riitoja pidä paeta. Oikeastaan kaikki erimielisyydet olisivat selvitettävissä, mutta siihen tarvitaan molempien halua siihen selvittelyyn eikä se suinkaan ole aina helppoa. Mukavaa, että olo alkaa kohentumaan, tiedätkin varmasti, että tulee huonoja päiviä vielä, mutta luota siihen että niistäkin selviät sekä siihen, että sinulle on vielä hyvää tulossa.

        Tsemppiä,
        Pirkko-pappi


    • Eihelppoa

      Monet naiset paljastuu eron koittaessa täysin kylmiksi ja tunteettomiksi. Omallakin kohdalla nainen löysi uuden (vai oliko ollut jo valmiiksi katsottu) n. viikon kuluttua erosta. Laittoi vielä imelän yhteiskuvan what's up viestillä, uuden jäbän kanssa. Kysyin miksi teet noin, kun vielä on omat tunteet pinnassa ja edelleen rakastin häntä, vaikka molemmat todettiin ettei suhde toimi. Sain vastauksen että höpö höpö..
      Jotkut eivät vaan osaa ajatella tai välitä toisen tunteista.

    • VoinkoLuottaaIkinä

      Minulle rakastamani nainen sanoi jättäessään minut, ettei tiedä pystyykö hän ikinä parisuhteeseen. Viikon päästä oli toinen mies kainalossa, mies johon oli pitänyt yhteyttä koko suhteemme ajan.

      En tiedä montako suhdetta ollut samanaikaisesti. Olen kuullut juoruja, mutta liian myöhään. Sattui todella paljon. Valehtelu. Hän tahtoi nopeasti suhteeseen kanssani.

      • Eihelppoa

        Mulla samanlaisia kokemuksia. Oltiin tapailtu vasta muutaman kerran parin viikon aikana, kun muutti jo luokseni. 1,5 vuotta sitä kesti. Vannoi rakkauttaan ja sitä, että tulen olemaan hänen elämän viimeinen mies. Noh, eipä se niin mennyt. Jonkin sorttisesta läheisriippuvuudesta varmaan kyse. Muutti heti yhteen tämän uuden kaverin kanssa, kunnes muutaman kuukauden päästä erosi. Kysyi minua takaisin. En siltä istumalta lupautunut, vaikka vielä rakastin. No siitä meni pari viikkoa ja ilmoitti, että seurustelee. Ei kuulemma osaa olla yksin. Ei sekään kestänyt. Nyt myy itseään. Jätti kyllä syvät arvet, eikä mene päivää etten häntä miettisi, mutta järjellä ajatellen parempi että pääsin eroon.


    • Uutta_tuuttiin

      Hyvä kun pääsette paskoista parisuhteistanne eroon. Ei kannata perään huudella. Uusa tulia kohti vaan.

    • TuulinenJakorasia

      Naiset on tyhmiä jakorasioita. Heti kun kohdalle sattuu hihittävä panomies niin tuulitunnelia jo viedään.

    • Loimutarr

      Musta tuntuu että nykyään niin naisilla kuin miehilläkään ei ole enää mitään vastuullisuutta. Ei ajatella omien ehkä pahojenkaan tekojen vaikutuksia muihin ihmisiin.niihin läheisiin etenkin.
      Itsekeskeisyys ja nautinnonhakuisuus joka osa-alueella elämässä kasvaa kasvamistaan. Se on isolta osin yhteiskunnan ja median työntämän sisällön, muuttuneiden ihanteiden ja arvojen ja ihmisten säntäilyn yhä paremman ja nopeamman simulaation ja nautintojen perässä aikaansaama ilmiö..kuin monen muunkin tekijän summa.

      Musta tuntuu välillä että olen enää harvinaisuus niiden naisten joukossa jolle tietyt asiat ovat tärkeitä ja ehdottomia.
      Yksi on pettäminen. Jokaisella siihen tarjoutuu mahdollisuuksia..Netin myötä yhä helpommin.
      Mutta pitäisi Punnita sitä mitä parisuhde merkitsee, mitä se toinen ihminen. .Jos alkaa haluta toista niin joku on silloin vialla.onko se asia mille voi tehdä jotain vai ei.
      Pitäisi ajatella sen toisen tunteita.
      Mutta ehkä on niin ettei sitä osaa ellei itse ole kokenut miltä tuntuu tulla petetyksi.
      Ja entäpä sitten taudit. Nykypäivänä on melko rulettia hypätä sänkyyn ainakaan ilman kumia.
      Tartutat sitten sen ihmisen myös joka sinuun luottaa ? Kiva.

      Aloittajalle kovasti voimia ! Olen tullut petetyksi ennenkin. .Mutta nyt ihan hiljattain taas. Mies oli päättänyt käydä huorissa. Lisäsi vielä pahaa oloa.
      Joten tiedän tunteen valitettavasti.

      Täällä vielä kävi niin että hän oli jättämässä mua kyllä myös..Mutta Sen takia (mikä selvisi vähän myöhemmin ) että inhosi itseään tehtyään temput.
      Enemmän mua vielä satutti että kun olisi luullut hänen osoittavan ettei halua minua menettää. .Tuntui etteI halua minua pätkääkään ja minä sain suurinpiirtein anoa yhtä hyvää sanaa.
      Se kun tuntee ettei ole haluttu edes tuon jälkeen...Kaipa se huomasi että seksi huoran kanssa oli parempaa.
      Sanoi vaan että on masentunut.on paha..petti. Etsi parempi mies.

      Sitten kuitenkin vahtii mitä teen ja äsken heräsin puhelinsoittoon. .Kun kuulemma tarkisti olenko jonkin muun kanssa. Eli mustasukkainen on kyllä

      Uskon että jokainen näistä pettureista kohtaa karmansa.
      Ja jokaikinen tämmöinen teko nostaa pahan Karman määrää..
      Kun tulee pay back time..Oi se on suloista .

      • Eihelppoa

        Rust Cohlen sanoin: "People who is unable to feeling guilty do usually have good time."
        Eli nämä yleensä porhaltaa toisia ihmisiä satuttaen, omien viettiensä orjina, kykenemättä empatiaan loukkaamiaan ihmisiä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe