En löytänyt palstaa tälle.. (Sielun takaisinpaluu)

KuollutElävä

Hei .. Aloitan pitkäveteisen selostuksen kokemuksesta joka kääntyy loppua kohden hullumman kuuloseksi, eli siis ei todellakaan ole pakko uskoa tätä, mutta ketä kiinnostaa ns. nopea kuoleman portilla käyminen varmasti jaksaa tämän lukea. Alustus - elikkä olen 33v mies ja kärsinyt 2v selkävaivoista sekä rytmihäiriöistä. Rytmihäiriöt saivat alkuvaiheessa paniikkiin, mutta nykysellään olen oppinut elämään niiden kanssa. Viimeset puoli vuotta rytmihäiriöt ovat kääntyneet lievemmiksi ja niitä tulee yleensä vain kun olen sängyssä juuri nukahtamaisillani, päiväsaikaan niitä ei ilmene.
Sitten asiaan: Näin tänää aamuna painajaista ties mistä ja heräsin lopulta (lievässä krapulassa) ..
Noin minuutin kuluttua olin vaipumassa uudestaan uneen, niin kerkesi tulemaan tähän mennessä massiivisin, sanotaanko infarkti (jää lyöntejä välistä ja iskee iso lyönti)..
Tämmösissä tilanteissa olen usein kerennyt vetämään happea ja sydän on siitä löytänyt uudelleen rytmin, mut nyt tapahtui aivan jotakin muuta. En kerennyt reagoimaan tähän lyöntiin ottamalla happea, vaan PUMM ja yksinkertasesti naps. Kuin ois salama lyönyt kirkkaalta taivaalta.
N. muutama sekunti jysäksen jälkeen äänet hävisivät ja katse avartui .. ja lähdin nousemaan ylöspäin vaikka makasin sängyllä. Näkökenttäni alkoi kohoamaan noin metrin ylöspäin ruumiistani. Näkökenttä taipui samanlailla kuin kalansilmä linssillä, täysin äänetön hetki ja myös täysin väritön ( mustavalkoista mutta keskellä loisti valoa) Myöskin tuntoaistia ei enään ollut. Tuon nopean, sanotaanko kehosta irtaantumisen aikana kun en tätä muutenkaan ymmärtäisi, niin kuitenkin laskeuduin takaisin kroppaani.
Heti siitä hiljalleen aloin nousea istumaan sängynlaidalle. Siinä istuessa kesti hetken aikaa että aloin kuulemaan äänet ja tuntoaisti palautui hiljalleen. Puristelin käsiäni ja jalkojani ja koettelin olenko varmasti elossa. Sen jälkeen kävelin keittiöön ja nipistelin itseäni ettei se nyt vaan olisi unta, tuntoaistista oli palautunut melkein takaisin ja tunne oli hirmuisen epätodellinen. Lopuksi otin yhen rauhoittavan sekä beetasalpaajan ja ajattelin sängylle mennä makailemaan ja kertaamaan tuota sinänsä aika shokeeraavaa hetkeä .. En ollut paniikissa, koska olin sekä yhtäaikaa helpottunut mutta toisaalta järkyttynyt.
Jonkin ajan päästä kumminkin nukahdin uudestaan ja heräsin klo 13 päivällä. Nukuin siis yhteensä yli 13 tuntia, mikä sinänsä hurja määrä.
Kissalla on legendan mukaan 9 elämää, mutta itsellä on nyt ainakin oman luuloni mukaan ainakin yksi optio käytetty. Olin edellisenä päivänä halveksinut kuolemaa, jokin halusi näpäyttää minua. (Korkeampi taho , kutsutaan häntä luojaksi)
Olen ollut tänään koko päivän kuin "haamun nähnyt" ja hivenen päivän mittaan enemmän järkyttynyt. Pitäisi kai olla vain kiitollinen ? :(
Sen voin sanoa, että kyl uskon sieluun juuri nyt aivan varman päälle, mutta se mailma mikä sieltä avautuu niin siellä ei päde täysin samat aistit kuin meillä ihmisillä, enkä tiedä onko tuonpuoleisessa meillä edes mitään ns. näkyvää kroppaa kuten täälä maan päällä tallustellessa. Enempää en pysty analysoimaan kuin koin sen lyhyen aikaa .. Kaikki tulevat jokatapauksessa joskus vielä ymmärtämään mistä puhun, elleivät sitä ennen myy sieluansa saatanalle

20

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäimietittymään

      Mielenkiintoista luettavaa. Sun aika ei olllut vielä. Hyvää viikonloppua .

    • eienäänuori

      Et ole ainut jolle on annettu väläys tulevasta. En ole kokenut henkilökohtaisesti tuollaista, mutta olen kuullut ja tunnen henkilöitä, jotka ovat saaneet kokea vielä enemmänkin iankaikkista todellisuutta.
      Kyllä meillä sitten tulevassa elämässä on ylösnousemusruumis, sielu ja henki.
      Neuvon sinula nyt rukoilemaan ja kiittämään Jumalaa välimiehen Jeesuksen Kristuksen kautta. Silloin ei ole mitään pelättävää, kun aika maan päällä on täysi.

      • KuollutElävä

        Kiitos vastauksestasi. Oman kokemukseni mukaan meillä ei ole välttämättä ole ylösnousemusruumista. Siirrymme telepatian maailmaan, jossa on suuri henkien joukko. Vaikutamme hiljaisesti tunteiden alkulähteillä suoraan taikka epäsuoraan. Ne aistit ovat erilaiset kuin mihin meidän maanpäällisten aistit perustuvat. Me jotka pääsemme henkimailmassa telepaattiseen mailmaan, saamme option reinkarnaatioon, eli uudelleensyntymiseen. Jeesus on varmasti yksi iso tekijä henkimailman ja jumalan välillä, mutta me kaikki ihmiset olemme yhtälailla tasaveroisia tekijöitä jumalan välillä kuten Jeesus. Jeesus halusi uhrautua ison väkimäärän puolesta jotta elämämme ei joutuisi loputtomaan kadotukseen. Saatana myös tekee isoja voittoja, mutta jotka uskovat positiiviseen, eli universumin luovaan voimaan, ovat joukkueessa mukana. Jeesus on yksi isoimmista herättäjistä meidän planeetalla. Meillä itsellämme on sekä kohtalo, että mahdollisuus valita hyvyys tai pahuus. Tämä on peli, jossa on kenties kaikille todennäköinen laskelmoitu kohtalo. Mutta, jos jumala tietäisi kaiken tulevaisuudesta, hänkin kyllästyisi yhtälailla kun me ihmiset jotka katsoisimme samoja uusintoja tv:stä viikosta toiseen. Me olemme hänen energiaansa tässä energioiden välisessä - loputtomassa taistelussa. Mailmankaikkeus ei kuitenkaan koskaan pysähdy tai lopu. Räjähtää uusi mailmankaikkeus, jos toinen energia on ottamassa voiton, koska ei ole elämää ilman vastavoimaa


    • hkhggj

      "elleivät sitä ennen myy sieluansa saatanalle"

      Myöhäistä. Tein jo kaupat.

    • eienäänuori

      Henkimaailman asioita ei voi tulkita vain omilla kokemuksilla. Aina noihin ruumiista irtaantumiskokemusiin sekoittuu omaa psyyken tuotosta ja aivojen muistikuvia alitajunnasta.
      Olen ollut pitkään uskossa ja en kyllä luota näissä asioissa muuhun kuin siihen mitä Jumala itse sanassaan, Raamatussa meille ilmoittaa. Ei ihmisellä ole muuta varmaa peiliä kuin Jumalan oma ilmoitus. Jumalan Sana ei missään anna ymmärtää, että synnymme tänne monta kertaa eri ruumiissa. Myös sielunvihollinen saatana syöttää omansa kokemustemme soppaan.

      Jumala on Kaikkivoipa ja Kaikkitietävä. Ei ihminen voi määritellä Jumalan aivoituksia ja suuruutta.
      Syntiinlangennut ihminen ei käsitä kuin murto-osan tulevan elämän asioita. Paljon on meiltä vielä salattua.
      Ei ihmisellä ole lupa kehitellä omaa uskontoa. Mikäli niin tekee, menee varmasti ojasta allikkoon ja joutuu saatanan eksytykseen.
      En tahdo loukata sinua, mutta minun on sanottava suoraan, etten kyllä mitenkään yhdy tuohon, jota kerrot totuutena. Se viittaa jonkinlaiseen idänuskontojen ja Newagen sekoitukseen.

      Suosittelen ihan oikeasti etsimään totuutta Raamatusta ja kristinuskosta.
      Jos olet harrastanut new agea, parapsykologiaa ja idänuskontoja, niin kokemuksesi on mahdollisesti sielunvihollisen aikaansaamaa.

      Tutustu Netmission, Uskotv, Radio Patmos, TV7.

      Harrastin nuorena okkultismia ja tiedän, että ihminen voi helposti eksyä ja joutua pahojen voimien valtaan seikkaillessaan epämääräisesti hänelle vieraalla alueella.
      Siis kristinusko on vastaus.

    • jjkjhhjh

      Miten myyn parhaiten sieluni saatanalle?

      • niinsevainon

        Jos et ole uskossa, niin ei sinun tarvitse tehdä mitään. Olet jo nyt saatanan omaisuutta.


    • iytityityi

      Ap, oikea palsta on "alkoholi ja riippuvuudet."

    • gghhggh

      "Jos et ole uskossa, niin ei sinun tarvitse tehdä mitään. Olet jo nyt saatanan omaisuutta. "

      Myöskään kissani ei ole uskossa. Onko sekin saatanan omaisuutta?

    • niinsevainon

      Ei kissa ja eläimet ole saatanan vallassa. Vain ihminen lankesi syntiin ja tarvitsee välimiehen, sovittajan Jeesuksen Kristuksen itsensä ja Jumalan välillä.

    • ghffhghf

      Lankesivatko myös kivikauden luolamiehet ja Neanderthalin ihminen syntiin? Entä lankesivatko Australopithecus ja muut varhaiset ihmisapinat syntiin?

    • niinsevainon

      Apina ei voi langeta syntiin, koska sillä ei ole vastuullista jumalatietoisuutta. Vain ihminen voi langeta syntiin. Jumala kyllä tietää ja tuntee, kuka on vastuullinen hänen edessään ja myös ihminen Hänen vastapelurinaan. Ja ei ole olemassa ihmisen ja eläimen välimuotoja.

    • sinullesuoraan

      Olet erittäin typerä ja asioista tietämätön tomppeli. Se kylä tuli esille myös vastauksessasi itsemurhakandille. Kannattaisi lukea muutama kirja holokaustin ja keskitysleirien uhreista, mutta lienet samanlainen natsi itsekin.

    • hjjhhjjhjh

      Heidelberginihminen (Homo heidelbergensis) oli varhainen ihmislaji ja nykyihmisen edeltäjä. Heidelberginihmisen uskotaan yleisimmin kehittyneen Afrikassa afrikanihmisestä (Homo ergaster) 700 000–600 000 vuotta sitten ja levinneen sitten Eurooppaan ja Aasiaan. On kuitenkin myös mahdollista, että se kehittyi Euroopassa ja Pohjois-Afrikassa euroopanihmisestä (Homo antecessor) ja levisi sieltä Afrikkaan ja Aasiaan. Lajin nuorimmat fossiilit ovat 200 000 vuoden ikäisiä, jolloin sen kehitys uusiksi lajeiksi oli jo pitkällä. Heidelberginihmisestä kehittyi Euroopassa neandertalinihminen, Aasiassa denisovanihminen ja Afrikassa nykyihminen.

      Lankesiko myös Heidelberginihminen syntiin vai eikö sitä ollut olemassa? Mikä oli Heidelberginihmisen synti?

    • eienäänuori

      Kommentointi on nyt livennyt pahasti aloittajan teemasta. Eikö teillä ole yhtään taitoa pysyä aiheessa?

    • hjhhjjghg

      Tämä ketju saa kelvata.

      Nimimerkki niinsevainon, kun sanot että ei ole olemassa ihmisen ja eläimen välimuotoja, tarkoitatko että Heidelberginihmistä ei koskaan ole ollut olemassa ja kaikki maailman tiedemiehet ovat väärässä ja ihmisen alkuperä on kuten Raamatun luomiskertomuksessa on kerrottu?

    • edellinenjälleen

      Tee oma aloitus aiheesta ja mielellään palstalle, jonne se kuuluu. Odotan aloittajan kommentteja. Ei taida jaksaa seuraa tällaista rönsyliljaa.

    • KuollutElävä

      Mielenkiintoista, että kokemukseni on kirvoittanut erinäköisiä ajatuksia. En mä ole kokenut, että haluan olennaisesti vaikuttaa tähän keskusteluun. Joku tuolla jo mainitsi, että kirjoitukseni pitäisi kirjoittaa alkoholisti palstalla .. Ehkä joo, riippuu juuri miltä kantilta tätä asiaa haluaa katsoa. :)

    • mummo.horisee

      Hei. Minä olen 62-vuotias mummeli, ja haluan kertoa oman kokemukseni johon voi vapaasti uskoa tai olla uskomatta.
      Tästä on muutama vuosi aikaa, joten en ollut ihan näin vanha vielä. Oli aikainen kevät, ja liikkeellä erittäin kiukkuinen influenssaviirus. Minä sen tietenkin itseeni onnistuin nappaamaan. Jostain syystä nukuin sohvalla, en halunnut olla sängyssäni. Kuume nousi ja palelin niin että hampaat löi loukkua, sitten taas tuli kuuma ja heittelin peitot pois kunnes seuraava jäätymisaalto iski. Tätä jatkui, asun yksin joten ketään ei ollut paikalla enkä halunnut pojalleni soittaa ja häiritä koska hänellä oma firma ja kiireensä siellä.
      Olin siis todella kipeä, ikinä ennen en ole ollut niin huonossa kunnossa. Ajasta en oikein tiedä, kaikki meni samassa sumussa. Sitten yht´äkkiä huomasin makaavani oikealla kyljellä ikään kuin jossain nurmikolla tms. En tiedä tarkkaan. Minun oli ihanan kevyt ja hyvä olo. Ei pienintäkään huolta eikä murhetta, täydellinen onnen tila. Siinä maatessani katselin jonnekin kauas/alas? ja näin ihmisten touhuavan kuin muurahaiset ja minua huvitti kovasti heidän touhuilunsa. Se oli jotenkin niin tarkoituksetonta, turhaa. Tiesin että siellä minun takanani oli jotain aivan kuvaamattoman ihanaa ja olin valtavan ilon vallassa. Ajattelin että ensin tässä vähän lepään, sitten lähden tutkimaan missä ole. Siinä samassa kuulin? tunsin? äänen joka sanoi, että et sinä mihinkään lähde. Sinä menet takaisin! Tunsin valtavaa pettymytstä, kuin lapsi jolta viedään jokin mukava asia. Mitä seurasi, en tiedä, mutta jossain vaiheessa huomasin olevani siinä sohvalla takaisin. Siitä alkoi toipuminen ja pikkuhiljaa pääsin jaloilleni. Oli ihmeellistä nousta ja ottaa askeleita. Olin todella heikko kuin 100 vuotias, mutta niin kiitollinen! Vaikka siellä "jossain" oli ihana olla, olin kuitenkin sydämestäni kiitollinen että sain "palata".
      En ole uskossa enkä usko taivaaseen yms. Selittää en osaa mitä kokemani oli, mutta se oli niin voimakas kokemus etten sitä koskaan unohda.

      • pitkäänuskossa

        Kyllä sinulle mummo, Taivaan Isä on antanut väläyksen ja vinkin, ettei elämä pääty kuolemaan. Sinä voit alkaa vaikka mielessäsi rukoilemaan Jumalalta lisää opastusta iankaikkisuudesta. Kyllä siellä niitä viheriäitä niittyjä ja kukkaketoja on. Se sinä mitään horise.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe