TUORETTA STUDIO ELITE KOKEMUSTA

milkkis342

Ihan vain kokemuksen haluisena ja MIELENKIINNOSTA kyseiseen paikkaan hain ja tässä kokemukseni. :D

Todella epäkohteliasta käytöstä tältä pomolta Anette Flinkiltä. Aivan aluksi täytyy sanoa että "koekuvauksesta" tullessani käytävällä oli Tummaihoinen perhe (äiti, isä, n.5v kuvauksiin menevä pieni tyttö) Laukku oli keskellä käytävää ja Flink sieltä teatraalisesti on "kaatumaisillaan" laukkuun ja nostaa pienen kohtauksen. Hän olisi voinut vain sanoa asiasta. (Mutta koska he olivat eri rotua, he eivät puhetta siis ymmärrä?)
Laukun jälkeen hän meni kysymään pikkutytöltä tivaavaan sävyyn MONEEN KERTAAN että osaako tämä suomea ja tämän on osattava puhua jos mielii kuvauksiin. Tytön äiti kehoitti lastaan puhumaan ja sanoi itse että tyttö osaa. Tyttö nyökkäsi ujosti Flinkille ja rouva pyöräytti silmiä ja lähtiessään kuiskasi että "just...." Mistä osaa sokeakin lukea että vi**n neek*r*t.... ...... >:/

Valokuvauksessa en saanut muuta neuvoa kun asennon ja että "hampaallinen hymy!!" Ja mitä sähköpostissa sain viestinä "Sinun ei tarvitse jännittää, kuvaaja kertoo miten sinun pitää olla!" Tuli eri käsitys, kuvaus kesti n. 1min ja kovinkaan suurta perehdytystä ei saanut.

Kohteli minuakin kuin jotain älyvammaista. Ensin haastatteluhuoneessa haukuttiin ja sanoi että minulla ei ole lainkaaan itsetuntoa, kertaakaan hän ei ole nähnyt minun hymyilevän ja seison vain kädet puuskassa kuin mikäkin Jätkä! (Käskettiin seisomaan leveässä haara-asennossa kädet puuskassa?? :DD) Hän kysyi myös, mikä minun ongelma mahtaa tässä nyt olla ja että kuinka tosissani olen???? :D "Tällaista tämä oikea mallimaailma on!!" Hän tiuskaisi. (Muualla lukee että tämä vain välitysfirma ja EI oikea "mallitoimisto" Asiasta en sen kummemmin välittänyt (lähinnä huvitti hänen tyylinsä yrittää olla "uhkaava", ja alentava), tiedän itse omaavani hyvän itsetunnon ja/mutta myönnän että kuvissa olin kuin peura ajovaloissa. Mutta ilmapiiri oli "kuristava" ja rentoutuminen oli siinä sitten kovin vaikeaa.

"Haastattelun" loppupuolella iski paperit pöydälle ja kun olin katsonut niitä 3sekuntia reagoimatta, ilmoitti hän minulle töykeästi että "nyt sun tarvis ottaa ne paperit siitä käteen!?" Ihan kun en käskemättä sitä osaisi.
Kun sanoin että tällähetkellä ei rahaa ja katsotaan myöhemmin (ei muuten katsota :D) niin hän välittömästi oli kovin suopea ja minä köyhänä sain lähteä :,D Ja eikun seuraavaa uhria kehiin.. :)

Kokonaisuutena vierailuni kesti 15 minuuttia. :).... :,,DD.

Ja säälittää tosiaan myös muissa aihetta koskevissa ketjuissa ainoat positiiviset kommentit ja "......olisit lukenut saat*nan idiootti! :D" koska nimenomaan He Työntekijät täällä kommentoivat.
(Pahoittelen kirjoitusvirheitä)

SUURI KIITOS SINULLE JOKA JAKSOIT LUKEA MIELIPITEENI LOPPUUN, KOMMENTOIT ASIALLISESTI, ETKÄ MENE KYSEISEEN PAIKKAAN! ~ ♡

4

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koivu666

      Tässä tunnin sitten olin siellä ja oli kyllä ihan mukavaa. Kuvaaja oli tosihan kiva mut se "HAMMASHYMYÄ" ärsytti ihan sika paljon. Mut Anette mäkätti kyl joka asiasta. Kuvosta tosin tuli ihan kivoja ja nyt sovittiin sen mallikansion kuvaamisesta

    • meristos

      Foorumit on pullollaan vastaavia tarinoita. En ymmärrä miksi ihmiset menee sinne.

    • MVLEHTINEN

      J. Tolvana on täysi White Trash luuseri pelle :)
      Kohta tulee paljastuksia...
      Hyvää Joulua koko Pelle-laumalle

    • SatuZetä

      Liity kirkoon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe