Miten pitkälle voi mennä rintojen käsittelyssä?

EllaT

Poikaystäväni osti minulle joululahjaksi nännikorun, jonka aika vastentahtoisesti annoin sitten tatuoijan laittaa minulle vasempaan nänniin. Poikaystäväni katseli toimitusta todella kiihottuneena ja hänen kämpällään minun oli pakko runkata hänet sille korulle. Tämän jälkeen hän on halunnut tehdä kaikenlaista muutakin rinnoilleni kuten kesällä partaterällä nimikirjaimensa toisen nännin lähelle niin että se näkyy rintaliivin kupin vieressä vieläkin. Imukupeilla ja nipistimilläkin on leikitty. Nyt hän haluaisi kokeilla rintojen sitomista ja kevyttä piiskausta niihin ja on ehdottanut neulaleikkiäkin. Kiinnostaisi kyllä hiukan kokeilla vähän kaikkea, mutta pelkään että leikki voi mennä liian pitkälle enkä halua pilata rintojani. Onko jollakin kokemuksia?

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymykseesi on mahdoton antaa mitään kaiken kattavaa vastausta, kaikki riippuu siitä kuinka asia toteutetaan. Viiltelyyn en lähtisi, jollet ole valmis mahdollisia arpia kantamaan. Se kuinka helposti arpia muodostuu vaihtelee henkilöstä toiseen. Rintojen sitomisessa avainasemassa on se kuinka rajuksi leikit yltyvät. Rajummissa leikeissä saattaa esim. rinnan tukikudos venyä, joka sitten aikaa myöten aiheuttaa rintojen roikkumista.

      Eli haitat ja hyödyt puntariin, eiköhän se joku välimaasto huvin ja mahdollisten seurausten väliltä löydy.

    • Masikisti20v

      Mun tissit on viillelty tosi hyvin, arpia joka paikassa. Sit kans on tupakalla poltettu ja vittu et tuntu mageelta. Vuosi sitten hankin kans pari tatzkaa niihin ja nänneissä on todella paksut renkaat. Kadulla olen kävelly niin, että tissit on sidottu kireelle tötterölle.

      • ViiltäjäJack

        Millai sun tissejä on viillelty ja millä se on tehty? Ootko ollu ihan vapaaehtonen vai onko pakotettu? Itse tykkään viillellä tyttöystävien tisseihin nimikirjaimiani tai jotain, mutten siis mitenkään hirven rajusti. Muutama on suostunu kun tupaa tekee niin ettei näy rintsikoista. Yhden kerran piti kyl sitoo kädet, vaikka se oli aluks ite ihan innoissaan.


    • ljlbfdb

      Neulat pitää laittaa ihon pintaan ja on muistettava hygienia tulehdus riskin vuoksi.

    • Mulla on peppuun työnnetty kaikenlaista. Se tuntuu tosi oudolta. Mut joitakin se kiihoittaa ihan hirveesti.

    • kaisa30

      Kyllähän kaikkee tota voi tehdä. Riippuu sitä paljonko nautit kivusta. Ei mua haittaa vaikka rinnoissa on vähän arpia. Tupakan jäljet paranee yleensä alle parin kuukauden, sikaarista voi jäädä vähän pysyvämpi jälki. Sitominen pakkaa veren rintoihin, mutta parin tunnin jälkeen ne tuntuu taas ihan normaalilta. Eikä nännien nipistely tai pistely tai polttelu tai viiltely tunnu sen kummemmalta kuin muuallakaan iholla.

      • ViiltäjäJack

        Haluisitko että sidon tissis ja ihan vähän kosketan tupakalla nännejä? Ja pienet nimikirjaimet partaterällä ihan nännien viereen?


    • TissitMuusiks

      Siis kaikkeehan voi tehä!!! Yhdenkin kimman kanssa innostuttiin potkimaan aika rajusti niin että se osu mua pari kertaa muniin ja mä sitä haaroihin ja pari kertaa aika makeesti tisseihin niin että varmasti sattu. Ja monenkin kimman nänninpäitä on poltettu tupakalla. Jotkut jää siihen ihan koukkuun samoin kuin kevyeen tissien viiltelyyn. Jos on isot tissit ei pidä viiltä vaakasuoraan nännin yläpuolelle kovin syvään kun se haava ei meinaa mennä umpeen. Kantsii kumminkin kokeilla. Vaik ensin jollain narunpätkällä tissien piiskausta.

    • lyyserit

      vittukun kesyä... voihan niitä vaikka leikata polttopillillä tai moottorisahalla perkele

      • kaisa30

        Ei kannata hikeentyä! Jotkut pitävät kipukokemuksista ja/tai niillä uhkailusta. Rajansa tietysti kaikella!!! Osaava viiltely ja savukkeella leikkiminen saattaa olla hyvinkin kiihottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe