Fructolax-kuutiot vatsan hyvinvointiin

Oletteko kokeilleet Fructolax-kuutioita jotka edistävät suolentoimintaa? Itse pääsin mukaan testiryhmään hopottajat.fi sivun kautta. Olen tässä nyt muutamia päiviä kokeillut tuota ja todennut osittain ihan toimivaksi tuotteeksi. Minkälaisella annostuksella te olette syöneet? Itse olen vaihdellut 1/2 ja 1 kuution välillä, en vielä ole tullut päätökseen kumpi olisi parempi. Ja yllättävän hyvä maku noissa kuutioissa, yleensä mulle loppuu näiden terveystuotteiden käyttö siihen kun ne ovat niin pahanmakuisia. Olisi mukava kuulla muidenkin mielipiteitä sekä hyvässä että pahassa niiltä jotka ovat tuotetta kokeilleet? Tai oletteko kokeilleet muita Fructolax tuotteita? Niistäkin olisi kiva kuulla.

6

7200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskatykki

      Komiasti lentää paska kun vetää yhden kuution naamariin.

    • Pakkijumi

      On tullut kokeiltua monenlaista lääkettä ummetukseen ja aina sama lopputulos; vatsa tyhjenee kyllä melko hyvin, mutta sen jälkeen alkaa jumitus ja kauhea turvotus. Lisäksi julmetut vatsakivut.

      Fructolaxin jos otan ohjeen mukaan ennen nukkumaanmenoa ja runsaan veden kera, itsellä puoli litraa vettä, käyn ilomielin vaikka kahdesti yöllä virtsaamassa, koska aamulla suoli tyhjenee luonnollisella tavalla ja turvotus hävinnyt täysin.

      Pillerit eivät ilmeisesti tehoa läheskään samaan tapaan kuin nuo "möntit" mutta tuosta ei ole omakohtaisia kokemuksia.

      Ja kyllä. Tiedän kirjoittavani ikivanhaan viestiketjuun, joka kuitenkin Googlen kautta aiheesta hakemalla tulee monelle edelleen luettavaksi.

      • Kiva kun kirjoitit, vaikka onkin vanha ketju ja itseltäkin meni 4kk ennen kuin tämän luin.
        Mutta siis hyvä kun kirjoitit koska itse ainakin silloin kun etsin näihin vaivoihin apua nii juuri tälläiset muiden neuvot ja kokeilut olivat apu minulle ja niiden kautta löysinkin toimivan avun vaivoihini.


    • Johanna26

      Voikohan Fructolaxin ottaa milloin tahansa illalla vai juuri ennen nukkumaanmenoa?

      • Minusta se oli tarkoitus ottaa illalla jotta se sitten vaikuttaisi aamulla. Tai niin minä ainakin tein. En enää tarkalleen muista kun tuosta kokeilusta on jo jonkin aikaa.


    • Anonyymi

      Olen itse ottanut myös aamusta, mut sitten voi iso hätä yllättää päivän aikana ja useamminkin, joten turvallisempaa illalla tai niin, että kotipäivä ja vessa lähellä, jos aamusta otat. Tosin illalla pitää juoda reippaasti, mikä voi hiukka unohtua ja sitten ei niin helposti tule tavara ulos 😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe