Kirppis...

kirppujako

Huomasin että Lietsalaan on tullut tai tulossa joku kirppis. Joko on avattu?

31

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäkirppis

      Eikös se ole Jukka Tammisen autoliike eikä mikään kirpputori?

      • Autokirppis

        En kirpputorista tiedä, mutta jos siinä joku sellanen olisi niin veikkaisin vahvasti jotain auto juttuja siellä olevan myynissä.


      • ei-autoja

        Eikös se Tammisen autoliike ole ollut jo aika kauan poissa kuvioista?
        Eipä se kirppis mitenkään tunnu autoihin liittyvän. Ihan hyllykirppikseltä vaikuttaisi.


      • Kirputtoriin

        Kirpputori aukeaa nyt lauantaina ja tosiaan se on ihan aito hyllykirppis.


      • Matti_poika

        Jukka on kuollut jo yli vuosi sitten, ja korjaamo lopetettu paljon aikaisemmin.


    • Törkeää-toimintaa

      Mun piti tänään vielä sinne tavaroita myyntiin, mutta jäipä viemättä kun kuulin mikä ryöstöhinta siinä olisi. Pitäkööt kirppiksensä ja tavaransa ihan rauhassa.

      • kirppuhirmu

        Miten niin ryöstöhinnat???? Kirpputori on oikein siisti ja viikkovuokrat edullisia verrattuna esim. Turun kirpputoreihin. Tulee varmaan menestymään.


    • Pörssikirppis

      Eikös se kirpputori ole joku Aarreaitta siinä entisen autokorjaamo J.Tammisen rakennuksilla.... Onko jollain tietoa että mahtaakohan Jukka olla toiminnassa mukana vai onko ihan uudet yrittäjät pyörittämässä kirppistä?

      • Matti_poika

        Jukka on kuollut vuoden 2016 alussa, että hyvin tiedät.


    • kripis

      Ihan hyvä kirppis. Esim. Wanha Nestoriin verrattuna ehdottomasti siistimpi. Mukava asioida uudessa, puhtaassa paikassa.

      • retrola

        Joo, mukavan siisti, tilaa mukavasti käyskennellä.


    • Saderengastaivaalla

      Itse en pitänyt lainkaan tyylistä joka kirppiksellä oli. Mielestäni hyllyvälit liian ahtaat ja tavaraa liikaa. Voisi luulla että kyseessä on rompetori eikä kirppis.

      • darraoff

        "Kommentoi asiaan Jukka Tamminen mukana Aarrearkussa" Ei ole.


      • sopivastilihava

        oletko niin pyöreä eli onko sinulle tullut vyötäröön rengas kun et mahdu hyllyjen välissä kävelemään?


    • muumipei

      kirppis ihan kivalla paikalla kävin tänään ja jäi kiva kuva siistiä ,mukavaa porukkaa
      ei ryntäilyä ,tönimistä

    • lutikkaserttu

      Lutikoita,...lutikoita saamaan sieltä kirppiksiltä. Kohta on koko kerrostalo täynnä luteita, kun juoksette vanhan roinan perässä kirpputoreilla ja osa tekee harmaata talouttakin noilla lutikkamestoilla.

    • tonttu32

      Ei minulla ainakaan huonoa sanottavaa Wanhasta Nestorista.. Olen asioinut siellä jo useamman vuoden ja nyt vuoden sisään paljon uudistusta ja mennyt parempaan suuntaan :)

    • muumip

      hyvä meininki tänään kävin ,,,siistiä

    • Löytövaari

      Aarre-aitta kirppis on siisti tosi valoisa hyvä palvelu ja hyvä kahvio kiva asioida.

    • Matti_poika

      Ikinä en enää ota myyntipaikkaa tältä kirppikseltä. Kaksi viikkoa oli paikka marras-/joulukuun vaihteessa, ja myynti oli paikkamaksun jälkeen kahdelta viikolta 50,- eli vaivaiset 25,- viikossa. Samaan aikaan turkulaisella kirppiksellä oli myynti 160-182,-/viikossa. Myymäni tavara tosin oli Turussa hieman huonompaa.
      Tämän lisäksi minulta varastettiin maljakko, lasten lautapeli ja muutama joulukoriste. Muutamasta tuotteesta oli otettu kummallinen hinta, joka viittaa kassan näppäilyvirheeseen.
      Huippu kuitenkin oli, kun hain tavarani pois ja myyntiviikkojen tilityksen. Paikan pyörittäjä rouva vain hääri rättinsä kanssa tiskin ympäristössä ja laittoi noin 12-13 vuotiaan pyjamaan ja kaulahuiviin pukeutuneen tytön hoitaa maksuliikenteen. Kun huomautin hänelle varastetuista tavaroista ja

      • Matti_poika

        väärällä hinnalla myydyistä tavaroista, tyttö totesi ettei voi mitään. Totesinkin ettei voi, mutta sanokoot äidilleen terveiset, että tekee itse vastaisuudessa itse työnsä, eikä laita lapsia ikävään pakkorakoon ottamaan negaa palautetta vastaan. Voisi nainen itse edes kierrellä väliinnhyllyjen välissä, kun mummo tai lapsi hoitaa kassaa. Muutin ovat valittaneet huonosta myynnistä ja varastelusta!


      • hyvätavaraa

        ei sinun pakko asioida siel vie romusi kaattiksel ei siitä kirpult niin pitkä matka kaattiksel


      • Tulevaisuusedessä

        Moni muukin valittanut ettei siellä kauppa käy. Kävin eilen ja puolet myyntipaikoista tyhjinä. Ei taida olla Matin kertomus tyhjästä keksitty. Loppuu pian tämä kirppis.


    • muumip

      auki on ja hyvän näköisiä naisia ja kirppiksel
      hinta vaan mitä ois ,kaikenikäsiä ..pantavia ..jes

      • voisentään

        "muumip" Taidat olla uudenkaupungin tavaraa.


      • muumip

        olen kyl naantali ja tavaraa on


    • hähhöh

      Onks tämä samalla paikalla kuin Vanha Nestori? Kummankin osoite netissä on Lietsalantie 11 ja kummankin pitäisi olla toiminnassa, Onks siellä siis kaksi kirppistä vain kuinka? Toisen osoite on Masku ja toisen Naantali, mutta tie on kummassakin Lietsalantie ja numerona 11.
      En asu paikkakunnalla mutta kesäisin ajelen siellä päin.

      • kirpparfani

        En mäkään osoittei muista, mut tämä Naantalin kirppari on
        vanha venemyymälä ennen nuhjalaanpäin kääntyvää tietä.kirpparifani


      • Keijo_Q

        Ovat eri kunnissa, Vanha Nestori Maskussa ja Aarre-Aitta kirppis Naantalissa. Kummankin osoitteet vain sattuu olemaan sama, eli Lietsalantie 11.


    • nestorivaan

      ih anakirppis päivällä kävin kattelee tosi komiaa kurvei liikentees

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe