Taivaalla liitelevä jättimäinen kolmio

TähtiUkkeli

Olen harrastanut tähtitiedettä 5 vuotta. Olen jo hyvin nuoresta katsellut taivaalle, ja olen huomannut siellä kiinnostavia ja merkillisiä kohteita. mm kolme pistettä kolmion muodostelmassa. Pysähtyy ja vaihtaa suuntaa, ilmeisesti USA:n NOSS sateliitteja? Punanen valo lentää hitaasti horisonttista horisonttiin. Nyt olen 2 peräkkäisenä kuukautena havainnut useamman kerran suoraan yläpuolellani lentävän mustan äänettömän jättimäisen kolmion. On aika pelottavaa ajatella, että pääni yläpuolelta on lentänyt jonkun valtion huippusalainen alus tai mahdollisesti muualta tulleiden alus. Onko teistä kukaan havainnut taivaalla tuota alusta, tai mitään muuta kummallista?

29

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhyssä

      Jaa, onkos kukaan muu nähnyt saman? Minä en ole nähnyt mutta minulla onkin hyvin toimiva lääkitys.

      • TähtiUkkeli

        Arvasin, että joku vastaa noin. Jos luulet oikeasti, että me tunnemme kaikki taivaalla lentävät kohteet niin lääkkeesi on turruttanut sut kunnolla. Tai sitten olet ihan uskomattoman tyhmä. Luuletko, että meille on näytetty kaikki olemassa oleva teknologia? Tai, että olemme ainoat älylliset olennot jotka pystyvät planeettojen väliseen matkailuun?


    • Kalju_Pitkätukka

      Oletko varma, että kyseessä ei ole tavallinen lentokone?

      Se näyttää pimeässä useinkin kolmiolta.

      Tuuli voi jossain olosuhteissa häivyttää varsinkin moottorit tyhjäkäynnillä laskeutuvan koneen äänen.

      Olet näemmä päättänyt, että uffomiehet täällä vierailevat?

      Mielestäni ei ole uskottavaa, että täällä ketään avaruusalieneja käy, ufotarinat eivät ole kovinkaan uskottavia.

      • Kalju_Pitkätukka

        P.S. Olen harrastanut tähtien katselua ja tähtitiedettä parikymmentä vuotta, enkä ole kertaakaan nähnyt mitään, mitä olisi tehnyt mieli pitää mahdollisena avaruusmuukalaisten aluksena.


      • Kalju_Pitkätukka

        Unohdin mainita, että olen myös homo ja tykkään pitkätukkaisista pojista. Myös mahdolliset avaruusmuukalaiset käy.


      • fghdfghdfg
        Kalju_Pitkätukka kirjoitti:

        Unohdin mainita, että olen myös homo ja tykkään pitkätukkaisista pojista. Myös mahdolliset avaruusmuukalaiset käy.

        Siinäpä lapsellisuuden huipentuma.


      • trollinmolli
        fghdfghdfg kirjoitti:

        Siinäpä lapsellisuuden huipentuma.

        Kyllä, erityisesti kun vaikutti vahvasti nikkivarkaudelta.


    • mustaamustassa

      Taisin ottaa valokuvan siitä. Tummalla taivalla tumma kolmio. Ainoa ongelma on se, että sitä ei erota valokuvassa. Näkyy vaan mustaa.

      • 69ukkeli

        Yöllä yläpuolellani liihotteli usein tumma kolmio.
        Sitten vaimoni meni ja poistatti karvansa.


    • TähtiUkkeli

      Olipa typerää kirjoittaa tänne. En tee sitä enään toiste.

      • ääliökäs

        Niin. Vain typerykset kirjoittavatkin tänne.


      • Kalju_Pitkätukka

        Palstauudistuksen jälkeen on hankalaa enää keskustella kun roska täyttää ketjut.

        Vastasin mielestäni asiallisesti.

        Miksi oletat, että näkemäsi oli jotain tavallisuudesta poikkeavaa, eikö näkemäsi kohde voinut olla lentokone.

        Pimeässä lentokone näyttää useinkin kolmiolta.

        Miksi avaruusalienit huristelisivat valoja vilkutellen siellätäällä?

        Miksi vieraan vallan ihmealukset liihottelisivat meikäläisissä maisemissa?

        Lentokone, jonka näit poikkeavissa olosuhteissa on ilmiön todennäköisin selitys.


    • taivaantiiraajat

      Todennäkisesti kolmion muodssa lentävät valot ovat koneen äärivaloja. Samoin punainen valo joka lentää hitaasti horusontista toiseen.
      Iso tumma kolmio on mielenkiintoisempi. Osaatko ervioida sen etäisyyttä ja mittasuhteita? Tähtitieteen harrastajana tunnet etäisyyden määriryksen perusteet.

      • Karvaa_yötaivaalla

        Se on uhvolaisten karvakolmio ja ihan liian lähellä, uhvot satiaiset tippuu niskaan, Taukki-Taneli sano niin ja se tietää, se on uhuuvotutkija!


    • Tokitoki_

      Kyllä olen nähnyt mutta mikään uhvomiesten homma se ei ole, tavallinen satellitti tai avaruusasema.

      • nhojrotit

        kaikki paitsi sä tietää sen et satellitti tai avaruusasema ei kyl näytä millään jättimäisiltä kolmioilta. näitä jättimäisiä kolmioita näin aikoinaan belgiassa. ne eivät ole mitään meidän tavisten tuntemaa tekniikkaa ollenkaan....


      • tokitoki_
        nhojrotit kirjoitti:

        kaikki paitsi sä tietää sen et satellitti tai avaruusasema ei kyl näytä millään jättimäisiltä kolmioilta. näitä jättimäisiä kolmioita näin aikoinaan belgiassa. ne eivät ole mitään meidän tavisten tuntemaa tekniikkaa ollenkaan....

        Kuka on tiedosta puhunut, kukaan muu ei luullut niin muutkuin sinä, sinä et siis tajunnut.
        Kolme pistettä kääntyy ja on todella kolmion muotoisessa järjestylsessä, mitään helevetin kolomioita en ole nähnyt kuitenkaan, kerrohan mikä se sitten on jos ei avaruusasema?


      • jkjkj
        tokitoki_ kirjoitti:

        Kuka on tiedosta puhunut, kukaan muu ei luullut niin muutkuin sinä, sinä et siis tajunnut.
        Kolme pistettä kääntyy ja on todella kolmion muotoisessa järjestylsessä, mitään helevetin kolomioita en ole nähnyt kuitenkaan, kerrohan mikä se sitten on jos ei avaruusasema?

        ap mainitsi niiden olevan noss sateliitteja jos et ymmärtänyt


    • Kalju_Pitkätukka

      Tuo Belgian ufoaallon aloittanut havainto oli kyllä ihan tyypillinen "laskeutuva lentokone pimeässä" - keissi.

      Tumman valoja nurkissa vilkuttelevan kolmion nähnyt poliisipartio oli kaupungin ulkopuolella pimeällä tieosuudella suuren lentokentän lähestymisalueella.

      Kun juttu sai julkisuutta, alkoivat muutkin nähdä kolmioita.

      Jos se vaappuu kuin ankka, ja vaakkuu kuin ankka, on sitä turha arvella merikotkaksi tai muinoin sukupuuttoon kuolleeksi alkulinnuksi.

      • kijjl

        ne kuvat eivät ainakaan näytä laskeutuvalta lentokoneelta.... siis ei laskeutuva lentokone näytä mustalta kolmiolta


      • Kalju_Pitkätukka

        Kyllä se voi näyttää sopivissa olosuhteissa.

        Asun lentokentän lähestymisalueella ja useinkin tulee katseltua laskeutuvia koneita sillä silmällä, että siinäpä ensiluokan uhvo.


      • kjhkhk

        laskeutuvassa lentokoneessa on aina valot. tuossa ei ollut


    • tähdykkeli

      Minä olen harrastanut. Tähti tiedettä 2japuolivuotta.
      Näin sen saman kolmion mutta se oli vain puolet siitä mitä aloittaja näki.
      Se ei pelottanut yhtään

    • VDEFEFEFEFE

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/TriangleBelgium1990.jpg

      Valehtelivat. Maapallolle on tuota tuhansia vuosia marsilaisia!!!

    • Anonyymi

      Mä näin toissakesänä taivaalla jonkun oudon ja nimenomaan jättäiläismaisen kolmion muotoisen kuvion, mutta se oli nähtävissä ainoastaan aurinkolasien läpi ja näytti siltä, että se olisi ollut pilven takana.. se oli hämmentävää.

    • Anonyymi

      Jos kolmiovalot on samanvärisiä on kyseessä jokin epätavallinen tapaus.
      Altapäin katsottuna on lentokoneen valot kolmiossa, mutta eri värisiä.

      Itse olen kirkkaana kesäyönä nähnyt nopean keltaisen kiekon, joka lähimmillään näytti täysikuun kokoiselta.
      Ehdin jo ajatella UFO, mutta pettymys oli suuri, kun se ikäänkuin törmäsi näkymättömään seinään ja hajosi kolmeksi kappaleeksi,
      Yksi pala oli kirkkaan punainen ja toinen vihreä. Jäljelle jäi himmeä grafiitin värinen möhkäle. Kaikki kolme putosi viuhkamaisesti samalla nopeudella horisontin taa.

      Silloin tajusin nähneeni suuren meteorin.

    • Anonyymi

      Tämähän on ilmiselvästi se tapaus Hakaniemen rannassa missä jätesäkki liehui tuulen mukana. Sen ovat suomen kuuluisat ufotutkijat itse raportoineet.

    • Anonyymi

      Jos kolmio on tumma ja karvainen, niin kyseessä on ns. vipattava lettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe