kiusaako henki vai johtuuko lääkkeistä??

dillindallindaa

ajattelin kirjottaa tänne, että onko kellään muulla masentuneella samaa öisin, että kuiskaillaan korvaan koko yön niin ettei saa nukutuksi koko yön joskus voidaan kuristaa niin lujaa, että ei saa henkeä tai vaikka vetää nilkasta, voi nähdä tummia hahmoja sängyn vierellä istumassa, seinään palaa valkoiset taulut kiinni, mutta kun herää niitä ei olekkaan ja vaikka mitä muuta kaikkea. itse epäilen lääkkeiden hallusinaatioksi vai kiusaako joku henki minua? kertokaa vapaasti omia näkökulmianne kiitos??? olenko ihan sekaisin, en enää tiedä mitä ajatella tästä, vastailkaa mahd. paljon, kiitos.... mulla on kyllä aika paljon lääkkeitä käytössä. johtuuko niistä vaiko mistä???

26

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obi1

      Mä uskon kyl sun henkiteoriaan. Uskon myös siihen mahollisuuteen että runsas lääkitys tai joitteki lääkkeitten yhdistelmä voi olla syy. Tiedän kokemuksesta että tietyt huumeet aiheuttaa reikiä eli energia vuotoja auraan ja näin ollen henkimaailma voi päästä iholle ja aiheuttaa ton kaltasia probleemeja. Joskus voi joku kuollut läheinen jäädä ns tarrahengeks ja haittaa elämää. Toi ei kyl kuulosta tarrahengeltä. Pahoin pelkään ettei auta nyt sanoo terapeutille että auta ny vittu sentään kun demonit vaivaa. Ne kun on koulutettu että kyse on harhoista. Lisää lääkettä ropisee. Ehkä lääkkeiden vähennys tai vaihto auttaa mutta valitse sanasi huolella... Auran korjaaminen omin avuin onnistuu mutta se vie aikaa. Terveelliset elämäntavat, liikunta ja jooga eheyttää kyllä. Must kuulostaa siltä että tarviit energia hoitajan apua pikaisesti tai "vihollinen" saa haluamansa kun et saa nukuttua ja pannu tilttaa.voin täältä käsin yrittää auttaa sua sen minkä voin rukouksella ja henkisen avun pyytämisellä sulle. Toivottavasti asiasi helpottaa jotenkin ilman että joudut osastolle. Sieltä ei näihin hommiin apua saa valitettavasti. Voimia sulle taistelussas! Valo voittaa pimeyden....
      ;>

    • arvelisin

      Arvelisin, että luultavasti johtuu lääkkeistä, muttei välttis heti lopu lääkkeitä lopettamallakaan.

    • naurettavaapelleilyä

      Täällä sitä höpötetään ihan älyttömiä,tai sitten siellä provoillaan henkiparantajat ja ennustajat ja vastaavat humpuukisakit.Voi voi en muuta sano.

      • Obi1

        Pyyettii näkökulmia. Tyyppi kusises tilantees. Jos ei o tietoo tai kokemuksia henkimaailman touhuist täs maailmas ni voipi olla et älyttömält kuulostaa. Ihan sama mulle mitä kelaat. Seisoskelen viestini takana ja toivon apuja aloittajalle. Heitä ihmees parempi tipsi jos löytyy! Tsemppiä!!!;>


      • patakattilaa

        Eikö muka psykiatria ole naurettavaa pelleilyä ja humpuukia?


    • hyvinmahdollista

      Kysymyksessä voi olla pahojen henkien häirintä tai sitten lääkkeet ja sairaus.
      Jos kysymys on demooneista niin rukoilu Jeesuksen Kristuksen nimessä auttaa. Voit käskeä niitä pois Jeesuksen nimessä ja rukoilla Jumalaa auttamaan.

    • satavarmasti.koettuja

      Keskuudessamme on olemassa ihmisiä, jotka ovat jollain vinolla tavalla lahjakkaita. He voivat ihmisiä tarkkaillessaan valita tyypin, jonka mieleen voi lähettää kauhukuvia telepaattisesti.
      Tunsin tälläisen naisihmisen, myös hänen valitsemansa uhrin. Hän, "uhri" ei tiennyt että pitkäaikainen tuttunsa lähetti näitä kauhukuvia.
      Jostakin syystä parapsykologisesti lahjakas nainen halusi tuhota perhetuttavansa. Kun uhri yritti nukahtaa, unessaan ilmestyi makuuhuoneen ovelle kauhistuttava irvistelevä hirviö.
      Kun olin yksinäinen mies, tulin tukemaan tressipaineissa elävää naista. Nyt kiusaajanainen halusi vampata minut, vaikka oli perheenäiti.
      Huomasin jujun ja kieltäydyin yhteisistä lemmenhetkistä kanssaan.
      Kun tapasimme kaupungilla, tunsin kiusaajanaisen vahvan energian. Hän pystyi, vaikka oli nelikymppinen, aiheuttamaan poltergeistisiä ilmiöitä lähipiirissäni.
      Jopa metalliesineet nousivat ilmaan, ovet lennähtivät itsekseen auki yms. Samoin satojen irvistelevien värikkäinen naamojen rinki ympäröi mielikuvani kun yritin nukkua.
      Vastavetona suggeroin ympärilleni aurinkoisen kesäpäivän. Aurinko helotti kirkkaalta taivaalta. Häiriötekijä poistui ja lopetti yritykset hallita psyykeäni.

      • pitkäänuskossa

        Nämä telepatiahöpätykset kannattaa jättää kyllä täysin omaan arvoonsa.


      • naisrauha

        "Kiusaajanainen lähetti telepaattisesti kauhukuvia..."

        Ymmärrätkö, miten törkeästi puhut tästä naisesta, joka on todennäköisesti täysin viaton. Ei sellaista "lahjakkuutta" ole olemassakaan, että lähettää jotain "kuvia" toisen mieleen.

        Kannattaa mennä lääkärin pakeille. Jätä tuo nainen rauhaan.


      • Obi1

        Sori vaa. Jotkut pystyy käsillä välittämään parantavaa energiaa. Olen itsekkin tämän taidon opiskellut ja joitain juttuja saanut hoidettua. Sitten on olemassa ihmisiä jotka on koko perkeleitä. Toiset käytää väkivaltaa sisäisen pahuutensa ilmentämiseen, mutta jotkut on olevinaan niin hyviä ihmisiä ulospäin että on vaikea uskoa ,kun käy selväksi että ajatus maailma on läpimätä. Kateus,viha ja pahantahtoiset ajatukset hallitsee ja ko henkilöt saa ihan oikeasti paskaa aikaseksi elämässä jos asiakseen ottaa. Pelottavaa mutta totta. Jopa koko elämä voi järkkyä terveyttä myöten tälläisten ihmisten toimesta. Aikoinaan näitä sanottiin noidiksi. Aikoinaan raamatussa puhuttiin pahoista hengistä. Ei ole noidat eikä pahat henget maailmasta kadonneet vaikkei tiede heitä tunne. Jotkut pahaa kylvää tietoisesti toiset taas luonnostaan sitä miettimättä. Herkkä ihminen tuntee selittämätöntä ahdistusta ja levottomuutta tälläisen pahan läheisyydessä. Alkaa vaa tehä mieli häipyä paikalta ja kas kummaa olo helpottaa. On tavallisia ihmisiä jotka tätä ei aisti ja ymmärrä. On herkkiä jotka aistii. Ja sit on vielä erityisherkät jotka reagoi ihmisten fiilareihin kun ilmapuntari. Niille on monesti vaikeuksii koulus tai töis ku karkuun ei pääse. Kaiken tämän tajuaminen ja uskominen riippuu henkisestä kehitysasteesta. Toisen päivän selvä totuus menee toiselt yli hilseen. Suosittelen astumaan valon polulle esim kirjaston rajatieto osaston kautta. Homma menee niin että ensin teoriaa ja sitten käytäntöä. Tulet hämmästymään kun silmät avautuu. Tieto auttaa käsittelemään ja rakentamaan pohjaa yhä suuremmille totuuksille ja kokemuksille. Onnea matkaan!!!
        ;>


      • Rökölöhönhölö
        Obi1 kirjoitti:

        Sori vaa. Jotkut pystyy käsillä välittämään parantavaa energiaa. Olen itsekkin tämän taidon opiskellut ja joitain juttuja saanut hoidettua. Sitten on olemassa ihmisiä jotka on koko perkeleitä. Toiset käytää väkivaltaa sisäisen pahuutensa ilmentämiseen, mutta jotkut on olevinaan niin hyviä ihmisiä ulospäin että on vaikea uskoa ,kun käy selväksi että ajatus maailma on läpimätä. Kateus,viha ja pahantahtoiset ajatukset hallitsee ja ko henkilöt saa ihan oikeasti paskaa aikaseksi elämässä jos asiakseen ottaa. Pelottavaa mutta totta. Jopa koko elämä voi järkkyä terveyttä myöten tälläisten ihmisten toimesta. Aikoinaan näitä sanottiin noidiksi. Aikoinaan raamatussa puhuttiin pahoista hengistä. Ei ole noidat eikä pahat henget maailmasta kadonneet vaikkei tiede heitä tunne. Jotkut pahaa kylvää tietoisesti toiset taas luonnostaan sitä miettimättä. Herkkä ihminen tuntee selittämätöntä ahdistusta ja levottomuutta tälläisen pahan läheisyydessä. Alkaa vaa tehä mieli häipyä paikalta ja kas kummaa olo helpottaa. On tavallisia ihmisiä jotka tätä ei aisti ja ymmärrä. On herkkiä jotka aistii. Ja sit on vielä erityisherkät jotka reagoi ihmisten fiilareihin kun ilmapuntari. Niille on monesti vaikeuksii koulus tai töis ku karkuun ei pääse. Kaiken tämän tajuaminen ja uskominen riippuu henkisestä kehitysasteesta. Toisen päivän selvä totuus menee toiselt yli hilseen. Suosittelen astumaan valon polulle esim kirjaston rajatieto osaston kautta. Homma menee niin että ensin teoriaa ja sitten käytäntöä. Tulet hämmästymään kun silmät avautuu. Tieto auttaa käsittelemään ja rakentamaan pohjaa yhä suuremmille totuuksille ja kokemuksille. Onnea matkaan!!!
        ;>

        Kyllä tuollaista on olemassa kun Obi 1 on kirjoittanut, itsellänin on näitä voimia, enkä halua niitä käyttää, koska olen sen huomannut vaikuttavan omaankin terveyteeni ja olen itse näistä voimista kärsinyt enimmän. En osannut olla ihminen vaan jonkinlainen robotti. Työstäni selviydyin joten kuten, mutta en edes vaimoon osannut suhtautua luonnollisella tavalla uskon, että näissä ihmisissä on sieluttomia jos asia näin voidaan ilmaista. Kun esm yritin jonkun kanssa keskustella niin keskustelu kumppani joskus sanoi. "Sinä puhut kuin itseksesi" Ihminen on tässä tilassa eräänlainen tyhjiö. Jos katsoin ihmistä silmiin niin hänestä tuli samanlainen kuin minusta, ei voinut olla ihmisen kaltainen kuten minäkään en ollut, kontakteja ei syntynyt hänellekkään muihin ihmisiin ja hän muuttui koneeksi kuten itsekkin olin. Silmät seisovat päässä eikä ne välitä mitään tunnetta. Käytin paljon tumma linssisiä silmä laseja, ettei silmäni näkysi, koska oli näin, että silmieni kautta tavallaan levitin tälläistä sieluttomuuden kulkutautia, tein ihmisistä epä aitoja luonnolliseen elämään kykenemättömiä.
        Voikohan nyt kuitenkin olla näin, että on olemassa saatana joka ryöstää ihmisen sielun ja psyykkeen ja se toimii sitten sen ihmisen kautta jonka sielun se on ryöstänyt ja jää asumaan ihmiseen jolta se on ryöstänyt hengen sielun ja mielen.
        Ymmärsin kuitenkin tilani ja kotoani saamani opetus Jumalasta ja Jeesuksesta kristuksesta palautui muistiini aloin rukoilla ja sieltä löytyi apu kuitenkin.
        Sairaus aikanani uskon näin käyneen, että moni ajautui itsemurhaan silmieni kautta välittyvän sairauden tähden. Ihmisistä tuli sieluttomia robotteja kuten itsekkin olin ja se on tosi raskasta kantaa tämä sairaus. Jotkin eristäytyivät koska mitään todellista kontaktia ei tälläisellä ihmisellä kanssa ihmisiin synny. Nämä asiat on vakavia joista Obi 1 ja nimimerkki on kirjoittanut.


    • vaikkenuskokaan

      Tasan satavarma uskotaan,

    • SleepParalysis

      Taitaapa kyseessä olla unihalvaus. Itsellä on niitä ollut pitkään. Unihalvaukset on monesti epämiellyttäviä, mutta vaarattomia.

      • Obi1

        Mielenkiintosia juttuja.... Paitsi sit jos osuu omalle kohalle. Uni halvaus ehkä joo .se kuristamisen tunne .kokenu sen kerran itekki ja ei paljo naurattanu. Mul se oli kerta ja ei o toistunu. Pelottava juttu. Mut nää muut hämäryydet alottajan stooris huolettaa. En tiä historiaa mut jos on vedelly esim lsd:tä nii tälläset jutut voi olla flasbäckkejä vuosien jälkeenkin käytön lopettamisesta. Vaikkei ois vetäny ku kerran. Must nyt vaa tuntuu et näin ei nyt kuitenkaa oo. Täs aattelin painuu pehkuihin ja aion varmasti rukoilla ja tehä temput mitä tiän tälläsis tapauksis. Tos joku kerto jonku negatiivisist ajatuksen voimist. Rukous on sen vastavoima. Toiselle avun pyytämises ei varmaa oo mitää väärää. Se on kuin antenni yläkertaan joka voimistuu mitä enemmän sitä käyttää....hyvää yötä!
        ;>


    • 676767

      LÄÄKKEET EI SOVI YHTEEN.
      Uniapnea, happivajaus, monia syitä.
      Riippuu siitä mitävarten olet lääkkeet saanut.
      Yliväsymys .esim. valvot liikaa (netti) epäsäänollinen unirytmi
      säryt. ym.

    • SamjaDean

      Täysin selvästi aloittajaa kiusaa demonit.Soita Winchesterin veljeksille,he tulevat apuun.

    • Tässä yhden ihmisen tosintus, mite Jeesus rakastaa ja tahtoo vapauttaa saatanan vallassa olevat vapauteen ja parantaa kaikenlaisista taudeista.

    • Obi1

      Mä kelailin vielä arvoisa aloittaja tilannettas...tuli tämmönen homma mieleen että kannattaa käyä parapsykologia palstal kysäsee lisää apuja ja neuvoja. Siel on ihmisiä joilta voit saada tietoo mitä tarviit kun kerrot kokemuksestas. Siel sua ei pidetä hulluna kun et oo ainoo jota vainotaan tai on vainottu. Tärkee homma on se että pysyt rohkeana ja et anna pelolle valtaa. Vain sillee voit pärjätä. Onnea matkaan!!!
      ;>

    • olenaloittaja

      olen alottaja, jep näin olen tehnytkin, että en pelkää ja en ole antanut pelolle valtaa, vaikka joskus onkin pelottanut ja ei enää saa uudelleen unen päästä kiinni, mutta noin muuten aion pysyä vahvempana kuin mitä nämä yrittävät tehdä ja olen oppinut jo ymmärtämään näitä asioita, että en säiky tai säikähdä jos joku nyt kuiskaa korvaan mulle samantekevää jatkan vain uniani muina miehinä ja en kiinnitä sen isompaa huomiota asioihin kyllä se siitä ja sitten saa joskus ollakkin tosi pitkiä aikoja, että eivät kiusaa:)

      • Ökölöhörhölö

        Vaikuttaa vähän skitsofreenialta


    • Ekanalääkäriin

      Täysin mahdollista, että sairastat jotakin psykoottista sairautta kuten vaikka skitsofreniaa. Masennukseen voi myös liittyä aistiharhoja (psykoottinen masennus). Kannattaa jutella lääkärin kanssa, ehkä he voisivat auttaa!

    • Nemologia

      Kyllä oli näitä ilmiöitä asun yksin ja iltaisin makuu huoneessani noin kolme näkymätöntä hegitteliää hengitti rauhallisesti ja usei vieressäni. Ikkuna verhoihin ilmestyi puhuvia päitä, ne aukovat suutaan mutta ääntä ei kuulu.
      Joskus viereeni vuoteeseen on tullut nainen jolla on iho ihan ihmeellisen värinen se on niin kuin vähän violetin voittoisen värinen, mutta hän on kaunis en uskalla koskea häneen koska jos yritän hän häviää olemattomiin noin viisi minuuttia hän on vieressäni ja häviää sitten. Kuulen jatkuvasti ja päiväsaikaankin Tavattoman kaunista lintuparven viserrystä korvissani. Näitä ilmiöitä on ollut niin kauan jo etten enää luopuisikaan niistä, niistä on tullut minulle kuin ystäviä. Oma uskoni ja olettamukseni näistä ilmiöistä on se, että minulla on ulottuvuus johonkin toiseen ulottuvuuteen ja nämä naiset jotka minulle näyttäytyvät tulevat luokseni sieltä jostakin lohduttaakseen minua yksinäisyydessäni vaimoni kuoli noin 10 vuotta sitten, ne puhuvat päät ikkuna verhoissa on naisten päitä myökin. En ota luokseni enää tästä ajasta ketään akkoja koska olen ihan varma. ettei tässä ajassa olevat naiset ymmärtäisi kaltaistani miestä. Minun naiseni on sieltä toisesta ulottuvuudesta jonne olen matkalla. Siinä ulottuvuudessa ei ole ainetta siinä mielessä mikä aineeksi mielletään tässä ajassa on vain hengen yhteys ja aika käsitys on siellä tuntematon. Siinä maailmassa ainoastaan rakastetaan sen olen jo oppinut heiltä jotka puhuvat hengelleni omalta hengeltään he odottavat minua. Siellä ei ole lihaa siellä on vain henki ei materiaa.

    • asiaon

      Asia on itselleni hieman vieras, mutta kokeile nukkumisen apuna jotain taustaääntä, kuten radion kohinaa (kanavien välillä) tai vastaavaa hurinaa. Tätä on suositeltu nukkumishäiriöhin, kuten unihalvauksia vastaan..

    • maailman_mallinnusta

      Ihmisellä on luontainen kyky etsiä selityksiä havaitsemilleen ilmiöille. Jos kokee jotain yliluonnollisen oloista sitä äkkiä alkaa hakea selitystä henkimaailmasta tai oikeastaan ihan mistä tahansa. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihmisellä on kyky tuottaa hallusinaatioita ja tunteet ovat itselle aina täyttä totta.

      Olen itse tuntenut pahuuden läsnäolon ulkona pyrkien sisälle taloon, vaikka en sitä ikkunasta ole nähnytkään. Mutta tunsin sen täydellisen pahuuden ja pelkäsin kuollakseni. Olen myös kokenut kuinka minua vedetään yöllä sängyn alle tai kuristetaan voimakkaasti kesken unien ja herännyt siihen säikähtäen. Olen lisäksi tuntenut ihmisen läsnäolon vieressäni penkillä, vaikka mitään en ole nähnytkään. Silti en usko mihinkään henkimaailman olentoihin tms. vaan minusta nämä ovat mieleni tuotoksia. Tosin koska tunteet ovat itselle totta en voi kieltääkään noita tuntemuksia etteikö ne tunnu aivan täysin tosilta.

      Mutta tiedän että on olemassa erilaisia malleja ympäröivän maailman selittämiseksi. Ihan yhtälailla, kun atomeja voidaan mallintaa hiukkasina tai aaltoina. Jotkin malleista osuvat lähemmäksi oikeaa kuin toiset ja ovat siten tarkempia malleja. Näin ollen voisin selittää tuntemukseni pahoina henkinä, jotka riivaavat minua, mutta parempi malli minusta kokemilleni asioille on hallusinaatiot. Kokemukseni maailmasta sanoo, että mitään yliluonnollista ei voi olla olemassa objektiivisessa maailmassa, koska muuten tätä voisi normaalisti tutkia ja sitten se ei enää olisi yliluonnollista. Sen sijaan ihmisen subjektiivisessa maailmassa voi olla vaikka mitä yliluonnollisen tuntuista.

      Minusta tuntemuksesi vaikuttavat prepsykoottisilta, mutta koska en tunne lääkitystäsi en osaa sitä arvioida.

      • maailman_mallinnusta

        ..Nuo hetket syntymästä kuolemaan kun silmäluomiin heijastuu Saa toiset uskomaan kai Jumalaan toiset Saatanaan, tai mihin vaan Muttei kuitenkaan tähän maailmaan..


      • Hyvyyden.Voima
        maailman_mallinnusta kirjoitti:

        ..Nuo hetket syntymästä kuolemaan kun silmäluomiin heijastuu Saa toiset uskomaan kai Jumalaan toiset Saatanaan, tai mihin vaan Muttei kuitenkaan tähän maailmaan..

        Henkimaailma on olemassa, emme vaan näe sitä, ja parempi niin. Pahuuden voimat kiusaavat ihmisiä. Kerroit tunteneesi pahuuden voiman läsnäolon ja pelkäsit. Myös Hyvyyden voima/henki vaikuttaa maailmassa, miksi ihmiset eivät halua olla Hyvän voiman kanssa tekemisissä? Miksi eivät halua turvata ja saada suojaa Hyvältä voimalta? Jeesus Kristus on Hyvä/Hyvyyden voima.

        Jeesus on voittanut kaikki pahuuden voimat. Hän on suurempi ja korkeampi kuin mikään tässä maailmassa. Hänellä on kaikki valta, siksi hän sanookin Sanassaan/Raamatussa "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä" Jeesuksen omana ei tarvitse pelätä mitään, eikä ketään. Jeesus lupasi omilleen: "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani -- sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö" Johanneksen evank 14: 27. Jeesus nimessä on voima, joka karkoittaa kaiken pahan. Kaikki, jotka kärsitte peloista, lukekaa raamattua, rukoilkaa Jeesusta elämänne Herraksi. Hän voi auttaa ja peloista vapauttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe