Palavasti rakastunut

rakastanrakastan

Katselin taas sua tänään... kuinka komea oletkaan ja kuinka paljon haluaisin nuo kädet ympärilleni...edes hetkeksi.

Kuuntelin ääntäsi, joka hivelee joka soluani ja saa sydämeni sykkimään ilosta.

Silmäsi pilke on niin sanoinkuvaamattoman lämmin ja ihana, että niihin voisi uppoutua iäksi.

Miltä tuntuisikaan saada suudella sua ja olla lähelläsi aivan liki. Olet mies vienyt sydämeni...

20

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullervonkirous

      Missä katselit? Tule juttusille rohkeasti ja kerro haluistasi ujostelematta....

      • rakastanrakastan

        Töissähän se komea ilmestys näkyy...valitettavasti ei muualla.


      • työpaikanmiestä
        rakastanrakastan kirjoitti:

        Töissähän se komea ilmestys näkyy...valitettavasti ei muualla.

        Panisin sitä T-miestä straponilla peppuun <3


      • rakastanrakastan

        Ei ole T mies!


    • asiakasiloinen

      Onko hän työkaveri vai joku muu?

      • rakastanrakastan

        Työkaveri hän on. Toivoisin häneltä viestiä, kun ei nyt nähdä. Ikävöin jo nyt!


    • LaitaMulleViestiVaikkaFB

      Oletko M nainen ;)
      Ihana söpö täydellinen ilmestyts olet ;)

      • rakastanrakastan

        Kiitos tuosta, vaikka tuskin häneltä.
        Olen M nainen ja voisin laittaa viestiä, mutta olisikohan jo sinun vuorosi (jos olisit hän).

        En halua tyrkyttää itseäni, jos hän ei tule yhtään vastaan...


    • LaitaMulleViestiVaikkaFB

      Laita viestiä FB niin katsotaan, osuiko oikeaan ;)

      • rakastanrakastan

        En laita. Siitä on huonoja muistoja.


      • Noloahantämäon
        rakastanrakastan kirjoitti:

        En laita. Siitä on huonoja muistoja.

        Jätä kuule ukkoni jo rauhaan. Sekään ei juurikaan vuoksesi käytä fb huonot kokemukset. Joko se on vihdoin edes kertonut mitä päätti. Näkyy edelleen olevan juttua teillä. Lopeta kuule hyvä sään aikana. Vaivaa se sitä todella jos on totta kaikki mitä kertoi vituttaa se varmaan puolin ja toisin.


      • rakastanrakastan
        Noloahantämäon kirjoitti:

        Jätä kuule ukkoni jo rauhaan. Sekään ei juurikaan vuoksesi käytä fb huonot kokemukset. Joko se on vihdoin edes kertonut mitä päätti. Näkyy edelleen olevan juttua teillä. Lopeta kuule hyvä sään aikana. Vaivaa se sitä todella jos on totta kaikki mitä kertoi vituttaa se varmaan puolin ja toisin.

        Voitko laittaa ukkosi etunimen ensimmäisen kirjaimen, jotta tiedän varoa häntä.


      • Tiedänsinutkin
        rakastanrakastan kirjoitti:

        Voitko laittaa ukkosi etunimen ensimmäisen kirjaimen, jotta tiedän varoa häntä.

        Eiköhän riitä kun luet onko varattu vai vapaa. Osaat kyllä varoa. Eiköhän ole jo tanssinut pillisi mukaan jo tarpeeksi. Kauanko ajattelit nöyryyttää sitä?


    • enhaluamiestäsi

      Minulle kun riitti yksi ainoa viesti jonka kauan aikaa sitten laitoin ja anteeksi olen myöskin pyytänyt kyseiseltä henkilöltä joten minä en kaipaa sinun ukkoasi ollenkaan koska asia on tapahtunut joskus erehdyksessä joten anna jo olla. joka tapauksessa en tule haluamaan koskaan varattua miestä vaikka muuta puhutaankin maailmalla.

      • rakastanrakastan

        Rakkaus ei aina katso sitä onko varattu tai vapaa. Se vain tapahtuu räjähdysmäisesti mitään ajattelematta.

        Sain häneltä viestin vähän aikaa sitten ja se tuntui todella hyvältä! Odotan nyt hänen näkemistään ja ikävöin...olisi ihana varastaa hänet minulle...vaikka vain kahvittelun merkeissä.


      • Pirunpikkusormi

        Olet vaan itsekäs toisen miehen kyylääjä. Oikeasta rakkaudesta mitään tiedä.


      • kokemuselämästä
        Pirunpikkusormi kirjoitti:

        Olet vaan itsekäs toisen miehen kyylääjä. Oikeasta rakkaudesta mitään tiedä.

        Taidat olla itse tietämätön elämästä. Odota vain kun osuu omalle kohdalle.


      • Varatunvonkaajaolet
        rakastanrakastan kirjoitti:

        Rakkaus ei aina katso sitä onko varattu tai vapaa. Se vain tapahtuu räjähdysmäisesti mitään ajattelematta.

        Sain häneltä viestin vähän aikaa sitten ja se tuntui todella hyvältä! Odotan nyt hänen näkemistään ja ikävöin...olisi ihana varastaa hänet minulle...vaikka vain kahvittelun merkeissä.

        Eiköhän luonasi kulkenut kahvilla jo tarpeeksi. Varasta pois jos kerta noin varatut sua kiinnostaa. Uskon että todella tuo rakkaus voittaa ja tekee sen myös rakkaudesta.


      • rakastanrakastan
        Varatunvonkaajaolet kirjoitti:

        Eiköhän luonasi kulkenut kahvilla jo tarpeeksi. Varasta pois jos kerta noin varatut sua kiinnostaa. Uskon että todella tuo rakkaus voittaa ja tekee sen myös rakkaudesta.

        En ole kahvilla hänen kanssaan käynyt!


    • rakastanrakastan

      Aloitus oli H miehelle<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe