Et oikeasti halunnut mitään

koekaniiniolin

73

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaista joku nainen ? ilmeisestikin täällä jauhaa usein... Olen muistaakseni lukenut tätä samaa itkuvirttä täältä ennenkin.

      Ei pahalla, mutta miten joku viitsis ja jaksais testata pelkkää viehätysvoimaa?
      Jos olet nainen niin sano se suoraan, Se halusi nussia sua ja sinä tyhmänä avasit ne haarat ja odotit että siitä sitten ehkä seuraa muutakin.

      Minä en tuosta syystä juurikaan alapäätäni jakele vaan pidän haarani kiinni koska sillä saa miehen haluaan tutustua muhun paremmin ja se jota se kiinnostaa saattaa ihastua ja se jota se lähemmin tutustuminen ei kiinnosta sitä ei olisi seksin saannin jälkeenkään kiinnostanut.

      Toisekseen uskon että jos heti antaa se kiinnostus lopahtaa heti, kun se jännitys että millaista se on tyydytetään " kertomalla" se asia heti. Ei ehdi ihastumistakaan tapahtua jos heti antaa.


      Minusta tällaiset itkut on turhia. Olet itse suostunut hommaan ja olet varmasti ihan täysi järkisenä siihen ryhtynyt.

      Jos taasen on niin että tapailu onkin lopahtanut yhtäkkiä esim. kiinnostuksen lopahtamisen takia niin ei sekään ole testausta. Se on minusta vain sitä että sinusta oltiin alkuun kiinnostuneita mutta kiinnostus ei syttynyt ihastumiseksi tai rakastumiseksi. Ihan normaalia se.

      Itsekin olen tapaillut joskus miestä ja todennut jollain kohtaa että sori nyt tää on jäänyt kaveri tykkäämiseen eikä muuksi muutu.


      Ihmissuhteissa myöskin joskus (ja hyvin useinkin) tapahtuu niin että pitkätkin suhteet päättyy eroon. Kasvetaan erilleen. rakkaus loppuu/muuttu asuinkumppanuudeksi tai sitten suhteen sisällä tilanne kriisiytyy niin pahaksi ettei pari osaa ongelmiaan enää ratkoa. Elämä alkaa suhteessa olemaan ahdistavaa, riitaisaa, onnetonta ja ainoa keino saada molempien olo helpotuun on ero.

      • heybebe

        "Minä en tuosta syystä juurikaan alapäätäni jakele vaan pidän haarani kiinni "

        Jakeletko siis muissa tapauksissa vai oletko kuksiessa kumminkin tasapuolisessa tilanteessa etkä huoramaisesti "jakelemassa tavaraasi"???

        Kaikkea sitä saakin lukea, ettäkö olisit jakelija etkä ihminen.


      • heybebe kirjoitti:

        "Minä en tuosta syystä juurikaan alapäätäni jakele vaan pidän haarani kiinni "

        Jakeletko siis muissa tapauksissa vai oletko kuksiessa kumminkin tasapuolisessa tilanteessa etkä huoramaisesti "jakelemassa tavaraasi"???

        Kaikkea sitä saakin lukea, ettäkö olisit jakelija etkä ihminen.

        Parisuhteessa harrastan seksiä. Jos en harrastaisi olisin aika paska naisystävä. Tulisi varmaan ero.

        Ehkä olen vanhoillinen mutta minusta ei tee naisen maineelle hyvää paneskella tuolla ketä milloinkin sen mukaan kenestä "ehkä" voisi tulla uusi mies itselle.

        Jos tuolla logiikalla menisin minulla olisi varmasti jo neljässä vuodessa kertynyt seksikumppaneita 30-70 ehkä enemmänkin.. vaikea arvioida kun en muista niin pitkälle.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Parisuhteessa harrastan seksiä. Jos en harrastaisi olisin aika paska naisystävä. Tulisi varmaan ero.

        Ehkä olen vanhoillinen mutta minusta ei tee naisen maineelle hyvää paneskella tuolla ketä milloinkin sen mukaan kenestä "ehkä" voisi tulla uusi mies itselle.

        Jos tuolla logiikalla menisin minulla olisi varmasti jo neljässä vuodessa kertynyt seksikumppaneita 30-70 ehkä enemmänkin.. vaikea arvioida kun en muista niin pitkälle.

        Jakeletko pannessasi vai oletteko mielestäsi tasavertaisia jolloin kumpikaan ei jakele vaan elää tasavertaisena? Tää oli mun pointtini.

        Jos ihminen kokee jakavansa kun on läheisessä kanssakäymisessä toisen kanssa, se ei ole terve näkökulma vaan autoritäärinen ellei jopa narsistinen piirre.


      • heybebe kirjoitti:

        Jakeletko pannessasi vai oletteko mielestäsi tasavertaisia jolloin kumpikaan ei jakele vaan elää tasavertaisena? Tää oli mun pointtini.

        Jos ihminen kokee jakavansa kun on läheisessä kanssakäymisessä toisen kanssa, se ei ole terve näkökulma vaan autoritäärinen ellei jopa narsistinen piirre.

        Onhan se jakamista jos tuntemattomalle antaa suoraan esim. baarin jälkeen ja aamulla sanotaan heipat. Muuten tuo narsistiksi haukkuminen.. Karsastan sellaista. Minusta kaikki jotka koskee toisen persoonallisuuteen millään muotoa on itse niitä henkisiä kiusaajia ja alistajia. Älä siis käytä koko sanaa


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Onhan se jakamista jos tuntemattomalle antaa suoraan esim. baarin jälkeen ja aamulla sanotaan heipat. Muuten tuo narsistiksi haukkuminen.. Karsastan sellaista. Minusta kaikki jotka koskee toisen persoonallisuuteen millään muotoa on itse niitä henkisiä kiusaajia ja alistajia. Älä siis käytä koko sanaa

        Äh. Kuvailemasi ei ole sellaista an sich, vaan jakamista on se jos henkilö kokee olevansa niin armollinen että "jakaa itseään" toiselle.

        Ja mitvit? En ole haukkunut ketään persoonaa vaan kirjoituksiin "koskenut", mikä argumentaation perusääntöjä, ja niitä kokenut lähes narsistisiksi.

        Ja vielä sorry. Miksi hyökkäsit kimppuuni kesken keskustelun syytiskellen ja yrittäen peräti kieltää jonkin sanan (sic!) käyttämisen?


      • heybebe kirjoitti:

        Äh. Kuvailemasi ei ole sellaista an sich, vaan jakamista on se jos henkilö kokee olevansa niin armollinen että "jakaa itseään" toiselle.

        Ja mitvit? En ole haukkunut ketään persoonaa vaan kirjoituksiin "koskenut", mikä argumentaation perusääntöjä, ja niitä kokenut lähes narsistisiksi.

        Ja vielä sorry. Miksi hyökkäsit kimppuuni kesken keskustelun syytiskellen ja yrittäen peräti kieltää jonkin sanan (sic!) käyttämisen?

        Seksi on kahden ihmisen välistä kiintymyksen ja rakkauden osoitusta ja toisilleen hellyyden ja mielihyväntuottamista.

        Mietippäs miten arvottomaksi ja mitättömäksi sen tekee se että sitä intiimintä rakkauden osoitusta osoitellaan jokaiselle kadulla vastaantulijalle?


        Entä miltä se tuntuu kun alkaisit seurusteleen uuden naisen/miehen kanssa ja jokainen vastaan kävelevä vastakkaisen sukupuolen edustaja huutaa perään. "koska nussitaan taas? Soittele"

        Mietippä sitäkin että itse olen nelisen vuotta ollut sinkkuna ja villeimpinä aikoina sain ehkä 4:ltä mieheltä seksiehdotuksen per viikko. Kuinka paljon olisin tahkonnut sillä tahdilla miehiä läpi neljässä vuodessa?

        Miten uusi miesystäväni ajattelisi jos se saisi tietää että olisin vaikka pannut 100 miestä läpi lähivuosina kaupungista jossa asumme? Varmaan eka sana tulisi mieleen "jakari"


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Seksi on kahden ihmisen välistä kiintymyksen ja rakkauden osoitusta ja toisilleen hellyyden ja mielihyväntuottamista.

        Mietippäs miten arvottomaksi ja mitättömäksi sen tekee se että sitä intiimintä rakkauden osoitusta osoitellaan jokaiselle kadulla vastaantulijalle?


        Entä miltä se tuntuu kun alkaisit seurusteleen uuden naisen/miehen kanssa ja jokainen vastaan kävelevä vastakkaisen sukupuolen edustaja huutaa perään. "koska nussitaan taas? Soittele"

        Mietippä sitäkin että itse olen nelisen vuotta ollut sinkkuna ja villeimpinä aikoina sain ehkä 4:ltä mieheltä seksiehdotuksen per viikko. Kuinka paljon olisin tahkonnut sillä tahdilla miehiä läpi neljässä vuodessa?

        Miten uusi miesystäväni ajattelisi jos se saisi tietää että olisin vaikka pannut 100 miestä läpi lähivuosina kaupungista jossa asumme? Varmaan eka sana tulisi mieleen "jakari"

        Vastaisitko kysymykseeni, kiitos?


      • heybebe kirjoitti:

        Vastaisitko kysymykseeni, kiitos?

        Mikä oli kysymys? KIITOS


      • Haha_

        "ja jokainen vastaan kävelevä vastakkaisen sukupuolen edustaja huutaa perään. "koska nussitaan taas? Soittele""

        Kävis mulle ja suurimmalle osalle miehistä. Ei miehiä ja naisia voi verrata.


      • Haha_
        Haha_ kirjoitti:

        "ja jokainen vastaan kävelevä vastakkaisen sukupuolen edustaja huutaa perään. "koska nussitaan taas? Soittele""

        Kävis mulle ja suurimmalle osalle miehistä. Ei miehiä ja naisia voi verrata.

        Se on toki eri asia saako perusmies tosta vaan, kuten naiset. Naisille helpompaa, josta lutkana pitäminenkin johtuu, kateellisuutta siis. Sekin on tosi että mies ei halua puhkipantua tosin, ehkä juuri edellämainitust ja muista syistä johtuen.


      • Haha_ kirjoitti:

        "ja jokainen vastaan kävelevä vastakkaisen sukupuolen edustaja huutaa perään. "koska nussitaan taas? Soittele""

        Kävis mulle ja suurimmalle osalle miehistä. Ei miehiä ja naisia voi verrata.

        Minun miehet (seurustelu/tapailusuhteet) ovat sitten erilaisia oleet. He ovat olleet jokainen erittäin tarkkoja siitä ettei nainen ole mikään hirveä "horo" niin kuin he asian ilmaisivat.

        Heillä oli tarkka näkemys siitä että panoksi kelpaa kuka vain mutta tyttöystävällä ei saa olla mikään horon maine.

        Jokainen myös ilmaisi erittäin selvästi että esim. kun tapaillaan tapaillaan vain tosiamme. Ei muita samalla.


        Kimppaseksi sopii mutta vain niin päin että kaksi naista ja mies. Naistaan he eivät suostu jakaa toisen miehen kanssa edes kimppaseksissä. Ehdoton ei jokaiselta.


        Tarkkoja olivat myös siitä että nainen ei saa käydä baareissa. Siksi minä aloin sinkkuna käymään aluksi kun halusin näyttää että enää mua ei määräillä. Teen mitä tahdon koska olen nyt sinkku.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Mikä oli kysymys? KIITOS

        "Ja vielä sorry. Miksi hyökkäsit kimppuuni kesken keskustelun syytiskellen ja yrittäen peräti kieltää jonkin sanan (sic!) käyttämisen?"

        Siinä.


      • Haha_ kirjoitti:

        Se on toki eri asia saako perusmies tosta vaan, kuten naiset. Naisille helpompaa, josta lutkana pitäminenkin johtuu, kateellisuutta siis. Sekin on tosi että mies ei halua puhkipantua tosin, ehkä juuri edellämainitust ja muista syistä johtuen.

        Miehilläni myöskin alkoi aika paljon tuo ilme kiristymään jokaisella jos joku toinen mies liikaa osoitti kiintymystä, Huutelusta olisivat varmaan jo alkaneet ihan mököttään tai räjähtäneet silmilleni.

        Minulla on ollut erittäin tiukkoja miehiä tässä asiassa.


      • heybebe kirjoitti:

        "Ja vielä sorry. Miksi hyökkäsit kimppuuni kesken keskustelun syytiskellen ja yrittäen peräti kieltää jonkin sanan (sic!) käyttämisen?"

        Siinä.

        En ymmärrä lausetta. Voisitko kirjoittaa selkeämmin mitä haluat saada tietää. Kirjoitat jotenkin teinisti enkä ole enää mukana noissa teinien slangeissa niin hyvin että tajuaisin noin epäselvää tapaa kysyä jotain.

        Puhut jakamis sanasta mutta muuta en tajua koko sepostuksesta.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        En ymmärrä lausetta. Voisitko kirjoittaa selkeämmin mitä haluat saada tietää. Kirjoitat jotenkin teinisti enkä ole enää mukana noissa teinien slangeissa niin hyvin että tajuaisin noin epäselvää tapaa kysyä jotain.

        Puhut jakamis sanasta mutta muuta en tajua koko sepostuksesta.

        Miksi aloit haukkua ja syyttelemään? Ja miksi jatkat edelleen samaa tällä: "Kirjoitat jotenkin teinisti"?

        Tuollainen ei ole keskustelua.


      • heybebe kirjoitti:

        Miksi aloit haukkua ja syyttelemään? Ja miksi jatkat edelleen samaa tällä: "Kirjoitat jotenkin teinisti"?

        Tuollainen ei ole keskustelua.

        Tapani puhua on suora. Taidat olla nainen kun et kestä näin suoraa apaa ilmaista mielipiteitä ja sanoa mitä ajattelee. En ole haukkunut sinua vaan puhunut vain suoraa asiasta asioiden oikeilla nimillä. Jos suora keskustelu ei kelpaa vaan haluat nyt mielistelyä enemmän ja jotain mielipiteiden vääristelyä ja valöehtelua sinun mieliksi niin haeppa tuolta se trollaaja esiin. Se osaa nuoleskella kun nuolet vähän takaisin


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Tapani puhua on suora. Taidat olla nainen kun et kestä näin suoraa apaa ilmaista mielipiteitä ja sanoa mitä ajattelee. En ole haukkunut sinua vaan puhunut vain suoraa asiasta asioiden oikeilla nimillä. Jos suora keskustelu ei kelpaa vaan haluat nyt mielistelyä enemmän ja jotain mielipiteiden vääristelyä ja valöehtelua sinun mieliksi niin haeppa tuolta se trollaaja esiin. Se osaa nuoleskella kun nuolet vähän takaisin

        Tapasi ei ole suora! Syyllistyt sen sijaan vastakeskustelijasi puheiden vääristelyyn, kieltämiseen, haukkumiseen ja panetteluunkin.

        Näissä, kirjoitusvirheet sinun:
        "Minusta kaikki jotka koskee toisen persoonallisuuteen millään muotoa on itse niitä henkisiä kiusaajia ja alistajia. Älä siis käytä koko sanaa"

        "En ymmärrä lausetta. Voisitko kirjoittaa selkeämmin mitä haluat saada tietää. Kirjoitat jotenkin teinisti enkä ole enää mukana noissa teinien slangeissa niin hyvin että tajuaisin noin epäselvää tapaa kysyä jotain.

        Puhut jakamis sanasta mutta muuta en tajua koko sepostuksesta."

        "Taidat olla nainen kun et kestä näin suoraa apaa ilmaista mielipiteitä ja sanoa mitä ajattelee."

        "Jos suora keskustelu ei kelpaa vaan haluat nyt mielistelyä enemmän ja jotain mielipiteiden vääristelyä ja valöehtelua sinun mieliksi niin haeppa tuolta se trollaaja esiin. Se osaa nuoleskella kun nuolet vähän takaisin"

        Miksi haukut etkä pysy asiassa?
        Koetko jakavasi kun olet läheisimmässä kanssakäymisessä miehen kanssa?

        Olen mies.


      • heybebe kirjoitti:

        Tapasi ei ole suora! Syyllistyt sen sijaan vastakeskustelijasi puheiden vääristelyyn, kieltämiseen, haukkumiseen ja panetteluunkin.

        Näissä, kirjoitusvirheet sinun:
        "Minusta kaikki jotka koskee toisen persoonallisuuteen millään muotoa on itse niitä henkisiä kiusaajia ja alistajia. Älä siis käytä koko sanaa"

        "En ymmärrä lausetta. Voisitko kirjoittaa selkeämmin mitä haluat saada tietää. Kirjoitat jotenkin teinisti enkä ole enää mukana noissa teinien slangeissa niin hyvin että tajuaisin noin epäselvää tapaa kysyä jotain.

        Puhut jakamis sanasta mutta muuta en tajua koko sepostuksesta."

        "Taidat olla nainen kun et kestä näin suoraa apaa ilmaista mielipiteitä ja sanoa mitä ajattelee."

        "Jos suora keskustelu ei kelpaa vaan haluat nyt mielistelyä enemmän ja jotain mielipiteiden vääristelyä ja valöehtelua sinun mieliksi niin haeppa tuolta se trollaaja esiin. Se osaa nuoleskella kun nuolet vähän takaisin"

        Miksi haukut etkä pysy asiassa?
        Koetko jakavasi kun olet läheisimmässä kanssakäymisessä miehen kanssa?

        Olen mies.

        riidankylväjä taidat vähän olla. Tämä oli nyt haukku. Ei se mitään jos jaat persettäsi etkä kestä että joku sitä moittiin. Horo voit olla silti ihan rauhassa JA TÄÄ OLI HAUKKU MYÖS.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        riidankylväjä taidat vähän olla. Tämä oli nyt haukku. Ei se mitään jos jaat persettäsi etkä kestä että joku sitä moittiin. Horo voit olla silti ihan rauhassa JA TÄÄ OLI HAUKKU MYÖS.

        Eh wat. Mikset keskustele vaan haukut?


      • heybebe kirjoitti:

        Eh wat. Mikset keskustele vaan haukut?

        Häpeätkö sä sitä että jaat persettäsi? Ei siinä mitään hävettävää ole. Tykkään haukkua sinua kun kerjäät sitä. Saanko haukkua lisää. Mulal on aika paljon pahaa mieltä sisälläni ja olen yrittänyt sivistyneesti purkaa niitä lenkkeillen mutta tekisi mieli ottaa sinusta syntipukki ja purkaa kaikki paska sinun niskaan. Olisit oikein kiva kohde jos haluut? Saanko tehdä sen?


      • heybebe kirjoitti:

        Eh wat. Mikset keskustele vaan haukut?

        Meinaan vaan että mä välillä pelkään miten paljon pahaa oloa siäsltäni kaatuisi sen niskaan joka haluaisi siihen roolin. Varmaan ei yhdessä päivässä kaatuisi koko sisältö vaan saisit olla minun paskatynnyrini sitten ehkä kuukauden verran koko ajan.. en tykkää kaadella paskaa oloa toisten päälle jonka takia pantannut aika paljon.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Häpeätkö sä sitä että jaat persettäsi? Ei siinä mitään hävettävää ole. Tykkään haukkua sinua kun kerjäät sitä. Saanko haukkua lisää. Mulal on aika paljon pahaa mieltä sisälläni ja olen yrittänyt sivistyneesti purkaa niitä lenkkeillen mutta tekisi mieli ottaa sinusta syntipukki ja purkaa kaikki paska sinun niskaan. Olisit oikein kiva kohde jos haluut? Saanko tehdä sen?

        Olen mies ja hetero eli panen naisia.

        Mikset vastaa?


      • heybebe kirjoitti:

        Olen mies ja hetero eli panen naisia.

        Mikset vastaa?

        Saanko ottaa sinut paskatynnyriksi? Nainen olet. Miksi et vastaa kysymyksiini? Haluat potkia sinua päähän! saanko?


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Saanko ottaa sinut paskatynnyriksi? Nainen olet. Miksi et vastaa kysymyksiini? Haluat potkia sinua päähän! saanko?

        Ylläpidolle menee, hyvää jatkoa.


      • heybebe kirjoitti:

        Ylläpidolle menee, hyvää jatkoa.

        harmi. Luovutit. jatkoja ja terkut sille miehellesi. palstan trollaaja, ;) Hyvä yritys mutta ei vieläkään onnistu. Aina sina provosoidut itse kun mulle alat.


      • heybebe kirjoitti:

        Ylläpidolle menee, hyvää jatkoa.

        Muista trolli jatkossa nimimekkini tarkasti ja kierrä se. Sillä onhanse vähän noloa tulla trollaan mutta trollanatua itse ;)


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        harmi. Luovutit. jatkoja ja terkut sille miehellesi. palstan trollaaja, ;) Hyvä yritys mutta ei vieläkään onnistu. Aina sina provosoidut itse kun mulle alat.

        Meni ylläpidolle jo.

        "Pelaa pulun kanssa shakkia" :)


      • heybebe kirjoitti:

        Meni ylläpidolle jo.

        "Pelaa pulun kanssa shakkia" :)

        Käytätkö tuota pelotteluna jokaisella rekatulla ja rekkaamattomalla nimimerkillä? Musta2 pgp, moraalinvartija jne jne. aina pelotteli tuollaisella kuin jollain "kerron opettajalle.

        Ne tuskin tekee muuta kuin poistaa tämän rasittavan itkuvirsi ketjun jonka aloittaja laatinut omalle palsta kitinälleen jota ei jaksa lukea kun tulee viidettasataa kertaa.

        Voit keksiä parempia pelokkeita kuin kerron opelle tai äidille. pelokkeet. Ne ee pelota lapsia miksi ne pelottaisi aikuisia.


      • heybebe kirjoitti:

        Meni ylläpidolle jo.

        "Pelaa pulun kanssa shakkia" :)

        Toisaalta ymmärrän miksi kritiikistäni suuttuit olit nainen tai mies niin se on varma että olet varattu jaa jaat "persettäsi" muille ainakin mielikuvissas. Siitä syystä o todella ymmärrettävää että minun moite kolahti.


      • tamperselulz
        Keskustelijana kirjoitti:

        Muista trolli jatkossa nimimekkini tarkasti ja kierrä se. Sillä onhanse vähän noloa tulla trollaan mutta trollanatua itse ;)

        Jos joku ei tiedä, niin sehän menee niin, että kun meinaat pulun voittaa shakissa se potkii nappulat nurin, paskoo laudalle, lentää pois ja kertoo muille puluille voittaneensa pelin. = keskustelijana


      • peaceofcake
        Keskustelijana kirjoitti:

        Käytätkö tuota pelotteluna jokaisella rekatulla ja rekkaamattomalla nimimerkillä? Musta2 pgp, moraalinvartija jne jne. aina pelotteli tuollaisella kuin jollain "kerron opettajalle.

        Ne tuskin tekee muuta kuin poistaa tämän rasittavan itkuvirsi ketjun jonka aloittaja laatinut omalle palsta kitinälleen jota ei jaksa lukea kun tulee viidettasataa kertaa.

        Voit keksiä parempia pelokkeita kuin kerron opelle tai äidille. pelokkeet. Ne ee pelota lapsia miksi ne pelottaisi aikuisia.

        Tuo tunnuksesi on entinen.


      • tamperselulz kirjoitti:

        Jos joku ei tiedä, niin sehän menee niin, että kun meinaat pulun voittaa shakissa se potkii nappulat nurin, paskoo laudalle, lentää pois ja kertoo muille puluille voittaneensa pelin. = keskustelijana

        Se menee niin että kun haastat riitaa häviät, kun jaat persettäsi varattuna jäät kiinni. Ainoastaan varattuna perseen jako on hävettävää muuten ei sulla hävettävää ole. Se vaan että varattuna en suosittele jakarina oloa. Ei ole kovin kaunista.


      • peaceofcake kirjoitti:

        Tuo tunnuksesi on entinen.

        Ei ole. Turhaa valehdella minulle. se on rumaa. Sinäkin olet trollannut vuosia ja vieläkään ei ole entinen vaikka puhut jopa lasten paneskelusta josta voisi saada pedofilia syytteet poliisilta asti


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Ei ole. Turhaa valehdella minulle. se on rumaa. Sinäkin olet trollannut vuosia ja vieläkään ei ole entinen vaikka puhut jopa lasten paneskelusta josta voisi saada pedofilia syytteet poliisilta asti

        Olisiko syytä laittaa koneesi kiinni ennen pahempia seuraamuksia? En ole ollut täällä kuin jokusen kuukauden ja nuo syyttelyt ties mistä hirveyksistä. Oikeasti, kukkuu, maa kutsuu.


      • heybebe kirjoitti:

        Olisiko syytä laittaa koneesi kiinni ennen pahempia seuraamuksia? En ole ollut täällä kuin jokusen kuukauden ja nuo syyttelyt ties mistä hirveyksistä. Oikeasti, kukkuu, maa kutsuu.

        Oliko tuo vitsi? Pistä sinä eka. Kun lopetat. lopetan minäkin. vaikka uskon ettet pysty siihen koska et halua. Olet trolli ja sillä todistat sen että olet trolli. Se todistaa että puhut totta kun lopetat sen trollaamisesi ja menet itse nukkuun. Jos et pysty olet trolli ja olen oikeassa. Se on kuule nyt näytön paikka.


      • heybebe
        Keskustelijana kirjoitti:

        Oliko tuo vitsi? Pistä sinä eka. Kun lopetat. lopetan minäkin. vaikka uskon ettet pysty siihen koska et halua. Olet trolli ja sillä todistat sen että olet trolli. Se todistaa että puhut totta kun lopetat sen trollaamisesi ja menet itse nukkuun. Jos et pysty olet trolli ja olen oikeassa. Se on kuule nyt näytön paikka.

        Voi voi.


      • heybebe kirjoitti:

        Voi voi.

        TROLLI!


    • niin-tai-näin

      Joskus ihminen voi myös mennä lukkoon / sulkea ihmisen ulos maailmastaan, jos tunteet kasvavat liian isoiksi ja tilanne junnaa paikallaan.

      • Pokkapitääpokkapitää

        Näin se menee. Ei näissä ole hyviksiä ja pahiksia aina, eikä kukaan voita.


    • Ensikesäänkö
    • paraskokemus

      Ei se kyllä ollut niin, vaikka voi saada sellaisen kuvan mikäli nyt olit hän elämäni...

    • onneksieitarttelukea

      Kuka voi tosissaan kirjoittaa tollasta soopaa. Menkää jo hoitoon!

      • minäainakin

        Olen jo käynyt hoidoissa kiitos vaan. Homeopaattini mielestä tämä on aivan normaalia toimintaa ja enkeliterapeuttini suorastaan kehoitti kirjoittelemaan palstoille.


      • Saanko.olla

        onneksieitarttelukea
        kanssasi samaa mieltä? En edes viitsiny lukea alotusta loppuun, kun iski inho tuota aloittajaa kohtaan.


    • selkeätä.ei.sumua

      Halusin muttei puhuttu samaa kieltä, joten homma karahti kiville. Testaan nyt viehätysvoimaani toiseen mieheen.. hyvin sujuu kaikilta osiltaan, koska olemme toisillemme ne oikeat.

      • waltteriturust

        Testaa ihan rauhassa vaan.


      • harhaämmälle

        Minä vuonna meinasti kertoa miehellekin tuon, että mielestäsi olette seurustelusuhteessa jo? Hänhän ei varmaan edes nimeäsi tiedä, mutta sinä kuvitelmissasi olet jo käynyt pankissa juttelemassa yhteisestä asuntolainasta.


      • Siinä.hyvä
        harhaämmälle kirjoitti:

        Minä vuonna meinasti kertoa miehellekin tuon, että mielestäsi olette seurustelusuhteessa jo? Hänhän ei varmaan edes nimeäsi tiedä, mutta sinä kuvitelmissasi olet jo käynyt pankissa juttelemassa yhteisestä asuntolainasta.

        esimerkki ihmisestä, joka purkaa pahaa oloaan muihin. Yritähän päästä harhoistasi.


      • selkeätä.ei.sumua
        harhaämmälle kirjoitti:

        Minä vuonna meinasti kertoa miehellekin tuon, että mielestäsi olette seurustelusuhteessa jo? Hänhän ei varmaan edes nimeäsi tiedä, mutta sinä kuvitelmissasi olet jo käynyt pankissa juttelemassa yhteisestä asuntolainasta.

        Juu en harho kun elän hänen kanssaan ihan elävässä elämässä. Joskus ihmetyttää nää sekopäiset kommentit täällä.. Jos ei yhden kanssa toimi, niin eikai sitä ikuisuuksia voi roikkua? Tiesin mitä haluan ja sellaista se nyt on.


    • nimeommaa

      nimeommaa!! en halunnu pilata mittää. niihän siin ois sun kans käyny kuitennii ennemmi tahi myöhemmi. täs tapaukses ennemmi. ja nimenommaa pilata en tahtonu mittää omas elämässä. sun elämä on mulle ihan yhentekevä pilaatko vaiko et. pysykkii kaukan tahi laitan semmoset korstot sun perrääs että tiijät ahistellees.

      • kommentoim

        kun luen , mietin kuinka pieni voikaan ihminen olla? Laittaa korstoja perään, kuus vuotiaan tasolle olet jäänyt.


      • Hjyymörillä

        Sulla pienelä on jääny huumorintaju jonnekkin, tai sitä ei luoja sulle ole antanut olleskaa. Sun kannattas olla lukematta näitä, voip käydä aika raskaaks nimittäin tollaselle totiselle torvensoittajalle tän palstan jutut.


      • ihailtavaa

        Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka noin välittää vain itsestään ja omasta elämästään. Se on sangen hieno piirre ja varmaan kokemuksen kautta opittu.


    • Mietteliäs-

      Minun tapauksessani mikään noista kohdista ei oikein osu, ja minusta tuntuu että sydämessäsi olet sanonut minulle hyvästit jo kahdesti? Mitään koekaniinia ei ole ollut eikä tule, mutta minäkin haluaisin tuntea olevani arvokas ihminen jollekin, sitä en ole vielä saanut kokea. Oliko väärin löytää sinut? En kai koskaan saa sitä tietää?

    • tallessaon

      Voit olla varma siitä, että on nyt parasta sanoa hyvästi.
      Jos jatkat - minullakin on kaikki tallessa.

    • tuskinenääkiinnostaisi

      Jos olisit se mies, niin vastaan ettei kyse ole siitä.
      Elämääni tuli ikävä käänne, jonka vuoksi olen vetäytynyt sivummalle.

    • herkkänainen

      "Jojoilu muodostuu, kun herkkä haluaa olla ensin lähellä ja hän kutsuu toisia läheisyyteen. Joku vastaa kutsuun ja haluaa ehkä koskettaa. Herkkä perääntyy. Toinen odottaa oman aikansa ja perääntyy hänkin. Herkkä tuntee itsensä yksinäiseksi ja alkaa taas viestitellä. Sama ihminen yrittää uudelleen ja herkkä on iloinen hetken aikaa. Sitten kaikki alkaa tuntua ylivoimaiselta ja herkkä ottaa askeleen taaksepäin, eteen, taakse, kunnes molemmat ovat kyllästyneitä tanssiin. Tasapainon löytäminen voi olla vaikeaa. Jos yrittää miellyttää muita, unohtaa omat tarpeensa. Jos yrittää miellyttää vain itseään, ei onnistu ilmaisemaan kovin paljon rakkautta eikä pysty suhteen vaatimiin kompromissiin."

      Lainaus:http://www.tuimakka.fi/erityisherkka-ihminen

      Tässä siis erityisherkän ihmisen yleinen malli rakastua toiseen.

    • fdhfyiuo

      Sä olet idiootti ja kaiken huipuksi, viestistäsi päätellen, otaksut että myös kaipuusi kohde olisi idiootti. Mietipä sitä.

    • hejssan

      Tehkääpä päätelmät täällä tuntemattomista.

    • omavalta

      Teen nykyään työkseni tuota. Testailla. Muuta tekemistä tai velvollisuuksia ei ole. Olet oikeassa. Hyvä kun huomasit. Ilman näitä sivuja en tietäisi mitä ohjelmaa tv:stä tulee saati mikä vuodenaika on menossa. Enkä tietäisi muitakaan ajatuksiani. Olen viisastuneena näiden avulla niin paljon etten tiedä kuinka kiittäisin. Opin että olen aina kakkonen, varattujen miesten vonkaaja, kaikille jakava ja uskoton ihminen. Jepulis.

    • Huomioikaa

      Herkkä nainen osui asian ytimeen. Ihmettelen kuitenkin miksi ei voi olla avoin ja rehellinen, eli näyttää ja kertoa mitä haluaa. Olen itsekin "herkkä" ja kieroilu ja nk. trollaaminen / mollaaminen vain pahoittaa mielen. Seksuaalisuudesta on tehty aiheettomasti "Tabu ". Miksi ei ihmisestä, jota arvostaa ja ihailee ja jopa rakastaa, voisi nauttia myös seksuaalisesti, vaikka suhde ei kestäisi yhtä päivää kauemmin. Seksi on parisuhteen liima. Tehkää suhteestanne aina ikimuistettava mielyttävä kokemis ja huolehtikaa myös kumppanienne hyvinvoinnista. Siis nauttikaamme toisistamme, ei se tee kenestäkään horoa tai huonompaa ihmistä. Tosin siitä jää ikävä, mutta se lisää hyviä muistoja. Oikeaa asennetta kehiin !!!

    • eivarmaanmulle

      koska silloin olin tosiaankin valmis heittäytymään. Toinen oli se joka ei uskaltanut.

    • korkeamoraali

      En heittäydy koska se olisi pettämistä.

      • Ainoastaan1

        Petät vain henkisellä tasolla siis.


      • VaiennettuOmatunto

        Vielä korkeampimoraaliset ei tule tänne kirjoittelemaan...


      • kysynpävaan
        Ainoastaan1 kirjoitti:

        Petät vain henkisellä tasolla siis.

        Onko se henkisellä tasolla pettämistä jos puoliso tietää?


      • munkitjanunnat
        VaiennettuOmatunto kirjoitti:

        Vielä korkeampimoraaliset ei tule tänne kirjoittelemaan...

        Niin. Luostarissa asuvat he.


      • nytmenipieleen
        munkitjanunnat kirjoitti:

        Niin. Luostarissa asuvat he.

        Tiesitkö että luostareissakin harjoitetaan kaikenlaista. Inhimillisiä tunteita löytyy heiltäkin.


    • jössessentään

      Hei koekaniini. Niinkö tein!

    • testingtestingn-m

      Koekaniinille.. Itse ajattelin samaa sinusta. Ja muistaakseni sinä aloitit sen silmäpelin. Ettet halunnut muuta...

    • palautus

      Eipäs ole mitään menettävää, jos henki ei ole lantinkaan arvoinen.

    • Syvempi-tarkoitus

      Alkuun olisin ehkä halunnutkin, mutta et ollut minusta kiinnostunut. Olisit tehnyt asialle jotain, jos olisit ollut. Olen luovuttanut. Seksin puutteessa en oo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe