Auton tyhjäkäynti pihassa

happea

Mitä mieltä olette auton pitämisestä tyhjäkäynnillä pihassa? Lenkkeilen paljon ja reittini varrella Alankotiellä on erään talon pihassa vanha mersu tosi usein tyhjäkäynnillä. Siis päivällä ja välillä myös illalla. Kun menee talon ohi auto on käynnissä ja palatessa puolen tunnin tai ylikin päästä se on edelleen käynnissä. Kuskia ei näy missään ja pakokaasu haisee pitkälle tielle asti. Oon ihmetelly että eikö ihmiset piittaa laista tai ympäristöstä. Onhan tuo aika uskaliastakin. Joku voi varastaa auton. Muitaakseni yhdessä vaiheessa oli joku rajoitus laissa tyhjäkäyntiä koskien. Talo on numero 37. Joskus on tullut mieleen mennä huomauttamaan asiasta mutta kun ei koskaan tiedä mitä siitä seuraa.

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seontiisseli

      Minä olen käynnistänyt mersun 2.5-14 ja siittä lähtien se on käynyt pihassa, mitänyt välillä n. viikon välein käyn sen tankkaamassa.

      On valitettavaa, että olet valinnut lenkkireitiksesi juuri tämän Alankotie 37;n ohi kulkevan tien, koska minä asun juuri täällä.

      Tule vaan ihmeessä ensikerralla juttusille, laitan sitten puolestani sinun yhteystietosi tänne esille kaikenkansan nähtäväksi, urpo !

    • Yks_Leif

      Hoi sie lenkeiliää!
      Se o miun mersuu, väliillä pitää käyttää tyhjäkäynnill ennenku menee raveihi niin on mukavan lämmin.

      T: Leif

    • No ei kai ny mersulla voi ajaa ennen kuin se on käynyt n. 5 tuntia.
      Lukee ihan mersun ohjekirjassa.
      Ja ihan vain sen takia , että joku köyhä keksii siitä valittaa.

    • halpaalöpöäsaatavilla

      Löpö on niin halpaa että ihan sama käykö auto vai onko sammuksissa.

    • turpaanurpoo

      Toivottavasti aloittajan kaltainen vinkuja saa ansaitun rangaistuksen vielä joskus.

    • totuusonpuurossa

      Turpaanurpoo taidat olla vajakki. No, täällä Naantalissa on iskä ja poika, jotka tyhjäkäyttävät vanhoja lava-autojaan oikein urakalla. Usein autot louskuttavat yksin, vaikka he ovat sisällä syömässä. Monesti paikallinen vajakkipari tulee ulos voileipää mutustellen katsomaan miten autot käyvät unohtamatta painaa kaasun pohjaan monta kertaa. Hienon uroteon jälkeen vajakkipari menee takaisin sisälle autojen jäädessä louskuttamaan. Iskä on makkaratehtaalla pursottajana, poika taasen on entinen tarkkis, joka ei saanut edes amista käydyksi. Mitä tämä kertoo heidän sivistyksestä ja käytöksestä. Turpaanurpoo olet näköjään samaa tasoa, hehhee vitun homo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe