Olin toinen nainen

noirmasthlp

Olin toinen nainen, noin 3kk. Tietämättäni. Kaikki alkoi yhdenillan jutusta, johon olin asennoitunut sellaisena kuin ne ovat. Aamulla karkuun ja hei hei. Parin päivän päästä hän kuitenkin etsi minut FB:stä ja alkoi juttelemaan kanssani.. (Tähän lisättäköön, että asumme suht kaukana toisistamme ja tein some-seulonnan mahdollisen tyttöystävän vuoksi, en kuitenkaan löytänyt merkkiäkään tyttöystävästä). Hän oli se aktiivinen osapuoli keskusteluissamme, ja loi suht pian emotionaalisen ja herkän pohjan viesteilleen. Sanomattakin selvää, noin 1,5kk päästä olin kehittänyt häneen jonkin sortin ihastuksen, ja tänäkin päivänä olettaisin että tunteet olivat jokseenkin molemminpuolisia.

Meillä oli aivan kaikki yhteistä, kiinnostukset, huumorintaju, arvot jne. Tunsin osuneeni lottovoittoon. Pystyin puhumaan hänelle aivan kaikesta. Näinä sinkkuvuosieni aikana olen törmännyt suht millaiseen hiihtäjään ja oppinut seulomaan kaikenlaista paskaa. Tämä mies kuitenkin ei koskaan ihan täysin osunut kohdalleen "hänellä on tyttöystävä" -varoitusmerkkien kategoriaan, ja myöhemmin kun merkkejä tuli ehkä lisää olin jo liian sokaistunut.

Hän tunnusti ihastuksensa minuun ja kertoi toivovansa olevansa kanssani. Lopulta hän päätti matkustaa luokseni ja olimme molemmat onnesta soikeina. Viikkoa ennen kun hänen oli määrä saapua luokseni olin emotionaalisesti vaikeassa tilanteessa sillä olin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin ja tunsin itseni yksinäiseksi ja turvattomaksi. Hän oli yhteydessä minuun koko sen ajan ja oli aidosti empaattinen pahasta olostani. Silmäni kuitenkin alkoivat avautua jossain määrin kaiken muun pahan olon keskellä ja aloin epäilemään hänen motiivejaan olla kanssani. Hän ei ollut puhunut minusta ystävilleen tai perheelleen, hän ei välillä tekstaillut kanssani jos oli ulkona bailaamassa (joka on yleensä merkki jostain, mutta tämä mies tekstaili puolet niistä kerroista jolloin oli ulkona ystävien kanssa ja puolet kerroista ei.. päättele siitä sitten mitään) ja käyttäytyi välillä muutenkin hyvin kummallisesti.

Pamautin sitten pari päivää ennenkuin hänen oli määrä saapua, että mitä on meneillään ja mitä hän minusta tahtoo. Hän takellellen myönsi olleensa suhteessa kun olimme tavanneet ja "on edelleen". Hän sanoi kertovansa tyttöystävälleen ja kertoi myös ettei katunut mitään mitä välillämme oli ollut ja että en halua nähdä häntä enää. Reagoin pettyneenä ja raivostuneena vaatien vastauksia, miten joku voi kusettaa näinkin kauan ja miten hän ajatteli tämän kaiken päätyvän. En saanut koskaan vastauksia ja lopulta hän oli blokannut minut Facebookista seuraavana päivänä. Pommitin häntä seuraavaksi Whatsappissa, jossa hän blokkasi myös minut. Seuraavaksi kokeilin soittaa, en saanut vastausta. Lähetin tekstiviestin, jossa vaadin että saan vastauksia koska hän on minulle edes sen velkaa 3kk kusetuksen jälkeen. Hän vaikutti närkästyneeltä, ja kiertelevältä, lopulta sanoen "jos voit, älä kirjoita minulle enää" ja viimeisen selityksensä, "tarkoitin kaikkea mitä sanoin, en tiedä miksi tein tämän kaiken. Haluan sinun tietävän etten voi jatkaa tätä enää".

Sen jälkeen en kuullut hänestä mitään ja lopetin yhteydenoton seinään.. Minulla oli täysin kusetettu ja hyväksikäytetty olo, olen kuitenkin etsinyt parisuhdetta ja rakkautta jo jonkin aikaa, joten olin valmis ilmeisesti mihin vain, jopa kaukosuhteeseen. Myöhemmin sain tongittua,että hän oli poistanut vain minut kaikista some-kontakteistaan, myös blokannut ja ilmeisesti he ovat tyttöystävänsä kanssa yhdessä edelleen. Mikä saikin minut miettimään, että hän tuskin koskaan kertoi hänelle ja jos kertoi, hän tuskin mainitsi koko totuutta, pelkän yhdenillan jutun -version.

En voi käsittää kaiken sen emotionaalisen sijoittamisen jälkeen kuinka hän pystyy kylmänviileästi katkaisemaan kaiken kontaktin minuun, maalaten minusta sen paholaisen? En voi myöskään ymmärtää, että jos olet onnettomassa suhteessa, jossa haluat pettää kumppaniasi, miksi jatkat siinä ja miksi pettämisen jälkeen palaat hänen luokseen? Olen useaan otteeseen miettinyt lähettää screenshotteja tälle tyttöystävälle näyttääkseni totuuden ja tämän kusipään petoksen laajuuden. Itseäni harmittaa hirveästi, sillä uskoin saavani romanssin jonkun kanssa joka oli yhteensopiva kanssani, mutta valitettavasti usein suhteet eivät perustu näille asioille. Tapailin toista miestä tämän tapauksen jälkeen, mutta en tuntenut häntä kohtaan mitään, enkä pystynyt unohtamaan tätä emotionaalisesti murskaavaa kuviota.

Näin jälkikäteen haluan varoittaa teitä kaikkia, miehiä sekä naisia.. Jos päädytte tähän tilanteeseen, älkää koskaan uskoko että he valitsevat teidät. Nämä rotat vipeltävät takaisin "turvasatamaan". Heille kumppani on vain "backup" ja sinä olet jännitys. Nämä ihmiset ovat täysiä psykopaatteja, jotka vain käyttävät muita hyväkseen. Ja ovat helvetin hyviä siinä mitä tekevät. Kiertäkää kaukaa. (ps. asun ulkomailla, joten suomen kirjoittaminen on minulle vähän kankeaa). Peace out..

13

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkosenjonkatiedän

      Uskomatonta kuinka te kuvittelette kuinka varattu kertoisi salapanostaan kumppanille! Hei nyt järki käteen ne mitään kerro! Sanovat vaan että teillä tulisi helpottottunut olo ok ne ei eroa koska molemmat tietävät ja toinen kun tietää niin petturi on se syyllinen. Niinpä niin kuitenkin kun saitte asian tietoonne ette varmistanut mikä on totta? Tämänhän on selvää ettei ne vapaaehtoisesti kerro sitä! Muistakaa se kakkoset!

    • Olukotottavaiei

      Samaa minä mietin miksi ihmeessä nuo kakkoset kuvittelee että ne kertoisi kumppanilleen jos eivät ero ole totuus? Eiköhän suhteessa ole jokin vikana kun pitää kakkonen ottaa. Sitten ahdistelette miestä miksi? Ja varattu muka kertoo sen puolisolleen muka siinä pelossa että käräytät. No sitä ei nykyään miehet pelkää koska kakkosella jo valmiiksi huono omatunto kun suhteeseen alkoi ja se tietäminen oliko varattu vai ei tietäen niin sitä on vaikea todistaa puolisolle. Eikö niin kukaan ei kehtaa käräyttää juuri tämän takia. Kyllä se kannattaa käräyttää todella koska ne jatkaa sekoilujaan ja te kakkoset sen mahdollistatte täysin.

    • Näinsemeneesiitä

      Niin jos noin varattu huijaa toista tietäen tai tietämättä onko se sitten parempi että kaikki osapuolet tietäisivät asiasta? Vai onko parempi olla hiljaa ja jättää sikseen? Todella hankala juttu? Ehkä nyt kuitenkin kannattaisi ajankulua ja siirryt uuteen ja jätät täysin narsistin rauhaan kun tuollaista harrastaa! Ehkä se sen tyttöystävä joskus edes tapaa sen rohkean huijatun kakkosen ja tekee lopun tuolle. Todellakin niin kauan kun kakkosnaiset eivät pysäytä jatkuu tilanne seuraavalle!

    • Ei.muuta

      .........kuin etsi tyttöystävänsä ja kerro totuus hänelle. Jokaisen petturin on herättävä näkemään mitä he tekee ja mitkä seuraukset hänelle on leikkimisestä toisten tunteilla.

    • Kukaonsuurinaasitässä

      Jos toiseksi naiseksi joutuu joko tietäen tai tietämättä on naisen itse ratkaistava se miten sen hoitaa. Nyt toisaalta kun tiedät mitä puuhasi pääsit tavallaan eroon hyvin petturista. Se olisi sen tehnyt sinulle myöhemmin ihan varmasti. Joka petoksella aloittaa ei se johda yleensä hyvään lopputulokseen ollenkaan! Nyt sen toisen on elettävä tuon petturin kanssa tietäen tai tietämättä asiasta.sitä et voi tietää ennenkuin kysyt itse siltä! Näin se vain on ja asia pysyy samana etkä saa tietää onko kertonut. Koska valehtelu kun alkoi siitä pisteestä kun yritti sinua. Olisi eronnut ensin ja vasta sitten tavoittelemaan sinua.

      • Siismitä

        Sinä siis pistät kaikki "emootiosi" peliin heti miehen tavattuasi ja syytät häntä valehtelusta. Opettele ensin rakastamaan itseäsi ja seisomaan omilla jaloillasi, ettet koe tarvitsevasi niin paljon turvaa, että heti miehen tavattuasi lataat kaiken huippuunsa, vaikket edes tunne häntä.
        Mies varmastikin viihtyi kanssasi. Ihminen hänkin vaan on. Sait skitsokohtauksen ja nyt raivoat hulluna. Rauhoitu ja mieti uudelleen. Opettele suhtautumaan elämään ja itseesi paremmin, niin näet asiat rakastavammin. Anteeksi antaminen on kaiken perusta.


    • minäsenjotiedän

      Niin ja kun tuntuu että tässäpä täydellinen kumppani minulle, niin voit kyllä antaa mennä täysillä eteenpäin, mutta terve järki mukana ajatella, että katsotaan nyt vielä onko tää sitä miltä näyttää ja tuntuu.. useimmiten ei sitten ole..

      • järjenääni

        "Liian hyvää ollakseen totta!" Muista AINA tämä nettisuhteista!


    • sairauttaseon

      kakkonen mahdollistaa eli uskottomuus on kuin alkoholismi

    • shamana

      Aina ei tarvitse parjata kakkosia. Nämä miehet keksivät mitä ihmeellisimpiä selityksiä. Eräskin nainen oli kakkonen tietoisesti. Piti olla vain lyhyt seksisuhde sovitusti. Mutta eräs eteläkarjalainen mies joka oli kihloissa ja etäsuhteessa kihlattuunsa, alkoi pikkuhiljaa nakertaa kakkostansa. Kertoikin olevansa tähän ihastunut ja miten tässä nyt näin kävi ja onkin nyt aivan sekaisin. Lirkutteli, kehuskeli, pyöritti. Miten nyt voi mies naista pyörittää saadakseen haluamansa. Valoi hienovaraisesti uskoa kakkoseensa ja kakkonen läähätti kuin koiranpentu. Mies kertoi olevansa avoimessa suhteessa ja voivansa tehdä viikot mitä vain ja viikonloppuna oli kihlatun vuoro. Heillä kuulemma tarkat säännöt mitä saa tehdä ja mistä pitää kertoa. Mies ei kuitenkaan missään vaiheessa kertonut kakkosesta. Syystä että kihlatulla oli vaikea tilanne. Ei pystynyt kertomaan, vaikka tämän kaiken piti olla sallittua. Ja sitten tilanne meni liian pitkälle ettei voinutkaan enää kertoa että olikin rikottu sääntöjä. Sitä kakkosen pyöritystä kesti kaksi vuotta ja kihlatun kanssa on edelleen. Ja kova hehkutus päällä kun suhde niin upia ja onnellinen. Nyt tämä entinen kakkonen joka on hyvin vaikutuksille altis ihminen, hän on henkisesti riekaleina. Lähinnä syystä miten ihmiset voivat kohdella toisiaan. On sitten kyseessä se kihlattu tai se kakkonen, kuka vaan. Ihmisille voi syöttää kaikenlaista pajunköyttä vain saadakseen mitä haluaa, välittämättä mitään toisten tunteista tai ajatuksesta mihin se voi toisen ihmisen ajaa. Tästä tarinasta näin sitä sivusta seuranneena läheisenä jää kuva ettei tällä miehellä varmaan ollutkaan mitään avointa suhdetta. Se oli vaan selitystä, jotta olisi helpompi mahdollistaa asiat. Ja kihlattu on tietämätön kaikesta. Ystävä on varjo entisestään. Ja tämä mies sai kaiken ja tyytyväisenä porskuttaa eteenpäin.

    • Salaoanonjonkakuulin

      Onko tuo kakkosen maine sitten minkälainen? Tietäen olleena silloinko voidaan tuomita pahemmin. Tietämättään voi anteeksi antaa? Niin no minä en ainakaan tuomitse ketään oli se sitten tietoista tai tietämättä. Meistä jokainen itse valitsee tekemisensä. Aivan sama miten kukin haluaa lorttoilla.

      • kaukösyhteetHyi

        aivan sama miten kukin halua nussia, miksi ap on palstalla särkynyt sydän, minusta kakkonen on aina psykopaatti. kynnysmatto.

        "Aamulla karkuun ja hei hei" naurua, aikuinen huora ?


    • yäk

      yhden illan juttu SITÄ SAA MITÄ TILAA !!!!!!!!! kusettu akka olet !

      tunteet olivat molemminpuolisia" ha, housuissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe