Tietokilpailukysymys

spuoli

Miten erottaa koirassiilin naaraasta?

20

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksseuraaja

      Onko se nyt niin väljäkään -- mutta uskoisin,että kerran keväällä näin kun siilit oli touhuilwemassa ja Luulisin että Poikapuolinen oli se joka oli panemassa takaapäin -- ainakin puhina oli kova -

    • Muitakin tuntomerkkebjä on

    • Koiraalla on yksi piikki enemmän

    • Biologiantunti

      Se, että koirassiilejä ei ole olemassakaan, koska siili on nisäkäs ja miespuoliset nisäkkäät ovat uroksia eivätkä koiraita.

    • Eh-heh

      Se on sama millä erottaa kaksi ruotsalaismiestä toisistaan - rautakanki.

      • Lekkeripeliksi on tietovisa mennyt, ja minä kun innolla avasin 😋
        Siilejä olen pidellyt käsissäni jo Gotlannin lapsuusvuosina, mutta enpä usko sen hevillä avautuvan täysin selälleen.

        Toki siilillä ulkoiset sukupuolimerkit nisäkkäänä on, tokko sen kummemmat kuin uros kissanpennun kaksi somaa palleroa.


      • Himmelsauge

        Veikkaan että urospuolinen siili kiroilee enemmän, ihmisten pihoilla kun kesät pyörii niin oppii 😏


    • saivare

      Saivarrellaan lisää ja otetaan avuksi Wikipedia.
      "Koiras on sukupuolisesti erilaistuneilla lajeilla eli eliöillä se sukupuoli, joka hedelmöittää naaraan. Koiraista käytetään myös nimitystä uros. Tätä nimitystä käytetään varsinkin suurten nisäkäslajien koiraista."
      Ulkonäkö ei aina paljasta sukupuolta, mutta sukusoluista näkee kumpi on kumpi.
      "Koiraiden nimityksiä esim:
      ihminen: mies
      kissa: kolli
      sika: karju
      lammas: pässi
      kanalinnut: kukko"

      • saivare

        Kirjoitan yleensä rekatulla. En ilennyt laittaa rek. nikkiä kun näin tyhmään aloitukseen vastasin :)))) Nyt seuraa tietokilpailukysymys, kuka on saivare ja mistä hänet tunnistitte? Vastaus tulee myöhemmin.


      • Veikkaan Katt.leijaa 🤓 Hymymerkkien kaiutuksesta :)))) tai Kristiina23


      • Vai saivareita olemme Katleijan kanssa. Siis täin munia!DD


      • Saivare nimimerkistä en pitänyt, mutta jokin huumorinpoikanen yhdisti 😆

        Johan meni muniksi ja palleroisiksi jutut, moi då 🐣🐣


      • voiei-

        Ei taida Wikipedian tieto olla taaskaan luotettavaa. Voihan sitä puhua ensitreffeillä asiantuntevasti uroslinnuista tai koirasnisäkkäistä, mutta ei kannata sitten ihmetellä jos toisia treffejä ei tule.


    • odotta-va

      No, missä viipyy tiedoite aloittajasta. Vastaus luvattiin!

      • yhäodottava

        Niin, missä viipyy luvattu paljastus?


      • Saivartelen lisää :)))))))
        odotta-va kysyy missä viipyy tiedote alottajasta,,,,,,Saivare se lupasi tiedottaa kuka on eikä aloittaja (spuoli)
        saivate = Kat.leija
        (en ole käynyt palstalla)


    • reppuriika

      Nykyäänhän ei ole kouluissakaan poikia ja tyttöjä vaan oppilaita. Eikö samaa pidä soveltaa evoluutiouskovaisten muuhunkin eliömaailmaan, koska saattaahan se loukata siiliparkaa jos joku nimittelee sitä vaikka naaraaksi tai urokseksi vaikka kokeekin olevansa transyksilö. Joten en vastaa kysymykseesi tämän kummemmin. Lienee oikea vatsaus ja hölmöltä se kuulostaa.

    • Katt.leija

      Ongelmia on nykyään kaikenlaisia: Unisex-wc:t ovat kaikille sukupuolille avoimia käymälöitä; Onkohan niissä pisuaarit.
      Ainakin ovien pitäisi olla suljettavia ja väliseinät lattiaan asti ja pisuaari jokaisessa kopissa, mutta se taitaisi haista siinä nenän edessä kun pytyllä istuu.
      Yksi niiden tarkoituksista on helpottaa sukupuolivähemmistöjen elämää, mutta entä mitä muut tästä ajattelevat.

      • vessoissa.on.eroja

        Pysytään vanhassa ja hyväksi havaitussa asettelussa:

        Miestenvessat, naistenvessat ja invavessat.

        Invavessaan voivat mennä kaikki, jotka eivät kykene jostain syystä asioimaan kummassakaan ensin mainitussa.

        Näin kunnioitetaan myös niitä, joiden oma sukupuoli-identiteetti on vakaalla pohjalla. Itse en naisena halua miehiä naisten vessaan, enkä halua asioida miesten vessassa.


      • reppuriika

        Tunnen paljon matkustelevan naisen ja hän sanoo menevänsä miesten vessaan koska sinne ei tarvitse niin kauan jonottaa. Varmaankin tarkoittaa sellaisia paikkoja jossa miehetkin asioivat ovien takana. Ei kai viitsi sellaisiin joissa jos miehet jorottavat kaikkien nähden.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe