Rakastan pepun nuolemista!

perseennuolija96

En tiedä mikä siinä on, mutta OMNOMNOM kun rakastan naisen peppureiän ahmimista. Parasta on silloin kun se on hiukan hikinen, tuoksuu aivan mielettömän kiihottavalle! Bonusta on kun nainen itse erottaa pakaransa, persereikä oikein huutaa tulla nuolluksi ja nuuhkituksi. Valitettavasti tätä iloa olen vaan saanut kokea muutaman kerran, olisi unelmies täyttymys jos löytäisin naisen joka pystyisi toteuttamaan fetissini.

9

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskonsuuhus

      Työnnä löylykauha perseeseen sontatykin nuuskija

      • Hei nimimerkki paskonsuuhus!

        Miksi suosittelet löylykauhaa tungettavaksi anaaliin, oletko itse useinkin suorittanut kyseisen toimenpiteen vai mistä olet ideasi saanut? Kenen anukseen tuo löylykauha tulisi survoa? Yrititkö nyt vain hienovaraisesti vihjailla, että olet kauhailukaveria vailla ja siksi julkaisit tämän hieman epämääräisen kommenttisi vai mikä on päämääräsi? Varsin hämmentävää, että joku haluaa rektumiinsa löylykauhan, nykyään kun on niin monenlaisia seksileluja saatavilla. No jaa, makunsa kullakin.

        Mikäli sinä todella olet oikea kauhailun veteraani, niin suosittelen julkaisemaan eroottisen novellin aiheesta. Voisit käsitellä vaikka ensimmäistä kertaasi löylykauhan kanssa. Tarinan nimeksi ehdotan: Unohtumaton saunareissu...

        Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki paskonsuuhus!

        PS: Opettele kirjoittamisen perussäännöt. Voimia ja jaksamista!


      • Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki paskonsuuhus!

        Miksi suosittelet löylykauhaa tungettavaksi anaaliin, oletko itse useinkin suorittanut kyseisen toimenpiteen vai mistä olet ideasi saanut? Kenen anukseen tuo löylykauha tulisi survoa? Yrititkö nyt vain hienovaraisesti vihjailla, että olet kauhailukaveria vailla ja siksi julkaisit tämän hieman epämääräisen kommenttisi vai mikä on päämääräsi? Varsin hämmentävää, että joku haluaa rektumiinsa löylykauhan, nykyään kun on niin monenlaisia seksileluja saatavilla. No jaa, makunsa kullakin.

        Mikäli sinä todella olet oikea kauhailun veteraani, niin suosittelen julkaisemaan eroottisen novellin aiheesta. Voisit käsitellä vaikka ensimmäistä kertaasi löylykauhan kanssa. Tarinan nimeksi ehdotan: Unohtumaton saunareissu...

        Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki paskonsuuhus!

        PS: Opettele kirjoittamisen perussäännöt. Voimia ja jaksamista!

        Itse olen jo aloittanut kauhoitusnovellin kirjoittamisen.

        Homoeroottinen teos käsittelee pakkokauhoituksen, itsekauhoituksen ja muut, epämääräiset alalajit.

        Teos opettaa ystävyyden arvon ja auttaa lukijoita voittamaan arjen pelkonsa.

        Ajattelin lopettaa koulut ja ryhtyä kirjailijaksi.


      • AIDS kirjoitti:

        Itse olen jo aloittanut kauhoitusnovellin kirjoittamisen.

        Homoeroottinen teos käsittelee pakkokauhoituksen, itsekauhoituksen ja muut, epämääräiset alalajit.

        Teos opettaa ystävyyden arvon ja auttaa lukijoita voittamaan arjen pelkonsa.

        Ajattelin lopettaa koulut ja ryhtyä kirjailijaksi.

        Oho pilkkuvirhe.


      • AIDS kirjoitti:

        Oho pilkkuvirhe.

        Hei nimimerkki AIDS!

        Hienoa, että olet löytänyt kauhailusta inspiraatiota kirjoittamiselle. Toivottavasti teoksestasi tulee menestynyt julkaisu. On varsin järkevää aloittaa novellilla, sen kautta voit kokeilla kykyjäsi ja hakea tyyliäsi. Mikäli tarinastasi tulee menestynyt, niin voit siirtyä romaaneihin. Toivottavasti ehdit saamaan novellisi ennen joulua valmiiksi, se olisi varmasti mainio lahja innokkaimmile kauhailijoille. Erityismaininnan ansaitset siitä kun tarinastasi löytyy opetus, se tuo siihen syvyyttä. On varsin tärkeää toimintaa rohkaista kanssaihmisiä kohtaamaan arjen pelkonsa. Toivotan menestyksekästä uraa kirjoittamisen saralla. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki AIDS!

        PS: Hyvin toimittu!


      • ccfgy

        Löylykauha perseeseen kaappihomo


      • ccfgy kirjoitti:

        Löylykauha perseeseen kaappihomo

        Niinpä. Mutta olisiko mitään vinkkejä?


      • Hei nimimerkit ccfgy ja AIDS!

        Tässä julkaisussa on teille molemmille erikseen terveiset.

        Moi nimimerkki ccfgy!

        Todistit juuri, että kauhailunovellille on todella kysyntää. Olisit ihmeessä kyseisen aktin harrastajana antanut vinkkejä nimimerkille AIDS. Olisihan se ikävää kun kauan odottamasi teos olisikin täynnä asiavirheitä. Kerro vaikka ensimmäisestä kauhailukokemuksestasi, ehkä siitä voisi päätyä jokin juttu novelliin asti. Sinua kun ei selvästikään ole kirjallisuuden lahjoilla siunattu, niin olisi hyvä jos joku muu voisi saattaa varmasti todella omaperäisen seksielämäsi sanoiksi ihan tarinan muodossa.

        Samassa tarinassa kun kerrot ensimmäisestä kauhailukokemuksestasi, niin voisit raottaa hieman kokemuksia siitä, miltä tuntuu olla homoseksuaali, joka ei voi avoimesti kertoa tunteistaan. On varmasti todella raskasta elää totuutta salaillen. Sellaisen asian novelliin ymppääminen toisi tietynlaista särmää teokseen. Nimimerkki ccfgy, suosittelen sinua miettimään todella tarkasti, että mitä haluat näistä asioista kertoa. Olet tuonut ilmi sen, että sinä et osaa muotoilla ajatuksiasi kunnolla tekstin muotoon, mutta yritä edes. Nimimerkki AIDS olisi varmasti mielissään kaikesta avusta, jota sinulla olisi varmasti paljon annettavana. Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ccfgy!

        PS: Voimia ja jaksamista!

        Hei nimimerkki AIDS!

        Minä todella uskon sinuun, toivottavasti saat novellisi pian valmiiksi. Se tekisi varmasti hyvää näille kauhailijoille, ehkä he rauhoittuisivat hetkeksi kun saisivat paneutua heitä kiinnostavaan kirjallisuuteen. Ainoa asia, jota pohdin, on se, että kun kauhailijoiden kirjoittamistaito on varsin heikkoa, niin kannattaa kirjoittaa helposti luettavaa tekstiä, jotta kohderyhmä pystyy ymmärtämään lukemaansa tekstiä. Jatka vaan hyvää työtä.

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • OLEN_HOMO

        Löylykauha. PERSEESEEN!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe