Huomenna autokaupoille audi ostamaan osarilla!

Autoaostamaaan

Olen järjestänyt käsirahan 5000e jo valmiiksi. 1000e otin ikean kortilta lisää köteisnostona, 3000e lähti svealta luottoa, diners kortilta nostin 500e ja 500e visalta. Sitten on 10% käsiraha kasassa ja sillä saa uuden audin n.50tonnin hintaisen tai kalliimmankin. Kun on hoitanut raha-asit hyvin niin luottoa saa ja auto vaihtuu. Tarkoitus hankkia uusi audi A4 farkkuna. Miten olette itse hoitaneet rahoituksen? Olin säästänyt jo pitkään luottokorteille maksamalla niitä pois ja kätevästi sain nyt kaavittua sieltä myös rahaa pois. 3000e luotto svealta otin extrana eikä se ollu kun 160e kuussa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santanderilla

      Ihan turhaa väksläämistä. Nykyään autot voi ostaa ilman käsirahaa, tai ainakin hyvin pienellä sellaisella.

      • Yksostelija

        Minä ostan 60 tonnin auton huomenna. Käsirahaksi laitettiin tonni. Luottopäätös haettu ja huomenna auto tilaukseen. Käytettyihin ei saa välttämättä rahoitusta niin helposti mutta uusiin saa jos on maksanut laskunsa ajallaan niinkuin valtaosa tekee.


    • riskibisnesss

      Viiden tonnin rinkeleist kannattaa pysyä erossa, ihan suosiolla! Osta halpa pösö!

    • Tarvitsetteko_te_pojat

      lainaa auton ostoa varten? Ei helvata, ei noin ennen tehty vaan ostettiin auto johon oli oikeasti varaa. Pahinta on jos ei edes käsirahaa ole saatu kasaan josta melkein tietää että parin vuoden kuluessa sama velaksi ostettu auto myydään huutokaupassa 20% hinnalla uuden hinnasta. Jäljelle jää onneton luottotietonsa menettänyt poikanen jonka seuraavat 10 vuotta ovat pilalla velkakierteen takia. Näitä poikia olen tavannut ammattini puolesta satoja.

      • Ahhh

        Tämä on totuus tästä asiasta!


      • gfgfgfgfg

        Yleensä nämä osamaksuilla autoja ostavat ovat 18-30 vuotiaita nuoria poikia, niillä ei ole vielä järkeä päässä.


    • juoksumuna

      Ne nuoret pojat saa rahaa vanhoilta Audi-hinteiltä, saavat sitten hankittua oman Audin. Rupareikä valittaa tienatessa, mutta mitäpä ei Audin takia tekisi.

    • Vaaranmerkitnäkyvissä

      Ei noin pers'aukisen (kuten ketjun aloittajakin on) kannata ikinä ostaa tuollaista DDR lähtöistä nazikeksintöä.Joudut todennänöisesti kuseen moneksi vuodeksi joten harkitse vielä tarkasti mihin oet ryhtymässä!

    • autoaostamaan

      ei onnistunut audin osto laina jäi saamatta perkele

    • Noinseonnipotkii

      Hienoa.Olet todellinen onnen-pekka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe