Case amiankka kulve

Palstan_Stellat

Tuo feikkiseilori kylpylelujensa nylkyttäjä ja 150% invalidi.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva_Lotvonen

      Kyseinen valepurjehtija on Suomi24:n pahin trolli :/

    • HahmoteIma

      Tylsä case. Tyhjänjauhaja, jonka jutut kyllästytti jo vuosia sitten.

    • Stellat

      Anzzy tarvis jotain virikkeitä mörskassään istumisen ja spammaamisen tilalle.

      • Rosen_ukko

        Eikä sossun maksusitoumuksella pitäisi saada ostaa Lasolia.


    • Palstan aloittajan nimimerkki on "Palstan_Stellat", mutta minä Stellana en ole samaa mieltä hänen kanssaan.

      Ei se Anzzy minusta niin karmea tapaus ole, vaikka täytyy tunnustaa se, että en ole kuullut sen juttuja kuin viikkoja. Jos niitä pitäisi kuunnella ehkä vuosia saattaisi minullakin olla toinen mielipide. Omalla tavallaan Anzzy on ihan rakastettavan kohtelias naisille, mutta tyyli on vähän kyseenlainen. Saisi opetella käyttämään vähän parempaa suomea, sillä joskus pitää melkeimpä liiaksi ponnistaa sen suhteen, että saa hänestä selvän. Täydellinen hän ei ole, mutta minusta meidän pitäisi sietää häntä, sillä hän on uniongelmainen ja ehkä siksi täällä väsyneenä kirjoittelee levottomia välillä.

      Mikä hänessä minua ärsyttää on mustasukkaisuus Ratikasta. Keskustelin yli viikko sitten Ratikkakuskin kanssa ja siitä Anzzy suorastaan sanoen valitti. Jäi vaikutelma siitä, että hänestä minä en saisi keskustella Ratikan kanssa vaan mieluiten hänen. Hänelle pitäisi lähettää kuva, taisi olla alaston, mutta samalla paljastaisin hänelle tietysti oman sähköpostiosoitteensa johon tulisi "älyttömiä" juttuja, ei kiitos! Facebook-kaverikseehen yritti saada minut ja paljasti tuolla aiemmin oikean nimensä. Jotkut olivat hänen mukaansa tehneet kolme feikki-facebooksivua hänen oikean ympärille. Englanniksi hän taitaa olla järkevämpi kirjoittaja kuin Suomeksi, miksi hänellä on ilmeisesti tuttavia ulkomailla. Yrittäkää rohkaista häntä ystävällisesti myös järkevämmäksi kirjoittajaksi myös Suomessa? Mieluummin ystävällinen kasvattava huomauttelu kuin täällä esiintyvä jonkinasteinen kiusaaminen! :(

      Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, kun niissä ei ole liiaksi piikkejä. Tällä hetkellä minusta Anssi ei ole vielä liian piikikäs vai onko? Lisäksi onko kaikki ne jutut juuri hänen kirjoittamiaan? Minusta meidän pitäisi hyväksyä erilainen ihminen joukkoomme eikä liiaksi pilkata lapsesta asti uni-ongelmaista miestä!

      Eri mieltä aloittajan kanssa oleva Stella

      • Anzzyyz

        Stella vaan yrittää minua mielikutxensa muottii

        Syynä on vain rakkaus♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


      • Undertaker
        Anzzyyz kirjoitti:

        Stella vaan yrittää minua mielikutxensa muottii

        Syynä on vain rakkaus♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

        Joo, rakastetaan sinua täällä


      • Anzzyyz kirjoitti:

        Stella vaan yrittää minua mielikutxensa muottii

        Syynä on vain rakkaus♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

        Tuskin nyt ihan sellainen rakkaus, vaikka jossain määrin Anzzykin on rakastettava henkilö niin kuin moni muukin täällä. Vakuuttahan tämän "Undertaker" tässä sitä, että häntä rakastetaan! :)

        (=) (=)


      • Lhtljcnl
        STELLA92 kirjoitti:

        Tuskin nyt ihan sellainen rakkaus, vaikka jossain määrin Anzzykin on rakastettava henkilö niin kuin moni muukin täällä. Vakuuttahan tämän "Undertaker" tässä sitä, että häntä rakastetaan! :)

        (=) (=)

        Undertaker = hautausurakoitsija;)


      • Lhtljcnl kirjoitti:

        Undertaker = hautausurakoitsija;)

        Kiitos selvennyksestä, mutta Anzzy ainakin minun ja Rosen (valtakunta) pitämä. Joten on hän jossain määrin rakastettu! :D


      • Anzzyu

        ILuvnn sextons

        =haudakaivafja


      • Anzzyu kirjoitti:

        ILuvnn sextons

        =haudakaivafja

        Tiedoksi, että minua ei enää nähdä kovinkaan paljon täällä yöaikaan. Kirjoitin tässä yhdelle seuraavaa nyt yöllä, jolloin vähän ennen kolmea heräsin. En tykännyt lauantai-sunnuntain välisen yön tapaa siitä, että hetkeksi heräsin. Herättyäni kirjoitin seuraavaa:

        "Heräsin juuri vähän vailla kolme erikoiseen uneen, jossa joku vanha nainen kulki vierelläni ja valitti sitä mieshenkilö, jota pidän seuranani imee hänestä energiaa. Hän (miesystävä) ei ollutkaan unessa sellainen ystävä joksi häntä luulin. Unet vastaavat todellisuutta ja päätin sen, että saman talon miesystävä ei tule luokseni juomaan viskiä ja hengaille lähelle puolille yöllä luonani. Jos hän panisi minua niin saattaisin nukkua paremmin, mutta muuten mieshenkilöt jutuillaan pikemmin valvoittavat varsinkin, jos heidän kanssaa juo viskiä. Hän oli jonnekin puolikahteentoista ja katsoi televisiostani Mestarien liigan jalkapalloa. Samaan aikaan minä kirjoittelin täällä netissä Sinun kanssasi ja muitten. Ne mies-netti-seuralaiset on myös hyvä karsia, jotta ei näe jonkinlaisia kummia unia. Päätin sen, että en kirjoita enää yhdeksän jälkeen kuin perjantaina ja lauantaina. Viikolla pitää olla hyvässä vedossa ja nukkua täysillä yönsä. On pakko saada suoritetuksi opintoja ja yksi luentosarja ainakin niin sitten minulla olisi tutkintoon vaadittavat sivuaineet valmiina. :) "

        Minä en eilen toiminut omien neuvojen suhteen. En syönyt illalla banaania ja en ulkoillut eli aivojen hapettaminen sekä sokeritasapaino jäi puolitiehen. Lisäksi join alkoholia vähän, mikä huonontaa minun tietojeni mukaan nukahtamisen ja unen laatua. Alkoholi valvottaa. Osaatko sinä asiallisesti sanoa, mikä mahdollisesti on kahdessa heräämisessäni vikana? Miksi olen kaksi kertaa herännyt tavallisesta poiketen unestani? Viimeksi valvoin kaksi tuntia ja nyt olen ollut hereillä jo tunnin - mistä en oikein pidä! Yö on nukkumista varten!

        Hyvää yötä jos olet vielä valveilla! :)

        (=)


      • Kloaaki0anzzy

        Suoli24

        On kloaakki eli viemärisuoli, joka pyyhkii perseensä

        Vain silloi,mku yritån kertoa asiaa

        Tänää saa hullosta koneeni, joita ei kloaakk24 ei tunnista


      • Me_emme_kiusaa---

        .

        "Kukaan meistä ei vetänyt ammeen tulppaa irti"

        har!1

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe