ikävä totuus seksistä

entinen_palstalainen

Olin pitkään naista saamaton atm, nyt elän parisuhteessa, jossa seksiä on 4-5 kertaa viikossa. Olihan se tietysti hienoa vihdoinkin saada seksiä, mutta alun jälkeen seksistä tuli nopeasti arkista. Ei siinä ole mitään hirveän ihmeellisä, vaikka toki se ihan hyvältä tuntuukin, mutta niin tuntuu moni muukin asia. Seksi on täysin ylimainostettua ja merkittävää vain silloin kuin sitä ei ole. Luulen tosi tärkeää se on vain niille, jotka eivät sitä saa tai nille, joilla ei ole elämässä muuta hyvää oloa tuottavaa sisältöä.

93

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääättttmis

      Sun naises vaan on ruma

      • Naisasialooser1

        Ruma se on myös kauniin naisen pillu eikä tunnu yhtään se paremmalle.


      • Bi-nainen
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ruma se on myös kauniin naisen pillu eikä tunnu yhtään se paremmalle.

        Kaikki pillut on kauniita. Kauneus tulee rakkaudesta ja on katsojan silmässä.


    • Old_school_man

      Varmaankin osa ihmisistä ajattelee että seksi on yliarvostettua. Tämä on sinänsä luonnollista, sillä preferenssimme vaihtelevat muillakin elämän osa-alueilla. Mutta uskon että enemmistö ihmisistä seksiä paljon arvostaa riippumatta sen saamisesta tai sen puutteesta.

      • Naisasialooser1

        Se on yliarvostettua, ei se ole mikään mielipidekysymys ja se on hyvää vain taitavan partnerin kanssa ja hänenkin kanssaan sitä voi joutua harjoittelemaan pitkään.

        Pillu ei ole kummoisen tuntuinen ja ruman näköinen se on.

        Aloittaja on tyypillinen tapaus, joka putosi pilvilinnoistaan ja naurettavat harhaluulot seksin suhteen hävisivät kun hän sitä itse pääsi kokeilemaan.


    • 1419

      atm?? raha-automaatti??

      • mat-automaatti

        Vitun vajaa! Me vittuun tältä palstalta jos et tiedä mikä on atm!!!!


      • listauta

        Atm=alimman tason mies.
        Ätmi/ätm=ällöttävimmän tason mies.
        Ktm=keskitason mies.
        Ytm= ylemmän tason mies/yököttävän tason mies.


      • vielä-yksi
        listauta kirjoitti:

        Atm=alimman tason mies.
        Ätmi/ätm=ällöttävimmän tason mies.
        Ktm=keskitason mies.
        Ytm= ylemmän tason mies/yököttävän tason mies.

        Alempi HC-ATM= DarkFear.


    • NäinMeillä

      "Ei siinä ole mitään hirveän ihmeellisä, vaikka toki se ihan hyvältä tuntuukin, mutta niin tuntuu moni muukin asia. Seksi on täysin ylimainostettua ja merkittävää vain silloin kuin sitä ei ole."

      Aivan sama juttu on vaikkapa ruoan, viinan juonnin ja monen muun fyysisen nautinnon kanssa.
      Eiköhän vika ole juuri siinä että jos kestää kauhean kauan enen kuin saa ensimmäisen kerran, se ihminen ihan itse tekee siitä seksistä itselleen elämää suuremman asian.

    • 843

      Kumosit juuri palstagurujen opetukset, joiden mukaan miesten mielenterveysongelmat paranevat suit sait, jos seksiä saavat, jopa maailmanrauha tulee olemaan seurauksena, kun ätmit vain saavat seksiä.

      (Me muut kyllä tiedämme, että asia on just noin kun kerroit.)

      • Old_school_man

        Ei kysymys ole joko tai. Jos seksiä saa, niin ei se esim. diabetesta paranna tai asuntolainaa lyhyellä tähtäimellä ainakaan helpota, mutta nostaa kuitenkin elämänlaatua keskimäärin.


      • 843
        Old_school_man kirjoitti:

        Ei kysymys ole joko tai. Jos seksiä saa, niin ei se esim. diabetesta paranna tai asuntolainaa lyhyellä tähtäimellä ainakaan helpota, mutta nostaa kuitenkin elämänlaatua keskimäärin.

        Palstagurut kuitenkin kivenkovaan väittävät, että miehiltä paranee mielisairaudet (ei pelkästään masennukset, vaan ihan skitsofreniat ja muut vakavat) heti kun pääsevät pillun päälle ähkimään.


      • Old_school_man
        843 kirjoitti:

        Palstagurut kuitenkin kivenkovaan väittävät, että miehiltä paranee mielisairaudet (ei pelkästään masennukset, vaan ihan skitsofreniat ja muut vakavat) heti kun pääsevät pillun päälle ähkimään.

        Tähän tapaan olen lukenut heidän väittävän, mutta sympatiani ovat kuitenkin vastentahtoisesti naisettomien miesten puolella, vaikka heidän väitteensä eivät täysin totta olekaan.


      • Tohtorinej

        "Kumosit juuri palstagurujen opetukset"

        Ei yhden ihmisen väite ole sama asia kuin vastaväitteen vääräksi todistaminen,


      • 843
        Tohtorinej kirjoitti:

        "Kumosit juuri palstagurujen opetukset"

        Ei yhden ihmisen väite ole sama asia kuin vastaväitteen vääräksi todistaminen,

        Ai säkin uskot tuohon lapselliseen skeidaan. Sääli


      • Tohtorinej

        Luetun ymmärtämisessäsi vikaa? Jätän kummankin vaihtoehdon avoimeksi.


    • Ajattelinvaan-

      Ehkä oletkin homo kun et tykkää seksistä naisen kanssa.

      • Naisasialooser1

        Ehkä oletkin vajaaälyinen tai lukutaidoton. Aloittaja sanoi sen tuntuvan ihan hyvälle, miltä se parhaimmillaanin tuntuu, mutta ei se sen kummoisempaa ole.


      • olen.huomannut

        Ehkä aloittajan naisella on niin löysä pillu, ettei maatamullistavia tuntemuksia pääse ikinä syntymään. Tiukka lypsävä pillu vs löysä pillu on sama kuin ferrari vs lada.


      • jännämiesrules48388
        olen.huomannut kirjoitti:

        Ehkä aloittajan naisella on niin löysä pillu, ettei maatamullistavia tuntemuksia pääse ikinä syntymään. Tiukka lypsävä pillu vs löysä pillu on sama kuin ferrari vs lada.

        mahdollista, mutta päältä et naisesta näe kumpaa sorttia on. jos naamaa ois katsonu, niin moni hyvä pillu ois jääny panematta


    • Old_school_man

      Seksissä on kysymys paljosta muustakin kuin siitä miltä se toisesta osapuolesta tuntuu.

      Mutta jos kokee seksin mukavana mutta vain "arkipäiväisenä", niin onko se loppujen lopuksi ikävä uutinen niille, joilla sitä ei nyt tai pahimmassa tapauksessa koskaan tulevaisuudessa ei ole? Pikemminkin se on jopa hieman lohdullinen rationaalinen näkemys asiaan.

    • 121212121212

      Selvästikään vastaajat, joille seksi on itsestäänselvyys, eivät ymmärrä asiaa.

      Yhtä lailla KTM elää suurimman osan sinkkuajoistaan puutteessa. Keskivertomiehellä on elämänsä aikana 2-4 kumppania, vain muutama YTM/pelimies saa säännöllisesti sinkkuna.

      Ätmille/HC-ätmille kyse on kelpaamisesta jollekin, että joku hyväksyy miehenä ja pitää haluttavana.

      Jos _kukaan_ ei pidä haluttavana, seuraa masennus tai masennus ja viha.

      Koska naisen SeksiMA>SuhdeMA, harva nainen uskoo ettei kukaan pidä heitä ollenkaan haluttavana. Ja ko. naiset ovat lähes poikkeuksetta masentuneita.

      • Toist.pualen.jokkee

        Luokittelisin itseni atm:ksi tai korkeintaan ktm:ksi. Pillua saan silti ihan säännöllisesti vakipanojärjestelyllä. Naisia on ollut useampi kymmenen yhteensä. Pillun saanti on toki tärkeää, mutta ei niin tärkeää kuin moni neitsytpoju luulee.


      • tralalalaalaa

        Naisillakin on vaikka kuinka paljon masennusta vaikka olis nuori ja nätti ja "saa koska vaan haluaa", eli sekin todistaa ettei seksi paranna naisiakaan.

        Monissa maissa äijät saa teinipillua ja lapsimorsiamia koska vaan ja silti ovat onnettomia, väkivaltaisia sotahulluja.

        Miten nämä on selitettävissä?
        Mä ymmärrän sen kelpaamattomuuden tunteen, mutta se ei johdu pelkästään naisettomuudesta (mikä toki varmasti eniten vituttaa) vaan teillä on mielen sairaus.
        Ymmärrättekö?

        Mulla on itsellä bibolääri ja olen erittäin hankala parisuhdekumppani. Siksi mulla on tosi vaikeeta lähteä sitä edes yrittämään, enkä ole kuin kerran kokeillut ja senki mokasin. En uskalla seurustella enää koska pelkään loukkaavani toista ja saavani itse sydänsuruja. Eli siis kelpaamattomuuden tunne mullakin, koska en usko että kukaan voi mua haluta rakastaa tällasena sekopäänä.

        Kaipaan parisuhdetta, mutta pelkään samalla.
        Näin sekopäänä on helppo lähteä syyttämään muita, mutta mä sentään tiedostan että vika on mun omassa päässä.


      • Naisasialooser1
        Toist.pualen.jokkee kirjoitti:

        Luokittelisin itseni atm:ksi tai korkeintaan ktm:ksi. Pillua saan silti ihan säännöllisesti vakipanojärjestelyllä. Naisia on ollut useampi kymmenen yhteensä. Pillun saanti on toki tärkeää, mutta ei niin tärkeää kuin moni neitsytpoju luulee.

        Et tietenkään ole ATM ellei se vakipanosi ja ne kymmenet naiset ole olleet rumia. Olet vähintään KTM riippuen naisten tasosta, mahdollisesti olet jopa YTM


    • palstailija

      Voi se myös parantua ajan kanssa, kerta kerralta. Joillekin riittää sekin, että tuntuu ihan hyvältä ja rutiinisuorituksella paineet pois. Kukin tyylillään. Totta kyllä se, että ekaan kertaan moni pettyy. Sittenpähän huomaa haaveilleensa jostain toisenlaisesta kokemuksesta.

    • JooSaan

      Upea ketju, kerrankin. Seksi ei ole välttämättä niin tärkeää, jos sitä tietää saavansa. Se että on joku, jolta saa on tärkeää.

    • Pillun saantiin pätee vissiin sama viisaus kuin moneen muuhunkin asiaan. Se on harvoin mitenkään erityisen taivaallista, mutta sen puute on katastrofi.

      • ujomees

        Katastrofi se on ennen kaikkea sosiaalisen paineen takia. Ollaksesi menestynyt ja normaali mies, sinulla nyt vain on oltava seksielämä (josta voi välillä vähän leveillä vaikka näillä palstoilla). Muuten olet homo tai epäilyttävä.

        Jos olisi sosiaalisesti hyväksyttyä elää aikuisena miehenä ilman seksiä, moni mies voisi olla ihan tyytyväinen seksittömään oloonsa ja keskittyä muihin juttuihin kuin naisten jahtaamiseen. Nainen tulisi vastaan jos on tullakseen, mutta ei olisi luuserimiehen merkki vaikka ei tulisikaan.

        Media ja sosiaalinen paine sekoittaa monen pään.


      • ujomees kirjoitti:

        Katastrofi se on ennen kaikkea sosiaalisen paineen takia. Ollaksesi menestynyt ja normaali mies, sinulla nyt vain on oltava seksielämä (josta voi välillä vähän leveillä vaikka näillä palstoilla). Muuten olet homo tai epäilyttävä.

        Jos olisi sosiaalisesti hyväksyttyä elää aikuisena miehenä ilman seksiä, moni mies voisi olla ihan tyytyväinen seksittömään oloonsa ja keskittyä muihin juttuihin kuin naisten jahtaamiseen. Nainen tulisi vastaan jos on tullakseen, mutta ei olisi luuserimiehen merkki vaikka ei tulisikaan.

        Media ja sosiaalinen paine sekoittaa monen pään.

        Toisaalta moni on valmis uhraamaan seksiä saadakseen perheensä, omaisuutensa ja sosiaaliset suhteensa. Niinhän siinä usein käy, kun puute hoidetaan oman käden sijaan muilla naisilla ja siitä sitten aikanaan vaimokin kuulee. Tosin sortuu moni nainenkin samaan.


      • tralalalaalaa
        ujomees kirjoitti:

        Katastrofi se on ennen kaikkea sosiaalisen paineen takia. Ollaksesi menestynyt ja normaali mies, sinulla nyt vain on oltava seksielämä (josta voi välillä vähän leveillä vaikka näillä palstoilla). Muuten olet homo tai epäilyttävä.

        Jos olisi sosiaalisesti hyväksyttyä elää aikuisena miehenä ilman seksiä, moni mies voisi olla ihan tyytyväinen seksittömään oloonsa ja keskittyä muihin juttuihin kuin naisten jahtaamiseen. Nainen tulisi vastaan jos on tullakseen, mutta ei olisi luuserimiehen merkki vaikka ei tulisikaan.

        Media ja sosiaalinen paine sekoittaa monen pään.

        Mitä se haittaa mitä muut susta ajattelee? Silloin se on ongelma jos siitä voi joutua tapetuksi kuten monissa maissa homoja vainotaan yhä. On muaki lesboks luultu monet kerrat ku en koskaan seurustele. Mä nauran vaan.
        Ja naisena olen saanut kokea sosiaalista painetta lapsettomuudestani. Edes kaverit ei pidä enää yhteyttä. Pitää vaan koittaa hankkia uusia tai olla issekseen vaan.
        Ei oo helppo paikka tää maailma, mutta näillä mennään mitä annettu on.

        Ihmiset kiusaa aina erilaisia. Kaikkien pitäis elää se sama elämä: käy töissä, mee naimisiin, hanki talo ja lapset lässytilää.
        Kuule meitä alkaa olla jo niin paljon tässäkin maassa jotka rikotaan tätä kaavaa, että voit antaa piut paut huoleti niille vaatimuksille.
        Sun elämäs tää on.
        Niinsanotut "normaalit" alkavat olla pian vähemmistöä kun yksinasuminen vain lisääntyy. Tsemppiä vaan teille kaikille sinne betonikuutioihinne, meitä on paljon. =)


    • keittiöekspertti

      Seksi oman kumppanin kanssa on pervoa, suosittelen että panet vieraita.

    • Tuli mieleen kysyä ukolta onko muiden kanssa ollut parempaa. Ei ollut ja ennen ei ole sarjatulituksiakaan.
      Voin olla onnellinen,himokasta naista on luotu lahjalla vaikka halun paremmat nautinnot.😂

    • Huono seksi on yliarvostettua. Hyvä seksi on yksi maailman parhaista tunteista. (Pitäisi kyllä tietää mikä on aloittajan otanta. Jos seksi ei tunnu kummoiselta hänen suhteessaan, ei se osoita paljon mitään.)

      • Old_school_man

        Osoittaa se kuitenkin hänen subjektiivisen kokemuksensa asiaan.


      • Old_school_man kirjoitti:

        Osoittaa se kuitenkin hänen subjektiivisen kokemuksensa asiaan.

        Jos seksikumppaneita on ollut vain yksi niin näkemys on erittäin subjektiivinen.


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jos seksikumppaneita on ollut vain yksi niin näkemys on erittäin subjektiivinen.

        Ap:n subjektiivisen näkemyksen ansiosta vaikka ei nyt ihan huippua olekaan on se varmaan sen verran tyydyttävää että hän tyytyy siihen, sitten jos olisi haalinut kokemuksia kymmenilti kumppaneilta tyytyminen olisi paljon vaikeampaa. Onko siis parempi että on ollut vain yksi kumppani vai monta kumppania jos se yksi kumppani historiassa kuitenkin pitäisi pariskunnan yhdessä muttta monta kumppania väistämättä johtaa eroon?


      • Ikis..M kirjoitti:

        Ap:n subjektiivisen näkemyksen ansiosta vaikka ei nyt ihan huippua olekaan on se varmaan sen verran tyydyttävää että hän tyytyy siihen, sitten jos olisi haalinut kokemuksia kymmenilti kumppaneilta tyytyminen olisi paljon vaikeampaa. Onko siis parempi että on ollut vain yksi kumppani vai monta kumppania jos se yksi kumppani historiassa kuitenkin pitäisi pariskunnan yhdessä muttta monta kumppania väistämättä johtaa eroon?

        Miksi ne monta kumppania johtavat eroon?

        Valitettavasti en ole elänyt sellaista elämää että olisin ikinä ajatellut että olisin intiimisti / suhteessa vain yhteen mieheen = ajatus siitä että seksiä saisi harrasta vain yhden kanssa ja se määrittelisi mitä seksi mielestäni on (hyvää / huonoa / tylsää / arkista) on ahdistava.

        Miksi jollakulla olisi tuollainen oikeus määritellä mun seksuaalisuus?


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi ne monta kumppania johtavat eroon?

        Valitettavasti en ole elänyt sellaista elämää että olisin ikinä ajatellut että olisin intiimisti / suhteessa vain yhteen mieheen = ajatus siitä että seksiä saisi harrasta vain yhden kanssa ja se määrittelisi mitä seksi mielestäni on (hyvää / huonoa / tylsää / arkista) on ahdistava.

        Miksi jollakulla olisi tuollainen oikeus määritellä mun seksuaalisuus?

        ainakin yleensä se johtaa, kattavalla panohistorialla varustettu kyllästyttyään helposti kuvittelee että löytää aina paremman, ihmiset on sille aina pelkkiä pysäkkejä eivätkä määränpäitä.

        Ei kukaan tässä sinun seksuaalisuutta määrittele, itsehän sen teet mutta voi olla vaikea löytää uskollista & sitoutuvaa kumppania jos itse määrittelet itsesi niin ettei sinun tarvitse sitoutua kuin korkeintaan hetkeksi. Ihmiset kun on niin hassuja, ainakin osa että ne haluaisi viettää koko elämän yhdessä jos oikein rakastuvat.


      • Ikis..M kirjoitti:

        ainakin yleensä se johtaa, kattavalla panohistorialla varustettu kyllästyttyään helposti kuvittelee että löytää aina paremman, ihmiset on sille aina pelkkiä pysäkkejä eivätkä määränpäitä.

        Ei kukaan tässä sinun seksuaalisuutta määrittele, itsehän sen teet mutta voi olla vaikea löytää uskollista & sitoutuvaa kumppania jos itse määrittelet itsesi niin ettei sinun tarvitse sitoutua kuin korkeintaan hetkeksi. Ihmiset kun on niin hassuja, ainakin osa että ne haluaisi viettää koko elämän yhdessä jos oikein rakastuvat.

        Luuletko että mä en ole halunnut. :) kaikissa meissä asuu pieni pehmo.

        Ei se silti meinaa sitä että niin tapahtuisi. Tai että ikinä tulisi mitään.

        Varmaan jokainen on nuori ja tyhmä ja luulee että on jotain prinssi uljaita tai prinsessa ruususia vain tajutakseen ettei se mene niin.

        Mä ajattelen enemmänkin niin että kun on kokenut asioita niin tietää mistä tykkää ja arvostaa aitoutta ja epätäydellisyyttä. On sujut itsensä kanssa. Tällä hetkellä en tarvitse miestä määrittämään itseäni. Nuorena ehkä oli helpompaa hyväksyä itsensä kun toinenkin hyväksyi mutta ikä on tuonut varmuutta.


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Luuletko että mä en ole halunnut. :) kaikissa meissä asuu pieni pehmo.

        Ei se silti meinaa sitä että niin tapahtuisi. Tai että ikinä tulisi mitään.

        Varmaan jokainen on nuori ja tyhmä ja luulee että on jotain prinssi uljaita tai prinsessa ruususia vain tajutakseen ettei se mene niin.

        Mä ajattelen enemmänkin niin että kun on kokenut asioita niin tietää mistä tykkää ja arvostaa aitoutta ja epätäydellisyyttä. On sujut itsensä kanssa. Tällä hetkellä en tarvitse miestä määrittämään itseäni. Nuorena ehkä oli helpompaa hyväksyä itsensä kun toinenkin hyväksyi mutta ikä on tuonut varmuutta.

        Varmaan joskus olet halunnutkin ja siinähän se vaara piileekin, kun riittävän monta yritystä on takana sitten kyynistyy eikä osaa enää pysähtyä sittenkään kun pitäisi kun sen prinssin tai prinsessankin vaatimustaso vaan nousee koko ajan kun se tulee verratuksi kaikkiin edellisiin.

        Jos prinssi pääsee ekana pukille ei sen kovin hyvä tarvitse olla, se voi hyvinkin riittää kokemattomalle prinsessalle mutta sitten jos sitä prinsessaa on jo puoli valtakuntaa jyystänyt ei tietenkään sille enää riitä sängyssä tylsä vain perusasentoihin taipuva prinssi. Sen prinssin pitäisi hallita kaikki mahdolliset tekniikat jokaiseen reikään jokaisella mahdollisella ulokkeella ja saatavissa olevalla lisälaitteella, ei muuten ala kirkumaan prinsessa nautinnosta vaan toteaa että tylsää ja etsii uuuden prinssin yrittämään.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Varmaan joskus olet halunnutkin ja siinähän se vaara piileekin, kun riittävän monta yritystä on takana sitten kyynistyy eikä osaa enää pysähtyä sittenkään kun pitäisi kun sen prinssin tai prinsessankin vaatimustaso vaan nousee koko ajan kun se tulee verratuksi kaikkiin edellisiin.

        Jos prinssi pääsee ekana pukille ei sen kovin hyvä tarvitse olla, se voi hyvinkin riittää kokemattomalle prinsessalle mutta sitten jos sitä prinsessaa on jo puoli valtakuntaa jyystänyt ei tietenkään sille enää riitä sängyssä tylsä vain perusasentoihin taipuva prinssi. Sen prinssin pitäisi hallita kaikki mahdolliset tekniikat jokaiseen reikään jokaisella mahdollisella ulokkeella ja saatavissa olevalla lisälaitteella, ei muuten ala kirkumaan prinsessa nautinnosta vaan toteaa että tylsää ja etsii uuuden prinssin yrittämään.

        Voi Ikis... Sinähän se kyyninen tässä olet.

        Miksi naisen pitäisi tyytyä huonoon prinssiin jos voi saada paremman. Enkä nyt meinaa seksiä. Jos ensimmäinen prinssi kohtelee huonosti niin miksi ei voisi tavoitella toista prinssiä.

        Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua.

        Jos on sinkku, ei ole tavannut ketään täydellistä, joten ei voi verrata täydelliseen. Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen.


      • 664455
        Nainen_28v kirjoitti:

        Voi Ikis... Sinähän se kyyninen tässä olet.

        Miksi naisen pitäisi tyytyä huonoon prinssiin jos voi saada paremman. Enkä nyt meinaa seksiä. Jos ensimmäinen prinssi kohtelee huonosti niin miksi ei voisi tavoitella toista prinssiä.

        Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua.

        Jos on sinkku, ei ole tavannut ketään täydellistä, joten ei voi verrata täydelliseen. Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen.

        "Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen. "

        Monet naiset nimenomaan vertailevat. Kaikki naiset eivät vaan sitä myönnä -ei edes itselleen. He vertailevat kenties niin alitajuisesti etteivät edes miellä vertailevansa. Joku saattaa jopa suuttua, jos tämän naiselle toteaa.

        Kävin kerran erään juristinaisen kanssa deittipalstan kautta treffeillä. Hän kertoi että hänen jotkut kaverinsa olivat nettitreffien suhteen laatineet miehistä excel-taulukon treffikandidaattien eri ominaisuuksien vertailemiseksi. Ja tämä siis jo ennen ensimmäistä kohtaamista. Tätä tosin yleisesti kutsutaan pikemmin laskelmoinniksi.


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Voi Ikis... Sinähän se kyyninen tässä olet.

        Miksi naisen pitäisi tyytyä huonoon prinssiin jos voi saada paremman. Enkä nyt meinaa seksiä. Jos ensimmäinen prinssi kohtelee huonosti niin miksi ei voisi tavoitella toista prinssiä.

        Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua.

        Jos on sinkku, ei ole tavannut ketään täydellistä, joten ei voi verrata täydelliseen. Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen.

        Ei kun minä olen realisti kun ymmärrän asioiden vaikutussuhteet.

        Niin ei pitäisikään mutta pakkoko sen on nussia niiden huonojen prinssien kanssa hyvää odotellessaan? Hyvä prinssi arvostaisi paljon enemmän kun niitä huonoja ei olisi historiassa jonoksi asti ja se prinsessa osaisi arvostaa hyvää prinssiä vaikka se ei kaikessa ihan täydellinen olisi jos ei olisi hankkinut liikaa kokemuksia sieltätäältä.

        Ei varmaan tule mutta ei siinä vaiheessa varmaan hirveää ylpeyttä tunne jos on pannut puolen maailman kanssa. Olisi ehkä mukavaa jos saattamasssa tai siellä rajan takana olisi odottamassa joku todella erityinen, ei täydellinen mutta itselle hyvä.

        Ei ajatus vertailusta minusta ole yhtään erikoinen, ihminen vertailee aina kaikkea ja kaikkia ihan tiedostamattaankin.


      • 664455 kirjoitti:

        "Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen. "

        Monet naiset nimenomaan vertailevat. Kaikki naiset eivät vaan sitä myönnä -ei edes itselleen. He vertailevat kenties niin alitajuisesti etteivät edes miellä vertailevansa. Joku saattaa jopa suuttua, jos tämän naiselle toteaa.

        Kävin kerran erään juristinaisen kanssa deittipalstan kautta treffeillä. Hän kertoi että hänen jotkut kaverinsa olivat nettitreffien suhteen laatineet miehistä excel-taulukon treffikandidaattien eri ominaisuuksien vertailemiseksi. Ja tämä siis jo ennen ensimmäistä kohtaamista. Tätä tosin yleisesti kutsutaan pikemmin laskelmoinniksi.

        Hulluja löytyy molemmista sukupuolista. :D

        Mä listaan exceliin vaan rahan käyttöä. :D

        Jos liikaa vertaa nykyistä eksään / entisiin niin ei ole selvillä vesillä.


      • 664455
        Nainen_28v kirjoitti:

        Hulluja löytyy molemmista sukupuolista. :D

        Mä listaan exceliin vaan rahan käyttöä. :D

        Jos liikaa vertaa nykyistä eksään / entisiin niin ei ole selvillä vesillä.

        Ei tässä väitetäkään varmasti että juuri sinä liikaa laskelmoit, sinua vain epäillään siitä :)

        Kyllä minutkin yllätti tuo treffikumppanini paljastus ystävistään. Kuulosti enemmän miesten touhulle tuo asian exceliin tallentaminen. Olen tosin miehenä toiminut samoin.

        Tietenkään kaikki ihmiset eivät edes osaa laskelmoida (oikein). Ja hyvästä laskelmointikyvystä rakkaus- ja seksiasioissa on vasta hyötyä sitten, jos muutenkin on kylliksi vientiä.


      • 664455 kirjoitti:

        Ei tässä väitetäkään varmasti että juuri sinä liikaa laskelmoit, sinua vain epäillään siitä :)

        Kyllä minutkin yllätti tuo treffikumppanini paljastus ystävistään. Kuulosti enemmän miesten touhulle tuo asian exceliin tallentaminen. Olen tosin miehenä toiminut samoin.

        Tietenkään kaikki ihmiset eivät edes osaa laskelmoida (oikein). Ja hyvästä laskelmointikyvystä rakkaus- ja seksiasioissa on vasta hyötyä sitten, jos muutenkin on kylliksi vientiä.

        Mun mielestä monen tapa laskelmoida parisuhdeasioissa on jo lähes sosiopaattista.

        Eikä se kyllä todellakaan liity yleensä vientiin millään tavalla. Enemmänkin sitä tuntuvat harrastavan tunne-elämältään todella epäkypsät tapaukset.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Ei kun minä olen realisti kun ymmärrän asioiden vaikutussuhteet.

        Niin ei pitäisikään mutta pakkoko sen on nussia niiden huonojen prinssien kanssa hyvää odotellessaan? Hyvä prinssi arvostaisi paljon enemmän kun niitä huonoja ei olisi historiassa jonoksi asti ja se prinsessa osaisi arvostaa hyvää prinssiä vaikka se ei kaikessa ihan täydellinen olisi jos ei olisi hankkinut liikaa kokemuksia sieltätäältä.

        Ei varmaan tule mutta ei siinä vaiheessa varmaan hirveää ylpeyttä tunne jos on pannut puolen maailman kanssa. Olisi ehkä mukavaa jos saattamasssa tai siellä rajan takana olisi odottamassa joku todella erityinen, ei täydellinen mutta itselle hyvä.

        Ei ajatus vertailusta minusta ole yhtään erikoinen, ihminen vertailee aina kaikkea ja kaikkia ihan tiedostamattaankin.

        Musta sä kuulostat vaan aina siltä että pelkäät naisia. Pelkäät että ne on panneet liikaa tai että ne jättää kun kaikki ei ole täydellistä.

        Tässäpä se ero, kun mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään; tämän jälkeen ei eletä muualla kuin läheisten mielissä ja muistoissa.

        Emmäkään kannusta ketään panemaan puolta maailmaa, mutta mitään neitsytprinssiä en odota, lähinnä se tuntuisi kummalliselta.


      • 664455
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mun mielestä monen tapa laskelmoida parisuhdeasioissa on jo lähes sosiopaattista.

        Eikä se kyllä todellakaan liity yleensä vientiin millään tavalla. Enemmänkin sitä tuntuvat harrastavan tunne-elämältään todella epäkypsät tapaukset.

        On osattava erottaa kaksi eri asiaa toisistaan.

        a) Se että ihminen laskelmoi, enkä ota kantaa millainen ihminen hän on muuten

        b) Sellainen laskelmoiva ihminen, jolla ei tuota yleensä suurta vaikeuttaa saada sellaista ihmistä, jonka kanssa on valmis seurustelemaan tai menemään sänkyyn.

        Sellainen ihminen, jolla looginen ajattelukyky pelaa mutta ei käy flaksi, ei pysty suhteettomana hyödyntämään tätä hyvää laskelmointikykyään.

        Se että laskelmoivat ihmiset olisivat yleisesti epäkypsiä ei ainakaan minun arkihavaintojani tue. Ongelma lähinnä ovat toisten tunteilla leikkivät laskelmoivat hurmaajat/manipuloijat. Ja voi sitä laskelmointikykyään käyttää myös vastuullisesti ihmissuhteissa.


      • 664455 kirjoitti:

        On osattava erottaa kaksi eri asiaa toisistaan.

        a) Se että ihminen laskelmoi, enkä ota kantaa millainen ihminen hän on muuten

        b) Sellainen laskelmoiva ihminen, jolla ei tuota yleensä suurta vaikeuttaa saada sellaista ihmistä, jonka kanssa on valmis seurustelemaan tai menemään sänkyyn.

        Sellainen ihminen, jolla looginen ajattelukyky pelaa mutta ei käy flaksi, ei pysty suhteettomana hyödyntämään tätä hyvää laskelmointikykyään.

        Se että laskelmoivat ihmiset olisivat yleisesti epäkypsiä ei ainakaan minun arkihavaintojani tue. Ongelma lähinnä ovat toisten tunteilla leikkivät laskelmoivat hurmaajat/manipuloijat. Ja voi sitä laskelmointikykyään käyttää myös vastuullisesti ihmissuhteissa.

        Mielestäni laskelmointi tässä asiayhteydessä on nimenomaan keskenkasvuista.

        Jos ihminen on kova laskelmoimaan niin saattaa olla kaikkien etu jos flaksi ei käy...


      • 664455
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mielestäni laskelmointi tässä asiayhteydessä on nimenomaan keskenkasvuista.

        Jos ihminen on kova laskelmoimaan niin saattaa olla kaikkien etu jos flaksi ei käy...

        Toki saattaa olla etu, mutta en kuitenkaan lähtökohtaisesti asettaisi odotusarvoa asiassa negatiiviseksi.


      • oiuokjh
        Nainen_28v kirjoitti:

        Voi Ikis... Sinähän se kyyninen tässä olet.

        Miksi naisen pitäisi tyytyä huonoon prinssiin jos voi saada paremman. Enkä nyt meinaa seksiä. Jos ensimmäinen prinssi kohtelee huonosti niin miksi ei voisi tavoitella toista prinssiä.

        Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua.

        Jos on sinkku, ei ole tavannut ketään täydellistä, joten ei voi verrata täydelliseen. Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen.

        "Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua."

        Asiaa!!! Papillonissa on muuten yksi todella hyvä kohta, jossa vankia syytetään juuri tuosta suurimmasta "rikoksesta" -elämättömästä elämästä.


      • bjl-gg--

        On myös ihmisiä, joita heidän aikaisemmin harjoittamansa suhteet kaduttavat. Yleisesti ihmisiä kuitenkin kaduttaa useammin heidän suhteensa kuin ne potentiaaliset toteutumatta jääneet suhteet, joihin eivät hypänneet.


      • bjl-gg-- kirjoitti:

        On myös ihmisiä, joita heidän aikaisemmin harjoittamansa suhteet kaduttavat. Yleisesti ihmisiä kuitenkin kaduttaa useammin heidän suhteensa kuin ne potentiaaliset toteutumatta jääneet suhteet, joihin eivät hypänneet.

        Ihmiset ainakaan harvoin kertovat katuvansa suhteitaan. Hämmästyttävän harvoin oikeastaan.

        Toisaalta olisikin epäloogista katua suhdetta jälkeenpäin, jos suhde kuitenkin suhteen aikana on tuntunut jatkamisen arvoiselta.


      • 664455 kirjoitti:

        On osattava erottaa kaksi eri asiaa toisistaan.

        a) Se että ihminen laskelmoi, enkä ota kantaa millainen ihminen hän on muuten

        b) Sellainen laskelmoiva ihminen, jolla ei tuota yleensä suurta vaikeuttaa saada sellaista ihmistä, jonka kanssa on valmis seurustelemaan tai menemään sänkyyn.

        Sellainen ihminen, jolla looginen ajattelukyky pelaa mutta ei käy flaksi, ei pysty suhteettomana hyödyntämään tätä hyvää laskelmointikykyään.

        Se että laskelmoivat ihmiset olisivat yleisesti epäkypsiä ei ainakaan minun arkihavaintojani tue. Ongelma lähinnä ovat toisten tunteilla leikkivät laskelmoivat hurmaajat/manipuloijat. Ja voi sitä laskelmointikykyään käyttää myös vastuullisesti ihmissuhteissa.

        Sitäpä siinä meneekin hyvä kyky laskelmoida ja tehdä valintoja ihan hukkaan kun ei ole vaihtoehtoja joista valikoida. :D


      • Aika jännä että noin nopeasti kuivuu homma kasaan.


      • Josper
        scrg kirjoitti:

        Ihmiset ainakaan harvoin kertovat katuvansa suhteitaan. Hämmästyttävän harvoin oikeastaan.

        Toisaalta olisikin epäloogista katua suhdetta jälkeenpäin, jos suhde kuitenkin suhteen aikana on tuntunut jatkamisen arvoiselta.

        Minulle miehelle pari naista on sanonut kertovansa suhteitaan. Toinen kertoi katuvansa ainoaa yhden yön juttuaan ja toinen seurustelusuhdettaan eroamassa olleen työpaikkana pomon kanssa.

        On eri asia katua jotain suhdettaan kun kertoa muille katuvansa.


      • Josper kirjoitti:

        Minulle miehelle pari naista on sanonut kertovansa suhteitaan. Toinen kertoi katuvansa ainoaa yhden yön juttuaan ja toinen seurustelusuhdettaan eroamassa olleen työpaikkana pomon kanssa.

        On eri asia katua jotain suhdettaan kun kertoa muille katuvansa.

        Ymmärrän tuonkin, että on vaikeampi myöntää katuvansa kuin katua.

        Mutta siitä huolimatta sanoisin, että miehet olettaa naisten katuvan tehtyjä asioita paljon enemmän kuin todellisuudessa katuvat.


      • scrg kirjoitti:

        Ymmärrän tuonkin, että on vaikeampi myöntää katuvansa kuin katua.

        Mutta siitä huolimatta sanoisin, että miehet olettaa naisten katuvan tehtyjä asioita paljon enemmän kuin todellisuudessa katuvat.

        Miksi ei saisi katua?

        Ei kai kukaan ole ylijumala, joka ei ikinä mokaa mitään. Varmaan ei mitään ikinä teekään, jos ei ikinä kadu.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi ei saisi katua?

        Ei kai kukaan ole ylijumala, joka ei ikinä mokaa mitään. Varmaan ei mitään ikinä teekään, jos ei ikinä kadu.

        Saa katua, mutta yleensä kai naiset ei koe että olisi mtään kaduttavaa. Näin siksi että ainoa tie nykytilanteeseen on ollut juuri niiden menneiden kokemusten kautta. Mokailutkin on ollut pakko tehdä, koska ei ollut etukäteen mitään syytä olettaa niiden olevan mokia.


      • scrg kirjoitti:

        Saa katua, mutta yleensä kai naiset ei koe että olisi mtään kaduttavaa. Näin siksi että ainoa tie nykytilanteeseen on ollut juuri niiden menneiden kokemusten kautta. Mokailutkin on ollut pakko tehdä, koska ei ollut etukäteen mitään syytä olettaa niiden olevan mokia.

        Silloinhan on moraalin oltava porkkanan tasolla.

        Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee noin mutta sehän on vain vastuun pakenemista.

        Jos kohtalo määräisi kaiken niin ei tarvitsisi itse päättää mitään eikä vastata mistään, odottelee vaan merkkiä että minne menee ja mitä tekee.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Silloinhan on moraalin oltava porkkanan tasolla.

        Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee noin mutta sehän on vain vastuun pakenemista.

        Jos kohtalo määräisi kaiken niin ei tarvitsisi itse päättää mitään eikä vastata mistään, odottelee vaan merkkiä että minne menee ja mitä tekee.

        Tavallaan mielestäni se kohtalo on olemassa siinä mielessä, että olemme kuin biologisia koneita, jotka aina nykytilanteen ja uuden informaation perusteella teemme itseämme koskevia ratkaisuja. Valintatilanteet koemme valintatilanteina vain kun on niin hyviä vaihtoehtoja, että niitä joutuu pohtimaan.

        Katuminen on mielestäni sitä, että myöntää jonkin toisenlaisen ratkaisun johtaneen todennäköisesti parempaan nykytilaan ja samalla sen että nykytila voisi olla parempi.

        Parisuhteen kannalta mielestäni ei katuminen olekaan oleellista, vaan se että pystyy perustelemaan omat ratkaisunsa ja hyväksymään toisen ratkaisut niin ettei edelliset ole ristiriidassa.


      • scrg kirjoitti:

        Tavallaan mielestäni se kohtalo on olemassa siinä mielessä, että olemme kuin biologisia koneita, jotka aina nykytilanteen ja uuden informaation perusteella teemme itseämme koskevia ratkaisuja. Valintatilanteet koemme valintatilanteina vain kun on niin hyviä vaihtoehtoja, että niitä joutuu pohtimaan.

        Katuminen on mielestäni sitä, että myöntää jonkin toisenlaisen ratkaisun johtaneen todennäköisesti parempaan nykytilaan ja samalla sen että nykytila voisi olla parempi.

        Parisuhteen kannalta mielestäni ei katuminen olekaan oleellista, vaan se että pystyy perustelemaan omat ratkaisunsa ja hyväksymään toisen ratkaisut niin ettei edelliset ole ristiriidassa.

        Joskus omia ratkaisuja on hankala perustella. Tietää miksi on siinä tilanteessa toiminut niin kuin toimi, mutta nykyisellä tietämyksellä se ei enää vaikuta hyvältä syyltä. Sama että jonkun toisen ihmisen perustelu saattaa kuulostaa aivan älyttömältä ja siksi sitä saattaa olla vaikea hyväksyä, vaikka ihmistä noin muuten kunnioittaisikin.

        Monilla mukavilla / sympaattisilla / perusfiksuilla ihmisillä on välillä niin kummallisia taustoja että pistää ihmettelemään mikä tuo onkaan miehiään / naisiaan. (Sama toki myös koskee allekirjoittanutta.)


      • 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Voi Ikis... Sinähän se kyyninen tässä olet.

        Miksi naisen pitäisi tyytyä huonoon prinssiin jos voi saada paremman. Enkä nyt meinaa seksiä. Jos ensimmäinen prinssi kohtelee huonosti niin miksi ei voisi tavoitella toista prinssiä.

        Ei kukaan tule kuolinvuoteelle sanomaan että kiva kun elit hyveellisen elämän. Itse sitä saa miettiä omia tekemättä jättämisiään ja katua.

        Jos on sinkku, ei ole tavannut ketään täydellistä, joten ei voi verrata täydelliseen. Ajatus jatkuvasta vertailusta on muutenkin aika erikoinen.

        Huomaa että tässä rinnastit seuraavat asiat:
        Hyvä prinssi = hyvä kohtelu = hyvä seksi = seksuaalisesti kokenut prinssi.
        Huono prinssi = huono kohtelu = huono seksi = seksuaalisesti kokematon prinssi.

        Juuri tämähän saa naiset jahtaamaan pelimiehiä, koska nainen rinnastaa miehen pelimiestaidot ja seksikokemuksen hyvään kohteluun.


      • 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Musta sä kuulostat vaan aina siltä että pelkäät naisia. Pelkäät että ne on panneet liikaa tai että ne jättää kun kaikki ei ole täydellistä.

        Tässäpä se ero, kun mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään; tämän jälkeen ei eletä muualla kuin läheisten mielissä ja muistoissa.

        Emmäkään kannusta ketään panemaan puolta maailmaa, mutta mitään neitsytprinssiä en odota, lähinnä se tuntuisi kummalliselta.

        Oletko koskaan miettinyt että miksi aika monikin nainen pitää joitain muita naisia ympäriinsä paneskelijoina/kyynisinä, muttei koskaan itseään?

        Nuorempi sinä olisi sanonut että lähemmäs 20 kumppania parissa vuodessa on valtava määrä, tahtia Frederik/Tauski. Nykyinen sinä selittelee ettei se ole paljon kun ei ole satoja etkä harrasta kännipanoja.

        Nuorempi sinä uskoi romanttiseen idealismiin, nyt se on mielestäsi harhaa.

        Olet tajuamattasi paneskelun myötä muuttunut palstajuttujen karikatyyriksi. Sinä OLET se ympäriinsä paneskeleva, _parisuhdemielessä_ kyyninen nainen.

        Katsos tästä syystä asiasta kiistellään, kun ei kukaan näe itseään realistisesti.


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Musta sä kuulostat vaan aina siltä että pelkäät naisia. Pelkäät että ne on panneet liikaa tai että ne jättää kun kaikki ei ole täydellistä.

        Tässäpä se ero, kun mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään; tämän jälkeen ei eletä muualla kuin läheisten mielissä ja muistoissa.

        Emmäkään kannusta ketään panemaan puolta maailmaa, mutta mitään neitsytprinssiä en odota, lähinnä se tuntuisi kummalliselta.

        " Musta sä kuulostat vaan aina siltä että pelkäät naisia. Pelkäät että ne on panneet liikaa tai että ne jättää kun kaikki ei ole täydellistä."

        Hauskasti naiset aina väittää peloksi sitä jos ei ole aina suinpäin syksymässä panemaan tai parsiuhteeseen tilanteissa joissa ei näe hommalle jatkuvuutta. Minusta rohkeampaa on olla tarttumatta tilaisuuteen kuin tarttua ja sitten myöhemmin venkoilla rotan lailla satuttaen ihmisiä jos ei oikeasti tunne sen toisen olevan mahdollinen kumppani pidemmäksikin aikaa. Osin tosin sitä voi ehkä peloksikin tavallaan kutsua mutta kun minun tosiaan on vaikea pelkästään käydä panemassa, jostain syystä naiset joiden kanssa itse voisinkin ehkä mielellään vain yhden yön jutun viettää tuntuu aina haluavan enemmän ja minua sitten harmittaa kun en voi antaa niille mitä ne haluaa niin mieluummin olen sitten vaikka ilman, voit sanoa sitä vaikka typeryydeksi tai turhaksi hempailyksi, aivan sama.

        "Tässäpä se ero, kun mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään; tämän jälkeen ei eletä muualla kuin läheisten mielissä ja muistoissa."

        Minäpä uskon tai ainakin haluan uskoa että olisi jokin muukin tietoisuuden tila jossa tämän elämän hyvät/pahat teot punnitaan ja seuraava vaihe on sitten sen mukainen, uskoisin olevani ihan hyvissä asemissa sitten :)

        "Emmäkään kannusta ketään panemaan puolta maailmaa, mutta mitään neitsytprinssiä en odota, lähinnä se tuntuisi kummalliselta."

        Eihän sen prinssin tai prinsessan ihan neitsyt tarvitse ehkä olla mutta jokin roti kuitenkin saa olla menneisyydessä :)


      • 121212121212 kirjoitti:

        Huomaa että tässä rinnastit seuraavat asiat:
        Hyvä prinssi = hyvä kohtelu = hyvä seksi = seksuaalisesti kokenut prinssi.
        Huono prinssi = huono kohtelu = huono seksi = seksuaalisesti kokematon prinssi.

        Juuri tämähän saa naiset jahtaamaan pelimiehiä, koska nainen rinnastaa miehen pelimiestaidot ja seksikokemuksen hyvään kohteluun.

        En minä noin sanonut vaan sinä. :)


      • 121212121212 kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt että miksi aika monikin nainen pitää joitain muita naisia ympäriinsä paneskelijoina/kyynisinä, muttei koskaan itseään?

        Nuorempi sinä olisi sanonut että lähemmäs 20 kumppania parissa vuodessa on valtava määrä, tahtia Frederik/Tauski. Nykyinen sinä selittelee ettei se ole paljon kun ei ole satoja etkä harrasta kännipanoja.

        Nuorempi sinä uskoi romanttiseen idealismiin, nyt se on mielestäsi harhaa.

        Olet tajuamattasi paneskelun myötä muuttunut palstajuttujen karikatyyriksi. Sinä OLET se ympäriinsä paneskeleva, _parisuhdemielessä_ kyyninen nainen.

        Katsos tästä syystä asiasta kiistellään, kun ei kukaan näe itseään realistisesti.

        Varsinaisesti en ole ikinä ollut romanttinen idealisti koska sellaista mallia en ole ikinä nähnyt. Sellaisena 14veenä kuvittelee asiat aika erilaiseksi kuin ne oikeasti on. Paljon ennen kuin olen aloittanut seksin harrastamisen olen ajatellut asioista jo eri tavalla.

        Ei mulla ole ollut 20 seksikumppania parissa vuodessa. :D

        En myöskään ole kyyninen. ^^

        Realismi on eri asia kuin kyynisyys. Kyynisyys on sitä että ajattelee kaikesta pahaa. Mulla on enemmän taipumusta ajatella hyvää silloin kun pitäisi ajatella pahaa jonkun aikeista.


      • Ikis..M kirjoitti:

        " Musta sä kuulostat vaan aina siltä että pelkäät naisia. Pelkäät että ne on panneet liikaa tai että ne jättää kun kaikki ei ole täydellistä."

        Hauskasti naiset aina väittää peloksi sitä jos ei ole aina suinpäin syksymässä panemaan tai parsiuhteeseen tilanteissa joissa ei näe hommalle jatkuvuutta. Minusta rohkeampaa on olla tarttumatta tilaisuuteen kuin tarttua ja sitten myöhemmin venkoilla rotan lailla satuttaen ihmisiä jos ei oikeasti tunne sen toisen olevan mahdollinen kumppani pidemmäksikin aikaa. Osin tosin sitä voi ehkä peloksikin tavallaan kutsua mutta kun minun tosiaan on vaikea pelkästään käydä panemassa, jostain syystä naiset joiden kanssa itse voisinkin ehkä mielellään vain yhden yön jutun viettää tuntuu aina haluavan enemmän ja minua sitten harmittaa kun en voi antaa niille mitä ne haluaa niin mieluummin olen sitten vaikka ilman, voit sanoa sitä vaikka typeryydeksi tai turhaksi hempailyksi, aivan sama.

        "Tässäpä se ero, kun mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään; tämän jälkeen ei eletä muualla kuin läheisten mielissä ja muistoissa."

        Minäpä uskon tai ainakin haluan uskoa että olisi jokin muukin tietoisuuden tila jossa tämän elämän hyvät/pahat teot punnitaan ja seuraava vaihe on sitten sen mukainen, uskoisin olevani ihan hyvissä asemissa sitten :)

        "Emmäkään kannusta ketään panemaan puolta maailmaa, mutta mitään neitsytprinssiä en odota, lähinnä se tuntuisi kummalliselta."

        Eihän sen prinssin tai prinsessan ihan neitsyt tarvitse ehkä olla mutta jokin roti kuitenkin saa olla menneisyydessä :)

        Joku roti ja nunnan elämän asenne on eri asia. :D

        Toki myös näkemys karmasta / tuomiopäivästä, miksi sitä haluaakin kutsua, vaikuttaa siihen miten päivänsä tässä ruumiissa haluaa viettää. Emmäkään sano että en pitäisi mitään pyhänä tai en uskoisi että jollain tasolla voi saada jonkun henkisen yhteyden menneisiin jos oikein pinnistää, mutta jos voi, niin sekin tapahtuu vain mun mielessä, ei "oikeasti".

        Sehän on se julma kohtalon iva että joku joka ei itseä kiinnosta vallan rakastuu ja sitten käy toisen kerran samalla tavalla toisin päin. Emmäkään niissä tilanteissa tee mitään, koska se on vaan itsensä ja toisen pettämistä.

        Meinasin sun kohalla lähinnä sitä että kuulostaa lähes katkeralta puheelta. Ja katkeruus tappaa sielun, jos sieluun uskot.


      • Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Joku roti ja nunnan elämän asenne on eri asia. :D

        Toki myös näkemys karmasta / tuomiopäivästä, miksi sitä haluaakin kutsua, vaikuttaa siihen miten päivänsä tässä ruumiissa haluaa viettää. Emmäkään sano että en pitäisi mitään pyhänä tai en uskoisi että jollain tasolla voi saada jonkun henkisen yhteyden menneisiin jos oikein pinnistää, mutta jos voi, niin sekin tapahtuu vain mun mielessä, ei "oikeasti".

        Sehän on se julma kohtalon iva että joku joka ei itseä kiinnosta vallan rakastuu ja sitten käy toisen kerran samalla tavalla toisin päin. Emmäkään niissä tilanteissa tee mitään, koska se on vaan itsensä ja toisen pettämistä.

        Meinasin sun kohalla lähinnä sitä että kuulostaa lähes katkeralta puheelta. Ja katkeruus tappaa sielun, jos sieluun uskot.

        Jahans, katkeruuskorttikin käytetty :D pelokas ja katkera, hohhoijaa teidän naisten kanssa kun siis jos ei tykkää että jakelette ympäriinsä ja sitten kun olette jakelunne jakanut pitäisi miehen olla että hurraa käytetystä naisesta niin se on sitten katkeraa :D Tietysti tilannetta voisi verrata vaikka siihen että joku jumalolennon vasama tappaisi kaikki miehet maailmasta joihin voisit tuntea vetoa niin olisitko katkera? minusta sinun olisi syytäkin olla niin joo, siinä mielessä minäkin olen toki vähän katkera varsinkin kun 2000-luvun naiset tekee vielä itse sen parisuhdekelpoisuuden joukkotuhonnan :(


      • Ikis..M kirjoitti:

        Jahans, katkeruuskorttikin käytetty :D pelokas ja katkera, hohhoijaa teidän naisten kanssa kun siis jos ei tykkää että jakelette ympäriinsä ja sitten kun olette jakelunne jakanut pitäisi miehen olla että hurraa käytetystä naisesta niin se on sitten katkeraa :D Tietysti tilannetta voisi verrata vaikka siihen että joku jumalolennon vasama tappaisi kaikki miehet maailmasta joihin voisit tuntea vetoa niin olisitko katkera? minusta sinun olisi syytäkin olla niin joo, siinä mielessä minäkin olen toki vähän katkera varsinkin kun 2000-luvun naiset tekee vielä itse sen parisuhdekelpoisuuden joukkotuhonnan :(

        En ottanut tästä punaista lankaa ollenkaan kiinni. :D

        Kyllä, pelokas ja katkera. Näillä mennään.

        Kaikki naiset ei jakele ympäriinsä, sinun korvien välissä se ongelma lähinnä on jos ajattelet niin. Vähän samaa mieltä mä olen monista miehistä. ;D Tosin sillä erotuksella, että se että osa on mätiä ei meinaa sitä että kaikki on mun mielestä mätiä. :)


    • MitäTapahtui

      Ei AT-miehen pitänyt olla mahdollista saada parisuhdetta?

      Mutta seksistä; se on todella erilaista eri ihmisten kanssa. Toisten kanssa kivuliasta tai pakkopullaa, toiset vievät matkalle universumin ääriin. Ja kaikkea siltä väliltä.

      • Old_school_man

        Minusta se on kyllä varsin samanlaista kaikkien kanssa, vaikka partneri onkin eri.


      • eilahna
        Old_school_man kirjoitti:

        Minusta se on kyllä varsin samanlaista kaikkien kanssa, vaikka partneri onkin eri.

        Miehen viitseliäisyydellä on suuri vaikutus asiaan.


      • Old_school_man

        Entäpä naisen viitseliäisyydellä?


      • olenerimieltä
        eilahna kirjoitti:

        Miehen viitseliäisyydellä on suuri vaikutus asiaan.

        Häh? Seksissä on molempien viihteliäisyydellä hyvin suuri vaikutus asiaan, ei pelkästään miehen.


      • Old_school_man
        Old_school_man kirjoitti:

        Entäpä naisen viitseliäisyydellä?

        On jokin itseisarvo, että seksin pitäisi tuntua erilaiselta eri ihmisten kanssa?


    • Noneed

      Seksi toisen kanssa on vaan lisääntymistä varten, ei sitä tartte muullon.
      Rumat on ne paikatkin jotka työskentelee silloin, hah!

    • totuuskomissio

      Pääasia että muna tykkää.

    • karvainenköriläs

      Ei haittaa minua että omakin avioseksini on muuttunut arkiseksi vaikka harrastamme sitä useita kertoja viikossa mitä mielikuvituksellisin tavoin. Koska kuitenkin se on enemmän ja parempaa kuin olla kokonaan ilman kuten palstan atm ovat.

    • TiKy

      Ihan asiaa kirjoitat.
      Meillä naisillahan on sama tilanne eli seksistä ei ole pula.
      Sen vuoksi sen saaminen tai saamatta jääminen ei kiinnosta meitä samalla tavalla kuin miehiä. Seksittömät kuukaudet eivät ole meille valituksen aihe, koska halutessamme saisimme vaikka kuinka paljon.

      • Old_school_man

        Veikkaan että olet mies ja provo. Mutta yleistät joka tapauksessa liikaa.

        Fakta kuitenkin on, että osalle naisista moraali jopa nykyaikanakin estää irtosuhteet. Se ei kuitenkaan poista näiltä naisilta rakkauden/seksin kaipuuta miehen kanssa.


      • lujhjhggg
        Old_school_man kirjoitti:

        Veikkaan että olet mies ja provo. Mutta yleistät joka tapauksessa liikaa.

        Fakta kuitenkin on, että osalle naisista moraali jopa nykyaikanakin estää irtosuhteet. Se ei kuitenkaan poista näiltä naisilta rakkauden/seksin kaipuuta miehen kanssa.

        On provo tai ei -minä ajattelen /tunnen juuri samoin. En ole ilman irtosuhteita moraalin takia. Ei vaan kiinnosta muu kuin parisuhde. Rakkautta eniten kaipaan, mutta minua jotenkin lohduttaa suuresti TIETO siitä, ettei yksin tarvitse olla hetkeäkään jos seksiseura kelpaa. (On sekin seuraa..)


      • 664455

        "En ole ilman irtosuhteita moraalin takia. Ei vaan kiinnosta muu kuin parisuhde"

        Eli toteuma on käytännössä sama: sinulla on seksiä vain seurustelun yhteydessä.


      • Naisasialooser1

        Ette saisi. Ainut mitä saatte on jonkun tyhjentämään kassinsa teihin ja se on hyvästä seksistä valovuosien päässä. Vanha nainen ei saa edes sitä.

        Mies taas saa niin paljon kuin haluaa maksullista parikymppistä laatupillua.


      • TotuusSattuu
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ette saisi. Ainut mitä saatte on jonkun tyhjentämään kassinsa teihin ja se on hyvästä seksistä valovuosien päässä. Vanha nainen ei saa edes sitä.

        Mies taas saa niin paljon kuin haluaa maksullista parikymppistä laatupillua.

        "Mies taas saa niin paljon kuin haluaa maksullista parikymppistä laatupillua."

        Maksullinen seksikö on sinun käsityksesi hyvästä seksistä? Et ole tosissasi...


    • Bicky Royal tyyppinen seksi on tajunnan räjäyttävä kokemus, ikävä totuus seksistä tämäkin.

    • ikisinkku37v

      Voisko joku antaa ätmeille säälipanon niin ne tajuaa tuon, heh?
      Itse en voi koska oon jo liian vanha. =D

    • PärS.E.Reikä

      Seksiä tulee nykyään joka tuutista, koko maailma on yliseksuaalisoitunut, sitä pitää harrastaa, haluta ja saada ja kuitenkin naisen pitäisi miettiä koko ajan, onko kyseessä hyväksikäyttö. Jokaikinen seksikerta on jonkinlaista hyväksikäyttöä, huonokin, koska jokainen haluaisi itselleen tyydytyksen eikä siinä ole mitään väärää. Kaikesta on vain tehty liian vaikeaa. Ilmeisesti maksullisissa käyminen olisi reilua, kumpikin osapuoli tietää pelin hengen, paitsi, että nainen on todennäköisesti ihmiskaupan uhri.

    • niinmäteenhommat

      jos et saa kunno naisii nii pane läskei

    • Tahvo50

      Seksiähän on Suomi täynnä, aina saa jos haluaa/viitsii. On sitten toinen asia millaista, hyvää--huonoa vai jopa aivan helvetin huonoa. Eräs seksuaalisesti aktiivinen mimmi kehui itseään ja olikin sitten lahna.....yäk

    • helpottaa

      Kyllä se vaan oli hyvä ratkaisu erota, saa nukkua yönsä rauhassa, eikö ukko oo koko ajan kimpussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe