Kouvolan Kauppalankatu 2 R-Kioski töykeä myyjä.

Make174

Haluaisin ilmoittaa Kouvolan Kauppalankatu 2:n R-Kioskin (Kirsi Skyttä Oy) töykeästä ja epäasiallisesta käytöksestä tänään asioidessani kyseisessä kaupassa. Kävin palauttamassa HM:n paketin, ja pyysin myyjää liimaamaan palautuslapun pakettiin; tämä kuitenkin osoittautui ylivoimaiseksi tehtäväksi, no, ainakin aluksi. "Ei mun työtehtävään kuulu noita liimailla", "Etkö muka osaa itse liimata sitä siihen?" ja muuta lapsellista puhetta. Sanoin kyllä mieleni asiasta, enkä päästänyt tätä myyjää helpolla asiasta. Hän kuitenkin loppujenlopuksi sen "viitsi" siihen liimata. Kävi varmaan liiasta työstä tai jotain. Mistä näitä ihmisiä oikein asiakaspalvelutöihin otetaan? Tai sitten taisi ihan kyseistä nimeä kantava ekassa lauseessa mainittu naishenkilö olla itse yrittäjä. Luulevatko nämä "asiakaspalvelijat" oikeasti, että voivat kohdella asiakkaita miten huvittaa? Mikä siinä oikein on, kun ei yhtä pientä parin sekunnin tehtävää pysty suorittamaan asiakkaalle? Siinä on oikein asiakaspalveluasenne kohdillaan. Asiasta jo R-Kioskille reklamoin, ja tietysti paikanpäällä mainitsin kyseiselle myyjälle. Naurettavaa toimintaa.

48

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleellinenkiinnostaa

      Oliko isot tissit?

      • miehilläpillut

        Ei kouvolassa oo kun pienitissisiä kun täällä on miehet niin neitejä. Ovat muuttaneet parempiem miehien perässä muualle.


    • ihmeenhienokouvola

      Perus kouvolameininkiä. Sit ovat ihmeissään kun sanot ettei Kouvolassa ole mukavia ihmisiä.

      Tälläistä asiakaspalvelua ei ole vain muutamaa kertaa ollut Kouvolassa...

      Tollanen voi olla asiakaspalveluduunissa, koska suhteillahan kaikki Kouvolassa jaetaan...naiset, miehet ja työt.

      • tyhmänarisija

        joopa joo... kannattaisi ryhtyä kuninkaalliseksi jos sitä prinssessan kohtelua niin kovasti kaipaa. Kas kun ei kenkiään nuolemaan pyytänyt samalla tämä avuton paketin lähettäjä


      • asiakasPALVELIJA11

        Jos olisit käynyt koulussa asiakaspalvelukursseja, tajuaisit miten idiootisti aloittajan mainitsema asiakaspalvelija toimi.

        ASIAKAS ON AINA OIKEASSA. Kouvolalaisen ymmärrykseen liian vaikea tajuta?


      • nirinarinirinari
        asiakasPALVELIJA11 kirjoitti:

        Jos olisit käynyt koulussa asiakaspalvelukursseja, tajuaisit miten idiootisti aloittajan mainitsema asiakaspalvelija toimi.

        ASIAKAS ON AINA OIKEASSA. Kouvolalaisen ymmärrykseen liian vaikea tajuta?

        asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa. asiakas voi, kuten yllä olevasta kirjoituksesta huokuu, olla erittäin rasittava ja tarkoituksellisen hankala. jos oma elämä on vaikiaa, ei sitä muiden päälle tarvitsisi kaataa.


      • syytänmuitaomistamokista

        Siis asiakaspalvelijan on käyttäydyttävä kuinka asiakas on aina oikeassa vaikka ei olisi.

        Selvästi asiakaspalvelijalla huono päivä ja pilasi aloittajan päivän?


      • omansapaon
        syytänmuitaomistamokista kirjoitti:

        Siis asiakaspalvelijan on käyttäydyttävä kuinka asiakas on aina oikeassa vaikka ei olisi.

        Selvästi asiakaspalvelijalla huono päivä ja pilasi aloittajan päivän?

        aloittaja on ihan itse pilannut, ei ainoastaan päiväänsä vaan näköjään koko elämänsä.


      • maailmankuninkaat

        eli näin käy jos ilmoittaa huonosta käyttäytymisestä. kouvolalaiset pilaavat koko elämäsi.


    • mistänäitäriittää

      Osoitat tässä vain olevasi hyvin hankala asiakas, suorastaan mulkku. Hankalaksi heittäytymisen lisäksi (miksi ihmeessä et itse liimaa tarrojasi) kuulutat vielä pikkumaisuuksissasi kokemaasi pahanolontunnetta täällä keskustelupalstalla. Eli haluat kieputella itsesäälissäsi ja kerätä muulta muummoclubilta hyväksyvää paheksuntaa tuota myyjäparan parjaamista kohtaan.

      Opettele olemaan, niin sinulla on itsesi kanssa mukavampaa, myös muiden kanssa asioidessasi.

      • jopakouvolassa

        Asiakkaalle on AINA oltava mukava on kuinka mulkku tahansa. Jopa Kouvolassa, vaikkei ollakaan ihmistenilmoilla.


    • eihyvääpäivätä

      Ihan hemmetin tyhmä narisija, mitä ihmettä tämmöisen paskantärkeän valittajan päässä liikkuu? Prinsessa-ainesta navetta-apulaisen älykkyydellä.

      • hyvääpäivääsunaivojas

        voi vittu taas näitä risumies logiikan juttuja =D risut viedään minne huvittaa ja asiakaspalvellaan ketä huvittaa. Ei olla hei enää kiviajalla.

        Sinuna en alkais älykkyydestä puhumaan, kun et tiedä asiakaspalvelun perusteista paskaakaan. Haukut vain minua, et aihetta. Mitä sun päässä liikkuu? Aiheisiin liittyvästä voi väitellä, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Sekin kouvoloidille liian vaikeaa? Sivistyksen puutetta?


      • tollopollo
        hyvääpäivääsunaivojas kirjoitti:

        voi vittu taas näitä risumies logiikan juttuja =D risut viedään minne huvittaa ja asiakaspalvellaan ketä huvittaa. Ei olla hei enää kiviajalla.

        Sinuna en alkais älykkyydestä puhumaan, kun et tiedä asiakaspalvelun perusteista paskaakaan. Haukut vain minua, et aihetta. Mitä sun päässä liikkuu? Aiheisiin liittyvästä voi väitellä, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Sekin kouvoloidille liian vaikeaa? Sivistyksen puutetta?

        risumies taisi kuitenkin olla juuri sitä mieltä, että hän itse on maailman kuningas ja kaikkien sääntöjen yläpuolella? Jos henkilökohtaisuuksiin meneminen ei tunnu kivalta, niin mikähän tuo keskustelun avaus sitten on, ellei myyjäparan persoonan arvostelua?

        Eli sinä saat moittia muita, mutta jos joku arvelee sinun olevan syypää, nousee valtava poru? Etkös jo ala tajuta mistä on kyse? SINÄ olet tässä se ongelma, SINÄ. Eikä äiti sanonut koskaan "ei"..? se on valitettavaa!


      • täysioikeussaadapalvelua

        Aloittaja ei missään nimessä hauku asiakaspalvelijaa? Kyseenalaistaa vain hänen tapansa toimia. Ammattitaidon kyseenalaistaminen ei ole sama kun haukkua tyhmäksi tai narisijaksi.

        Minä en ole aloittaja, eikä minun haukkumisesi vaikuta häneen millään tavalla.

        Toiset hakee töitä saatanasti eikä saa. Sitten on tälläsiä prinsessoja töissä jotka eivät osaa hommaansa edes auttavasti ja saavat varmaan palkankorotuksen viikon jälkeen.


    • kaikkenlaisia

      Kyllä tämä sinun toimintasi on kaikkein eniten ala-arvoista. Miksi ihmeessä sinä et itse sitä "parin sekunnin" hommaasi tehnyt? Myyjäparalla on paljon muutakin hommaa kuin sinun passaamisesi, ja pakettilappujen liimaaminen ei varmasti ihan oikeasti kuulukaan hänen puuhiinsa. Jo on aikoihin eletty!

      Kaikista kamalinta tässä on se, että pönkeät tänne keskustelupalstalle haukkumaan ao. henkilöä erittäin räikeällä tavalla. Mikä helvetti sinun päätäsi oikein vaivaa? Olet varmasti yksi paskamaisimmista asiakkaista joita asiakaspalvelija työssään kohtaa.

      Sinuna menisin pyytämään typerää käytöstäni anteeksi, mutta sinähän toki olet kaiken tämmöisen toiminnan yläpuolella, koska olet niin paljon muita ihmisiä parempi ja arvokkaampi. Muut ihmiset ovat olemassa pelkästään sinua varten, eikö niin?

      • kvlpissaliisat

        Koska se liimaaminen kuuluu myyjän tehtäviin! Oikeasti kuuluu jos siellä on posti. Minullekin on liimattu aina automaattisesti se lappu. Ja vaikka ei kuuluis tehtäviin, niin se pitää ilmoittaa kohteliaasti, eikä prinsessatyylillä "etkö muka itse osaa". Miten tuota voi puolustella? Ootko hänen isänsä?

        Asiakas on aina oikeassa, aloittajan ei tarvi pyytää keneltäkään anteeksi vaikka se rajulta saattaa kuulostaakin (jos ei lyö ketään). Ei tekis sulle asiakaspalvelukurssi pahaa.

        Tän kirjoittajahan on kymen aktiivikuntoutuksen omistaja tai joku henkilökunnasta tai sitten Jari Larikka.


      • suihkutekisipoikaa
        kvlpissaliisat kirjoitti:

        Koska se liimaaminen kuuluu myyjän tehtäviin! Oikeasti kuuluu jos siellä on posti. Minullekin on liimattu aina automaattisesti se lappu. Ja vaikka ei kuuluis tehtäviin, niin se pitää ilmoittaa kohteliaasti, eikä prinsessatyylillä "etkö muka itse osaa". Miten tuota voi puolustella? Ootko hänen isänsä?

        Asiakas on aina oikeassa, aloittajan ei tarvi pyytää keneltäkään anteeksi vaikka se rajulta saattaa kuulostaakin (jos ei lyö ketään). Ei tekis sulle asiakaspalvelukurssi pahaa.

        Tän kirjoittajahan on kymen aktiivikuntoutuksen omistaja tai joku henkilökunnasta tai sitten Jari Larikka.

        Aaa, sinä olet siis se haisulipodari jota ärsyttää kun lapset leikkivät salilla isommilla painoilla kuin sinä punnertelet tosissasi? :D Ja nyt ei "ilkkajamarkku"tyylisillä nakeilla saatu sitä (liian isoa kokoa tilattujen salihousujen)postilappua paikoilleen, ja myyjätytön syytähän se oli.

        Pelle.


      • pellekatsoopeilistäs

        No sieltähän se kouvolalainen neiti löytyi. Itkee kun liikuntapaikoissa joku muka haisee. Ainoa haju on paskat housussas sekä ruma muijas. Mun vika ei ole et kaljuunnut takaraivosta.

        Ei, enkä ole valittanut lapsista.

        En ole aloittaja, jos et olisi täysi vammainen tajuaisit kirjoitustyylistä etten ole aloittaja. En ole käynyt vuoteen kyseisessä kioskissa joten en voi vihata myyjätyttöäkään. Sinulle narsistille ei vaan voi sanoa mitään palautetta vaikka oot asiakaspalvelija, tai alat kiukuttelemaan kuin pikkuvaaveli. Vaihda alaa tai ala tottua siihen. Edes Kouvolassa et pärjää asiakaspalvelussa tolla asenteella et vittuilet asiakkaalle aina kun antaa palautetta.

        Olet vammanen kouvolalainen pelle jolla ei kyvyt riitä kun Kouvolaan. Prinsessa itkee jos hiki tulee tai kynsi katkeaa. Reenaa siellä ylikalliissa salissa kun Kouvolassa on jo 10krt parempia paikkoja ja 3 krt halvempia.


    • lirinlorin

      Minä taasen haluan ilmoittaa, että sinä se olet kyllä tämän perusteella ihan erinomaisen kuspäinen ihminen

      • teistäsaaaivosyövän

        Kommentoijista näkee kuinka tyhmiä ihmisiä kouvolalaiset on. Asiakkaiden pitää mielistellä palvelijaa jotta saa palvelua eikä toisinpäin?


      • ihankauheanhuonosti
        teistäsaaaivosyövän kirjoitti:

        Kommentoijista näkee kuinka tyhmiä ihmisiä kouvolalaiset on. Asiakkaiden pitää mielistellä palvelijaa jotta saa palvelua eikä toisinpäin?

        ja kohta konditorian tyttö on perseestä, kun ei suostunut tulemaan veskiin pyyhkimään sinun tahmakaakkaista pyllyäsi?


      • aktiivikuntoutuksenrtard

        En ole vieläkään aloittaja! Et voi olla noin vammanen. Miks sä tunget lähelle ja laitat sormen mun peräsuoleen jos et halua haistella minua?


      • Kipiäkaveri
        aktiivikuntoutuksenrtard kirjoitti:

        En ole vieläkään aloittaja! Et voi olla noin vammanen. Miks sä tunget lähelle ja laitat sormen mun peräsuoleen jos et halua haistella minua?

        Semmoinen tarkennus, että se sormi perssilmässäsi taitaa kuitenkin olla omasi, ja tuntemus lähellä olostakin pitäisi helpottaa kun otat iltapäivälääkkeesi tänään tuplana.


      • otasormespoismunpersee

        Ei mä en harrasta sellasta toisin ku sä Antti Kauppila.


      • Eiköhauiskasva

        Ehhehee, jos Analla sattuukin olemaan takatukassa tavallista enemmän tilaa, nii sie se oot lirissä. Eikö kestä tytöllä kanisteri, ei se kestä! Stereoidit (huulirasvassa) syöneet vähän päätä??? Kannattaisiko laittaa se parempi mekko päälle, ja pysyä poissa täältä? :D


      • kääpiölimanenfutari

        Emmie siellä käy liikaa homoja (jalkapalloilijoita) !!!! ei teil jalkapalloilijoilla ainakaa lihasta oo missää, rimpuloita kaikki! melkei tiputte kolmosee, ette ees neitilajissa pärjää..!!

        ai oon lirissä hänen paskan hajunsa takia??? vai ooksie se blondi pullukka kääpiö joka limanuljaska ku mikä??


      • eikäsepapuvaankasva

        tauoton tattiinhakkaaminen tekee vähän kärttyisäksi? :)


      • lihaspappatäällä

        on se kasvanu jos se on sun omaas 10 kertaa isompi??;)


      • jiwefwiiwe

        mä jätän teille hampuuseille tatin hakkaamisen. ei naiset tollasii joutomiehii kattewle (siis muut kun pubiruusut)


      • oottetekvloutoja
        eikäsepapuvaankasva kirjoitti:

        tauoton tattiinhakkaaminen tekee vähän kärttyisäksi? :)

        mistähän sä tiiät hakkaako joku tattia tauotta? oletko ovi seinässä/ovessa kiinni kuuntelemassa ja itse runkkaamassa?


      • weirdoooo

        korva seinässä/ovessa.


      • napunapusanotatti
        oottetekvloutoja kirjoitti:

        mistähän sä tiiät hakkaako joku tattia tauotta? oletko ovi seinässä/ovessa kiinni kuuntelemassa ja itse runkkaamassa?

        kyllä se tuossa tyylilajissa käyn selkeästi ilmi, kannu riekaleina pienestä keskustelusta, ihan kauhian herkkä hipiä. Eli runkkarimaisuus se siellä kaulaansa kurottaa. Ja pienet lihakset.


      • tattisonpunanenrunkusta

        kai ny vähemmästäki ku provoaa kun uhmaikänen pikku poika. Haha hyvä puhua pienistä lihaksista jos kymen runkkauskuntoutuksella käy, missä ei ole käsipainoja pikku natiaisten painoista ylöspäin.


    • harvapääsee

      minä kyllä ymmärrän, jos asiakaspalvelussa olevat eivä palvele asiakkaita, koska asiakaspalvelussa olevilla on erittäin korkeatasoinen koulutus, ja korkeatasoisen koulutuksen myötä heillä on 100% sivistystaso, he tietävät # tunnistavat arvaonsa, vähän niinkuin kuninkaalliset, arvostakamme heitä, harva päätyy niin korkealle , että saavuttaa Kassapallipaikan

    • tumpelo..87

      Tommosille ämmille nyrkki pilluun, muna perässä!!=) oppivatpahan olemaan läski pillut naisen tavoin....=)

      • Insestinsyömätaivot

        Tuomo, äitisi on sinua varten, edelleen.


      • tumpelo..87

        minä en äitiäni pane...sinä mamman poika pillun pelkääjä nuolet joka ilta äitisi pillua!!=)


    • J.Pellinen

      Kyllähän aloittajan toiminta näkyy selvästi täällä r kioskin valvontanauhalla. Odotetaan omistajan lupaa julkaista se YouTubessa niin kaikki näkee miten asia oikeasti meni.

      • siehänkyrvänsyyläolet

        risu-ukon poikahan täräytti!


    • No_höh

      Painu vittuun marisemaan.

      • runkkaakorvaseinällä

        sinun vittuusiko hameukko???


    • Perseimplantti

      Make174 on draamaprintsessa! Liimaisit ite tarrasi hemmetin ulisija, vai meneekö rakennekynnet rullalle?

      • heiheiheiheiheih

        Huomatkaa kuinka kouvolalainen älykkyys oikein hehkuu.


    • käytöstavathallussa

      Katsokaa Kuokkavieras Katja ohjelman Asikkala jakso. Siinä maajussi näyttää tilallaan millaista on oikea asiakaspalvelu!

      • iueuoeirpqw

        Kataja siis ei Katja.


    • Typeräasiakas

      Miks myyjää syytät, jos et osaa lukea palautus ohjeita... Kaikenlaisia pönttöjä sitä on!

      • typeräkirjoittaja

        Palautusohje on yhdyssana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe