Tiedättekös kaupunkilaiset... (sin)

On sellainen sanonta, että aina pääsee toisen pahasta, mut ku pääsis vain omastaan...
Oletteko kuulleet tuota juttua?

Tuli tämä vaan ohimennen mieleen, kun taas on aloitus poistettu. Täällä on montakin aloitusta usein mitkä ei suoranaisesti koske kaupungin alueen asioita. Minua ne ei haittaa eikä varmasti muitakaan rekattuja. Me kun ollaan suvaitsevaisia ihmisiä.

On mulla kaupunkialueen kysymyskin...;) Jos et jostain syystä enää haluaisi asua täällä, niin mihin kaupunkiin muuttaisit? Mä häipyisin pääkaupunkiseudulle. :))

222

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on_se

      Niin, varsinkin se kittie on tosi suvaitsevainen.

      • No mä tarkoitin tuolla sitä, että yleisesti ei kyllä ruikuteta muiden jutuista.


      • Eihän_se

        Ei se ruikuta ei.


      • Mitä oikein tarkoitat?😞


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Mitä oikein tarkoitat?😞

        Unohda kokonaan tuo juttu. Kunhan veetuilee..


      • Kittie ! Älä välitä. Hyvä tyyppi sinä olet


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Kittie ! Älä välitä. Hyvä tyyppi sinä olet

        Kiitti! Samoin sinä, olet harvinaisen mukava ja kiltti!🌹


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiitti! Samoin sinä, olet harvinaisen mukava ja kiltti!🌹

        Joo yritän olla. Hiljaista täällä kotona ja nautin


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Mitä oikein tarkoitat?😞

        Hahaha :)) Varmaan sitä, että ollaan tapeltu... Sun koira on muuten ihan kaamean supersöpö :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha :)) Varmaan sitä, että ollaan tapeltu... Sun koira on muuten ihan kaamean supersöpö :))

        sitäpä jäbäki eilen aamulla tuumaili et onpa semmonen mainion olonen sessu. joutaisit typykkä kulta jäbällekki jonkin näkösen kuvan keksiä et olis tässä niinku muuki väki.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha :)) Varmaan sitä, että ollaan tapeltu... Sun koira on muuten ihan kaamean supersöpö :))

        Minä ainakin olen edelleen tosi pahoillani riidasta ja olen iloinen kun ollaan palstakamuja.😊 Kiitti! Onhan se söpönassuinen koiru..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä ainakin olen edelleen tosi pahoillani riidasta ja olen iloinen kun ollaan palstakamuja.😊 Kiitti! Onhan se söpönassuinen koiru..😊

        No meitsiki tappelee sen kanssa muutaman kerran vuodessa että oven karmit paukkuu vaan ;-) Yleensä ennen nukkumaanmenoa sovitaan välit aina kuitenkin kun on henkisesti raastavaa olla riidoissa sen kanssa ketä rakastaa..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsiki tappelee sen kanssa muutaman kerran vuodessa että oven karmit paukkuu vaan ;-) Yleensä ennen nukkumaanmenoa sovitaan välit aina kuitenkin kun on henkisesti raastavaa olla riidoissa sen kanssa ketä rakastaa..

        Sanoit asian hyvin, kaikki joskus mokaa ja riitelee... Ei se tarkoita ettei ole sydäntä.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä ainakin olen edelleen tosi pahoillani riidasta ja olen iloinen kun ollaan palstakamuja.😊 Kiitti! Onhan se söpönassuinen koiru..😊

        Ei sun tarvitse enää olla pahoillasi :)) Oikeasti mua nauratti vain, kun sanoit mua bimboksi :)) Mutta tosi mukavaa, että ollaan taas kavereita...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ei sun tarvitse enää olla pahoillasi :)) Oikeasti mua nauratti vain, kun sanoit mua bimboksi :)) Mutta tosi mukavaa, että ollaan taas kavereita...

        Kiva että ollaan kavereita.😊 Mites kissasi jakselee?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiva että ollaan kavereita.😊 Mites kissasi jakselee?

        Kiitos hyvin :)) Se on toooooooooooodella ihana söpöliini... Niin ja se muuten on oppinut kolme ihan superhienoa temppua eli näyttämään masua, olemaan nolo ja toivottamaan vieraat tervetulleiksi antamalla tassua :)) Mmmm... Ehkä sen kaima osaa myös samat asiat, siis luulisin ainakin ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kiitos hyvin :)) Se on toooooooooooodella ihana söpöliini... Niin ja se muuten on oppinut kolme ihan superhienoa temppua eli näyttämään masua, olemaan nolo ja toivottamaan vieraat tervetulleiksi antamalla tassua :)) Mmmm... Ehkä sen kaima osaa myös samat asiat, siis luulisin ainakin ;))

        Kuulostaa kivalta kissalta.😘 No, meidän koira osaa antaa tassua ja istua..😊 Nyt se joutuu pitämään villapaitaa ulkoillessa, kun on aikas kylmä..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta kissalta.😘 No, meidän koira osaa antaa tassua ja istua..😊 Nyt se joutuu pitämään villapaitaa ulkoillessa, kun on aikas kylmä..

        typykänki kollilla tais olla semmonen äijä henkinen jussipaita ku viimeks nähtiin et pani se jäbää vähä hymyilyttämään.. :) jokohan ne on noille sessuille töppösiä keksineet ku luulis noita tassujaki palelevan?


      • temmirauta kirjoitti:

        typykänki kollilla tais olla semmonen äijä henkinen jussipaita ku viimeks nähtiin et pani se jäbää vähä hymyilyttämään.. :) jokohan ne on noille sessuille töppösiä keksineet ku luulis noita tassujaki palelevan?

        Oho, hassu kissa kun suostuu vaatetta pitämään..😀 Kyllä koirille voi ostaa töppösiä, meidän koira ei kyllä sellaisia varmaan pidä, kn on nirso vaatteiden kanssa.. villapaidassakn pitää olla lyhyet hihat että pääsee liikkumaan..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Oho, hassu kissa kun suostuu vaatetta pitämään..😀 Kyllä koirille voi ostaa töppösiä, meidän koira ei kyllä sellaisia varmaan pidä, kn on nirso vaatteiden kanssa.. villapaidassakn pitää olla lyhyet hihat että pääsee liikkumaan..😊

        Mä näin kerran koiran jolla oli töppöset jalassa. Pisti eka vaan silmään, ku se koira käveli niinku olis ollu kakit pöksyissä. :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Oho, hassu kissa kun suostuu vaatetta pitämään..😀 Kyllä koirille voi ostaa töppösiä, meidän koira ei kyllä sellaisia varmaan pidä, kn on nirso vaatteiden kanssa.. villapaidassakn pitää olla lyhyet hihat että pääsee liikkumaan..😊

        No Toltsulla on saletisti enemmän paitoja kuin meitsillä tulee koskaan olemaan.. ;-) Meikä hiukkasen sellaista epäilee myöskin että Lumikolanenki pukee kissojaan vaikkei julkisesti kehtaakkaan myöntää näin asian olevan ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Toltsulla on saletisti enemmän paitoja kuin meitsillä tulee koskaan olemaan.. ;-) Meikä hiukkasen sellaista epäilee myöskin että Lumikolanenki pukee kissojaan vaikkei julkisesti kehtaakkaan myöntää näin asian olevan ;-D

        No en kuule pue niitä..mun kateille riittää niitte omat kamppeet :)


    • Miksi edellinen ketju poistettiin? Miksi ei poisteta ripulistin horinoita/i lkeilyjä? Meidän edellisessä ketjussa oli vain hyväntuulista juttelua..

      • No se katos panee heikompaa vituttaan ku avaus kerää äkkii yli sata kommenttii :D Mä taisin sit olla 123:s ku heitin ruokkiksel viel jotain sinne sekaan. Ei kai noit sääntöinvastaisii oo ku nelisentoista etusivul... :D


      • Mitään ei muutes poisteta ilman ilmiantoi. Porukal ollaan paukutettu poistoi noist pahimmist herjoist mut sitkeesti ne vaan on ja pysyy. En tiiä sit et soittaako jotku suoraan tohon palvelunumeroon. Tulee kyl hintoihin jutskat...


      • artagnan kirjoitti:

        No se katos panee heikompaa vituttaan ku avaus kerää äkkii yli sata kommenttii :D Mä taisin sit olla 123:s ku heitin ruokkiksel viel jotain sinne sekaan. Ei kai noit sääntöinvastaisii oo ku nelisentoista etusivul... :D

        Tuli tuosta tuhma juttu mieleen..onneks en ollu ny möläytystuulella. :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuli tuosta tuhma juttu mieleen..onneks en ollu ny möläytystuulella. :D

        Kandee möläyttää ku jää muutoin ikuinen vaiva... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mitään ei muutes poisteta ilman ilmiantoi. Porukal ollaan paukutettu poistoi noist pahimmist herjoist mut sitkeesti ne vaan on ja pysyy. En tiiä sit et soittaako jotku suoraan tohon palvelunumeroon. Tulee kyl hintoihin jutskat...

        Täällä tulee ajoittain jollekki semmonen kohtaus missä ollaan silmätikkuna.


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee möläyttää ku jää muutoin ikuinen vaiva... ;)

        No en möläytä..mä katos oon sivistyny hieno nainen..;)) (en usko itekkää) :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en möläytä..mä katos oon sivistyny hieno nainen..;)) (en usko itekkää) :}

        Ai et ku mä heitin... Sitäkö sä? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku mä heitin... Sitäkö sä? ;)

        Mitä heitit??? Ja en käy hitaalla niinku miehet, joten turha alkaa vinoilemaan ;)) Mä oon nyt vaan semmosella säästökäynnillä. ;)


      • Niin.. huh huh taas riidellään


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en möläytä..mä katos oon sivistyny hieno nainen..;)) (en usko itekkää) :}

        Mmmm... Sulla on tooooooooooooodella superkarvaiset sääret hienoksi naiseksi mun rakas valmentaja ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Sulla on tooooooooooooodella superkarvaiset sääret hienoksi naiseksi mun rakas valmentaja ;))

        Hittolainen :)) Eka mä olin hölmistyny että miten nii mulla on muka karvaset sääret..Sit mä kyllä repesin :D Mulla on rotusääret ;)


      • se on vaan ku jäbä väsäsi kuutisen vastausta ihte kullekkin puuron keiton lomassa.. ressu vitoselta jäbän piti kysäistä et olikko se luumupuun juurelle sammahtanu ku ton artsin kans oli siittä keskenämme puhetta?


      • temmirauta kirjoitti:

        se on vaan ku jäbä väsäsi kuutisen vastausta ihte kullekkin puuron keiton lomassa.. ressu vitoselta jäbän piti kysäistä et olikko se luumupuun juurelle sammahtanu ku ton artsin kans oli siittä keskenämme puhetta?

        Voi Temmiparkaa, ku teki kaameen urakan ja sit kaikki poistettiin. ;))) No ei muuta ku uutta pyttyyn aina vaan kun ehdit niiltä töiltäsi. :)


      • paikalla-ollut
        temmirauta kirjoitti:

        se on vaan ku jäbä väsäsi kuutisen vastausta ihte kullekkin puuron keiton lomassa.. ressu vitoselta jäbän piti kysäistä et olikko se luumupuun juurelle sammahtanu ku ton artsin kans oli siittä keskenämme puhetta?

        Toi on se kuka valitti yömyöhään h:tään.


      • RessuNro5
        paikalla-ollut kirjoitti:

        Toi on se kuka valitti yömyöhään h:tään.

        Sekä että;)


    • KokkolanTOSIrealisti

      Kaikki paska poistetaan, hah! Niin tämäkin ainakin osittain, hah!...

    • No en mä kyl oo tollasii ikäin kuullu... Jos mä täält jonneki joskus muutan nii kyl kai sit takaisin etelään eli kotiseudullein. Ny ei kyl oo mitään hinkuu sinne suuntaan ku tääl on sillai magee jengi kasas :)

      • No toi alku tarkoittaa, että kun meillä jokaisella on ne omat vikamme, nii joillaki on helppo huomata vain toisen viat. :) Eipä sitä kannata lähteä jos viihtyy ja kaikki on ok muutenki. Onhan tää Kokkola mukava pikkukaupunki.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toi alku tarkoittaa, että kun meillä jokaisella on ne omat vikamme, nii joillaki on helppo huomata vain toisen viat. :) Eipä sitä kannata lähteä jos viihtyy ja kaikki on ok muutenki. Onhan tää Kokkola mukava pikkukaupunki.

        Oli sit vaan alkujaan vaikee sopeutuu ku oli sellainen ulkopuolinen fiilis et iteksein vaan olin. Sit mä pääsin vähä niinku varkain tätä kautta kuvioihin mukaan ku mä aloin ton Temmin kaa tota meidän muruu piirittään :D


      • artagnan kirjoitti:

        Oli sit vaan alkujaan vaikee sopeutuu ku oli sellainen ulkopuolinen fiilis et iteksein vaan olin. Sit mä pääsin vähä niinku varkain tätä kautta kuvioihin mukaan ku mä aloin ton Temmin kaa tota meidän muruu piirittään :D

        No kiva että kumminki loppujen lopuiks kotiuduit ja viihdyt :) Kyllä sitä varmaan monillekki tulee orpo olo, ku muuttaa yksin jonnekki.


    • KokkolanTOSIrealisti

      Tämä sivusto on viisaitten kerho ja asiallinen keskustelupalsta. Mitään keskenkasvuisia räkänokkakakaroita ei täällä tarvita. Ja nuo saatanan lapselliset jutut ja kommentit, hah. Painukaa Suntinvarrelle pelaamaan Pokemonia. Siinä on teille sopivaa ajanvietettä, tai rupatelkaa tuota paskaanne Facebookissa sekä muilla kakaroitten saiteilla, hah hah haaa!!!...

      • Etkö osannut lukea ylempää kommenttiani älykääpiö?! Sinä et ole viisas, viisas ihminen ei riehu palstalla ja kiusaa ihmisiä avauksillaan, joita ketään ei kiinnosta! Tajuatko, miksi jatkat samaa horinaa? Ota myös muut huomioon! Sairas ihminen luulee olevansa viisas, hohottelee ja haukkuu!! Vastaa tähän kunnolla jos osaat!!

        Poliisille ilmoitan, jos et lopeta, onko jo selvä!? Ja vastaa jo muuta kuin hohohhoo! Ei taida äly riittää muiden kanssa keskusteluun?


        Kukaan meistä ei ole lapsi! Mutta sinä käytöksesi perusteella olet tarhaikäisen poispilatun lapsen tasolla! Tunnen lapset, koska olen ammattina hoitanut lapsia, jopa kaltaisiasi räkänokkia!

        Nyt jätät palstalaiset rauhaan, onko selvä!!! Jos jatkat, laitan pitkän jutun ylläpidolle ja poliisille!


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Etkö osannut lukea ylempää kommenttiani älykääpiö?! Sinä et ole viisas, viisas ihminen ei riehu palstalla ja kiusaa ihmisiä avauksillaan, joita ketään ei kiinnosta! Tajuatko, miksi jatkat samaa horinaa? Ota myös muut huomioon! Sairas ihminen luulee olevansa viisas, hohottelee ja haukkuu!! Vastaa tähän kunnolla jos osaat!!

        Poliisille ilmoitan, jos et lopeta, onko jo selvä!? Ja vastaa jo muuta kuin hohohhoo! Ei taida äly riittää muiden kanssa keskusteluun?


        Kukaan meistä ei ole lapsi! Mutta sinä käytöksesi perusteella olet tarhaikäisen poispilatun lapsen tasolla! Tunnen lapset, koska olen ammattina hoitanut lapsia, jopa kaltaisiasi räkänokkia!

        Nyt jätät palstalaiset rauhaan, onko selvä!!! Jos jatkat, laitan pitkän jutun ylläpidolle ja poliisille!

        Anna tuon poloisen raukan olla Kittie, koska sen p-i-e-n-e-n p-i-e-n-i pippeli on jäänyt litistyksiin sen JÄRKYTTÄVÄN SUUREN TYNNYRIMAHAN alle ja siellä on oikeasti ihan karmaiseva kipu :((


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Anna tuon poloisen raukan olla Kittie, koska sen p-i-e-n-e-n p-i-e-n-i pippeli on jäänyt litistyksiin sen JÄRKYTTÄVÄN SUUREN TYNNYRIMAHAN alle ja siellä on oikeasti ihan karmaiseva kipu :((

        Eikä se reppana ole nähny sitä minipippeliään piiiiitkäään aikaan..vähemmästäki sitä on kärttynen, ku ei tiiä pelittääkö se enää ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Anna tuon poloisen raukan olla Kittie, koska sen p-i-e-n-e-n p-i-e-n-i pippeli on jäänyt litistyksiin sen JÄRKYTTÄVÄN SUUREN TYNNYRIMAHAN alle ja siellä on oikeasti ihan karmaiseva kipu :((

        Hyvin sanottu. Pieni mies se on keholtaan ja mieleltään...


    • Mun mielestä venäjänkielessä on hieman samantyyppinen sanonta... В чужо́м глазу́ сори́нку заме́тно, а в своём - бревна́ не вида́ть eli toisen silmästä huomaa ihan pienen roskankin, mutta omastaan ei mitään, vaikka siellä olisi oikeasti aivan valtava puu :)) Hmmm... Asun jo kahdessa kaupungissa, joten EHKÄ olisin täällä sitten kokonaan, jos mua ei sinne enää huolittaisi :))

      • Mä oon kuullu tuonki version joskus. Muutes..väsyttääkö sua koskaan tuo eestakanen reissaaminen? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon kuullu tuonki version joskus. Muutes..väsyttääkö sua koskaan tuo eestakanen reissaaminen? :)

        Joo-o, väsyttää... Ja varsinkin silloin, jos mun on ollut pakko matkustaa linja-autolla :(( So booooooooooooring... Siis kun alkaa muistaa ihan jokaisen talon ja ulkohuussin paikan, mitä väliltä löytyy :((


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Joo-o, väsyttää... Ja varsinkin silloin, jos mun on ollut pakko matkustaa linja-autolla :(( So booooooooooooring... Siis kun alkaa muistaa ihan jokaisen talon ja ulkohuussin paikan, mitä väliltä löytyy :((

        Mä voin kyllä uskoa tuon :{ Sun pitää keksiä jotain ajanvietettä sinne silloin kun kuljet bussilla :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Joo-o, väsyttää... Ja varsinkin silloin, jos mun on ollut pakko matkustaa linja-autolla :(( So booooooooooooring... Siis kun alkaa muistaa ihan jokaisen talon ja ulkohuussin paikan, mitä väliltä löytyy :((

        Kelpaiskos kyyti jos opiskellaan samalla suunnalla? Kuljen matkat omalla autolla, saisi juttuseuraa ja semmoista:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä voin kyllä uskoa tuon :{ Sun pitää keksiä jotain ajanvietettä sinne silloin kun kuljet bussilla :)

        No oli se kai koittanut kynsiensä lakkaamistakin siellä kerran mutta joku hajuherkkä muija oli tullu urputtamaan heti että ottaa nokkaan..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No oli se kai koittanut kynsiensä lakkaamistakin siellä kerran mutta joku hajuherkkä muija oli tullu urputtamaan heti että ottaa nokkaan..

        :)))) Kynsien lakkaamista???!! Täytyy olla vakaa käsi, jos auton kyydissä sitä pystyy tekemään. :)
        Noi kynsilakat on kyl kieltämättä voimakaan hajuisia..hyvä ettei itekki joskus pökrää siinä hajussa. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Kynsien lakkaamista???!! Täytyy olla vakaa käsi, jos auton kyydissä sitä pystyy tekemään. :)
        Noi kynsilakat on kyl kieltämättä voimakaan hajuisia..hyvä ettei itekki joskus pökrää siinä hajussa. :)

        Mmmm... Joo-o, mutta siitä on ehkä jo puolitoista vuotta aikaa :)) Mun vieressä istui yksi vanha setä, joka tarjoutui pitämään mulle pulloa. Ja hän kyllä vakuutti pyhästi, ettei haise yhtään mikään, siis ainakaan paha... Luultavasti se täti oli mulle vain tosi kateellinen, koska se oli sellaista ihan uskomattoman upeaa timanttihilelakkaa :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, mutta siitä on ehkä jo puolitoista vuotta aikaa :)) Mun vieressä istui yksi vanha setä, joka tarjoutui pitämään mulle pulloa. Ja hän kyllä vakuutti pyhästi, ettei haise yhtään mikään, siis ainakaan paha... Luultavasti se täti oli mulle vain tosi kateellinen, koska se oli sellaista ihan uskomattoman upeaa timanttihilelakkaa :))

        Jos se täti oli iskeny silmänsä siihen setään ja oli mustis..Ö


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Kelpaiskos kyyti jos opiskellaan samalla suunnalla? Kuljen matkat omalla autolla, saisi juttuseuraa ja semmoista:)

        Anteeksi kun sanon mutta ehkä parempi ettet pyydä A-r-i-e-l kyytiin kun tänne on vihdoinkin saatu sopu aikaiseksi.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, mutta siitä on ehkä jo puolitoista vuotta aikaa :)) Mun vieressä istui yksi vanha setä, joka tarjoutui pitämään mulle pulloa. Ja hän kyllä vakuutti pyhästi, ettei haise yhtään mikään, siis ainakaan paha... Luultavasti se täti oli mulle vain tosi kateellinen, koska se oli sellaista ihan uskomattoman upeaa timanttihilelakkaa :))

        Tota noin... Tais sit setämieski olla pökerryksis mut ei vaan viittiny sanoo ääneen ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jos se täti oli iskeny silmänsä siihen setään ja oli mustis..Ö

        No way ;)) Siis jotkut yli 60-vuotiaat eivät oikeasti ole enää mustasukkaisia kenestäkään... Usko mua, jooko? Ehkä se täti vain ärsyyntyi, koska sitä setää nauratti ihan kaikki mun jutut, mitä sille kerroin :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No way ;)) Siis jotkut yli 60-vuotiaat eivät oikeasti ole enää mustasukkaisia kenestäkään... Usko mua, jooko? Ehkä se täti vain ärsyyntyi, koska sitä setää nauratti ihan kaikki mun jutut, mitä sille kerroin :))

        Tiedän 85v. mummelin joka osaa vielä olla mustis miehestä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiedän 85v. mummelin joka osaa vielä olla mustis miehestä :)

        olisko se sitte noita puuma naisia joista on ollu kovastikki puhetta? ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko se sitte noita puuma naisia joista on ollu kovastikki puhetta? ;)

        No ei ollu, ku sulho oli melkeen saman ikäinen. :)


    • jaahas. minnekkähän sitä jäbä lähtis? jospa jonnekki venäjän aroille paikallisia kantturoita paimentamaan ja typykkä sitte tulkiks mukaan ;) paljo pitäis kyllä sattua kaiken näköstä et jäbä näiltä asuinsijoiltaan pois muuttais..

      • Eikö sun kannattais enempi mennä jonnekki Sveitsin alpeille ihaniin maisemin paimenpojaksi ja Ariel sit tulis sinne hurmaamaan sut leteillä ja kauniilla punaessusella mekolla. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö sun kannattais enempi mennä jonnekki Sveitsin alpeille ihaniin maisemin paimenpojaksi ja Ariel sit tulis sinne hurmaamaan sut leteillä ja kauniilla punaessusella mekolla. ;))

        It ain't gonna work :(( Siis koska lähtisin aivan varmasti kävelemään unissani ja vyöryisin vuoren rinnettä alas...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        It ain't gonna work :(( Siis koska lähtisin aivan varmasti kävelemään unissani ja vyöryisin vuoren rinnettä alas...

        Kyllä se Temmi sitois sut kiinni ettet vyöry minnekkää ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se Temmi sitois sut kiinni ettet vyöry minnekkää ;)

        jäbä ottaiski yöks kainaloon nukkumaan et olis semmonen vuori sitte typykällä vieressä et sieltä ei heti karattaiskaan.. ;)


      • luulen_näin
        temmirauta kirjoitti:

        jäbä ottaiski yöks kainaloon nukkumaan et olis semmonen vuori sitte typykällä vieressä et sieltä ei heti karattaiskaan.. ;)

        Taitaa himottaa päästä pukille?


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbä ottaiski yöks kainaloon nukkumaan et olis semmonen vuori sitte typykällä vieressä et sieltä ei heti karattaiskaan.. ;)

        Juu...voin kuvitella ku pelottelisit eka kaikenmaailman möröillä, että saisit pelkäämään ja sitten tarjoat suojeluapua. ;))


      • luulen_näin kirjoitti:

        Taitaa himottaa päästä pukille?

        Tarkotatko Teemu Pukkia ja vai sitä voimistelutelinettä? Mä kyllä luulen, että sä meinaat vierailua joulupukille ;))


      • Katos Temmii... Toi on kyl murun tekosii ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu...voin kuvitella ku pelottelisit eka kaikenmaailman möröillä, että saisit pelkäämään ja sitten tarjoat suojeluapua. ;))

        no ei jäbä rehtinä miehenä semmosta ;) niitä vaalean punaisia käsirautoja vois kyllä tiesti lainata et sais ton typykän rauhottumaan vähäks aikaa aloilleen.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no ei jäbä rehtinä miehenä semmosta ;) niitä vaalean punaisia käsirautoja vois kyllä tiesti lainata et sais ton typykän rauhottumaan vähäks aikaa aloilleen.. ;)

        Hah..mä oon nii pitäny Temmiä semmosena kilttinä poikana, mut sieltähän kuoriutuuki oikeen semmonen bad boy ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah..mä oon nii pitäny Temmiä semmosena kilttinä poikana, mut sieltähän kuoriutuuki oikeen semmonen bad boy ;))

        no jäbä kylläki vaan ton aamulypsyn ajaks meinas et typykkä pysyis sen aikaa petissä. ku jäbä ei hennois häntä köysiinkään laittaa.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä kylläki vaan ton aamulypsyn ajaks meinas et typykkä pysyis sen aikaa petissä. ku jäbä ei hennois häntä köysiinkään laittaa.. :)

        Seli seli... ;))


    • Mikäs siinä sit on lähties jos miljoonaperintö oottaa noutajaa ;) Mäki sain tiedon e-mailiin hiljattain et rikas mut etäinen sukulainen on menehtyny Afrikas ja mä oon yllättäin pääperillinen. Sit olis pitäny vaan sellainen vaatimaton rahasumma maksaa heidän tililleen et pääsee hyniin käsiks. Mä funtsin et ottakoot sielt miljoonaperinnöst ku mä kyl tyydyn vähempäänki ;D Hitto ku viittivät köyhii nartuttaa...

      • No ei hemmetis nartuttaa vaan naruttaa... :D


      • artagnan kirjoitti:

        No ei hemmetis nartuttaa vaan naruttaa... :D

        Artsia nartuttaa.. ;-D


      • Aattele ku eilen oli just juttu lehessä, missä joku oli menny tohon halpaan ja menetti firman ja kaikki sen takia. :(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Artsia nartuttaa.. ;-D

        Tuota se on tehny Artsilla siitä asti ku täällä alkoi kirjottamaan..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aattele ku eilen oli just juttu lehessä, missä joku oli menny tohon halpaan ja menetti firman ja kaikki sen takia. :(

        No toi Abraham on sit kuollu ja kuopattu et mä täs ny vaan rahoi enää oottelen... ;)


      • Siitäki oli jutskaa Iltalehdes ku joku mimmi oli tärvänny omaisuuttaan johonki feikattuun nettiurhoon. 75000 egee muistaaksein ja varannu vihkikirkot sun muut... Mä vaan funtsin et mikä hitto panee noin sekoomaan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuota se on tehny Artsilla siitä asti ku täällä alkoi kirjottamaan..

        Älkääs ny viittikö ku en mä mitään tommosii mieti... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Siitäki oli jutskaa Iltalehdes ku joku mimmi oli tärvänny omaisuuttaan johonki feikattuun nettiurhoon. 75000 egee muistaaksein ja varannu vihkikirkot sun muut... Mä vaan funtsin et mikä hitto panee noin sekoomaan?

        Jonkulaista hyvänuskosuutta. Niin paljon ku on ollu juttua tämmösistä, nii aina kumminki joku menee retkuun.


      • artagnan kirjoitti:

        Älkääs ny viittikö ku en mä mitään tommosii mieti... ;)

        Mä uskon että sä et mitään muuta aattelekkaa..ikinä eikä koskaan. Sen voi ihan lukea sun rivies välistä!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jonkulaista hyvänuskosuutta. Niin paljon ku on ollu juttua tämmösistä, nii aina kumminki joku menee retkuun.

        No olisitsä valmis lainaan rahaa näiden palstajutskain perusteel jos mä rupeen väittään et nään nälkää mut oon kuiteski siviiliammatiltain kirurgi ja tietty nii komee et häikäsee? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No olisitsä valmis lainaan rahaa näiden palstajutskain perusteel jos mä rupeen väittään et nään nälkää mut oon kuiteski siviiliammatiltain kirurgi ja tietty nii komee et häikäsee? ;)

        No kuules mua ei häikäise kyllä mitenkää komeudet niin paljon, että retkuun menisin. Jos mulle tollanen tarina sepitettäs että on nälkää näkevä kirurgi, nii mä miettisin et miks on työtön kirurgi..:))


      • artagnan kirjoitti:

        No olisitsä valmis lainaan rahaa näiden palstajutskain perusteel jos mä rupeen väittään et nään nälkää mut oon kuiteski siviiliammatiltain kirurgi ja tietty nii komee et häikäsee? ;)

        Hahaha ;)) K-I-R-U-R-G-I?!! Oikeasti? No joo... Onnistuihan sulta halkaista vihreä kuula kahtia ;))


      • artagnan kirjoitti:

        No olisitsä valmis lainaan rahaa näiden palstajutskain perusteel jos mä rupeen väittään et nään nälkää mut oon kuiteski siviiliammatiltain kirurgi ja tietty nii komee et häikäsee? ;)

        Oisko ollu alueuutiset äsken, ku haastateltii komee palomiestä..:P Mulle tuli tuo sun juttus mieleen. Jos toi palomies jotai pyytäis, nii ehkä voisin miettiä pikkasen..huoh..:]>


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) K-I-R-U-R-G-I?!! Oikeasti? No joo... Onnistuihan sulta halkaista vihreä kuula kahtia ;))

        Äläs ny murusein ku mähän fileeroin Temmin mullikanki sillai vakain käsin. Sä olisit kuules ihastuksis huokaillu ku olisit ollu vaan näkemäs... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oisko ollu alueuutiset äsken, ku haastateltii komee palomiestä..:P Mulle tuli tuo sun juttus mieleen. Jos toi palomies jotai pyytäis, nii ehkä voisin miettiä pikkasen..huoh..:]>

        No kyl niit letkui löytyy muiltaki... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl niit letkui löytyy muiltaki... ;)

        Palomiehillä on pitkät letkut..niinku varmaan tiiät ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oisko ollu alueuutiset äsken, ku haastateltii komee palomiestä..:P Mulle tuli tuo sun juttus mieleen. Jos toi palomies jotai pyytäis, nii ehkä voisin miettiä pikkasen..huoh..:]>

        Luultavasti mulle ei tule sun kanssa tappelua samoista miehistä, koska mun makuun on eniten huolehtivainen iskähahmo :)) Siis sellainen, joka ilahtuu ihan superpaljon, kun vien työhuoneeseen kahvia ja vastaleivottua lohipiirakkaa... Hmmm... Ja, joka antaa mun käyttää vapaasti luottokorttia, eikä suutu, vaikka olisin kaivanut pihan aivan täyteen kuoppia :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luultavasti mulle ei tule sun kanssa tappelua samoista miehistä, koska mun makuun on eniten huolehtivainen iskähahmo :)) Siis sellainen, joka ilahtuu ihan superpaljon, kun vien työhuoneeseen kahvia ja vastaleivottua lohipiirakkaa... Hmmm... Ja, joka antaa mun käyttää vapaasti luottokorttia, eikä suutu, vaikka olisin kaivanut pihan aivan täyteen kuoppia :))

        Mut se palomies oli niiii sexy..Tummahiuksinen eikä mikään sliipattu. Oikeen semmone Mies isolla ämmällä :)) Varmaa silläki luottokortti on, mut mä en semmosta halua..;)))


      • varoittava_esimerkki
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mut se palomies oli niiii sexy..Tummahiuksinen eikä mikään sliipattu. Oikeen semmone Mies isolla ämmällä :)) Varmaa silläki luottokortti on, mut mä en semmosta halua..;)))

        Kannattaa varoa palomiehiä!
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102022486818_uu.shtml


      • varoittava_esimerkki kirjoitti:

        Kannattaa varoa palomiehiä!
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102022486818_uu.shtml

        No ei varmaankaan kaikki palomiehet ole huijareita. :) Ton jutun tyyppi oli kyllä järkyttävä! Mulla ei siis löydy edes sanoja kuvaamaan mitä tunsin tuota paskapäätä kohtaan :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei varmaankaan kaikki palomiehet ole huijareita. :) Ton jutun tyyppi oli kyllä järkyttävä! Mulla ei siis löydy edes sanoja kuvaamaan mitä tunsin tuota paskapäätä kohtaan :/

        No paree ku unohdat noi palomiehet ku missä lie letkui uittavat... ;) Piti sit keksii 200:s et ei jää yhtä vajaaks :D


      • artagnan kirjoitti:

        No paree ku unohdat noi palomiehet ku missä lie letkui uittavat... ;) Piti sit keksii 200:s et ei jää yhtä vajaaks :D

        Aika hyvin keksitty ;))) Nyt on pakko sanoo tää, vaikka vähä mietin et kehtaanko, mut minähän kehtaan :))) Mistähän tulee sellanen ajatus meillä naisilla, että juuri palomiehillä letkuja piisaa... ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aika hyvin keksitty ;))) Nyt on pakko sanoo tää, vaikka vähä mietin et kehtaanko, mut minähän kehtaan :))) Mistähän tulee sellanen ajatus meillä naisilla, että juuri palomiehillä letkuja piisaa... ;))

        No en mä tiiä mut mitä välii letkuil ku mä oonki myyntitykki... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä tiiä mut mitä välii letkuil ku mä oonki myyntitykki... ;)

        Nyt meni ohi..Avaa ny pikkasen..tota asiaa siis ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt meni ohi..Avaa ny pikkasen..tota asiaa siis ;))

        No sitä mä vaan et ei oo lerpattavii letkui ku on sillai tykki tanas ;) Meinaan tota työtäin...


      • artagnan kirjoitti:

        No sitä mä vaan et ei oo lerpattavii letkui ku on sillai tykki tanas ;) Meinaan tota työtäin...

        No työstähä sekin joskus käy...;))) hahhhhaaa mä repesin sun jutuille;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No työstähä sekin joskus käy...;))) hahhhhaaa mä repesin sun jutuille;))))

        No mageeta et ees joku repee ;) Oltiin mukamas lähdös etsiin joulukuusii mut sit oliki yllättäin jo liian pimeetä eikä enää fiiliksii :( Makkarat ja nuotiopuutki oli jo valmiina autos. Mä sanon vaan et naiset...


      • artagnan kirjoitti:

        No mageeta et ees joku repee ;) Oltiin mukamas lähdös etsiin joulukuusii mut sit oliki yllättäin jo liian pimeetä eikä enää fiiliksii :( Makkarat ja nuotiopuutki oli jo valmiina autos. Mä sanon vaan et naiset...

        No kävipä köpelösti..Teidän täytyy sit ottaa uus aika :) Elä unohda niitä makkaroita sinne autoon...;)


      • ontuva_selitys
        artagnan kirjoitti:

        No mageeta et ees joku repee ;) Oltiin mukamas lähdös etsiin joulukuusii mut sit oliki yllättäin jo liian pimeetä eikä enää fiiliksii :( Makkarat ja nuotiopuutki oli jo valmiina autos. Mä sanon vaan et naiset...

        Karkasi toisen matkaan kun autosi takavalot näkyivät.


    • Saakelin melankolinen olo valtaa mielen näin syksyisin. Sydämmestä sieppasi oikein kun meitsi suuntasi yksikseen rantsulle viikonloppuna kävelemään ja hiekassa näkyi heinäkuussa kaivettuja koukeroita vielä kun oltiin pelaamassa rantalentistä nelistään.. :-(

      • Voih.. Tsemppiä! Syksy on minulle raskasta, kun se ei tee hyvää mielialalle..


      • Voi Butsi..tiedän kyllä oikein hyvin mitä tarkoitat...Tuollainen haikeus tuntuu ihan niinkuin koko sydän halkeis. :(
        Mulle tulee tollanen, ku laitan pihaa talviteloille ja sit ku näkee vaikka joutsenten menevän isolla laumalla ja tietää että ne lähtee..ja koko luonto kohta hiljenee- :(

        Täytyy vaan ajatella, että nopeasti tuo talvi taas menee ja ennenku huomaakaan, niin taas on uusi kevät. <3


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Voih.. Tsemppiä! Syksy on minulle raskasta, kun se ei tee hyvää mielialalle..

        Mä tässä yks päivä kattelin netissä aika surullisia juttuja..oikeestaan ne oli äärettömän surullisia. Tuli sellainen asia mieleen, että kyllä meidän ihmisten pitäisi ihan oikeasti joka päivä huomata, että kuinka hyvin joku asia aina kumminki on.

        Mä tiedän itsestäni, että ihan tylsistyneenä saatan vaan harmittelen yhtä sun toista asiaa ja teen niistä sitten valtavan suuren murheen itelle. Vaikka oikeestihan se on loppujen lopuksi pieni asia. Yritän silloin usein muistuttaa itteeni, että joillaki on oikeasti kauheita murheita ja suruja, ja mun pienet huolet tai matalat mielialat on vaan niinku kärpäsen kakkoja täs maailmankaikkeudessa.

        Mä oon joskus jostain lukenu, että kun vaikkapa mieli on maassa, niin kannattaa ajatella kaikkia myönteisiä asioita. Eihän se aina välttämättä auta, mutta en usko että se pahitteeksikaan olisi. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tässä yks päivä kattelin netissä aika surullisia juttuja..oikeestaan ne oli äärettömän surullisia. Tuli sellainen asia mieleen, että kyllä meidän ihmisten pitäisi ihan oikeasti joka päivä huomata, että kuinka hyvin joku asia aina kumminki on.

        Mä tiedän itsestäni, että ihan tylsistyneenä saatan vaan harmittelen yhtä sun toista asiaa ja teen niistä sitten valtavan suuren murheen itelle. Vaikka oikeestihan se on loppujen lopuksi pieni asia. Yritän silloin usein muistuttaa itteeni, että joillaki on oikeasti kauheita murheita ja suruja, ja mun pienet huolet tai matalat mielialat on vaan niinku kärpäsen kakkoja täs maailmankaikkeudessa.

        Mä oon joskus jostain lukenu, että kun vaikkapa mieli on maassa, niin kannattaa ajatella kaikkia myönteisiä asioita. Eihän se aina välttämättä auta, mutta en usko että se pahitteeksikaan olisi. :)

        Myönteiset asiat auttaa.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Myönteiset asiat auttaa.😊

        Niin..ja kun oikeasti alkaa miettimään niin niitä asioita löytyy paljon.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin..ja kun oikeasti alkaa miettimään niin niitä asioita löytyy paljon.

        Juuh, onhan konstit monet.😊


      • Mun mielestä syksy on ihan mahtavaa aikaa, koska ensiksi on mun järjestämät Halloween-naamiaiset ja sen jälkeen ei tarvitse odottaa kuin muutama viikko, niin onkin jo mun syntymäpäivä :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun mielestä syksy on ihan mahtavaa aikaa, koska ensiksi on mun järjestämät Halloween-naamiaiset ja sen jälkeen ei tarvitse odottaa kuin muutama viikko, niin onkin jo mun syntymäpäivä :))

        Kun on mitä odottaa..noinhan sitä sanotaan kun edessä on jotain mukavaa, niin ei keskity mihinkään synkempään :) Mä odotan vaan jouluvaloja ja tontun kierroksia :))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Myönteiset asiat auttaa.😊

        Halit! Kirjoitin profiilin pitkän tekstin ja lue se ja kerro kun olet lukenut niin voin sen poistaa. Voi hyvin! Pärjäile


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun mielestä syksy on ihan mahtavaa aikaa, koska ensiksi on mun järjestämät Halloween-naamiaiset ja sen jälkeen ei tarvitse odottaa kuin muutama viikko, niin onkin jo mun syntymäpäivä :))

        Kutsua odotellaan;)


      • Kylmät__kädet____
        Ilmannimi2 kirjoitti:

        Halit! Kirjoitin profiilin pitkän tekstin ja lue se ja kerro kun olet lukenut niin voin sen poistaa. Voi hyvin! Pärjäile

        Tuo teksti on todella kaunis. Ylläpidon pitäisi lukea tuo, jotta ymmärtäisi pitää nämä palstat siistimpänä.


      • kaippa meissä ihte kussaki on vähä tota melankoliaan taipuvaisuutta. jäbäkään ei oo hennonu tyhjentää yhtä ruokinta sankoa ollenkaan ku typykkä paino sinne rehun sekaan kätensä jäljen ku viimeks oli jäbällä apuna..


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Halit! Kirjoitin profiilin pitkän tekstin ja lue se ja kerro kun olet lukenut niin voin sen poistaa. Voi hyvin! Pärjäile

        olipa sitte nätisti kirjoitettu ku jäbäki lukaisi läpi.. :)


      • Ootteko ikäin miettineet et liittyykö syksyinen alakulo syntymäajankohtaan ku näyttää et kevääl ja kesäl syntyneet on alttiimpii? Sit kaamosaikaan syntyneil ei oo tollasii juttui lainkaan... Onks se sit vaan et he kaikki oottaa synttäreitään? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ootteko ikäin miettineet et liittyykö syksyinen alakulo syntymäajankohtaan ku näyttää et kevääl ja kesäl syntyneet on alttiimpii? Sit kaamosaikaan syntyneil ei oo tollasii juttui lainkaan... Onks se sit vaan et he kaikki oottaa synttäreitään? ;)

        Enpä usko tuohon. :) Ja muistakaa, että tulee muuteski aika ettei niitä synttäreitä enää odotella. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Enpä usko tuohon. :) Ja muistakaa, että tulee muuteski aika ettei niitä synttäreitä enää odotella. :))

        Et sä vai? Otanta oli kyl yli kymmenen henkee...


      • artagnan kirjoitti:

        Et sä vai? Otanta oli kyl yli kymmenen henkee...

        No mä uskon että on ihan sama millon kukaki on syntyny, ku jokainen ihminen kärsii joskus alakulosta ym. :) Se on ihan tutkittua että joillakin ihmisillä esiintyy joko syksyllä tai keväällä masennuksen pahenemista.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Halit! Kirjoitin profiilin pitkän tekstin ja lue se ja kerro kun olet lukenut niin voin sen poistaa. Voi hyvin! Pärjäile

        Voi kiitos halista ja kirjoituksestasi!🌹 Mukavaa kun käyt palstalla juttelemassa minun ja muiden kanssa olet mukava ihminen!🌹


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Enpä usko tuohon. :) Ja muistakaa, että tulee muuteski aika ettei niitä synttäreitä enää odotella. :))

        Siis täh?!! Onko muka T-O-T-T-A?!!


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun mielestä syksy on ihan mahtavaa aikaa, koska ensiksi on mun järjestämät Halloween-naamiaiset ja sen jälkeen ei tarvitse odottaa kuin muutama viikko, niin onkin jo mun syntymäpäivä :))

        Ja aika pian tuon jälkeen sulle ja Kittielle ja Tintulle alkaakin ne teidän stressiviikot jotka kestääkin sitte jouluun asti...

        Kyllä mä sen jotenkin aistin teidän käyttäytymisestä siellä ikkunoiden takaa kurkkiessani että nyt tytöt on kyllä selkeästi kiltimpiä kuin esimerkiksi kesällä;) Levoton pälyilynne pihalle ja tarkoituksenmukainen vähäpukeisuutenne on kyllä hellyyttävää ja saattaa jopa pikkasen vaikuttaa kiltteys-saldoonne...;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Voi kiitos halista ja kirjoituksestasi!🌹 Mukavaa kun käyt palstalla juttelemassa minun ja muiden kanssa olet mukava ihminen!🌹

        Minä usein kuuntele musaa tai luen kirjaa matkustaessa.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja aika pian tuon jälkeen sulle ja Kittielle ja Tintulle alkaakin ne teidän stressiviikot jotka kestääkin sitte jouluun asti...

        Kyllä mä sen jotenkin aistin teidän käyttäytymisestä siellä ikkunoiden takaa kurkkiessani että nyt tytöt on kyllä selkeästi kiltimpiä kuin esimerkiksi kesällä;) Levoton pälyilynne pihalle ja tarkoituksenmukainen vähäpukeisuutenne on kyllä hellyyttävää ja saattaa jopa pikkasen vaikuttaa kiltteys-saldoonne...;)

        No olen stressaantunut, kun ei raha tahdo riittää joululahjojen ostoon.. Ostelen niitä pikkuhiljaa syksyn aikana.. Yksi kaverini osti tekemiäni joulukortteja.😊


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja aika pian tuon jälkeen sulle ja Kittielle ja Tintulle alkaakin ne teidän stressiviikot jotka kestääkin sitte jouluun asti...

        Kyllä mä sen jotenkin aistin teidän käyttäytymisestä siellä ikkunoiden takaa kurkkiessani että nyt tytöt on kyllä selkeästi kiltimpiä kuin esimerkiksi kesällä;) Levoton pälyilynne pihalle ja tarkoituksenmukainen vähäpukeisuutenne on kyllä hellyyttävää ja saattaa jopa pikkasen vaikuttaa kiltteys-saldoonne...;)

        Hahaha ;)) Mulla on kiltteysvapaata mun syntymäpäivään saakka...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä usein kuuntele musaa tai luen kirjaa matkustaessa.

        Toi ol Arielille,meni vaan väärään kohtaan..


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja aika pian tuon jälkeen sulle ja Kittielle ja Tintulle alkaakin ne teidän stressiviikot jotka kestääkin sitte jouluun asti...

        Kyllä mä sen jotenkin aistin teidän käyttäytymisestä siellä ikkunoiden takaa kurkkiessani että nyt tytöt on kyllä selkeästi kiltimpiä kuin esimerkiksi kesällä;) Levoton pälyilynne pihalle ja tarkoituksenmukainen vähäpukeisuutenne on kyllä hellyyttävää ja saattaa jopa pikkasen vaikuttaa kiltteys-saldoonne...;)

        Ja oikeasti pyörtyisit, jos näkisit mun ostaman Halloween-asun (◔_◔✿)♫♪♪


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Halit! Kirjoitin profiilin pitkän tekstin ja lue se ja kerro kun olet lukenut niin voin sen poistaa. Voi hyvin! Pärjäile

        Hyvä kittie että luit minun kuvauksen joten voin poistaa ton kuvauksen itsestäni! Halusin vain kertoa sillei että myös sinä ehdit sen lukemaan


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja aika pian tuon jälkeen sulle ja Kittielle ja Tintulle alkaakin ne teidän stressiviikot jotka kestääkin sitte jouluun asti...

        Kyllä mä sen jotenkin aistin teidän käyttäytymisestä siellä ikkunoiden takaa kurkkiessani että nyt tytöt on kyllä selkeästi kiltimpiä kuin esimerkiksi kesällä;) Levoton pälyilynne pihalle ja tarkoituksenmukainen vähäpukeisuutenne on kyllä hellyyttävää ja saattaa jopa pikkasen vaikuttaa kiltteys-saldoonne...;)

        Mun ei tartte enää hermoilla mitään. :)) Mä ku olen semmone kestokiltti persoona, niin voin olla ihan huoleti. 0:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis täh?!! Onko muka T-O-T-T-A?!!

        Ai se että ei enää odota synttäreitä? On se totta..:P


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja oikeasti pyörtyisit, jos näkisit mun ostaman Halloween-asun (◔_◔✿)♫♪♪

        Pimeässä kun liikun paljon niin MIKÄÄN ei voi mua säikäyttää:)

        ps. Poliiseillakkin on tehovalvontaviikot mutta se ei tarkoita että muina aikoina te siviilit olisitte turvassa...;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun ei tartte enää hermoilla mitään. :)) Mä ku olen semmone kestokiltti persoona, niin voin olla ihan huoleti. 0:)

        Täh, kestokiltti...?

        Aputontut on puhunu vähä muuta, taidan aloittaa tehotarkkailun...;)


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja oikeasti pyörtyisit, jos näkisit mun ostaman Halloween-asun (◔_◔✿)♫♪♪

        No vilauta hiukan;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Täh, kestokiltti...?

        Aputontut on puhunu vähä muuta, taidan aloittaa tehotarkkailun...;)

        Siis et usko vai? :)) On se totta, että musta on tullu kestokiltti ;)) Sun aputonttus on vaa käsittäny näkemänsä väärin.:} Nyt säkin siis voit antaa mulle vähän niinku semmosen ku diplomaateilla on eli -ei tartte enää tarkkailla-vapautus ;))


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis et usko vai? :)) On se totta, että musta on tullu kestokiltti ;)) Sun aputonttus on vaa käsittäny näkemänsä väärin.:} Nyt säkin siis voit antaa mulle vähän niinku semmosen ku diplomaateilla on eli -ei tartte enää tarkkailla-vapautus ;))

        Diplomaattinen koskemattomuus toisin sanoen;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Diplomaattinen koskemattomuus toisin sanoen;)

        Just niin :)) Mä olen niin äärettömän kiltti, etten enää aattele tuhmia, saati että tekisin semmosia ;) Oon niiiiii ansainnu sen 0:)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Just niin :)) Mä olen niin äärettömän kiltti, etten enää aattele tuhmia, saati että tekisin semmosia ;) Oon niiiiii ansainnu sen 0:)

        Eiköhän diplomaattisuojan turvin voi revitellä täysin rauhassa;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Eiköhän diplomaattisuojan turvin voi revitellä täysin rauhassa;)

        ;))) Enkö oo fiksu? ;)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        ;))) Enkö oo fiksu? ;)

        Olet, juu;) Saiskohan susta Halloween-hahmon? Pitääpä ryhtyä googlettamaan jellonan nahkoja;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Olet, juu;) Saiskohan susta Halloween-hahmon? Pitääpä ryhtyä googlettamaan jellonan nahkoja;)

        Tuo oli hyvä idea. Sä oisit sillon kyllä nii BEST! Ei sitä joka iikka kus...siis vakuuta joulupukin porukkaa kiltteydellään ;))


      • b-luokan_kamu
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja oikeasti pyörtyisit, jos näkisit mun ostaman Halloween-asun (◔_◔✿)♫♪♪

        No mikset tyrkky näytä kuteitas vapaassa kuvauksessa? Se ei luonnevikaisille sähköpostiosoitteitaan jakele, turhaan yrität pelejäs pelata.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        No vilauta hiukan;)

        taitaapi sitte pysyä tasapuolisesti kaikilta salassa.. :)


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Hyvä kittie että luit minun kuvauksen joten voin poistaa ton kuvauksen itsestäni! Halusin vain kertoa sillei että myös sinä ehdit sen lukemaan

        Älä nyt vaan katoa palstalta kokonaan, mahdut hyvin sekaan palstakamujen joukkoon.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No olen stressaantunut, kun ei raha tahdo riittää joululahjojen ostoon.. Ostelen niitä pikkuhiljaa syksyn aikana.. Yksi kaverini osti tekemiäni joulukortteja.😊

        Tota noin... Ettekste mimmit höylää kumppanin luottokorttii jollei omii egei oo? ;) Nii mä oon antanu iteillein kertoo et sellasii tulonsiirtoi sattuu tuon tuostaki... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo oli hyvä idea. Sä oisit sillon kyllä nii BEST! Ei sitä joka iikka kus...siis vakuuta joulupukin porukkaa kiltteydellään ;))

        No oot sä pähee mirri ;) Ku ei vaan kävis niinku Ressuin kaa vuosi sitte et meitä oli sit lopulta viis yhteensä...


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Ettekste mimmit höylää kumppanin luottokorttii jollei omii egei oo? ;) Nii mä oon antanu iteillein kertoo et sellasii tulonsiirtoi sattuu tuon tuostaki... ;)

        Minä jäin niin nuorena eläkkeelle, ettei ole suuria tuloja.. Jotem mies jeesaa rahallisesti tarvittaessa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä uskon että on ihan sama millon kukaki on syntyny, ku jokainen ihminen kärsii joskus alakulosta ym. :) Se on ihan tutkittua että joillakin ihmisillä esiintyy joko syksyllä tai keväällä masennuksen pahenemista.

        Jepulista vaan :-) Toi vuodenaikojen vaihtelu on pahasta kun siihen liittyy jonkinlaista luopumisen tuskaa aina..


      • temmirauta kirjoitti:

        taitaapi sitte pysyä tasapuolisesti kaikilta salassa.. :)

        No meitsi sen näki kylläki päällä elikkä nyt ei masenna enään vaan pa**ttaa.. :-P-:


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä jäin niin nuorena eläkkeelle, ettei ole suuria tuloja.. Jotem mies jeesaa rahallisesti tarvittaessa.

        No meitsilläki on ollut taloudellisesti tiukkaa toisinaan kun ei ole sukulaisia saati vanhempia joidenka kukkarolla käydä tarpeen vaatiessa. Tytsin 'iskämies' on antanu joihinkin menoihin rahaa varsin avokätisesti mutta kun toi luonne on sellainen kuitenki että omin neuvoin pitäisi sällin pärjätä..


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Ettekste mimmit höylää kumppanin luottokorttii jollei omii egei oo? ;) Nii mä oon antanu iteillein kertoo et sellasii tulonsiirtoi sattuu tuon tuostaki... ;)

        Voi kiesus sentään Artsi..ny mulla nousee melkeen savu korvista.. :O Vai mimmit höylää luottokortteja...no ei kuule höylää. :P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan :-) Toi vuodenaikojen vaihtelu on pahasta kun siihen liittyy jonkinlaista luopumisen tuskaa aina..

        No talvesta luopuminen ei tee tiukkaa, ku kevät on niiii ihanaa aikaa, ku luonto alkaa heräämään. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi sen näki kylläki päällä elikkä nyt ei masenna enään vaan pa**ttaa.. :-P-:

        Alkoiko sua kakkittaa? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Alkoiko sua kakkittaa? ;)

        Siis noin nätisti sanottuna, ku en viittiny kirjottaa et pask...taa. :)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kiesus sentään Artsi..ny mulla nousee melkeen savu korvista.. :O Vai mimmit höylää luottokortteja...no ei kuule höylää. :P

        No kyl mä vaan oon kuullu et isompii nettiostoksii tehdään sillai et kaivetaan lompsasta luottokortti ja sit vaivihkaa palautetaan se höylättynä takas... ;) Kai tota likipitäin joka toinen mimmi harrastaa tai sit mä vaan yleistän liikoi ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Alkoiko sua kakkittaa? ;)

        No ei kun panettaa vaan.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei kun panettaa vaan.. ;-D

        Mene sit panemaan..mäkin panin äsken kaffeeta tippumaan ;))))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Pimeässä kun liikun paljon niin MIKÄÄN ei voi mua säikäyttää:)

        ps. Poliiseillakkin on tehovalvontaviikot mutta se ei tarkoita että muina aikoina te siviilit olisitte turvassa...;)

        Ariel ei näköjään uskalla vastata, ennen kuin me olemme saaneet välissämme sovinnon aikaiseksi. Pahoittelen puheitani, peruisin sanani jos mahdollista. Minä tahtoisin jatkaa hänen kanssaan eteenpäin mihin taannoin jäimme, ystävystyä ja tutustua lähemmin. Keskustella opinnoista vaikkapa. Naiset tekevät toki omat päätöksensä mutta palstan tapahtumat huomioiden, sinulla on avaimet tään jutun ratkaisemiseksi. Miten on, lyödäänkö kättä sovinnon merkiksi?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No olen stressaantunut, kun ei raha tahdo riittää joululahjojen ostoon.. Ostelen niitä pikkuhiljaa syksyn aikana.. Yksi kaverini osti tekemiäni joulukortteja.😊

        Tota noin... Mä kuules voin antaa miltei ilmaisen joululahjaohjeen. Sä keräät kuusenkäpyi (muutki kyl käy) metiköst. Sit sä annat niiden pintakuivuu ennen ku spreijaat ne yltympäri kulta tai hopeamaalil. Sit sä laitat ne uudelleen lämpimään paikkaan kuivuun et ne avautuu kokonaan. Lopuks sä kiinnität nauhan. Systerit teki tollasii kerran ja hemmetti ku tuli nättei kuusenkoristeit :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei kun panettaa vaan.. ;-D

        Ai sä sit jotain pastaruokaa olit syömäs... Pakko kyl kysyy et oliko sillai mausteet kohdallaan et tuli oikein tippaki (linssiin ;)?


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Ariel ei näköjään uskalla vastata, ennen kuin me olemme saaneet välissämme sovinnon aikaiseksi. Pahoittelen puheitani, peruisin sanani jos mahdollista. Minä tahtoisin jatkaa hänen kanssaan eteenpäin mihin taannoin jäimme, ystävystyä ja tutustua lähemmin. Keskustella opinnoista vaikkapa. Naiset tekevät toki omat päätöksensä mutta palstan tapahtumat huomioiden, sinulla on avaimet tään jutun ratkaisemiseksi. Miten on, lyödäänkö kättä sovinnon merkiksi?

        On niinku ihan pakko vastata tähän..Mua niin ärsyttää, kun naisia jotenki noin tyhmistetään. :// Varmasti Ariel kyllä USKALTAISI vastata, jos ITSE tahtoisi. Tuntuu olevan kyllä ihminen, joka tekee omat päätöksensä!


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä kuules voin antaa miltei ilmaisen joululahjaohjeen. Sä keräät kuusenkäpyi (muutki kyl käy) metiköst. Sit sä annat niiden pintakuivuu ennen ku spreijaat ne yltympäri kulta tai hopeamaalil. Sit sä laitat ne uudelleen lämpimään paikkaan kuivuun et ne avautuu kokonaan. Lopuks sä kiinnität nauhan. Systerit teki tollasii kerran ja hemmetti ku tuli nättei kuusenkoristeit :)

        Kuulostaa hienolta, ehkä kokeilen.😊


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä vaan oon kuullu et isompii nettiostoksii tehdään sillai et kaivetaan lompsasta luottokortti ja sit vaivihkaa palautetaan se höylättynä takas... ;) Kai tota likipitäin joka toinen mimmi harrastaa tai sit mä vaan yleistän liikoi ;)

        En minä ainakaan käy mieheni lompakolla omin luvin.. Kiltisti kysyn, jos raha apua tarvitsen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On niinku ihan pakko vastata tähän..Mua niin ärsyttää, kun naisia jotenki noin tyhmistetään. :// Varmasti Ariel kyllä USKALTAISI vastata, jos ITSE tahtoisi. Tuntuu olevan kyllä ihminen, joka tekee omat päätöksensä!

        No kun tuntuu vaan että tää paitsio on seurausta taannoisesta härdellistä. Hänet laitettiin tavallaan valitsemaan joko mut tai Toljanter. Tyhmänä minä en häntä missään nimessä pidä, varovaisena ja fiksuna kylläkin. Semmoinen asiallinen nuori mies olen itse pohjimmiltani, en riidanhaastaja enkä kylväjä:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No kun tuntuu vaan että tää paitsio on seurausta taannoisesta härdellistä. Hänet laitettiin tavallaan valitsemaan joko mut tai Toljanter. Tyhmänä minä en häntä missään nimessä pidä, varovaisena ja fiksuna kylläkin. Semmoinen asiallinen nuori mies olen itse pohjimmiltani, en riidanhaastaja enkä kylväjä:)

        Laitettiin valitsemaa joko sut tai tonttu??? Mä kyllä tipuin nyt kärryiltä..En tiiä miksei Ariel kirjota sulle, mut sen ymmärrän miks tonttu sulle suuttui ja ihan aiheesta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Laitettiin valitsemaa joko sut tai tonttu??? Mä kyllä tipuin nyt kärryiltä..En tiiä miksei Ariel kirjota sulle, mut sen ymmärrän miks tonttu sulle suuttui ja ihan aiheesta.

        Viittaan nikin poistoon. No olin ja olen yhä eri linjoilla hänen kanssaan mitä naisten kohteluun tulee, sen selväsanaisesti hänelle ilmaisin. Menneiden ei silti pitäisi estää uuden lehden kääntämistä vai mitä?


      • olit_hetken_huvi
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Viittaan nikin poistoon. No olin ja olen yhä eri linjoilla hänen kanssaan mitä naisten kohteluun tulee, sen selväsanaisesti hänelle ilmaisin. Menneiden ei silti pitäisi estää uuden lehden kääntämistä vai mitä?

        Turkoosi pikkupimu käy kuumana papparaiseen, koita takoa se onttoon kalloosi. Kimpaantuneena se sulle vastaili kun oli ryppy rakkaudessa.


      • siinäsyytä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Laitettiin valitsemaa joko sut tai tonttu??? Mä kyllä tipuin nyt kärryiltä..En tiiä miksei Ariel kirjota sulle, mut sen ymmärrän miks tonttu sulle suuttui ja ihan aiheesta.

        No palstan alfauros ärjäisee kun sitä pimatsua joku yrittää.


      • siinäsyytä kirjoitti:

        No palstan alfauros ärjäisee kun sitä pimatsua joku yrittää.

        No sä katot noita asioita jotenki oudosti, ku mä en ole koskaan nähny tontun ärjäisevän tollasten asioitten takia, vaan ainostaan silloin ku puolustaa meitä naisia.


      • on_nähty_että
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sä katot noita asioita jotenki oudosti, ku mä en ole koskaan nähny tontun ärjäisevän tollasten asioitten takia, vaan ainostaan silloin ku puolustaa meitä naisia.

        Pikkulikkakin tuntee ärjynnät nahoissaan jos haukkaa ruohoa aidan väärältä puolelta.


      • on_nähty_että kirjoitti:

        Pikkulikkakin tuntee ärjynnät nahoissaan jos haukkaa ruohoa aidan väärältä puolelta.

        Hahhhaahhh...oot kyllä aikamoinen tarinankeksijä. No pitkästyny ku oon , nii tulipa luettua ja vastattuaki joutessani :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hahhhaahhh...oot kyllä aikamoinen tarinankeksijä. No pitkästyny ku oon , nii tulipa luettua ja vastattuaki joutessani :)))

        No kyl noil tiettyy viihdearvoo on ku ei liian vakavissaan sit ota... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl noil tiettyy viihdearvoo on ku ei liian vakavissaan sit ota... :)

        Miten noita voisi enää ottaa vakavissaan, ku jutut vaan suurenee ja hölmistyy. :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten noita voisi enää ottaa vakavissaan, ku jutut vaan suurenee ja hölmistyy. :)))

        Nii meki kai oltais jo 'suhtees' jos mä oisin palomies... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Nii meki kai oltais jo 'suhtees' jos mä oisin palomies... ;)

        No varmasti oltaisiin ;))


      • Nuori_seireeni
        olit_hetken_huvi kirjoitti:

        Turkoosi pikkupimu käy kuumana papparaiseen, koita takoa se onttoon kalloosi. Kimpaantuneena se sulle vastaili kun oli ryppy rakkaudessa.

        Mikäli järki on tallella asioitaan ei sotke pikkutyttöjen kanssa. Tuokin tapaus on tainnut pari liittoa 'ohimennen' rikkoa kun keski-ikäiset miehet ovat päästäneet päänsä sekoamaan kauneudesta ja viettelytaidoista.


    • Ootte varmaan huomannu, että multa tippuu välillä vähän rumia sanoja.. :} Se on sit vaa yks merkki siitä, että mä olen HUOMATTAVAN ÄLYKÄS ihminen! Näin oli Iltiksessä.. :))

      • No sit sä vaan lähdet kouluihin luennoimaan et ärräpäil korvaa opinnot ;) Mä luulen et sä olisit äkkii pentuin suosios...


      • artagnan kirjoitti:

        No sit sä vaan lähdet kouluihin luennoimaan et ärräpäil korvaa opinnot ;) Mä luulen et sä olisit äkkii pentuin suosios...

        Voi Artsi...toi oli sit niiiiiin hyvä idea!! :)) Mä voisin luennoida myös Amk:ssa ja yliopistoillaki. :)) Sen jälkeen kirjoitan kirjan ja ei kauaakaan, niin kiertelen ympäri maailmaa kutsuttuna luennoitsijana. ;)) Ja taas saa jakaa nimmareita :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Artsi...toi oli sit niiiiiin hyvä idea!! :)) Mä voisin luennoida myös Amk:ssa ja yliopistoillaki. :)) Sen jälkeen kirjoitan kirjan ja ei kauaakaan, niin kiertelen ympäri maailmaa kutsuttuna luennoitsijana. ;)) Ja taas saa jakaa nimmareita :}

        No jonneki Harvardiin vaan... Jos sä rikastumaan tolla alat nii sä sit muistat yhen Artsin joka tsemppas sut alkuun. Mä niinku sillai rahallisesti meinaan ;)


      • Meitsi laittaa arpoen että stipendejäkin saattavat takautuvasti antaa vanhoista opinahjoista noiden meriittien ansiosta.. ;-)


      • tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

        No jonneki Harvardiin vaan... Jos sä rikastumaan tolla alat nii sä sit muistat yhen Artsin joka tsemppas sut alkuun. Mä niinku sillai rahallisesti meinaan ;)

        No mä lähetän sulle sen verran rahaa, että pääset matkustamaan sinne ulkomaille mun luentoa kuuntelemaan ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsi laittaa arpoen että stipendejäkin saattavat takautuvasti antaa vanhoista opinahjoista noiden meriittien ansiosta.. ;-)

        Sä oot varmaan Butsi iloinen mun puolesta. ;)))) Mites muuten sun opinnot edistyy? Ootko viihtyny siellä? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä lähetän sulle sen verran rahaa, että pääset matkustamaan sinne ulkomaille mun luentoa kuuntelemaan ;))

        Ootki sit Viroo tai Ruotsii kauempana... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ootki sit Viroo tai Ruotsii kauempana... ;)

        Usaan tietty. Ei näin haluttu tyyppi mihinkään käpykyliin suostu lähtemään. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä oot varmaan Butsi iloinen mun puolesta. ;)))) Mites muuten sun opinnot edistyy? Ootko viihtyny siellä? :)

        Siinähän noi menee :-) Päivät ovat vaan helskutin pitkiä että ottaa hiukkasen ahterin päälle jo..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Siinähän noi menee :-) Päivät ovat vaan helskutin pitkiä että ottaa hiukkasen ahterin päälle jo..

        Laita tyyny peffan alle;) Mukavaa että olet kumminki päässy mukavasti alkuun :)


    • Kylmät__kädet____

      Mukava seurata vaihteeksi sinisten kirjoittelua. Jotenkinsa kyllästynyt TOSIärrän juttuihin..

      • Mäkin tykkään lukea omia juttujani ;))))) No ei...mut kiva ku täällä taas porukalla kirjoitellaan. :)


      • TOSIrealistiKokkolan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mäkin tykkään lukea omia juttujani ;))))) No ei...mut kiva ku täällä taas porukalla kirjoitellaan. :)

        Meinasin rekisteröidä kaikki versiot tosirealistin nimimerkeistä. Onkohan pöllö idea?


      • TOSIrealistiKokkolan kirjoitti:

        Meinasin rekisteröidä kaikki versiot tosirealistin nimimerkeistä. Onkohan pöllö idea?

        Niitä versioita piisaa..


      • TOSIrealistiKokkolan kirjoitti:

        Meinasin rekisteröidä kaikki versiot tosirealistin nimimerkeistä. Onkohan pöllö idea?

        No on toi itelläinki käyny joskus mieles mut mä oon sit funtsinu et olkoon raukka... En sit tiiä et tarviiko joka ainoo kerta uuden e-mail osoitteen ku rekisteröityy.


    • Kaikki kehut koskien mun rakkaan jäbän profiilikuvaa voi muuten osoittaa mulle :))

      • Oli kyllä nii sopiva Temmille. Söpö ku mikä. :)


      • RessuNro5

        Näki kyllä kenen 'käsialaa';)


      • no joutuuko jäbäki vielä typykkää kehaista et onpa siinä komian sorttinen sonni vähä niinku tässä ihtekki ollaan.. ;)


      • No oot sä söde niinku sillai superisti söde... ;) <3


      • temmirauta kirjoitti:

        no joutuuko jäbäki vielä typykkää kehaista et onpa siinä komian sorttinen sonni vähä niinku tässä ihtekki ollaan.. ;)

        Mä katoin että toi oli lehmä. :P Nätti kumminki...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä katoin että toi oli lehmä. :P Nätti kumminki...

        No eipä kyl oo tissei eikä munii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No eipä kyl oo tissei eikä munii... ;)

        Täh?? Kai sonnilla ny pallit on :P Onko toi Temmi-sonni sitte semmonen munaton tyyppi :)))))) Tai on niin pieni ettei näy kinttujen välistä ;)) Jotenki kuvittelin että ku lehmillä on kaameen isot tissit, nii sonnilla on valtava pippeli :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh?? Kai sonnilla ny pallit on :P Onko toi Temmi-sonni sitte semmonen munaton tyyppi :)))))) Tai on niin pieni ettei näy kinttujen välistä ;)) Jotenki kuvittelin että ku lehmillä on kaameen isot tissit, nii sonnilla on valtava pippeli :))

        no jäbän sonnilla komiat maha lihakset peittää arat paikat ja sitte toi viimeks mainittu taitaapi olla vähä niinku piilossa silloin ku sitä ei käytetä.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh?? Kai sonnilla ny pallit on :P Onko toi Temmi-sonni sitte semmonen munaton tyyppi :)))))) Tai on niin pieni ettei näy kinttujen välistä ;)) Jotenki kuvittelin että ku lehmillä on kaameen isot tissit, nii sonnilla on valtava pippeli :))

        tästä ku on ollu jonkin sorttista puhetta.. ;)

        http://media.photobucket.com/user/mistressx08/media/big_153043.gif.html?filters[term]=funny cow&filters[primary]=images&filters[secondary]=videos&sort=1&o=7





      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbän sonnilla komiat maha lihakset peittää arat paikat ja sitte toi viimeks mainittu taitaapi olla vähä niinku piilossa silloin ku sitä ei käytetä.. ;)

        Nii...niinhän se tapaa tehdä ;)))))) Ööh..siis joillaki...


    • mihin_häipyi

      Horoskooppilaskuri?

      • Eikös se ollut siinä Kittien aloituksessa joka poistettiin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eikös se ollut siinä Kittien aloituksessa joka poistettiin.

        Laskuri?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe