Asunnotomuus omaa tyhmyyttä

käyttäkääjärkeä

Asunnottomuus melkein aina omaa tyhmyyttä,miksi täytyy asua niin että häädetään kodista. Käyttämällä järkeä ei joudu asunnottamaksi.

158

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskaa.jauhoit

      On ollut virkarikollisia, jotka ovat valheilla estäneet kansalaisia saamasta lakisääteisiä tukiaisia.

    • kkjsg

      Hyvä huomio. Ei todellakaan kenenkään tarvitse jäädä asunnottomaksi ellei metelöi ja riko paikkoja sossun tai muun tahon hommaamasta asunnosta.
      Sosiaalivirasto on eräälle nuorelle miehelle hommannut ja kustantanut kahden vuoden sisällä jo kolmannen asunnon kun mies on saanut häädön edellisistä. Nykyisenkin asunnon väliseinän on jo hajoittanut ja muutenkin asunto on siivottomassa kunnossa. Häätö toimeenpantiin lokakuun alussa ja mies on nyt psykiatrisessa hoidossa odottamassa vankilatuomionsa toimeenpanoa.
      Viranomaisia ja yhteiskuntaa on turha syyttää jos jotkut jäävät asunnottomiksi.
      Ainakin meidän kaupungissamme kriminaali- ja sosiaalihuolto tekee parhaansa syrjäytyneiden auttamiseksi.

      • jkkjhjkh

        Sossu ei hommaa mitään asunto sanovat sen aivan suoraan.Ehkä asuntola pikka saattaa järjestyä.Nuo ei ole kuitenkaan mikään perhe asumismuotoon soveltuva asumistapa. Asunnon tarvitsijat kun monasti ovat myös perheellisiä. Asunnot on hommattava itse.

        Kaikki eivät saa kaupunginasuntoa ,vuosien hakemisesta huolimatta.Ei ainakaan ne jotka eikäytä hametta. Omistusasunnon hankkiminen ei oikein onnistu niille,joilla ei ole vakituista työtä tai on ainakin lähes mahdottomuuden rajamailla. Jäljelle jää yksityisen sektorin vuokra asunmis muoto.Hyvillä tuloilla ei edelleenkään ole huolta, mutta työttömyyden kohdtessa asunnontarpeen hetkellä on yhtälö enemmän kuin ongelmallinen,kuten myös silloin kun eletään pienilä palkoilla ja pääkaupunkiseudulla jossa vuokratasot ovat korkeita,eivätkä edes taivu asumistuen normien sisään,jolloin asumistuki ei riitä kattamaan sen tarvetta täysimääräisesti ,kuten on tarkoitus. Asumistuen varassa työssäkäyvien määrä on yllättävän suuri.

        Elämä on myös usein ennalta arvaamaton ja elämä ei kulje aina suunnitelmien mukaan. Erotilanteet ovat myös asumisen suhteen muutoksia eteen tuovia joloin asunnon tarve saattaa olla akuutti ja johtaa akilliseen asunnottomuuteen on varsin yksioikoista todeta yksikantaan asunnotta jäämisen olevan aina yksilön syytä.Usein riitaankin tarvitaan kaksi.


    • 25kuhkh

      minä jouduin asunnottomaksi kun pienkerrostalon omistaja purki koko talon ja rakensi uuden 7kerroksisen osakekerrostalon tilalle

    • Röhöm

      Minä sain etsiä uutta paikkaa, kun vuokraisäntä myi tontin alta pois.

    • päihdeongelmattt

      Päihdeongelmat varmaan suurin syy asunnottomuuteen ni kuka sellaiselle vuokraa asuntoa.

      • karikoskenkorvalta

        Suomessa ei oo yhtään ihmistä joka ei olisi alkoholisoitunut. Kaikke me suomalaiset ollaan juoppoja. On ikävää mutta tosiseikka. Me suomalaiset olemme niin janoista kansaa että juomme mitä vaan jotta oltais aina kännissä.


      • fhfhhr

        Lasol :X


    • nnmmk

      Minut heitettiin pihalle kun vuokraisäntä myi asuntonsaja uusi omistaja muutti sinne.

      • wuorallaAsuva

        Jos adunnon omistaja tarvitsee asunnon omaan käyttöön on olemadsa vuokra-asunnon kohdalla irtisanomisaika. Mullaboli irtisanomisaika peräti 6 kk, kosla olin asunut ko.asunnossa 14 v. Hyvin ehdin etsiä siinä ajassa uuden asunnon. Jos irtisanomisen perusteena on häiriökäyttäytyminen tai vuokrien jättäminen makdamatta, voidaan irtisanominen tehdä välittömästi.


      • nnmmk

        olin tuolloin työtön, kukaan ei vuokrannut asuntoa minulle 6kk aikana
        vasta kun olin ollut asunnottama 8kk ,vanha sotaveteraani vuokras minulle yksiönsä


      • eienäätuusulaan
        wuorallaAsuva kirjoitti:

        Jos adunnon omistaja tarvitsee asunnon omaan käyttöön on olemadsa vuokra-asunnon kohdalla irtisanomisaika. Mullaboli irtisanomisaika peräti 6 kk, kosla olin asunut ko.asunnossa 14 v. Hyvin ehdin etsiä siinä ajassa uuden asunnon. Jos irtisanomisen perusteena on häiriökäyttäytyminen tai vuokrien jättäminen makdamatta, voidaan irtisanominen tehdä välittömästi.

        vuokraisäntä sanoi hakevansa pitkäaikaista vuokralaista. No käsitys pitkästä ajasta poikeeaa minun vastavaavasta. Vuoden päästä pihalle, irtisanomisaika 2kk. Miten vitussa siinä löytää mitään.

        Muistan miten kävelin Tuusulan kunnantalon rappusia ja henkilö, joka vastasi asioista katsoi minua nenän varttaan pitkin ja selitti kuinka työttömille heillä ei ole asuntoja. Oli vuosi '99, eli tämä akka on varmaan jo eläkkellä, sen verra vanha haaska oli jo silloin.

        No toivottavasti aurinko paistoi hänen risukasaansa, ja nyt toivon että kukaan ei sitä hänelle ole pöyhimässä.No...tuskinpa saa ihan sitä mitä tilasi-vitun paska.


    • aerreres

      No maksa 800€ vuokraa jos joudut työttömäks ja asut yksin. EI onnistu paviaanit.

      • sossu_tarjoaa

        Nyyhky. Tyhjäntoimittajan on pakko asua valtakunnan kalleimmalla alueella, koska kyseessä on saavutettu etu. Elintasonkin pitäisi olla sama kuin työtätekevillä. Sitten ei olikaan kiirettä löytää uutta työtä.

        ...paitsi että itku on turhaa, näinhän tämä menee = tyhjätoimittajille maksetaan paremmat asunnot/paremmilta paikoilta kuin mihin pienipalkkaisilla on varaa!


    • rhrhr

      Ime Jorma munaa :X

    • eewefe

      Mitä sekin on jos jossain perse Helsinkkissä on vuokrat jo 1000€ paviaanit. Vittu sitä rahaa kukaa edes perseestään kaiva vaikka kävis töissä.

    • asunnottomuustyhmyyttä

      Asuntoja on vaikka kuinka Suomessa ja vieläpä kohtuu hinnalla. Monet kunnat jopa purkavat tyhjilleen jäänneitä kerros- aj rivitalojaan, kun niihin ei ole asukkaita. Eli täysin p#skapuhetta, että Suomessa joku joutuisi asunnottomaksi!

      Onhan niitä, jotka lentävät asunnosta pihalle ihan omasta syystään, kun pidetään älämölöä ja häiritään muita asukkaita, ei makseta vuokria ym. ym. Silloinkin löytyy yleensä joku koppero mihin pääsee asumaan.

      • kljgvbjhbjk

        sinun puheesi on tietämättömän lätinää kannattais pitää turpansa kiinni kun ei tiedä mistä puhuu
        suomessa on tuhansia asunnottomia


      • heikommanpuolella

        Kylä osa syy on asunnottomuuteen hallituksen tekemt ratkaisut. Huutelevat aina että pienituloisista ja heikoista pidetään huolta, mutta pelkkää sananhelinää. Kulut ja maksut nousee mutta korvaukset ja tuloa laskee tämän tästä. Kerroppa mulle, miten tuo voi olla ihmisen oma vika? Jos ennen on palkallaan pystynyt makselemaan asumisen, elämisen ym, ja nyt sipilän hallituksen aikana menettää kaiken, niin miten se voi olla oma vika? Kuka ne leikkaukset ja kurjuuttamisen tekee, kyllä se on sipilän ja hallituksen vika.
        Turha uikuttaa muuta, kunhan provosoit.


      • tuskin_Sipilän_vika
        kljgvbjhbjk kirjoitti:

        sinun puheesi on tietämättömän lätinää kannattais pitää turpansa kiinni kun ei tiedä mistä puhuu
        suomessa on tuhansia asunnottomia

        Joo ja miten ovat joutuneet asunnottomiksi!! Viinan kanssa on lortattu ja pahimillaan hajoitettu koko kämppä, saatu siitä häätö. Vuokria jätetään maksamatta.
        Hurjimmat laittavat tekosensa nettiin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021719211929_uu.shtml

        ja tuossa vasta hurjaa jälkeä
        http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001214462.html


      • minkälainenvuokr

        Niimpä eipä sitä koskaan tiedä minkälaisen vuokralaisen saa mutta mielestäni hyvä käytäntö olis yhteystiedot edelliseen vuokranantajaan niin puolin ja toisin reilua. Ryyppyveikot ja narkomaanit helvettiin.-linnanvenkulat.


      • näinkinvoikäydä
        tuskin_Sipilän_vika kirjoitti:

        Joo ja miten ovat joutuneet asunnottomiksi!! Viinan kanssa on lortattu ja pahimillaan hajoitettu koko kämppä, saatu siitä häätö. Vuokria jätetään maksamatta.
        Hurjimmat laittavat tekosensa nettiin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021719211929_uu.shtml

        ja tuossa vasta hurjaa jälkeä
        http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001214462.html

        Korruptoitunut virkaloinen vei asuntoni, vaikka olin aina ajoissa maksanut vastikkeeni. Häiriötä en ole koskaan pitänyt, olen siisti, enkä tupakoi päinvastoin kuin naapurini. En soita musiikkia täysillä enkä huutele kännipäissäni. Minulla ei ole vakavaa päihdeongelmaa, huumeita en ole koskaan edes kokeillut enkä edes tupakkaakaan. En varasta, olen kouluja käynyt ja olen ystävällinen ja kohtelias, siisti ihminen, ei ole rikosrekisteriä.

        Asunnon siivosin todella tip top kuntoon (olenhan nuoruudessa ollut siivousalan ammattilainen). Ei ollut mitään valittamista siivousjäljestäni.


      • ArmTheHomeless
        minkälainenvuokr kirjoitti:

        Niimpä eipä sitä koskaan tiedä minkälaisen vuokralaisen saa mutta mielestäni hyvä käytäntö olis yhteystiedot edelliseen vuokranantajaan niin puolin ja toisin reilua. Ryyppyveikot ja narkomaanit helvettiin.-linnanvenkulat.

        Eikö ole hivenen julmaa, että päihteistä riippuvaisen pitäisi kuolla hankeen. Alkaa jo joidenkin FASISTIEN _vihapuheet_ muistuttaa ison Aatun lausahduksilta.


    • eimyötätuntoa

      Eipä kylläkään yhtään ole myötätuntoa sellaisia asunnottomia kohtaan jotka rähjäämällä tai vuokran jättää maksamatta ni lentää pellolle asunnosta.

    • dfhrfd

      Eipä se työtön sitä 800 vuokraa edelleenkä maksa. Ime homo munaas.

    • avaavähän

      Avaa vähän enemmän tuota juttua,entä asumistuki,sosiaalivirasto. Kyllä yhteiskunta siinä vaiheessa tulee vastaan jos lähtee selvittään asioitansa. Asunto pyritään ihmisillä säilyttään toki.

    • ei.pidä.yleistää

      No entä nuori, jonka pitäisi saada oma asunto? Ei se hänen syytään ole, että on kasvanut aikuiseksi.
      Tavallinen pääkaupunkiseudun nuori, käynyt koulunsa loppuun, saanut jopa työpaikankin, tarvitsisi asunnon, ei siinä silloin lähdetä Iisalmelle halpaan kerrostaloon.
      Pitääkö siis jättää työpaikkansa ja lähteä jonnekin asunnon perässä? HÄH?

    • Mun.tarina

      Olen työtön mies, en polta tupakkaa enkä juo viinaa. Saunakaljan juon joka lauantai, siinä se mun juominen. Menepä ja kysy vuokraako mulle kukaan asuntoa? Ei varmana vuokraa, kun tulijoita on ihan kunnon vuosituloilla.

      Kun jäät työttömäksi, eroat, sairastut, niin varmasti oot ulkona asuntomarkkinoilta. PISTE.

      • eikannat_asua_vuokralla

        Sinullekin löytyy taatusti asunto, eikä ole edes kovin kallis vuokrakaan, kun vähän googletat. Halvimmat asunnot ihan kelvollisissa yksiöissä n. 150-250€/kk
        Ja jos ostat oman asunnon, siihen riittää 10000-15000€, jonka tienaat helposti säästyneillä vuokrien maksuilla muutamassa vuodessa. Omaankin asuntoon saa asumistuen.
        Ostin kesällä itse siistin pienen 30 neliön yksiön ja se maksoi 23000€, juuri tänään maksoin marraskuun yhtiövastikkeen 122€, ei ole kallista asumista. Tosi hyvät palvelut lähellä, hyvät kulkuyhteydet, kalavedet vieressä.


    • röihin-siitä-nyt

      Käyhät juopottelee joten ei niillä ole varaa maksaa vuokraa ja siksi ovat asunnottomia.

    • xcfbbfc

      Juu ja lehmät lentää. Tutustupa millasia vuokria Helsingissä on ettei nitä maksa enää töissä käyväkään. Homo. Jos 20 neliön yksiöstäkin pyydetään 970€ vuokraa niin kaivapa perseestäs se raha.

      • Kemissähalpaa_asua

        Ei työttömän tarvitse noin kalliissa kämpässä asua, muualta löytyy halvempia kämppiä. Tulee ne työttömyyskorvaukset ja muut yhteiskunnan rahat syrjempäänkin luukkuun.


    • helsinkijahelsinki

      Helsinki ja helsinki niin kirjoitukseen 800eur vuokra ni jossainpäin suomea saat sillä omakotitalon vuokralle. Persaukiset pois Helsingistä ja äkkiä

    • turhaa_urputusta

      Kyllä niitä asuntoja on tarjolla, ei tarvitse kenenkään olla ilman asuntoa! Pistä googlehaku, löytyy kymmenia asuntoja hyvin halvalla vuokralle.

    • löytyylöytyy

      Niimpä,kyllä niitä asuntoja löytyy ettei nyt kadulle tarvi mennä mutta kun ihmiset osaisivat toimia riittävän ajoissa eikä lamaannu.

    • rsersergf

      Ime munaas.

    • onkomielentrv

      Onko mielenterveydessäsi häikkiä kun homottelet ja noi munan imemiset....hakeudu hoitoon pikaisesti

    • rsarh

      Ime silti munaas. Mitä sinä muiden asioista voisit edes tietää. Hakeudu itte hoitoosi.

    • eioikeeen

      Ei oikeen tasapainoisen ihmisen kirjoittelua sinulta,mistä johtuu että vanne kiristää päätäsi.Olet ehkäpä runkkari joka juonut vuokrarahat no persläpi siinähän mietit kun häätö tulee.

    • dsrhdh

      Minullapa ei ole häätöjä näkynyt kuin siitä syystä ettei työtön maksa yksinään 800€ vuokraa persläpi. Työnnä sinä se Helsinki jo hanuriisi. Kyl sen työttömän pitää asua halvemmalla että kiristääköhän siinun päätäsi joku?

      • mitähoetttt

        Mitä hoet tuota samaa mantraa,tee jotain saakuran älykääpiö.


      • Ehehehehe
        mitähoetttt kirjoitti:

        Mitä hoet tuota samaa mantraa,tee jotain saakuran älykääpiö.

        Itte oot älykääpiö. Tajua jo etten mene minnekää Helsinkiin.


    • Jorma25cmmm

      Jorma25cm jolla kusta pää täynnä mitään ei tajua.

    • sagdg

      Mitä vuokraa 615€ kk tuloilla maksellaan?? No lol. Kyllä sillon pitääkin jo asua jossain peräsuolessa.

      • eikannat_asua_vuokralla

        Ei työttömänä kannata asua missään kalliissa asunnossa, eikä oikein muutenkaan pienillä tuloilla. Osta oma halpa kämppä, ei ole kallista sekään. Jostain sopivasta kaupungista taikka kirkonkylästä halpa asunto, on palvelut lähellä ja maksat omaa.

        Ostin kesällä itse siistin pienen 30 neliön yksiön ja se maksoi 23000€, juuri eilen maksoin marraskuun yhtiövastikkeen 122€, ei ole kallista asumista. Tosi hyvät palvelut lähellä, hyvät kulkuyhteydet, kalavedet vieressä. Hyvin riittää tähän 615€/kk tulot!


      • NaurettavaEhdotus

        Mietitäänpä tätä asunnonostoa:

        Ostit 23 000 Euron kämpän 615€ kuukausituloilla.

        Nyrkkisääntönä ostettavan asunnon kauppahinnasta 70 % käy lainan vakuudeksi, tässä tapauksessa siis 16100 Euroa. Loput 6900 Euroa sinun on pitänyt löytää jostain. Pelkästä työttömyyskorvauksesta tuon summan säästäminen veisi koko vuoden työttömyyskorvaukset, käytännössä tuon summan säästäminen työttömyyskorvauksesta veisi vuosia (100Eur/kk veisi 5 vuotta 9kk).

        Sitten lainan takaisinmaksu 20 vuoden maksuajalla veisi sellaiset 110-120 Euroa kuussa lainanhoitokuluina nykykoroilla. Asumiskulusi olisivat 230-250 Euroa kuussa. Käteenjäävä osuus asuntokulujen jälkeen 385 Euroa, josta maksat sähköt ja muut asumisen lisäkulut sekä muut kiinteät kulut. Ruokaan sinulla jää sellaiset 5-7 Euroa päivää kohti edellyttäen ettei sinulla juuri muita kuluja olekaan asuntokulujen lisäksi.

        Hyvän tosiaan riittää tulot ja elät tosi leveästi.
        1


      • Oonoooo
        eikannat_asua_vuokralla kirjoitti:

        Ei työttömänä kannata asua missään kalliissa asunnossa, eikä oikein muutenkaan pienillä tuloilla. Osta oma halpa kämppä, ei ole kallista sekään. Jostain sopivasta kaupungista taikka kirkonkylästä halpa asunto, on palvelut lähellä ja maksat omaa.

        Ostin kesällä itse siistin pienen 30 neliön yksiön ja se maksoi 23000€, juuri eilen maksoin marraskuun yhtiövastikkeen 122€, ei ole kallista asumista. Tosi hyvät palvelut lähellä, hyvät kulkuyhteydet, kalavedet vieressä. Hyvin riittää tähän 615€/kk tulot!

        Mistäpäin saa 23000 e yksiön. Pääkaupungissa maksat ainakin 5 x 23000, jos meinaa asua hyvien kulkuyhteyksien varrella. Mutta nyt halvankoron aikana kannattaisi nuoren vakituisessa työssä käyvän ainakin harkita oman ostoa. Jos on kaksi maksajaa niin aina helpompi.


    • Jonne.15-vuotta

      Kuinka pitkä muna pitää olla et sitä voi imee ite?

    • jhgjjg

      250cm

    • gfgfg

      Jollakin menee näköjään taas yli ymmärryksen, kun ei kykene pysymään asiassa.

    • ggragr

      No ime silti munaas. Ei asunnottomuus ole omaa syytä. Jos asuu liian kalliilla ja työ loppuu se oli sit siinä. Pakko asua jossai peräkylillä halvalla sit. Ei se sossu hyväksy yhdelle mitään tonnin vuokria saatana.

      • pölhökustaaa

        ja siellä missä on halvat asunnot sieltä ei löydy töitä,
        suo siellä vetelä täällä


      • oottetehoopoja
        pölhökustaaa kirjoitti:

        ja siellä missä on halvat asunnot sieltä ei löydy töitä,
        suo siellä vetelä täällä

        Kyllä ne työt löytyy sieltä peräkylältäkin yhtä hyvin, on vaan halvempi asua ja etsiä uutta työtä. Tarviiko sitä työttömänä olla kalliissa luukussa asumassa.
        Ja voihan sitä vuokrata kalliin luukun siksi aikaa jollekin toiselle, kun on työttömänä vaikka Thaimaassa oottelemassa töitä, siellä asuu halvalla.


      • pölhökustaaa

        ja höpö höpö kyllä ne työt on kaupungeissa
        maaseudulta muuttaa koko ajan nuorta väkeä kaupunkeihin työn perässä


      • TääOnNiinTätä
        oottetehoopoja kirjoitti:

        Kyllä ne työt löytyy sieltä peräkylältäkin yhtä hyvin, on vaan halvempi asua ja etsiä uutta työtä. Tarviiko sitä työttömänä olla kalliissa luukussa asumassa.
        Ja voihan sitä vuokrata kalliin luukun siksi aikaa jollekin toiselle, kun on työttömänä vaikka Thaimaassa oottelemassa töitä, siellä asuu halvalla.

        Ongelmana on, että työnantajat tuskin kiinnostuu jostain peräkylän Reiskasta, koska tietävät, kuinka vaikeaa on löytää asuntu jostain pääkaupunkiseudulta kohtuuhinnalla eikä Reiskalle makseta niin paljoa, että hänellä olisi varaa maksaa pääkaupunkiseudun vuokria. Siispä Reiska saa hakea rauhassa työtä ja asua edullisesti siellä takapajulassa.

        Heh, vai thaimaasta hakea töitä Suomesta. Oletko kokeillut, kun noin hienon ajatuksen polkaisit? Ei taida käytännössä toimia, mutta voinhan olla väärässä, kun en ole koskaan kokeillut hakea töitä Thaimaasta. Tarpeeksi hankalaa hakea Suomessakin töitä.


      • JooOnSeTyhmä

        Mä irtisanoidun asunnostani jokunen vuos sitte, oletten että muutan toiseen paikkakuntaa missä olin alottanut opisekelun. Asuin hetken siellä täällä koulun lähistöllä, kunnes tajusin tilanteeni. Asuntoa ei ole. En oo ikinä saanu häätöä, en ikinä oo metelöiny, en jättäny vuokria maksamatta. Ainut mitä olin tehnyt, virheeni, n,17vuotiaana kakarana olin saanut niskoilleni velkoja jotka vei luottotietoni. Se oli virhe mistä aikuisena maksan. Jäin kodittomaksi suomalaiseks kunnoliseks terveeks naiseks. Sitte sairastuin. Aloin rappioitua, ja sairastuin lisää. Sitte tervehdyin, kuitenkaa saamatta edelleenkää asuntoa. Nyt tajusin, että haluan pois koko helvetin yhteiskunnan paskasta. Haaveilen paremmasta elämästä jossain kaukana pois kaikesta, rahasta,vallasta, ym paskasta. Ei kiinnosta mikää paskatyö enää. Elämä tuli mulle liian arvokkaaks itessää. Tajusin että rakastan enemmän puita,sammalta, metsää, eläimiä , ym, enemmän kuin Ihmistä. Tajusin vihaavani ihmistä joka on likanen, saastanen,haiseva, paskaläjä. Ja nyt, tajusin että haluan tehdä työtä sen verran, itselleni, että saisin mahdollisimman paljon rahaa. Jopa niin paljon aion saada, että saan muutettua tätä paskaa yhteiskuntaa. Aion hankkia paljon rikkauksia, rahaa, ja sitte silllä rahalla, alan ajamaa oikeuksia. Metsän, maan oikeuksia. En aio katella kun joku saastanen ihminen tekee maailmalle mitä lystää. En todellakaa. Teen kaikkeni. Synnytän niin monta lasta ku pystyn, opetan heille sen kaiken.

        Asunnoton joka saa vaa häädön toistumisee omasta rettelöimisestä on tyhmä, vitun tyhmä älykääpiö jota tuskin on edes kasvatettu.


      • seliseliseli

        Kyllähän se sossu saattaa hyväksyä tonnin vuokran, se vain maksaa ainoastaan 300e vuokrakämpän edestä korvausta. Eli loppuosa jää kyllä itse kustannettavaksi.


    • wywy

      Siellähän sitä saakin odotella nimittäin Thaimaassa niitä töitä hautaan asti. Paha puoli on vain se, että työttömyyskorvaus ehtii loppua sitä ennen.

    • shreareg

      Ime munaa niiden töides kanssa. Koita itse maksaa se 1000 euroa työttömänä asumisesta.

    • kusta.päässä

      Jaahas taitaa jollain olla siitä puhe mistä puute? Helsinkiin haluttais niin kovasti mutta miksköhän sinne ei kuitenkaa sitte lähdetä...hehhehheheeee tirsk ;D Oliskohan se hinta vaan este itse kullekin hehhehheheeeee ;D No voihan sitä olettaa että joku perseestään kaivaiskin sen rahan johki paikkakunnan vaihtoon työttömänä hehheheheeheeeee.

    • sirkus1111

      Minä en muuttais mihinkään. Koska sirkuspelleksi en kylä rupea. Näitä urputtajiahan löytyy joka paikkakunnalla joku hullu eikä itekään lähetä mihikää. Tuperys siellä typerys täällä.

    • älämenetäsitäkinvielä

      NO KYLLÄPÄ SIN Ä AP OLETKIN VIKSU!

      Sinusta siis ihmiset sairastuukin omaa tyhmyyttään, tai syntyy väärään aikaan, tai vanhenee omaa tyhmyyttään.

      Kivahan se on provoida eikä vain? mene hakemaan sitä työtä jotta saat sen asunnon jota sulla ei ole.

      • hyvinkinvoisair

        Hyvinkin voi omaa tyhmyyttään sairastuttaa itsensä syömällä epäterveellisti.Etkö älykääpiö tajua mistään mitään.


    • Jorma25cmmmmm

      Ihan sama muuttaako vai ei. Työtön sitä olis kuitenkin.

    • kusta.vissa

      Minkäs mahdatte jos joku ei vaan vaihda paikkakuntaa? Kun ette yhtää mitää että kärvistelkää vitutuksissanne vaan yksinänne. Ei sitä asuntoa kukaa muu etsi joka tapauksessa kuitenkaan. Eikä ne sitä kalliimpaa asuntoa sitä paitsi edes vuokraa jos ei oo riittävät tulot taulapäät.

    • Joooo1

      Juu voishan sitä Helsinkiin....mutta asuntoa saakin odotella sitten sellaiset 20 vuotta ainakin.

      • HetiVapaaAsunto

        Vapailta markkinoilta löytyy kyllä yksiöitä tonnin kuukausivuokralla.


      • tyhjänvintinpeittoja

        asunnottomuus suomessa on jokaisen asunnottoman oma syy. turha niitä pöllöilyjä on muilla toiseen kertaan maksattaa. mummot vielä kutoo lusmuille pipoja


    • dfhdhff

      Ime Jorma munaas. Ei kiinnosta !!!!!!

    • hgjghghh

      Edelleen ime Jorma munaas. Et mahda milölekää kuitenkaa mitää.

    • tdthdh

      Tyhmä runkku paljasti itsensä. Kateellinen täys paska.

    • Gögögöögögögöögögögögö

      Ögögögöögögögöögögögögööggögögögög.

    • pika.vippi.perseeseen

      Ota lisää pikavippejä.

    • drhftdhtt

      Se on nimen omaan jokaisen asunnottoman syy kun tehdään vuokrasopimuksia liian killiisiin asuntoihin. Joillain todellakin on kusta päässä.

    • bfdbfbddb

      Onneks ei tarvi vaihtaa enää paikkakuntia. Kirkkonummi Gesterby persaukki bärsaukko berseaukki. Paljastin itseni oho. Mutta mitä sitten?

    • sdggdsgsd

      Joha hiljeni tämäkin paska. Paska kun on alottajakin niin sitä saa mitä tilaa.

    • dfhfhf

      Miksi siis muuttaa työ perässä kun tiedetään mihin se johtaa kun se loppuu. Urpot.

    • hoitakaaasioitanne

      Hoitakaa riittävän ajoissa asioitanne jos vuokrasopimus loppumassa,-kysyä vuokranantajalta tietäisikö hän vuokra-asuntoa jostain niin järjestyisi sillaiten.Aika tumpelo on ihminen joka asunnottomaksi jää ni kyllä elämänhallinta retuperällä. Voi voi kun asian eteen täytyy tehdä jotain huh huh vetelät paskat. No talvi tulee ja varm mukavaa olla ulkosalla.

      • Jippiiiiiii

        Juuri niin. Elämänhallinta retuperällä kun sairastuu vaikka masennukseen. Ei siihen muuta tarvita. Olet lähes toimintakyvytön. Mutta sitähän ei tiedä sellainen, joka ei ole masennusta kokenut.
        Nuoren on melkein pakko asua siellä, missä on työt, opiskelupaikat jne. Eli asutuskeskuksissa, missä vuokrat hipoo pilviä, ainakin pääkaupungissa. Ennen oli Suomessakin vuokrasäännöstely, mutta sekin vapautettiin, nyt saa laittaa vuokraa niin paljon kun keksii ihan WC:n kokoisesta luukustakin vaikka 1000e. Mahtuuko edes sänky 20m2 asuntoon. Hävettäis mennä edes katsomaan.


      • depressiooo

        Inhimillistähän se tietenkin on jos depressio päällä eikä kykene hoitaan asioitansa ja julmaa siinä vaiheessa kun asunnoton.


    • lapissaasunnoton

      Onkohan Lapissa kuinka monta asunnotonta ni veikkaan ettei yhtäkään tai tyytyy kotaan. Hitto missään kaupungissa en kylläkään päivääkään olis asunnoton.

    • zdfhfhzddfh

      Työntäkää se Helsinki jo perseeseenne. URPOT. Sinne jos menee varmasti päätyy asunnottomaksi.

    • xdrdh

      Paras kun ei tee mitään. Ei joudu asunnottomaks. Hahhahhaaaa paskaläjät.

    • rzhhh

      Joka paikassa näitä kaikki tietäviä perkeleitä on ja itekää ei tehdä mitään. Voi nyt vitulla päähän ja kyrvällä perseeseen.

    • gsdfgsdg

      Voiha hevosen mulkku Jorma. Haista iso mulkku paviaani.

    • cfjfyfdhfd

      Työmarkkinatuki on 522,88€ verojen jälkeen mulkku.

    • käytäjärkeä

      Käytä järkeä niin et joudu asunnottamaksi jos niin käy ni et oo hoitanu asioitasi. Kukaan ei jää ilman asuntoa jos hoitaa velvollisuutensa. Tyhmä möykkää asunnossaan ja rästivuokrat vitun idiootit.

    • älykääpiö11

      Pyörittele sä pienessä päässäs vaikka mitä kun me jokainen asutaan varansa mukaan eikä niin kuin sinä sanot. Siinä sulle järkeä. En ookaan mikää perseeseen vedettävä idiootti.

    • Hesarisa

      Tämän päivän hesarissa oli juttua naapurivainosta. Onkohan tutkittu miten paljon tämä ilmiö vaikuttaisi asunnottomuuteen? Itse en ikänä uskaltaisi ostaa kerrostaloasuntoa luettuani jutun.

    • ssgdgsd

      Kuka vainoaa ja ketä. Sellanen menee ainakin liian pitkälle jos aletaan sanomaan ettei saa asua siinä mistä on asuntonsa onnistunut löytämään. Mutta näitä idioottejahan on joka paikassa vuokrayhtiöissäkin aina joku löytyy.

    • en.edes.kusis

      Onkohan tutkittu mitä vuokria Helsingissä löytyy....ei niitä kukaa maksa. Urpo.

    • gghcgcg

      Minä ainakin pidän asuntoni vaikka peräkylillä enkä kuuntelis ketään ennen kun antasin sen pakolaiselle.

    • sdggsdg

      Kiusatkaa isompianne. Saakuran älykääpiö aivokuolleet.

    • käytän.järkeä

      Järkeähän se on käytettävä ja olla vaihtamatta paikkakuntaa ettei joudu asunnottomaks. Siinä oot oikeassa ;D Niitä urputuksia minä en kuuntele. Seuraavalla paikkakunnalla löytys samanlainen urputtaja joka tapauksessa. Niit on joka paikassa ;D

    • Urpoooooo

      Joku urpo vielä luulee että työtön sais lainaa ja sillä sitten vaihdettais paikkakuntaa...Kertokaas mulle lisää satuja ;Ddddd

    • sdggh

      Helsingis on yli 40.000 ihmistä asuntojonossa että ihan tiedoks vaan kaikille urpoille ja jormille. Hoitakaa asioitanne yksinänne.

    • Idiootiksiootsyntyny

      Tuolla asenteella kaikki mitä tapahtuu ihmiselle on oma vika!!!

      Oma syntymäsikin on sun oma vika! Niin vaan puskit maailmaan väkisin toisten elätettäväksi, äpee ja paljon sitä! Miten kehtasitkaan tulla toisten elätettäväksi ja rasitteeksi????

    • dfhhdf

      Hehehehehheehehehehee ;D

    • dftrhh

      Joo ihan sama. Ketää ei kiinnosta. Jatkakaa ;D

    • dhdhdhf

      Jooooooormaaaaaaaaaaaa. Kyllä mua hävettäis kun on paljastanut itsensä tänne ja vähän muuallekin. Kyllä hävettäis en kehtais edes ulos mennä sinuna. Jos täällä pitäs asiat tehdä niinkun sinä sanot mikäs pelle minä sitten olisin että mietippäs sitä. Kyllä mä voin paikkakuntaa vaihtaa ja kun taas joudun asunnottomaks tuun ampumaan kaikki irvuilijat ja istun loppuiän sitten linnassa niin on asunto.

    • arrhreerh

      Vituttaako kun et mahda millekään mitään pään aukimisillas? Vituttaako? Ei kukaan sua kuuntele. Helsinki on perseestä nyt ja aina ja tulee olemaan. Kuulikko? ;D

    • Helsinki.perseestä

      Helsinki on perseestä Helsinki on perseessä Helsinki on perseestä Helsinki on perseestä Helsinki on perseesteä Helsinki on perseestä Helsinki on perseestäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

    • aegaer

      Joko soitan poliisillie ja annan tyhmälle lähestymiskiellon? Jos ei ala uskoa pikkuhiljaa että mä oon niin vittuuntunut että pysy kaukana.

    • rehereareh

      Syyte kunnianloukkauksesta ja jatkanko vielä listaa. Jätä minut rauhaan. Elä omaa elämääs.

    • rsearhrhe

      Se poliisi kertoo sulle että Suomes saa asua mil paikkakunnal haluaa että joko soitan vai menikö kusi housuun?

    • sgdsdgsd

      Kannattaa kirjotella tänne paska palstoille joo.....

    • dfdfrh

      Joko soitan ja valtio korvaa mulle tyhmyytesi.

    • sgeeeeg

      Haloo haloo täällä poliisi. Täällä on yks joka häiriköi ja haluais mun vaihtavan paikkakuntaa..saako lähestymiskieltoa. Kyllä saa. Kiitos ilmoituksesta.

    • fgga

      Haloo haloo täällä poliisi. Täällä on yks joka haluais mun vetävän itseni hirteen saako lähestymiskieltoa. Kyllä saa. Kiitos ilmoituksesta.

      • melataamoon

        Sun kannattas mennä lataamoon vähäks aikaa buaaaah hoh hoh hah buuuuaaaahhh


      • aweweg
        melataamoon kirjoitti:

        Sun kannattas mennä lataamoon vähäks aikaa buaaaah hoh hoh hah buuuuaaaahhh

        Mee itte sinne lataamos palliaivo. Kukaan ei kuuntele sua siitä sun Helsingistäs.


    • aseggaesg

      Vai pitäskö pukeutua mekkoon ja antaa sun panna mua perseeseen?

    • fnkbuj

      Totta kai asunnottomuus on valinta muiden joukossa. Suomi on täynnä tyhjiä asuntoja pursuavia muuttotappiokuntia. Yhteiskunta maksaa köyhien vuokratkin. Jos on aivan pakko asua Helsingin keskustassa, kannattaisi ryhtyä rikkaaksi. Asunto Etelä-Helsingissä on sijoitusmielessäkin hyvä ratkaisu.

      • asunnottomuudenkasvot

        Ei varmasti ole,monesti syy on elämäntilanteiden muutos syystä tai toisesta. Varsinkinuorille asunnon tarve saattaa muodostua vasin ongelmalliseksi .Nuorilla kun on ehkä opiskelut ja työttömyys on tänäpäivänä tyypillistä,jolloin sosiaalisesti saatta joutua väliinputoajaksi . Perhe olosuhteet saattavat myös johtaa asunnottomuuteen, niin nuorien kohdalla,kuin myös aikuisiässäkin. Asunnon tarvetta psikkakunnan kohdalla saataa sitoa työ. Asunnon voi vielä menettää ja koettaa löytää uutta ,mutta kun hommaat asunnon ja muutat sen peräsässä ja jätät työn ,menetät todennäköisesti molemmat.


      • uusasuntositten

        Uuus asunto sitten vuokralle niin helppoa se on senkin aasi.


      • kuka.on.aasi
        uusasuntositten kirjoitti:

        Uuus asunto sitten vuokralle niin helppoa se on senkin aasi.

        Ja niitähän tosta vaan otetaankin ;D


    • erherhaer

      Hullu vastaileekin vielä itselleen. Kaikenlaisia.

    • hjjhjhf

      Pikavipin ottokin on oma valinta. Turha niistä on tulla muita sitten muita haukkumaan. Ulosottokin on oma valinta jatkanko listaa ? Naimisiin menokin on oma valinta sekin maksaa. Jatketaanko?

    • erahre

      Taloyhtiöistä pitäs potkia muitten kiusaajat vittuun. Vitulla päähän ja kyrpää perseen.

    • aseggeeg

      Niin miten sitä millää paikkakunnalla kehtais asua. Voi hitsi ;D Samanlainen työttömyys se on joka paikassa vaikka mihe menis. Näin on näppylät nyt.

    • aerawegw

      Minne asti 50 eurolla muutetaan? Buaah hoh hoh hah heh heh todellakin.

      • ngjbuj

        Saahan 50 eurolla jo junalipun vaikka Helsingin ja Kuopion välille. Aika kauas pääsee.


      • aggaggfgd

        Haista paska. Ei noi pään aukomiset mitää vaikuta. Kun duuni loppuu se on perus konkurssi tavallisella tallaajalla ja haukut ei auta mitään siinä. Sittehä möllötellään vaan ja odotellaan niitä olemattomia töitä joita ei todellakaan oo. Suomes on yli 300.000 työtöntä eikä 1 tai 2.


      • 50eurollavaikkamihin

        No 50€ riittää jopa ulkomaille lentoihin, esim. Turusta pääsee monasti Puolaan Gdanskiin alle 15€, joten jää vielä 35€ muuhun käyttöön.... Ainakin 2.11.2016 pääsi vielä tuolla 14,99€ Gdanskiin https://book.wizzair.com/en-GB/TimeTable/Turku/Gdansk
        Halpis busseilla pääsee 1€ 1€ varausmaksu vaikka Hki-Oulu reissuun, joten 50€ riittää siinäkin aika moneen matkaan, pystyy siirtämään useammalla reissulla tavaroitakin melkoisesti.
        VR järjestää noita 5€ tempauksia, pääset Hki-Rovaniemi parhaimmillaan tuolla 5€!!


      • pääseehalvalla
        50eurollavaikkamihin kirjoitti:

        No 50€ riittää jopa ulkomaille lentoihin, esim. Turusta pääsee monasti Puolaan Gdanskiin alle 15€, joten jää vielä 35€ muuhun käyttöön.... Ainakin 2.11.2016 pääsi vielä tuolla 14,99€ Gdanskiin https://book.wizzair.com/en-GB/TimeTable/Turku/Gdansk
        Halpis busseilla pääsee 1€ 1€ varausmaksu vaikka Hki-Oulu reissuun, joten 50€ riittää siinäkin aika moneen matkaan, pystyy siirtämään useammalla reissulla tavaroitakin melkoisesti.
        VR järjestää noita 5€ tempauksia, pääset Hki-Rovaniemi parhaimmillaan tuolla 5€!!

        Joo ja marraskussa pääsee Gdanskiin alle 10€ lennoilla!! Ei ole köyhälle kallista matkustaa.


    • fggfgf

      Mene itse homo. Ja lopeta jo kun ei tuo mitään auta.

    • aresg

      Se on vaan Kirkkonummi Gesterby loppuelämä. ;D

      • menerohkeasti

        työ taitaa olla monelle tuntematon käsite. kysykää ens haastatelussa mitä se tarkoittaa mihin se velvoittaa siitä saa jopa enemmän rahaa kuin sossun tädiltä


    • sgggs

      Eikä Jormakaan sille mitää voi. Näin on näppylät.

    • sdgg

      Älä edes yritä huijata ketään lähtemään asumaan kalliille kun se nyt ei vaan onnistu. Älykääpiö.

    • lapissaasunnoton

      Hitto ku täällä Sodankylässä on kylmä nytkin kirjoitan kännykällä tälle palstalle,oon metsässä ilman vaatteita hrrrrr.

    • aeeg

      Menen kun ensin kerrot mistä saa vuokra yksiön alta 500€. :P

      • asuntoja

        Koko Suomesta löytyy melkein 500 kpl alle 500 euron vuokrayksiöitä.

        http://www.vuokraovi.com/vuokra-asunnot

        Pori, Oulu, Lahti, Tampere, Forssa, Kuopio, Turku, Savonlinna, Rovaniemi, Tornio löytyvät ekalta sivulta. Yhdellä sivulla on 20 asuntoilmoitusta. Sivuja on 25 kpl. Halvin ekan sivun asunnoista oli Lahdessa, vuokra 280 euroa kuussa.


    • ererhhera

      Töistä voi saada rahaa joo mut joss kaikki menee asumiseen käteen ei jää mitään eikä siinä oo järkeä. Sitten kun se työ loppuu se kallis kämppä lähtee alta. Jep jep jeesustelijat. Tukirahat ei ole niin hyvät kuin luullaan perkeleen luulotautiset vammaset.

      • muuttaaedullisemp

        Muuttaa sitten edullisempaan vuokra-asuntoon hip hei eikös ookki helppoa.


      • dfhadfahhgg
        muuttaaedullisemp kirjoitti:

        Muuttaa sitten edullisempaan vuokra-asuntoon hip hei eikös ookki helppoa.

        Kuka siitä halvasta asunnostaan kalliimpaankaan menisi jos ei aivokuollut. Hip hei ;D


    • erahher

      Joo muuta edes takas...ei siinä ole mitään järkeä idiootti. Joka paikas on asuntojonot ja jäät tyhjän päälle. Älä yritä huijata ketään.

    • eare

      Mitä sitä tälläsiä urpoja kuuntelemaan. Ei oo rahaakaan muuttaa yhtään mihinkään niin tyhjää sinä lätiset.

    • adhhr

      Muuta ja muuta kun tiedetään millanen itekin olet etkä muuta mihinkään kalliimpaan.

    • aerhher

      Minäpä en muuta mihinkään. Mitäs siihen sanot urpo? Jokos alkaa vituttaa?

    • roletaari

      Häiriköitä hyyssätään!
      Kaupungin asuttamat syöttiläät ovat pahimpia häiriköitä.
      Eturivissä eräät etniset ryhmät mutta kyllä valtaväestön reppanoitakin löytyy.

      Sitä olen ihmetellyt miksi kaupunki toistuvasti osoitta asunnon keskustasta.
      Häätö häädön perään mutta aina uusi asunto läheltä edellistä häätöpaikkaa.
      Eikö entinen menetelmä häiriköiden sijoittamiseksi johonkin laita-alueen vanhaan ok:n enää kelpaa.
      Siellä olisi hyvä häiriköidä keskenään.

      Yksi häirikköryhmä on kotoaan ensimmäiseen oman asuntoon muuttaneet nuoret. Ei mitään tolkkua kerrostalossa asumisen periaatteista.

    • rakastanlöhöilyä

      Mie en muuta tästä mihnkään, saan niin hyvin asumistukea ettei kannata. Rahaa on kun roskaa, ja jos ulos joutuu sitte myyn tän ja etsin uuden.

    • Näitäonliianpaljonjo

      Jos putoo kulutusjuhlista köyhyys kuoppaan niin siinä onkin kova itse koulutuksen paikka alkaan laskemaan kaikki tarkkaan ja kieltäytymään entisistä huveista.

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001939850.html

      Vuokran jälkeen käteen 2800 €/kk – isä työtön, äiti omaishoitaja: näin kuusihenkinen Mäkisen perhe selviytyy

      Täysin tuilla elävää sakkia en ymmärrä että on varaa pitää ruokkia kahta koiraa ja pitää autoa. Mulla ei olisi ollut autoon ja eläimiin enään varaa eikä edes varaa tehdä lapsia. Nämä tyypit vain olettavat että heille kuuluu täysi elintaso ja lisääntyä voi mielin määrin. Monille ei jää asumiskulujen ja pakollisten välttämättömien kulujen jälkeen kuin muutama satanen eikä voi tuilla eläessä pitää eläimiä tai autoa tai edes varaa syödä itseään porsaaksi. Kyllä siinä laiskana maatessa tulee varmasti kaikki sairaudet kun ei niitä edes ennalta ehkäise liikkumalla.

      Näitä tyytyväisiä yhteiskunnan elättejä tulee nykyään entistäkin enemmän. Ne saavat liian vähän tukia ja toinen vähemmistö raataa töissä jotta saisi saman. Tämä yhteiskunta on mennyt ihan sairaaksi.

      Tuilla kun olen elänyt pätkätöiden välissä niin ei ole autoon tai eläimiin ollut varaa tai edes en voinut kuvitella että voisin niitäkin vielä vaatia veronmaksajilta. Mikään pakko ei ole ollut lisääntyä. Kaikilla vaan tuntuu olevan oikeus tehdä mitä vaan olematta kuitenkaan kykeneväinen elättämään itse perhettään kun voi veromaksajilta vaatia ihan mitä vain. Koko suomi on konkurssissa ja eletään velaksi mutta nämä loiset eivät ajattele muita kuin itseään.

      Karmeeta kun kotoa ei pääse lomamatkoille yhteiskunnan tuilla mutta pääseehän sitä koiria kusettamaan niin että luulisi siinä kilojen karisevan. Kyllä yököttää tämmöiset elätit ja lusmut mitä meidän työssä raatajien pitää elättää siis aivan turhanpäiset lorvit joillekka pitäisi taivaasta tippua ihan kaikki. Kummankaan ammateista ei mainittu niin niitä ei ilmeisesti ole hankittu muuta kuin kakaroita ja sitten asetettu yhteiskunnan tuille että maksakoon tyhmät. Ihan uuden näköinen sohva oli jotta saa sohvalla maata ja yhteiskunta maksaa ja maksaa ihan liian vähän. Joutuu joskus viikon nälkää näkemään voi herran jestas. Kaikki Aspergerit ja ADHD vammaiset voi laittaa kävelemään ja luopuu eläimistä niin voisi elämä halventua sillä ennen kaikki vialliset käveli, nykyään niitä tarvii viedä oven edestä oven eteen ja kaikillahan niillä lisääntymisvehkeet pelaa niin ettei ne niin viallisia ole muuta kuin tekemällä tehtyjä "vikoja" jotta ei tarvitse koskaan töitä tehdä.

      Ja minkä mallin ne lapset saa vanhemmiltaan niin että voi vaan lisääntyä niin ettei tarvitse kouluttautua ja töitä tehdä kunhan saa uuden sohvan veronmaksajilta ja lojua siinä siementä vaan vakoon. Kaikkien oikeus on lisääntyä ja vaatia lomamatkoja ym. veronmaksajilta. Tulee siinä sairauksia velttoilusta ja sehän saa ponnetta vaatia lisää rahaa yhteiskunnalta. Kun on yksikin vaiva tullut liikkumattomuudesta niin voi ihan julkisesti julistaa olevansa köyhä.

      • yuchjndfghjk

        PÖTKÖPÖLVÄSTIN kannattaisi olla hiiren hiljaa yhteiskunnan tuilla elämisestä, kun itse ei ole muut elämässään tehnytkään.


      • Pitkäaikatyötön

        Vammaistuet kehitysvammaisille lapsille ovat minusta asiallinen tukimuoto, samoin menoeränä auto heidän kuljettamisekseen terapiaan ja lääkäreihin. Tulisi kalliiksi hoitaa samat hommat taksilla.
        Yhteiskunnalle lienee myös erittäin edullista maksaa äidille omaishoidontukea vammaisen esikoisen hoidosta reilu 700 euroa/kk. Laitoshoitona summa olisi varmaankin nelinumeroinen.

        Koiria ei tietenkään pidä viedä viimeiselle piikille työttömyyden takia, mutta varmaankin kannattaa harkita kriittisesti uuden ottamista toisen kuollessa. Siis koska sanovat, ettei mihinkään ylimääräiseen ole varaa.
        Kuinka paljon muuten maksaa äidin tukan värjääminen siniseksi? Itselläni ei ole mitään tietoa tällaisesta kustannuksesta, kun en ole värjäämistä harrastanut.


      • kiinnitinhuomion

        Kiinnitin huomion kans tukanvärjäyksestä ni varmaan 10 eur väriaine tulee maksaan.


    • sdgsg

      No eihän täällä kukaan ajattele kuin itseään ??? Se kun oma napa tärkein.

      • Onkokemusta

        Kaikilla tuntuu olevan sairaus ITSEKESKEISYYS ja minä tahdon ihan kaiken vaikken pysty itse elättämään lapsiani niin voin tehdä vaikka kymmenen. Kyllä veronmaksajat kustantaa auton ja vaikka minibussin ja tarvii ne jääkiekkoharrastukset kuten rikkaillakin. Pääsen siinä siivellä valittamaan jos on päivän tai pari jääkaappi tyhjänä.

        Suomi on konkurssissa näistä omista lorveista ja ulkopuolisista ja kauanko pystytään tämäntasoista sosiaaliturvaa maksamaan tulevaisuudessa?

        Oikeesti köyhät. lapsettomat yksineläjät ym. pienituloiset eivät ole se valittava ryhmä vaan nää ihan selvästi yhteiskunnan tuille asettuneet joilla ei ole mitään aikeita koskaan työllistyä eikä opiskella yhtään mitään kunhan vaan vaatia tukia lisää. Niille tarvii kustantaa auto ja eläimet mutta lomamatkat puuttuu jotta ne pääsisivät kotoa pois muuhunkin kuin ruokakauppaan. Ne ovat niin köyhiä kun eivät saa ylellisyyksiä sohvalla maaten.

        Kaikilla on liikkumattomuudesta johtuva tehty sairaus ja kakaroilla ihan sama. Kaikilla on jokin allergia joka on tullut tukien vähyydestä kun niitä ei tule tarpeeksi. Jos on ensimmäisellä kakaralla niin ei muuta kuin lisää vaan ettei vaan sairaat lopu tältä maapallolta tai tule väestökato. Kaikki sairaudet pytyy lorvimiseen perehtynyt ihminen kyllä itselleen ja muille kehittelemään, adhd,add, yms, ruoka-allergia... Olen nähnyt näitä tyyppejä joilla on ihan itse tehdyt sairaudet. Kaikki uskoo ihan kympillä.


      • Häh111

        Miten sä opiskelet jos ei saa pankista lainaa ?


      • colitis_er_asperger
        Onkokemusta kirjoitti:

        Kaikilla tuntuu olevan sairaus ITSEKESKEISYYS ja minä tahdon ihan kaiken vaikken pysty itse elättämään lapsiani niin voin tehdä vaikka kymmenen. Kyllä veronmaksajat kustantaa auton ja vaikka minibussin ja tarvii ne jääkiekkoharrastukset kuten rikkaillakin. Pääsen siinä siivellä valittamaan jos on päivän tai pari jääkaappi tyhjänä.

        Suomi on konkurssissa näistä omista lorveista ja ulkopuolisista ja kauanko pystytään tämäntasoista sosiaaliturvaa maksamaan tulevaisuudessa?

        Oikeesti köyhät. lapsettomat yksineläjät ym. pienituloiset eivät ole se valittava ryhmä vaan nää ihan selvästi yhteiskunnan tuille asettuneet joilla ei ole mitään aikeita koskaan työllistyä eikä opiskella yhtään mitään kunhan vaan vaatia tukia lisää. Niille tarvii kustantaa auto ja eläimet mutta lomamatkat puuttuu jotta ne pääsisivät kotoa pois muuhunkin kuin ruokakauppaan. Ne ovat niin köyhiä kun eivät saa ylellisyyksiä sohvalla maaten.

        Kaikilla on liikkumattomuudesta johtuva tehty sairaus ja kakaroilla ihan sama. Kaikilla on jokin allergia joka on tullut tukien vähyydestä kun niitä ei tule tarpeeksi. Jos on ensimmäisellä kakaralla niin ei muuta kuin lisää vaan ettei vaan sairaat lopu tältä maapallolta tai tule väestökato. Kaikki sairaudet pytyy lorvimiseen perehtynyt ihminen kyllä itselleen ja muille kehittelemään, adhd,add, yms, ruoka-allergia... Olen nähnyt näitä tyyppejä joilla on ihan itse tehdyt sairaudet. Kaikki uskoo ihan kympillä.

        PÖTKÖPÖLVÄSTKIN saisi diagnoosinsa, jos menisi psykiatrille: Asperger!


      • ndbmjmliy
        Häh111 kirjoitti:

        Miten sä opiskelet jos ei saa pankista lainaa ?

        Yleensä opiskelu tapahtuu kirjoja lukemalla. Niitä sitten silloin tällöin tentitään.


      • pappa.betalast
        ndbmjmliy kirjoitti:

        Yleensä opiskelu tapahtuu kirjoja lukemalla. Niitä sitten silloin tällöin tentitään.

        Ei se ilmasta oo pönttö. Pappa betalasko äänessä? Haistan tänne asti.


    • awegfwwaeg

      Ulosottokin on sairaus joka on itse kehitelty :X Kyllä.

    • erahr

      Hei te veronmaksajat kustannatte ulosottovirastonkin. Kyllä käy kateeks veronmaksajia. Vitsi mitä kullannuppuja te tyhmät ootte. Lopettakaa kaikki työnteko heti.

    • sdarhher

      Ensin tulee vireillepano ja sitten vouti panee sua perseeseen veronmaksajan rahalla ;D Muistakaa se ku otatte sitä lainaa ja luottoa niin että lähtee. Helppo siitäki haukkua työttömiä omasta tyhmyydestään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • asegea

      Lisää pakolaisia vaan ja katotaan mitä tästä tulee. Niitähän ne taas aikovat ottaa. Ja eikun lisä velkaa. Miten Suomi edes saa enää lisää velkaa. Loppus koko homma jo kohta. Odotan niin kauan kun näen. Ja sitä saa odottaa loppu iän kun päättäjät on munattomia. Te vaan jauhatte täällä palstalla mitä huvittaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe