Voiko nuuskalle olla allerginen?

odenskruf

Olen monta kertaa altistunut nikotiinille, mutta silti joka pussista nuuskaa aiheutuu yleensä samanlainen reaktio joka viittaa vähän nikotiinimyrkytykseen, eli yleensä oksentelua ja hikeentymistä. Jos en ole vielä tarpeeksi nikotiinia käytätnyt & se on syy reaktion aiheutumiseen, kauanko siinä vielä kestää ettei mulle enään tule sitä?

2

2964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä_onnistuisi

      Saat jokaisessa nuuskapussissa nikotiinimyrkytyksen. Nuuskassa on paljon enemmän nikotiinia kuin savukkeessa. Nuuskan nikotiini imeytyy limakalvolta välittömästi vereen, jolloin nikotiinin vahvuus verenkierrossa on korkea. Tämä aiheuttaa myös erittäin suuren riippuvuuden ja "tupakkalakko" on lähes mahdoton.

      Jos nuuskan käytöstä tulee tuollaisia myrkytysoireita, miksi sitä pitäisi käyttää ja yrittää tottua sen vahvuuteen. Nyt olisi paras lopettaa nikotiinin (tupakoinnin) käyttö, esimerkiksi järkevästi alenevalla nikotiinipurkan käytöllä.

      Jossain vaiheessa nuuskan valmistus ja myynti tulee loppumaan maailmassa lopullisesti (tai se siirtyy huumeparoonien tuotteeksi).

    • ParempiValinta

      Onhan se nyt merkillistä miten jotkut koettavat oikein "siedätyshoitoa" voidakseen raiskata terveytensä.

      Terveyden todellisen arvon moni tajuaa vasta sitten kun se on jo liian myöhäistä.

      Heitä hyvä ihminen ne saasta-myrkyt helkutin kuuseen ja etsi elämääsi todellisia nautintoja, joista suuri osa on vielä boonuksena tervellisiä sekä fyysisesti että henkisesti, elämänlaatua nostavia. 'Nuuskaa' elämää, älä saastaa.

      Nuuska pilaa ajan kanssa erektiotkin, upeaa.

      "Nuuska aiheuttaa syöpää"

      "Nuuska on terveydelle haitallista. Se lisää riskiä suun alueen, ruokatorven ja haiman syövälle. Lisäksi nuuska lisää riskiä sydän- ja verenkiertoelinten sairauksiin ja aiheuttaa erektio-ongelmia. Nuuskan käyttö raskauden aikana lisää merkittävästi niin äidin kuin vauvan riskejä."

      "Nuuskassa on huomattavasti enemmän nikotiinia kuin savukkeissa."

      "Nikotiinin käyttö johtaa pysyviin muutoksiin aivojen toiminnassa. "

      - https://www.ilmansyopaa.fi/nuuska-on-syopa/

      "Nuuska "syövytti" huulen sisäpinnan"

      "Jo lyhytaikainen nuuskan käyttö saa aikaan muutoksia suun limakalvolla. Pitkään ja säännöllisesti käytettynä nuuska aiheuttaa limakalvojen rusehtumista, kovettumista ja jopa halkeilua, ja edelleen ientulehdusta sekä hampaiden kiinnityskudossairautta."

      - http://www.iltalehti.fi/terveys/2013050716990654_tr.shtml

      "Nuuskan käyttäjistä tulee keski-ikäisenä kaksi kertaa todennäköisemmin alkoholisteja kuin ei-nuuskaajista, kertoo ruotsalaistutkimus."

      - http://www.iltalehti.fi/terveys/2015022519258493_tr.shtml

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe