eurovippi.fi

Leenu4141

Onko kellään kokemuksia eurovipin kaa? Onks siinä palkkakuitti pakollinen?
Mä oon nyt kattonu eri pikavippi firmoja netistä. Valikoima on aika laaja...

43

4172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurovippi_ei

      Kun tekee lainahakemuksen niin täytyy vielä kuitata tekstiviestillä. Vaikka ei kuittaisi niin lainasopimus ja tili on luotu ja kun luin sopimusta niin 0,16e perii päivässä vaikka ei olisi mitään lainaa. Eli huijausta ja piilokuluja. Epäilyttävä firma.

      • EI_missaan_nimessa

        Kun hain niin jätin kuittaamatta tekstiviestillä eli en käytännössä hakenut. Sähköpostiin tuli kuitenkin sopimukset, että jokin soppari tehty. Kysyin, että mitäs ihmettä tämä on niin vastasivat huonolla suomella, että jos lainaa ei ole haettu niin sopimusta ei ole luotu. Noh.. tänään kahden viikon päästä tuosta tuli 5e:n lasku viitteineen "lainan hakemisesta". Koetin vastata, että mitätöintiin HETI niin ovatkin poistaneen asiakaspalvelusähköpostin. Se vaan vastaa automaattisesti, että soittaisin 2 euron peri minuutti palvelumaksupuhelimeen.

        TÄYDELLINEN HUIJAUSTOIMINTA. TÖRKEIN KAIKISTA MITÄ TAVANNUT. Ehdoton EI !


    • Heikkilauri

      Ei mun mielestä tarvi. Ainakaan 250 e hakemuksessa ei tarvinnut. Vuoden alussa hain. Tekstiviestillä saa hakea. Ne itse tarkistaa luottotiedot ym. Mun mielestä ei tarvi.

      • Juupsss

        Hei haitko sinä tuolta eurovipistä? Otin 40e ja minullekkaan ei rahoja tullut tilille. Lasku tuli 12e. Mitenkähän paljon ne nyt laittaa niitä laskuja tulemaan....


    • sai_orkut

      orkia co

      • tahdon_rahani

        otin sunnuntaina vippiä tuolta 30e eikä rahoja näy. Voiko johtua siitä että mulla on säästöpankki vai mistä johtuu?


    • Jone25

      Voiko joku auttaa minua asiassa, sain viestin että eräpäivä on 10.3... en ole ensinnäkään saanut rahoja sieltä enkä minkään näköistä laskua. Tietääkö joku mitä tehdä tälläisessä tilanteessa

      • huono.tietojärjestelmä

        Elä hättäile, laita niille spostia sitten kun ehdit. Ole onnellinen, jos sinulla ei ole lainaa sinne, silloin vasta olisit pulassa, jos sellainen vipin otto virhe olisi päässyt tapahtumaan. Ja jos hakemus on sisällä, niin peru se. Tn. sysipaska tietojärjestelmä lähettelee viestejä miten sattuu.


      • Jone25
        huono.tietojärjestelmä kirjoitti:

        Elä hättäile, laita niille spostia sitten kun ehdit. Ole onnellinen, jos sinulla ei ole lainaa sinne, silloin vasta olisit pulassa, jos sellainen vipin otto virhe olisi päässyt tapahtumaan. Ja jos hakemus on sisällä, niin peru se. Tn. sysipaska tietojärjestelmä lähettelee viestejä miten sattuu.

        Tein hakemuksen sinne ja ne hyväksy sen ja sanoivat että rahat tulee tilille... ja sitten ne lähetti että eräpäivä on 10.3. Rahoja eikä ja laskua ei ole tullut


      • Jone2502

        Mutta rahoja eikä laskua ole näkynyt... Vain viesti että eräpäivä 10.3 ja sitten siinä on mahdollista siirtää eräpäivä joka maksaa 15e... kannattaako vain antaa sen olla? Tuleeko siintä jotain seurauksia kun en ole edes rahojani saannut tilille


      • huono.tietojärjestelmä
        Jone2502 kirjoitti:

        Mutta rahoja eikä laskua ole näkynyt... Vain viesti että eräpäivä 10.3 ja sitten siinä on mahdollista siirtää eräpäivä joka maksaa 15e... kannattaako vain antaa sen olla? Tuleeko siintä jotain seurauksia kun en ole edes rahojani saannut tilille

        Onhan tässä vielä aikaa selvittää asiaa.

        Lainan saa myös perua 14 vrk aikana siitä kun rahat ovat tulleet tilille, itse peruisin koko lainan ja maksaisin sen heti pois, jos rahat tilille tulisivat.

        Tietokoneet noita viestejä lähettelevät automaattisesti.


      • Jone2502

        Miten voin sen perua ku puhelinnumeroon eikä spostiin vastata?


      • huono.tietojärjestelmä
        Jone2502 kirjoitti:

        Miten voin sen perua ku puhelinnumeroon eikä spostiin vastata?

        Laillisesti ei vielä ole mitään perustetta eräpäivälle lainasta, jota et edes ole tilillesi saanut, etkä ensimmäistäkään laskua siitä lainasta ole edes nähnyt. Ota ihan rauhallisesti vaan.


      • Jone25

        Mitäs jos en saa sieltä rahoja enkä laskua?


      • huono.tietojärjestelmä
        Jone25 kirjoitti:

        Mitäs jos en saa sieltä rahoja enkä laskua?

        Ethän voi myöskään mitään maksaa ilman laskua.


      • Jone25

        Voiko tästä tulla jotain ongelmia?


      • Jone250

        Että kannattaako tuota eräpäivän siirtoa maksaa?


      • Jone25

        Lainan sain mutta laskua en ole nähnyt


      • Endorfiinijumala1

        Tämä on erittäin tunnettu huijarifirma, joka on aiheuttanut minulle, kiltille ihmiselle, varsin väkivaltaisia ajatuksia.

        Minä menin typeränä ottamaan näiltä sankareilta vipin. Heidän ”firmojensa” nimi vaihtelee lähes joka laskussa (Finncredit, Eurovippi, Credit Guru, Eurolimiitti yms.). Kaikkien näiden takana on firma nimeltä Four Finance Oy. Tämän nimen he ovat kopioineet luotettavalta Vivukselta, jonka laskun saaja on 4Finance Oy (kirjoitettuna siis numeron kanssa). Samoin heidän ”perintätoimistonsa” nimi on otettu muistaakseni jälleen luotettavalta vippifirmalta, Everydaylta. Heidän perintäpalvelunsa nimi on muistaakseni Avida, tämän huijarifirman taas Avira.

        No, joka tapauksessa. Otin heiltä huonossa elämäntilanteessa muutaman pienen vipin. Sitten kun olin maksamassa, soitin heidän asiakaspalveluunsa, jossa (ihme kyllä!), vastattiin. Pyysin heitä lähettämään vielä varmistukseksi kaikkien vippieni tiedot sähköpostiini ja kysyin, että onko Ok, jos maksan ne kaikki kerralla n. viikon sisään. ”Kaikki Ok!”, sanoi venäläisittäin murtanut nainen. Maksoin vipit pois (myös ylimääräiset kulut, joita oli tullut myös paperilaskuista, 5€/kpl. Ainoatakaan paperilaskua en ollut heiltä saanut. En jaksanut siitä ruveta valittamaan, kun ajattelin että hoidan nyt ja se on sitten siinä.

        Kaikkea muuta. Laskun maksun jälkeen (eli viimeiset 8kk) he ovat tukottaneet päivittäin sähköpostini täyteen laskuja. Laskujen summat vaihtelevat mielivaltaisesti päivittäin ja samoja laskuja lähetetään eri firmojen nimillä. Myös heidän ”perintätoimistonsa”, mikä onkaan, lähettelee niitä ja uhkailevat jatkuvasti sillä, että menetän luottotiedot 60 pv sisällä jos en maksa ja maksuhäiriömerkintä menee ”rekisteriin” kaikkien nähtäväksi. Eivät tarkemmin eritelleet, mikä tämä rekisteri on.

        Olen ollut yhteydessä heihin sähköpostitse sekä puhelimitse (silloin harvoin, kun jaksavat vastata). He väittävät, että maksoin liian myöhään nämä laskut ja että olisin maksanut vain ”lyhennyksiä”. Maksoin sentilleen summan, jonka selvitin heiltä. Yritin tätä takoa heidän päähänsä, mutta he vain toistivat tuota samaa paskaa. Sanoin, etten tietenkään tule maksamaan kahta kertaa laskuja ja että minulla on heidän elokuussa lähettämänsä summa kaikista laskuista sekä tiliotteeltani näkyy, että olen ne maksanut. Sanoin myös, että jos eivät lopeta välittömästi riivaamistani, niin mennään sitten oikeuteen ja katsotaan kuinka käy.

        He eivät ole lopettaneet riivaamista. Viime aikoina he ovat lähetelleet tekstiviestejä: ILMOITUS! OLET SAANUT MAKSUHÄIRIÖMERKINNÄN!! MAKSA VÄLITTÖMÄSTI!!! Päläpäläpälä. Minä kun luulin, että maksuhäiriömerkinnän saa siten, että he joutuisivat viemään asian oikeuteen ja että ulosottovirasto ilmoittaisi maksuhäiriöstä. He tietävät, etteivät voi viedä tätä oikeuteen, koska firma on täyttä kusetusta.

        Itse asiassa netissä on helvetisti tästä samasta kusetusfirmasta juttua, jengi on aika hädissään kun ovat samassa tilanteessa kuin minä. Ja uskon, että monet säikähtävät sitä maksuhäiriömerkintäuhkausta sen verran, että maksavat uudestaan (ja kuvittelevat näin pääsevänsä eroon heistä). Se on vain loputon suo.

        Googlettakaapa esim. ”Four Finance Global Oy huijaus”. Juttua löytyy. Ja pari aika asiantuntevaa analyysiä myös asiasta.

        En tiedä, miksi heillä on miljoona eri firman nimeä tälle kusetustoiminnalle, mutta tulee mieleen, että kun maine menee ensin yhdestä niin sitten jatketaan toisella nimellä (ja mielellään sellaisella joka on lähes kopio jostain luotettavasta pikavippifirmasta).

        Summa summarum: Kannattaa ehdottomasti ottaa vippiä näiltä avuliailta ihmisiltä.... Jos siis elämä on liian tylsää ja haluaa hankaluuksia tylsyydentappamiseksi.


      • Anonyymi

        miten olet saanut jutun loppumaan,ite otin 50 euroa ja maksoin korkoineen kaikki pois,tulee tekstaria maksa heti 15 euroa en varmana maksa koska en ole puljulle enää velkaa,laitonta hommaa, ajavat ihmisen suohon, johan tähän pitäis lailla puuttua voiko perua kirjallisesti koko paskan 14 päivän sisällä


    • Yeeeeaaaaahh

      Minä olen ollut hyvin tyytyväinen Eurovippi palveluun. Raha tulla heti ja palvelu pelannut.

      • Jone25

        Koska viimeksi otit sieltä vipin?


    • Yeeeaaaaahhh

      Otti sen viime viikko.

      • Jone25

        No mulla ei tulllut mitään laskua eikä rahoja.. maksan sen heti pois jos saan sieltä laskun. Epäilyttävä firma


      • Juupsss
        Jone25 kirjoitti:

        No mulla ei tulllut mitään laskua eikä rahoja.. maksan sen heti pois jos saan sieltä laskun. Epäilyttävä firma

        Hei saitko itsellesi laskun sieltä? Mikä lie huijari firma minullekkaan ei ole tullut rahoja... ahdistaa mistähä lainan saisi peruttua?


      • aaeeiioo
        Jone25 kirjoitti:

        No mulla ei tulllut mitään laskua eikä rahoja.. maksan sen heti pois jos saan sieltä laskun. Epäilyttävä firma

        Älä ihmeessä maksa mitään. Meitä on monia jotka samassa tilanteessa.


      • slobojen_firma

        "Otti sen viime viikko. "

        Seuraavaksi kannattaa ottaa suomen kielen tunteja.


    • elä_varojesi_mukaan

      Miksi ihmeessä pitäisi hakea pikavippejä?
      Normaali ihminen hoitaa raha-asiansa, ehkä joskus tarvitsee osamaksua tai pankkilainaa isompiin hankintoihin.

      Lainaa kannattaa ottaa esim. sijoitusasuntoihin, vuokralaiset maksavat lainan muutamassa vuodessa, sen jälkeen kaikki on vain voittoa.

      • ouggiefeushienpodialleas

        Kukaan ei ota pikavippiä siksi, että se olisi edullinen sijoituskohde, vaan tilapäiseksi lääkkeeksi rahapulaansa. Pieni pikavippi ei ole välttämättä edes kallis. Vivuksella hinta on alkaen 3 euroa.


    • aapeliööö

      En ole koskaan hakenyt kyseiseltä firmalta lainaa. saan kuitenkin tuon tuosta sähköpostiin 5e hakemuskulut. nyt tuli ensimmäinen tekstiviestimuistutus. se on listahinnan mukaan 15e. ajattelin ilmoittaa asiasta viranomaisille ja lähestyä mahdollisesti iltapäivälehtiä asiassa. huijarifirma jota ehdottomasti tulee välttää!

    • aaeeiioo

      Hain pientä summaa lainaa. Ensin tuli viesti, emme voi lainata maksuhistoriasi vuoksi. Heti perään tuli uusi viesti, laina on myönnetty, vahvista laina lähettämällä tietyt kirjaimet tekstiviestillä. En vahvistanut, eli en ottanut tuota lainaa. Eilen tuli tekstiviesti, että lainasi eräpäivä oli 1.3. 2017 voit siirtää eräpäivää maksamalla 15 €. Yritin vastata tekstiviestiin, ei voitu toimittaa. Yritin soittaa, ei vastattu. Laitoin asiakaspalveluun kolme s. postia, että en ole ottanut lainaa, en halua enää tällaisia tekstiviestejä. Jos ne jatkuvat, ilmoitan asiasta poliisille. Seuraavana päivänä tuli s. posti, että minun postia ei voitu toimittaa. Laitoin Facen kautta yksit. viestin, ei vstausta. Huijareita ovat mitä suurimmassa määrin.

    • aaeeiioo

      Tässäkin ketjussa on samat huijarit liikkeeä ainakin kahdessa viestissä. Hoono Soomekieli paljastaa heidät. Opetelkaa ensin puhumaan ja kirjoittamaan suomea, että ette paljastu niin selvästi.

      "Minä olen ollut hyvin tyytyväinen Eurovippi palveluun. Raha tulla heti ja palvelu pelannut."

      "Otti sen viime viikko."

    • missärahat

      voiko johtua pankista että rahat on myöhässä? Otin sunnuntaina 30e eikä näy vielä rahoja.

    • Hinde

      Täys huijarifirma, laittaa perintään kesken jääneen lainahakemuksen "käsittelykulut", vaikka lainaa ei ole edes otettukaan, kun pyydettyä palkka tms. todistusta eivole voinut siihen hätään toimittaa! Pitää laittaa viranomaiset asialle!!

    • Ei tod! Nostokulu 30% korko 49%. Hyi hyi kun on kallis paikka. Jos vippaa 100€ joutuu maksaa 130€ viikon päästä takas.

    • huijarihommianice

      Voi lal vuosisadan huijaus ! Toivon hartaasti, että kukaan ei ottaisi täältä sontakasasta lainaa.

    • Jfkrlrö

      Ite oon Creditguru.ch ottanu jo pariin kertaan. Hyvi hommat toiminu ja laskut tullu yms.

      • fjppr3gj

        Norwegianlita saisi ilmaisen Visa-luottokortin, joka antaa korotonta ja kulutonta maksuaikaa keskimäärin 30 vrk. Onko teillä jokin erityinen syy, kun pitää ottaa nimenomaan pikavippiä?

        https://www.banknorwegian.fi/Luottokortti


    • tutkintailmoitus

      Jokainen pulju jossa on osoite : Pohjoisranta 4 H 97
      00170, Helsinki on kusetusta. Rahoja ei tilille tule ja palvelut myöntää ainoastaan 20-30€ lainoja.

    • huijareita---

      Joo mä otin lainan tuolta, mutta rahoja ei näy tilillä... Kun lähetin asiakaspalveluun sähköpostia suomi @ eurovippi.com, niin tuli viesti, että sähköpostia ei voida toimittaa perille.

      Kyse on vain 20 vipistä, mutta silti.

      Mikä huijarilafka tää oikein on???

    • Jopeee3

      Helppolaina.fi palvelusta saa ilman kuluja jos on uusi asiakas.

    • Anonyymi

      vähän hämärä sivu mutta toimii, eivät lähettele ylimääräisiä laskuja.

      ottanut jo 4vuotta lainaa tuolta, 20-200€/kk ja aina maksanut takaisin ajallaan, ei mitään ongelmia.. paitsi isot nostopalkkiot xD!

      • Anonyymi

        Joo kyllähän tuolta vielä pieniä vippejä saa.. Vaan nostokulu sen 30%... Ja kokemusta on ku maksumyöhästyy niin tulee maksumuistutus 5e nostokuluun ja nostoon kun niistä tulee oma lasku..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe