Valittaja ämmän palkka

Bossssss

Paljonko kannatta maksaa valittaja ämmälle???

10

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novoikyynel

      Voi sua raasua kun on elämä kovaa. Yhyy, nyyhkis! Niisk! :´(

    • 4plus3

      Työntekijöille kannattaa maksaa palkkaa sen verran, ettei ole tarvetta valittaa. Paljonkos pomo on maksanut? Toinen vaihtoehtohan on tietysti olla palkkaamatta ketään ja tehdä työt itse, vai eikös se pomolta luonnistukaan?

      • sdklfsdfjskljflsdk

        Niinpä, on se perkele vaikeaa maksaa työstä palkkaa mutta ei mikään ongelma maksaa osinkoja vaikka kuinka paljon! Sijoittajien vaihtoehto on ihan normaali pankkilaina mutta ilman työntekijöitä ei tule mistään mitään. Nuuka pomo voi tietysti yrittää itse tehdä niitä töitä oman toimensa ohella...

        En kyllä ymmärrä alkuunkaan tällaista suuntausta että työstä ei haluta maksaa palkkaa! Se on mielestäni täysin väärin!! Ilmaiseksi minä en tule tekemään mitään työtä, menköön vaikka työttömyysturva sen seurauksena, minäkin voin kyllä heittää moraalin menemään ja tehdä vääryyksiä jos sille tielle kerran pitää lähteä!!


      • Näinpä.juuri
        sdklfsdfjskljflsdk kirjoitti:

        Niinpä, on se perkele vaikeaa maksaa työstä palkkaa mutta ei mikään ongelma maksaa osinkoja vaikka kuinka paljon! Sijoittajien vaihtoehto on ihan normaali pankkilaina mutta ilman työntekijöitä ei tule mistään mitään. Nuuka pomo voi tietysti yrittää itse tehdä niitä töitä oman toimensa ohella...

        En kyllä ymmärrä alkuunkaan tällaista suuntausta että työstä ei haluta maksaa palkkaa! Se on mielestäni täysin väärin!! Ilmaiseksi minä en tule tekemään mitään työtä, menköön vaikka työttömyysturva sen seurauksena, minäkin voin kyllä heittää moraalin menemään ja tehdä vääryyksiä jos sille tielle kerran pitää lähteä!!

        No ne laskeskelee katkerana, kun olis niin paljon kivempi pitää kaikki raha itsellään. Voisivat tajuta, että eipä olis tuloja ja koko firmaa heillä itselläänkään ilman työntekijöitä. Tosiaan kannattaa perustaa vain sellainen firma, jonka työt osaa ja pystyy tekemään itse, jos ei halua palkkoja maksella. Olla se ainut työntekijä omassa firmassaan, joka tekee ihan kaiken. Ei tarvi katkeroitua. Kyllä se niin on, että työstä tulee maksaa työntekijälle kunnon palkka, jolla toimeen tulee. Kenenkään tarvi ilmaiseksi tai alipalkattuna tehdä.


    • Slerssiii

      Kenkää vaan ja heti👞

      • Näinpä.juuri

        No vaihtoehto se on sekin, että ei muuta kuin kenkää antamaan, jos siltä tuntuu. Tekee sitten itse kaiken, niin ei tarvi palkkoja maksaa ja valitustakaan kuunnella.


    • kansanviholliset

      Herranperkeleet vittuilee nykyään duunarille jo rankemman päälle.

      Joskus oli niinkin että mitä raskaampi ja vittumaisempi duuni niin siitä myös maksettiin kohtuullisen hyvin palkkaa ja lisiä.

      Nykyään vastaavasta työasetelmasta ei haluta maksaa mitään ,ei edes sitä normaalia palkkaa.

      Kuka siis on niin tyhmä että sen duunin nykyään tekee...aivan oikein vironloiset ja samalla poljetaan kaikkien suomalaisten duunarien liksat ja tämä on kilpailuviraston mukaan ihan normaalia toimintaa.

      Työ ei enää kannata sen aika meni jo, tehkää paskaduuninne ihan ite tai viekää ne sinne kolhoosi kiinaan tai muualle hevonvittuun täältä ,kellään ei tule ikävä ja painukaa myös itse perässä paskaduunienne mukana.

    • Maksaakopalkkaavaiei

      Joo jotkut ei muuta tee kun valittaa ja istuvat perse penkissä kiinni,toiset pyörittelee papereita saamatta mitään aikaan ja toiset kävelee eestaas kiireisen näköisenä tai istuvat perse penkissä ja tuijottaa mitä muut tekee ja haukkuvat kaikki selän takana.
      Jotkut tekee työt miten sovittiin ja vielä sellaista työtäkin mistä ei ole sovittu ja saavat haukut ja tuijotukset niskaan.

      Mistä maksat palkkaa vai lahjotko karkilla että ovat nätisti ja tottelevat?

    • TheBosssssss

      Onhan se tosi ikävää, että työntekijöille pitäisi muka palkkaakin maksaa. Eikö ne voisi tehdä työt ilmaiseksi?

    • Valittaentöitätekevä

      Jos yrityksessä on asiat niin, ettei töitä riitä ja työntekijöillä on aikaa ylimääräiseen valittamiseen, on aika pistää YT neuvottelut pystyyn.
      Jättää tekijät, ja muille tuotannollisista ym kenkää.
      Imago muuttuu kuin taikaiskusta, työmotivaatiokin.

      Suojatyöpaikkoja ei kannata pitää nykyään, suoritusaloilla varsinkasan- kun mistä asiakas maksaa? Tuskin valittamisesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe