Kuinka usein otatte yhteyttä tapailuvaiheessa?

jjgjhgölkli

Olen tavannut erään miehen, johon olen todella ihastunut. Hän vaan ottaa yhteyttä hyvin harvakseltaan. En enää tiedä, mitä ajatella. Välillä tekis mieli heittää hanskat tiskiin. Toisaalta olen ajatellut, että "tuo nyt vaan ON hänen tapansa kommunikoida". Olenkohan jossain "ehkä "-kansiossa varasijalla? En ole vielä uskaltanut ottaa asiaa puheeksi, etten ahdista häntä nurkkaan. Kyseessä on ihan tavallinen mies.

10

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen-sinkku

      Ei se ole tavallinen mies koska muuten ottaisi yhteyttä usein ja haluaisi tutustua. Valitsit komean miehen jolla on sutinaa muiden kanssa myös. Tavis mies tekisi kaikkensa että rakastuisit siihen koska tavis miehet saa tosi harvoin tutustua naisiin.

    • iuioijjlkjjl

      En ollut hänestä aluksi yhtään kiinnostunut. Tapasimme ensimmäisen kerran jo vuosi sitten. Ensimmäisten treffien jälkeen hän hävisi, mutta alkoi pommittaa keväällä niin paljon, että jopa estin hänet. Kun otin eston pois, hän oli valehtelematta samalla sekunnilla sivuillani! Suostuin uuteen tapaamiseen, ja olikin tosi kivaa. Kun nyt siis olisin kiinnostunut, häntä ei näy. Miksi hän ylipäätään ottaa enää yhteyttä, (kun en kerran kiinnosta) ...ja pitää löysässä hirressä?

    • unohda_

      Jos miehellä ois vastaavia tunteita sua kohtaan, se ei jäis sulle mitenkään epäselväks. Se ei kertakaikkiaan vois olla pitämättä yhteyttä päivittäin ja nähdäkin mahdollisimman usein.

      • ijkjlkööhk

        Kiitos tästä. Tuota vähän ajattelinkin. Taidan jättää seuraavat treffit väliin. Mies on aika ujo.. Muuttaako se asioita? Jos hän on vaan hitaasti lämpeävä? Vaikuttaa todella harkitsevalta kaikkien asioiden suhteen..


      • jokolmevuotta

        katso peiliin h . . . .


      • iujklhhllkjhl
        jokolmevuotta kirjoitti:

        katso peiliin h . . . .

        Ei.. En ole SE nainen, joka on pistänyt tänne säädöstään 10 viestiketjua. Minun tapauksessani olen tavannut miehen vasta muutaman kerran, eikä seksiä ole ollut.


    • Sad-But-true

      Taas pelimiehet kusettamassa naista ja nainen ei tajua sitä itse

      • ijljljljljljl

        Ei vaikuta pelimieheltä, mutta kyllä se tähän nyt loppui. Jatkossa saa pelleillä jonkun muun kanssa. Kiitos mielipiteistä.


    • jbknmm

      Hei pakko kysyä, että miltä seudulta tämä mies on, kuulostaa aika tutulta....

      • fthhtfhf

        Varsinais-Suomesta. Ikä 49v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe