Uskaltaako täällä enää,,,

Iltaa käydä sanomassa,,,?
Otsikoista päätellen eräät teistä olivat ja ovat kovasti vihaisia ja ihan erityisesti vihaisia minulle,,,???
Lienee turha kysyä miksi jotkut ovat vihaisia?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viis tai kuus viestiä kirjoitin vkl:n aikana tänne ja niistäkö sontasepot repi perseensä?
      Sehän on,,, mielenkiintoista,,,?

      • V__

        Tällaista täällä on kuomaseni, tällaista täällä on.


      • V__ kirjoitti:

        Tällaista täällä on kuomaseni, tällaista täällä on.

        Niin no,,, mikään ei enää yllätä minua tällä palstalla,,, niin paitsi kohteliaisuus,,, :)


      • 09874336525

        Kerroitko sille naiselle, että olet narsisti?


    • Käymäni privakeskustelun perusteella paveaaltissepin kanssa,,,
      Ihmisellä on päässään viisi reikää eli sieraimet, korvat ja suu,,, Pavella niitä pitäisi olla kuusi,,, jätkä niin pihalla kuin olla ja voi mutta ymmärtäähän sen kun toiminut turun sanomissa ja MTV:llä,,,

      • Sorry en laita tarkempaa tietoa siitä saattaisi olla minulle haittaa.


      • Ovipönkkä__

        Laita kaikki näkyville äläkä selitä vai oletko pelkuri?


      • Hups,,, älä sekoita omaa äitiäsi ja hänen käyttäytymistä minun äitiini,,, zorry vaan,,,


      • Ovipönkkä__ kirjoitti:

        Laita kaikki näkyville äläkä selitä vai oletko pelkuri?

        Yes i am,,, :)


      • Myös silmät ovat reiät. Ei ne siinä kallon päällä leiju.


      • Kylmis_
        yuggis_ kirjoitti:

        Myös silmät ovat reiät. Ei ne siinä kallon päällä leiju.

        Miksi tissu käytät yuggis nimimerkkiä?


      • Tissun.valheita.taas

        Ei paniikkihäiriöinen paska mitään keskustelua Pauli Aalto-setälän kanssa ole käynyt. Kunhan valehtelee vain.

        Eihän Pauli viitsi sössöttävän ja sekavan narkin kanssa mitään jutella.


      • Tissu.Hae.apua

        ex-tissuttaja5
        15.9.2013 7:58
        Menneisyys on ilmeisesti jättänyt jäljet kun tuli vedettyä päihteitä oikeen urakalla. Nyt kuivilla jo kauan en edes laske päiviä.
        Joskus tulee yhtäkkinen ahdistuskohtaus ilman syytä jolloin millään ei ole väliä ja silloin käyttäydyn itsetuhoisesti.
        Yleensä pystyn välttämään kohtaukset. (onneksi ne tulee harvoin)
        Vähän aikaa sitten aioin ampua itseni, ja ammuinkin mutta piippu meni joko vahingossa sivuun, aseen rekyyli vaikutti tai viime hetkellä muutin mieleni. Toivottavasti se oli tuo viimeinen syy.
        Ohimoon jäi jälki ja vähän palovammoja ruudista kun piippu lähellä. Olisihan se haava pitänyt tikata mutta sokeakin olisi nähnyt että se on peräisin luodista joten yritä siinä selitellä poliisille mitä tapahtui puhumattakaan luodista katossa.
        Asekin oli menneisyyden jäljiltä kun tarvitsi vähän turvaa,,, kamapiireissä se oli vähän must-juttu että terä tai mutka matkassa.
        En tajua miksen hävittänyt sitä mutta nyt se on joessa ja useampana osana sekä panokset.
        (poliiseille tiedoksi ja luoti on kaivettu poijes katosta)
        Kaupan päälle olisi tullut m1-lähete.
        On erittäin hävettävää että laitoin nettiin kuvat mutta toivottavasti ehdin poistaa ne ettei levinnyt.
        Miksi helvetissä laitoin ne nettiin? Joku typerä exhibitionistinen: "kattokaa minua".
        Vieroittauduin ehkä liian nopeasti alkosta ym. kamasta ja se jätti minuun "kirouksen tai pedon merkin".
        Oikeestaan tuo on aika ilmeinen syy ahdistuskohtauksiini. Onneksi vältyin epilepsialta.
        Toimin duunissa 110% ja yritän ehkä liikaa muutenkin että pystyisin ottamaan menetetyn aikani takaisin.
        Niin, ja pienet persoonallisuushäiriöt eivät auta asiaa kuten ei vittumainen luonnekaan.
        Nyt on varmaan aika ottaa vähän rauhallisemmin. Onneksi tyttöystäväni ymmärtää minua, ja onneksi hän on kosmetologi on vähän fixannut pärstää. Uskomatonta olen aina väheksynyt kosmetologeja mutta hehän ovat taiteilijoita.
        Mitä siis haluan sanoa?
        Vähältä piti.
        Onko teiltä pitänyt läheltä?


    • 8657456546

      Tissu is best.

      • niinonkin

        Niin onkin


      • Nimiraiskaaja_on_apina

        Meidän Tissu raiskaa teidän äitienkin nimimerkit.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe