Viiltely 12vuotiaana

12viiltelijä

Oon 12v ja viiltelen painoni takia. Terveydenhoitaja sanoi painoni olevan liian korkea noin puoli vuotta sitten. Mun mielestäni mun paino on vaan kohonnut ja kohonnut vaikka Oon yrittänyt kaikin keinoin laihduttaa. Oon ruvennut viiltelemään itseäni lähiaikoina. Ennen kuin alan viiltelemään Käyn puntarilla ja jos mun paino ei oo tippunut, niin alan itkeä ja viiltelen itseäni pahasti... Onko viilteleminen todella paha asia?? En vaan voi asialle mitään!!

27

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okei nyt taas tämmönen paha sumentuminen

    • Viiltelijä

      Mäki viiltelen välil, koska oon surullinen. Millä sä viiltelet? Mä käytän yleensä nuppineulaa tai viikatetta.

      • Voiveitsellä, rasvaa vain valuu :(


    • defvdsg
    • Kauha-Guru_

      Suosittelen viiltämään kaulan auki isolla leukulla.

    • haistavittuhhh

      menkää nuppineula huomiohuorat vittuun

    • viiltelekunnonteril

      ei jollain nuppineuloilla ja voiveitsillä pysty viillellä pahasti :-))

    • Tyttös00

      oon kuullu et joitain auttaa se et piirtää/kirjottaa tussil ihoon siihe kohtaa mihin haluis viillellä :) mut pitää ottaa sellai tussi et se ei satu tai mtn, parhaat on kuulemma semmosii mitkä on just siihe tarkotukseen et niil voi piirtää ihoo. paljon parempi ku viiltely, koska siitä ei jää arpii ja muutenki turvallisempaa oikeenlaisil tusseil. unelmointi ja mukavat harrastukset (voi olla mitä vaa muutaki ku liikuntaa) vois myös helpottaa oloo. ite RAKASTAN tehä erilaisii listoja, esim(oon nyt 16). nyt teen listaa asioista mitä haluun kokeilla tai tehä tai opetella ennen ku täytän 18 :) se on hauskaa, ja voi suunnitella jotain kivaa tulevaisuutee.rakastan myös tehä yllätyksii toisille<3

      • dippiduudaa

        Verenmyrkytys tule


    • 12viiltelijä

      Okei täytyypä kokeilla (:

    • 12viiltelijä

      Viiltelen useimmiten kynsisaksilla :(

    • Viiltelijä.pro
    • 12viiltelijä

      Kynsisakset oli aluksi ihan riittävä väline mutta nyt Käytän jo veistä koska tuntuu et mun pitää kokoajan tehdä vaan pahempaa ja pahempaa jälkeä....!

      • Misskuolematon

        Oon itse saman ikäinen ja kesäloman alkaessa aloin viiltelemään itseäni ja mulla todettiin masennus:( Pääsin eroon siitä vasta muutama kuukausi sitten, kun pysähdyin miettimään mitä se vaikuttaa mun tulevaisuuteen jos viiltelen käteni täyteen jälkiä. Sit se vaan rupes jäämään. Itseäni hävettää aivan järkkyttävän paljon. Yritän kokoajan peittää arpia jne. :( Nykyään mulla menee paljon paremmin, käyn kitaratunneilla ja musiikkiterapiassa, kirjoitan biisejä jne. Oletko kuinka kauan viillellyt? Ja kuinka paljon yleensä viiltelet? Se hyvän olon tunne minkä siitä saa ei ole sen arvoista, että se näkyy ihollasi lopun elämää. Hae apua vanhemmilta, koulukuraattorilta, opettajalta, terveydenhoitajalta tai muulta aikuiselta. Itse hain apua tilanteeseeni turhan myöhään. Viiltely ei ole koskaan oikea vaihtoehto. Vaikka siitä saisikin sen hetken hyvän olon ja sekin loppujen lopuksi taas tipahtaa alas. Se häpeä mikä siitä jää on sanoin kuvailemattoman suuri:( Apu on tässä tilanteessa kaikista tärkein ja se että saat viiltelyn loppumaan;)


    • jonesinpoika

      Lähe lenkille ne rasvat ei tuu verenmukana ulos :-DDDD§

    • Kfksls

      Kannattaa lähtee vaikka lenkille jos alkaa tuntua, että haluaa viillellä. Ja painonpudotuksessa on hyvä muistaa, että hiljaa hyvä tulee. :)

    • Gjspfb

      Kannattaa ruuvata kynäterottimesta se terä käyttöön (y) kyllä lähtee

    • Pelle_kakara

      Vaihda viiltokohdetta. Kokeile vaihteeksi kaulavaltimon päältä ja viiltele syvemmältä

      Lakka mariseminen joka tapauksessa.

    • vtutyperys

      joskus laihutat ja oot mielestäs hyvännäköinen mut sit ne helvetin rumat arvet pilaa sut.

    • kokemuksenääni

      Nyt saatana se turpa kiinni ketkä siellä marisee et nuppineuloilla ja kynsisaksilla viiltely on huomiohuorausta. Itse aloitin 13-vuotiaana juurikin tuollaisilla välineillä, mutta ihan kuin muissakin addiktioissa siihen turtuu ja pakko saada lisää verta esiin. Nyt on kädet ja sääret aika hurjan näköiset, tikkejäkin löytyy. Eli kyllä se naarmuttaminen on ihan yhtä vakavaa kuin syvätkin haavat. Se alkaa pienestä, ja sitten kasvaa pikku hiljaa kunnes lopulta...

      • Olet.Säälittävä

        Ole sinä saatanan pelle hiljaa MUHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAA!


    • mikäteitäoikeinriivaa

      Jestas soikoon,nyt ap heti lopetat itses satuttamisen!Mitä se terkkari sitten sanoi muuta painon suhteen?en usko että olisit mitenkään liikalihava jolla ilmenis jo terveydellisiä ongelmia mutta viiltely on ongelma ja sen lopetat, laps vielä oot elämä edessä.Nyt heität sen puntarin veke ja syöt liikut ja nukut ihan normisti ja nauti elämästä.Miks teidän pitää satuttaa iteänne jonkun sanojen tähden,välittäkää itsestänne.

      • Esups

        Vähän oot myöhässä.


    • 2222222fuyfuyfyu

      Viiltele klitorista

    • MORJES69

      Tuutin mielisairaalasta?

    • kuraattoriopiskelija

      Kannattaa puhua jollekkin omista ajatuksistaan, kerro vaikka koulusi kuraattorille tai terveydenhoitajalle? He voivat ohjata sinut myös koulupsykologille jolle voit mennä juttelemaan mieltä painavista asioista. Jos et uskalla mennä jutulle, tai juttu ei vaan lennä, kirjoita asioita paperille tai laita wilmassa viesti että haluat jutella, kerro viestissä mikä vaivaa ja mistä haluaisit puhua!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe