Mitä ihmettä Etelämantereella touhutaan?

TahtoisiMennäIhanIte

Tässä uusi video valokuvilla ja tuhannella kysymyksellä esitettynä.
Ei siltä näytä että tuota luonnonrauhaa siellä oltaisiin säilyttämässä. Sopimukset tietenkin kieltävät kaikenlaisen teollisen toiminnan.
Siis mihin perustuvat ehdottomat kiellot sinne omin päin menemiselle?
https://www.youtube.com/watch?v=JxX_tnQVy6I

30

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiniPilleri

      Se perustuu sille et kun siellä on niin tosi tosi kylmä. Et kuka sinne nyt haluis. Pysytään vaan kaikki kotisohvalla Yleä toljottamassa. Mitä me muusta.

    • AjatteluUlkoistettu

      Matkoja etelänavalle järjestetään, kyseessä on haluatko mennä.

      Älä usko valeita, totea asiat itse?

    • antarcticanlehtonen

      Nimimerkki AjatteluUlkoistettu, oletko itse kaynyt Etelanavalla tai yleensa Etelamantereella?

      Bulgariassa Sofian syyttaja seka oikeuden minulle maaraama asianajajani molemmat lupasivat vuonna 2015, etta voin poistua Bulgariasta. Luotin heihin ja koetin lahtea maasta marraskuun lopulla 2015. Sofian lentokentan passintarkastuksessa sanottiin, etta minulla on maastapoistumiskielto ja minut pidatettiin Sofian keskusvankilaan, jossa minua torkeasti pahoinpideltiin hakkaamalla kolme paivaa, jonka jalkeen vapauduin sielta.

      Taman takia en luota lainkaan siihen, etta mikali tilaan matkan Etelamantereelle, niin minut oikeasti paastettaisiin sinne, koska olen Etelamantereen olemassaolon kiistaja. Oikea Etelamanner on Bulgaria, jossa raja oman Maalautasemme ja uuden Maalautasen valilla on yhta huomaamaton kuin useissa paikoissa Kanadan ja Yhdysvaltojen raja, joka voi olla maantie, kaupungin katu tai metsaa.

      Minulla on Bulgarian Mustan meren rannikolta valokuvia oman Maalautasemme ja uuden Maalautasen rajavyohykkeesta, jossa poseeraan kavereiden kanssa. Valokuvissa nakyy taustalla auringonlaskun aikaan kaksi aurinkoa taivaalla samaan aikaan horisontin reunalla.

    • antarcticanlehtonen

      Rajavyohykkeella en tarkoita mitaan valtionrajaa, koska valokuvat on otettu kaukana valtionrajoista. Uuden Maalautasen alue Bulgariassa Mustan meren rannikolla on samanlainen kaistale kuin Moldovasta irtaantunut Transnistrian kaistale. Sen seikan selvittaminen, missa uusi Maalautanen sitten jatkuu Mustan meren tuolla puolen, vaatisi tutkimusmatkailua, mutta minahan en paase lahtemaan Bulgariasta, joten tutkimusalueeni on sitten taalla Bulgarian Mustan meren rannikkoseudulla.

      • hgfh

        maalautas teorian mukaan bulgaria on lähes keskellä ja reunoilla on jäävalli jonka takana on uusi maa.... uskomatonta skeidaa...


    • suunnilleensa

      Seuramatkat Etelänavalle maksaa yli 40 tonnia, itse ainakin ostaisin mieluumin jotain muuta.

      • Napapaita

        Niin, kallis huijaus sekin. Kaiken lisäksi eivät edes vie Etelänavalle koska sellaista ei ole.


      • höpänapa
        Napapaita kirjoitti:

        Niin, kallis huijaus sekin. Kaiken lisäksi eivät edes vie Etelänavalle koska sellaista ei ole.

        Höpöhöpö, maalautanen LoL


      • Koko päivän sightseeing-lento Australiasta maksaa halvimmillaan 1 199 dollaria.


    • IhanaMaailma

      Itse alan ajatella että Plättymaassa on jotain ideaakin mutta
      hra Atarkticanlehtonen on vienyt ajatelman aivan uusiin sfäärihin.... :-)

      • keskenään

        Tyhmyydellä ei oo mitään rajaa, olkaat sfääreissäänne


    • rhhrrrrpati

      Aloittajan linkkikuvissa näkyy laajamittaisia kaivuu- poraustoimintoja teollisessa mittapuussa.
      Niidenhän ei pitäisi olla mahdollisia?
      Tässä meille valehdellaan, miksi?

      • eivoiluottaamihinkään

        Kuviakin pystytään väärentämään...


      • niinpätaasnjooh
        eivoiluottaamihinkään kirjoitti:

        Kuviakin pystytään väärentämään...

        "Sisältö varoitus: sisältö ei ehkä sovi kaikille katsojille"..?? XD


    • yeryeryer

      Ap meepä sinne ja jätä nettiyhteys pois

    • flat.earth

      Mikä on Etelämanner? Montako mannerta on kielletyn vyöhykkeen takana?

      • VideoTaiSeOnPallo

        Käy katsomassa ja kerro se meille videoin.


      • flat.earth

        Erään ulkomaisista lähteistä peräisin olevan teorian mukaan kielletylle vyöhykkeelle menijät eliminoidaan viimeistään 7 päivässä.


      • MissäOnVideot
        flat.earth kirjoitti:

        Erään ulkomaisista lähteistä peräisin olevan teorian mukaan kielletylle vyöhykkeelle menijät eliminoidaan viimeistään 7 päivässä.

        Toisten lähteiden mukaan menninkäiset, keijukaiset ja kääpiöt Suomessakin on totta.

        Montako olet nähyt?


      • flat.earth
        MissäOnVideot kirjoitti:

        Toisten lähteiden mukaan menninkäiset, keijukaiset ja kääpiöt Suomessakin on totta.

        Montako olet nähyt?

        En ole nähnyt menninkäisiä ja keijukaisia. En myöskään usko joulupukkiin tai maapalloon niin kuin joskus aikoinaan pienempänä.


    • Laitokset epäilemättä ovat sopimusalueen ulkopuolelta tai sitten pohjoisilta alueilta. Kuvissahan ei paljon lunta ja jäätä näy.

    • SalaisuuksienVerho

      Etelämantereella on on 3- 4 km korkeita vuoria, satoja tuhansia neliökilometrejä paljasta maata, lämpimiä suuria järviä sekä jokia.
      Vähänpä näistä meille tietoja jaetaan.

      • Mistä tiedät? Monet muut ovat siellä kulkeneet ja lentäneetkin. Eivät ole kertoneet tuollaista eikä niistä ole kuviakaan. Eli satuilet.


      • SalaisuuksienVerho

        Älä syytä valehtelijaksi. Minulla oli syitä väittää voin. Yksi on tämä filminpätkä vuodelta 1946. Katso ja hämmästy.
        Tutustu myös Amiraali Richard E. Byrdiin ja Operaatio Highjumpiin.
        Tuo operaatio paljastikin sitten sellaisia asioita mistä oli syytä pitää turpa rullalla.
        Myös Amiraali vaiennettiin.


      • Huijausta, älä anna pettää itseäsi.


      • SalaisuuksienVerho


      • SalaisuuksienVerho
        pähkäilijä kirjoitti:

        Saisivat olla uudempia. Mitä vanhoja erehdyksiä ja ylilyöntejä muistelemaan? Nykyään tiedetään jo enemmän.

        Siis mitä ihmeen ylilyöntejä ja erehdyksiä on vuoden 1946:n filminpätkässä?
        Se osoittaa selvästi että Etelämantereella on korkeita vuoria, satoja tuhansia neliökilometrejä paljasta maata sekä suuria lämpimiä jokia ja järviä.
        Näitähän sinä epäilit.

        Ja kyllä. Nykyisin tiedetään Etelämantereesta jo enemmän. Siksi kaikesta vaietaan.


      • SalaisuuksienVerho kirjoitti:

        Siis mitä ihmeen ylilyöntejä ja erehdyksiä on vuoden 1946:n filminpätkässä?
        Se osoittaa selvästi että Etelämantereella on korkeita vuoria, satoja tuhansia neliökilometrejä paljasta maata sekä suuria lämpimiä jokia ja järviä.
        Näitähän sinä epäilit.

        Ja kyllä. Nykyisin tiedetään Etelämantereesta jo enemmän. Siksi kaikesta vaietaan.

        Joo joo.


    • Villlllle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe