Goalle tammikuussa

kahri

Hei ollaan lähdössä Goalle tilattiin matka jo kun tulivat myyntiin myytiin heti loppuun tammikuun matkat nyt kaikkiin hotelleihin tilaa mikä mättää onko siellä kaikki ok

22

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisiellämitäänerikoista

      Eiköhän siinä ollut tyypillinen pakettimatkaajan lirutus... iirikseen meinaan.

    • Gooooa

      Ihmiset varaa matkan ja sit ne peruu sen kun on päättynyt mihin lähtee tai sit rahat loppu. Lähden goalle 30.1.17 varmaan kone on taas täynnä.

    • Gtrotter

      Goa taitaa olla länsituristille ainoa järkevä kohdevaihtoehto Intiassa.

      • goassaeijärkeä

        Kaikkea muuta, rupusakin kohde! Intiassa kohteita riittää, ei tarvii mennä Goalle. Hyviä paikkoja riittää, esim. Diu taikka Puducherry ja lukemattomia muita paikkoja. Andamaanit todella hyvä kohde.


      • MAN64191

        Mikäs siitä tekee rupusakin kohteen? Mä viihdyn ainakin Goalla tosi hyvin. Hotellit on kohtuullisen siistejä ja mukavia, rantoja riitttää kymmeniä kilometrejä ja aina löytää mukavan rannan jossa ei ole kansaa eikä myyjiä. Nähtävää on ollut riittävästi ja ihan kaikkea kiinnostavaa ei ole vieläkään kerinnyt käydä näkemässä ja kokemassa. Onnneksi sinulle on nuo muut Intian kohteet, joten voisitko lakata toistamasta itseäsi jatkuvasti tällä palstalla. Siirry Tampio rutisemaan vaikkapa kanaria palstalle


    • ehkävuodenkuluttua

      Viime talvenakin koneeseen olisi mahtunut paljon enemmän porukkaa, itsellänikin oli mennen tullen koko penkkirivi omassa käytössä. Kaukomatkoja varataan nyt nihkeämmin, lieneekö kustannuskysymys sitten. Goalle tekee matkoja myös Apollomatkat, vaikka AM ilmoittaa olevansa ainoa. Verottanee jonkinverran. Olen käynyt 15 kertaa Goalla, ja tänä vuonna ajattelin mennä Sri Lankaan vaihteeksi. Finnmatkoilla suorat lennot.

    • MAN6419

      Tjären kauttakin saa ostettua ns omatoimimatkoja edullisemmin kun mitä olisi sama matka itse ´nettivaraamojen kautta ostaen ollut! Tjäre kyllä yllätti hinnallaan kun matkan kesällä ostin. Qatarin siivellä lennetään :) hyvistä palveluista lennoslla nauttien, lyhyt lentoaika ja yksi 3,5h välilasku Dohassa...

    • gogogoa

      suosituimmat hotellit myytiin loppuun ja tiedän, että aurinkomatkat ostavat lisäapikkoja hotellista mitkä loppuun myyty. aurinkomatkat hinnat ovat laskeneet kun myyvät yksin niitä ja nopein lentoaika perille on aurinko matkoilla. 2 viikon lomalla ei viitsi kauaa käyttää matkustamiseen aikaa. aurinkomatkat ovat ainakin ennen räätälöineet matkoja. matkat varataan nykyään vasta vähän ennen lähtöä. monet perinteiset talvi lomakohteet ovat jääneet pois tai vähentyneet saattaapi lähtijöitä olla enempi tänä vuonna. thaimaa kyllästyttää. en usko, että matkoja on peruttu tässä vaiheessa , koska menettää 200euroa

    • bess_Erwisser

      Mä olen lähdössä Goaan kans, AM kyllä vielä paikkoja jäljellä useammalle lähdölle tammikuussa.... Vai Tjäre ja Qatar, mä en saanut niitten sivusta mitään selkoa. Eikä hintaehdotuksetkaan houkuttaneet enempään klikkaamiseen. Kone täynnä vai koko rivi itselleen? Mahtaa olla vaihtelua. En mä nyt tiedä onko Goa ainoa vaihtoehto Intiassa, mutt jos haluaa ranta- JA jooga"lomaa" niin sitten Goa. Mitkään thaikkujen ylihintaiset huuhaajoogat kiinnosta, 20 h karjavaunussa ym.

    • gogogoa

      kyllä kaikki muut vaihtoehdot inhimillisillä lentoajoilla olivat paljon kalliinpia am olivat edullisemmat kun hain matkoja.

    • MAN64191

      Tjären kautta lentöyhtiöksi valitsin Qatarin ja hintaa tuli kahden hengen 19 päivän reissulle 2350€. Lentoa aika lyhyt ja vain yksi välilasku Dohaan, joka on aika mielenkiintoinen kenttä nähdä

    • Gogogoa

      Joo ja pelkät lennor Qatarilla myös hintavia hyvän tason hotellin saat halvemmalla lentoineen am ltä.

      • MAN64191

        No mutta sepä mukavaa että oot löytäny halvemman matkan :)


    • Paskapaikka

      Se mättää Goalla, kun on niin likaista, kaikkialla palavia roskarovioita, helvetin savua saa hengittää joka paikassa. Rannat roskaisia ja täynnä hulluja koiria. Intialaiset känniset äijät hipelöivät ja jatkuvasti kuvaamassa rannalla naisia. Koiralaumat pitävät saatanallista melua joka yö. Ja nyt puhun pohjois-goan turistialueesta siis. Asunnoissa ja hotelleissa paperiseinät, kaikki kuuluu sisälle. Et saa kävellä rannalla rauhassa, koko ajan ahdistellaan ja huudellaan perään. Minkä tahansa turistikohteen jälkeen goa on kuin saastainen palava kaayopaikka.

    • Hyiiiiiiiiiiiiiii

      Edelliseen ,siis palava kaatopaikka.

    • 5xkäynyt

      Nimimerkki Paskapaikka on täysin oikeassa.
      Lisäisin tuohon vielä että Goa on 3- 5 x kalliimpi lomakohde kuin Etelä- Intian mestat.
      Näihin ei tietenkään ole pakettimatkoja.

      • Moneymoney

        Niin, mutta ei Goalla kallista ole, se vaan tuntuu siltä jos ei ole rahaa.


    • Gooooa

      Ei niitä roskia enään kauheasti polteta ku siellä on nykyään johtuu hyvin toimiva jätehuolto.

    • Gooooa

      Ja jos tuolla ei riitä rahat niin ei kannata edes lähteä mihinkään.

    • gogogoa

      niin eikä goalla ole niin roskaistakaan ei poikkea siinä muusta aasiasta. kyllä minä olen saanut liikkua ihan rauhassa goalla ei mitään ongelmaa. eikä niitä koiria siellä niin paljoa ole vapaana.

      • keharimaa

        Älä puhu pashaa, joka talossa vähintään yksi vahti sekä kaikkien raflojen ympärillä asustaa 5 6 koiraa, paljon myös vaeltelevia koiralaumoja, jotka joskus hyökkäilevät nilkkoihjn kiinni. Koirat myös haukkuvat rajusti yöt läpeensä. Ja roskakasat kyllä palavat edelleen joka paikassa. Polttavat myrkkymuovit ym.palmunlehdet niissä. Monet paikallisetkin valittavat niistä ja saavat astmaoireita. Ajoittain iltaisin leijuu sankka palava haju ainakin calanguten alueella, myös kadunvarsilla poltetaan. Naapuri voi laittaa ikkunasi tai parvekkeesi alle rovion, joka palaa monta tuntia. Tiedän nää asiat, koska joudun asumaan olosuhteiden pakosta siellä. Mutta mukavaa lomaa vaan anyway..


    • harrrastaja

      Hahhahhaa, voi voi mitä tekstiä täallä Goasta, Goa hyvä paikka viettää lomaa pitkiä jaksojakin, ei tarvi olla sossupummi tms. että rahat riittää, maassa maan tavalla. Gandolim mukava ja asiallinen, Calangutessa kaikki huijarit yms. Nämä vinkujat täällä ei ole Goalla ollutkaan, varmaan Espanjan väkeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe