Pyllerö nainen jäi huilaamaan!

melkeinnauroin

Olin kävelemässä ja siinä mun eessä käveli sellanen punkero/siiderivalas nainen läskeineen, oli siinä kyllä naurussa pitelemistä kovasti, no kun tultiin liikennevaloihin, niin se jäi puuhkuttamaan siihen, mun oli pakko mennä punasilla, ja jättää se sinne, olisin muuten revennyt nauruun.

118

466

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89342

      Kyllä mahdat olla lapsellinen ihminen, jos tuollainen naurattaa.

    • vihatipunen

      Niin? Sinä siis meni lain vastaisesti päin punaisia ja nainen jäi odottamaan vihreän valon vaihtumista.

      • Ihrapallot_pois_kadulta

        Työnnä laki pyllyyn. Läskiämmät pitäisi kieltää laissa.


      • läskitnaisethyi

        Vittu kun niitten pitää syödä roskaruokaa jokapäivä, ja ne vaan lihoo lihomistaan enemmän ja ei mene salillekkaan.


      • vihatipunen
        Ihrapallot_pois_kadulta kirjoitti:

        Työnnä laki pyllyyn. Läskiämmät pitäisi kieltää laissa.

        Sä olet ilmeisesti niitä, jotka käskevät sakotustilanteessa poliisienkin työntää lain perseeseensä..


      • haistakaapaska_
        läskitnaisethyi kirjoitti:

        Vittu kun niitten pitää syödä roskaruokaa jokapäivä, ja ne vaan lihoo lihomistaan enemmän ja ei mene salillekkaan.

        Mistä sinä vitun vajaaälyinen tiedät, mitä kukakin syö ja minä päivinä? Vai puhutko nyt erityisesti jostain tutuistasi?


      • 2361
        haistakaapaska_ kirjoitti:

        Mistä sinä vitun vajaaälyinen tiedät, mitä kukakin syö ja minä päivinä? Vai puhutko nyt erityisesti jostain tutuistasi?

        No ei näkkileivällä ja porkkanalla muutu siiderivalaaksi.


      • fsdfkjsd
        2361 kirjoitti:

        No ei näkkileivällä ja porkkanalla muutu siiderivalaaksi.

        Lol? Tavallisella kotiruoalla voi muuttua. Ei tarvitse syödä roskaruokaa lihoakseen.


      • u89ufsj
        2361 kirjoitti:

        No ei näkkileivällä ja porkkanalla muutu siiderivalaaksi.

        ja voi muuten muuttua, jos syö yli kulutuksensa niitä. kunnon syömäri vetää näkkileipäpaketillisen illassa.


      • 121212121212
        fsdfkjsd kirjoitti:

        Lol? Tavallisella kotiruoalla voi muuttua. Ei tarvitse syödä roskaruokaa lihoakseen.

        Riippuu vähän mitä "tavallinen kotiruoka" sisältää.

        Ranskikset (roskaruoka), jugurtit (sokerimässy), mehut (sokerimässy), jne on monen mielestä "tavallista kotiruokaa".


      • kalkkunaakka
        Ihrapallot_pois_kadulta kirjoitti:

        Työnnä laki pyllyyn. Läskiämmät pitäisi kieltää laissa.

        ihme kirjoittelua !
        mutta teille ekalle; oisit naurannu, etkä alkanu turhia pohtimaan - nauru pidentää ikää,


      • hikkuli
        121212121212 kirjoitti:

        Riippuu vähän mitä "tavallinen kotiruoka" sisältää.

        Ranskikset (roskaruoka), jugurtit (sokerimässy), mehut (sokerimässy), jne on monen mielestä "tavallista kotiruokaa".

        Ei tarvitse syödä rasvaisia ranskiksia eikä sokerista jogurttiakaan, esimerkiksi ylimääräinen leipä tai mikä tahansa muu "perinteinen" ruoka syötynä "yliannoksena" johtaa samaan tulokseen. Monella on annoskoko pielessä, vaikka ruoka olisi jotain ihan terveellistäkin.


    • kaisanoasaa

      Olisit potkassu sen punkeron pyörimään keskelle ajorataa niin se olisi ollut hienon näköistä flipperiä.

      • 121321

        Ompa lapsellista sakkia nämä palstan "miehet". Ei millään uskoisi, että kyse on täysi-ikäisistä ihmisistä, kun jutut on tällaista ala-aste-tasoa.


      • vihatipunen
        121321 kirjoitti:

        Ompa lapsellista sakkia nämä palstan "miehet". Ei millään uskoisi, että kyse on täysi-ikäisistä ihmisistä, kun jutut on tällaista ala-aste-tasoa.

        Niinpä. Mua on kiusattu koulussa pyöreyden takia mutta ei mene ymmärrykseen se, että aikuiset ihmiset kirjoittelee tällaista juttua. Ei lihavista ole pakko tykätä mutta ei tarvi myöskään käyttää helppona maalitauluna. Ja säälittää ja huvittaakin tuo nauraminen, siis "säälin" naurajaa. Kun ei voi edes tietää, mitä lihavuuden taustalla on.


      • 8978

        Ilkeille ihmisille saisi tehdä saman.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Niinpä. Mua on kiusattu koulussa pyöreyden takia mutta ei mene ymmärrykseen se, että aikuiset ihmiset kirjoittelee tällaista juttua. Ei lihavista ole pakko tykätä mutta ei tarvi myöskään käyttää helppona maalitauluna. Ja säälittää ja huvittaakin tuo nauraminen, siis "säälin" naurajaa. Kun ei voi edes tietää, mitä lihavuuden taustalla on.

        Muistatko vielä kun kerroit tämän? "Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. "

        Nyt sitten olet niin kovin viaton uhri kun puhe on lihavuudesta. Mutta ilmeisesti läskinaisenkin täytyy löytää se vielä heikommassa asemassa oleva jota kohtaan voi tuntea ylemmyydentunnetta ja kiusata.


      • Naisasialooser1
        vihatipunen kirjoitti:

        Niinpä. Mua on kiusattu koulussa pyöreyden takia mutta ei mene ymmärrykseen se, että aikuiset ihmiset kirjoittelee tällaista juttua. Ei lihavista ole pakko tykätä mutta ei tarvi myöskään käyttää helppona maalitauluna. Ja säälittää ja huvittaakin tuo nauraminen, siis "säälin" naurajaa. Kun ei voi edes tietää, mitä lihavuuden taustalla on.

        Lihavuuden taustalla ei ole mitään muuta kuin että ollaan syöty yli kulutuksen eli täysin oma vika on. Ja olisihan se hauskan näköistä ollut kun läski nainen pyörii kuin filpperipallo siellä autojen seassa :D


      • Naisasialooser1
        super-atm kirjoitti:

        Muistatko vielä kun kerroit tämän? "Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. "

        Nyt sitten olet niin kovin viaton uhri kun puhe on lihavuudesta. Mutta ilmeisesti läskinaisenkin täytyy löytää se vielä heikommassa asemassa oleva jota kohtaan voi tuntea ylemmyydentunnetta ja kiusata.

        Olit siis vammaista kiusaava läski?


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Olit siis vammaista kiusaava läski?

        En ollut, vaan vihatipunen oli ja kertoi siitä tällä palstalla.

        Opettele lukemaan.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Muistatko vielä kun kerroit tämän? "Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. "

        Nyt sitten olet niin kovin viaton uhri kun puhe on lihavuudesta. Mutta ilmeisesti läskinaisenkin täytyy löytää se vielä heikommassa asemassa oleva jota kohtaan voi tuntea ylemmyydentunnetta ja kiusata.

        En mä tässä ole mitenkään uhriutunut. Se oli vaan esimerkki, että alakoulussa kiusataan lihavia mutta että aikuisetkin naureskelevat läskeille. Minä olen siis aikuistunut 12 vuotiaasta, toisin kuin esim. tämän ketjun aloittaja.


      • vihatipunen kirjoitti:

        En mä tässä ole mitenkään uhriutunut. Se oli vaan esimerkki, että alakoulussa kiusataan lihavia mutta että aikuisetkin naureskelevat läskeille. Minä olen siis aikuistunut 12 vuotiaasta, toisin kuin esim. tämän ketjun aloittaja.

        Alakoulussa kiusataan myös vammaisia, niin kuin sinä teit.

        Olet läski koska syöt liikaa ja epäterveellisesti etkä harrasta liikuntaa.

        Vammaisuudelle ei kukaan voi tehdä mitään. Se ei ole oma valinta, toisin kuin sinun osallasi se että olet virtahepo.


      • Naisasialooser1
        super-atm kirjoitti:

        En ollut, vaan vihatipunen oli ja kertoi siitä tällä palstalla.

        Opettele lukemaan.

        Tarkoitin vihatipusta tietenkin, en sinua, luin kyllä viestisi ja tajusin sen varsin hyvin.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Alakoulussa kiusataan myös vammaisia, niin kuin sinä teit.

        Olet läski koska syöt liikaa ja epäterveellisesti etkä harrasta liikuntaa.

        Vammaisuudelle ei kukaan voi tehdä mitään. Se ei ole oma valinta, toisin kuin sinun osallasi se että olet virtahepo.

        Ei lihavuuskaan lapsena ole lapsen oma valinta vaan vanhempien. Lapsi syö yleensä sitä, mitä kotona tarjotaan.

        Nykyisestä tilanteestani kannan vastuun itse, ja muille on yks vitun hailee jos joku on niin lapsellinen, että naureskelee. Mulla on viime aikoina ollut vähän isompiakin murheita.

        Mutta esim. tuo aloittajan naureskelun kohde voi olla ns. heikompaa tekoa.

        Ja tosiaan, nimim. valtakunta jo sivusikin sitä asiaa, että kun läskejä käsketään lenkkeilemään että laihtuisivat niin sitten kun läski lähtee lenkille, ja kunto on kenties huono, niin joku urpo naureskelee kun läski puuskuttaa. Ja sehän on voinut jo vaikka laihtuakin mutta kun ei ne kymmenet ylimääräiset kilot viikossa sula.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Ei lihavuuskaan lapsena ole lapsen oma valinta vaan vanhempien. Lapsi syö yleensä sitä, mitä kotona tarjotaan.

        Nykyisestä tilanteestani kannan vastuun itse, ja muille on yks vitun hailee jos joku on niin lapsellinen, että naureskelee. Mulla on viime aikoina ollut vähän isompiakin murheita.

        Mutta esim. tuo aloittajan naureskelun kohde voi olla ns. heikompaa tekoa.

        Ja tosiaan, nimim. valtakunta jo sivusikin sitä asiaa, että kun läskejä käsketään lenkkeilemään että laihtuisivat niin sitten kun läski lähtee lenkille, ja kunto on kenties huono, niin joku urpo naureskelee kun läski puuskuttaa. Ja sehän on voinut jo vaikka laihtuakin mutta kun ei ne kymmenet ylimääräiset kilot viikossa sula.

        Haista paska.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Haista paska.

        Vuorokauden melkein mietit ja noin rakentavan kommentin sait aikaan. Onnittelut siitä!


      • vihatipunen kirjoitti:

        Vuorokauden melkein mietit ja noin rakentavan kommentin sait aikaan. Onnittelut siitä!

        Kiitos. Mietin pari sekuntia ja totesin ettei sinulle kannata muuta sanoa.


      • hurrikaani_5
        super-atm kirjoitti:

        Haista paska.

        Miksi olet niin puolustuskannalla koko ajan?


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Kiitos. Mietin pari sekuntia ja totesin ettei sinulle kannata muuta sanoa.

        Ei kannata = et pystynyt.


      • hurrikaani_5 kirjoitti:

        Miksi olet niin puolustuskannalla koko ajan?

        Miten niin? Pitäisikö hyökätä?


      • vihatipunen kirjoitti:

        Ei kannata = et pystynyt.

        Pystyn tekemään paljon enemmän kuin sinunlainen läskipossu.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Pystyn tekemään paljon enemmän kuin sinunlainen läskipossu.

        Niin mutta et pystynyt kumoamaan kirjoitustani.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Niin mutta et pystynyt kumoamaan kirjoitustani.

        Sinä olet läski nainen ja kiusaat vammaisia. Se on fakta, jonka olet itsekin myöntänyt.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Sinä olet läski nainen ja kiusaat vammaisia. Se on fakta, jonka olet itsekin myöntänyt.

        Mutta et pysty kumoamaan sitä, että lihava lapsi on yleensä lihava siksi, että ei pysty vaikuttamaan siihen, mitä ruokaa kotona tarjotaan. Kun olin lapsi, äitini teki yleensä halpaa mutta epäterveellistä ruokaa. Liikuin kyllä varmasti enemmän kuin nykyajan tietokoneella istuvat lapset. Siis minä kirjoitan nyt lapsuudestani mutta sinä yrität dumata sitä mitä olen nykyään ja kirjoitin jo, että minua ei vittuakaan kiinnosta mitä minusta nykyisin ajatellaan, siis joku nobody Suoli24 palstalla.

        Mutta se tosiaan "huvittaa", että läskit käsketään lenkille ja sitten kun joku yrittää lenkkeillä, joku urpo naureskelee sille. Onneksi aina saa laihdutettua muuta urpot eivät saa lisää älyä.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mutta et pysty kumoamaan sitä, että lihava lapsi on yleensä lihava siksi, että ei pysty vaikuttamaan siihen, mitä ruokaa kotona tarjotaan. Kun olin lapsi, äitini teki yleensä halpaa mutta epäterveellistä ruokaa. Liikuin kyllä varmasti enemmän kuin nykyajan tietokoneella istuvat lapset. Siis minä kirjoitan nyt lapsuudestani mutta sinä yrität dumata sitä mitä olen nykyään ja kirjoitin jo, että minua ei vittuakaan kiinnosta mitä minusta nykyisin ajatellaan, siis joku nobody Suoli24 palstalla.

        Mutta se tosiaan "huvittaa", että läskit käsketään lenkille ja sitten kun joku yrittää lenkkeillä, joku urpo naureskelee sille. Onneksi aina saa laihdutettua muuta urpot eivät saa lisää älyä.

        "Mutta et pysty kumoamaan sitä, että lihava lapsi on yleensä lihava siksi, että ei pysty vaikuttamaan siihen, mitä ruokaa kotona tarjotaan. Kun olin lapsi, äitini teki yleensä halpaa mutta epäterveellistä ruokaa."

        Ja mitä sitten? :D Tyhmä uhriutuja syyttää äitiään lapsuuden lihavuudesta. Tietääkseni et ole ollut enää pitkään aikaan lapsi ja olet ihan itse vastuussasi siitä oletko läski vai et. Nyt olet aikuinen ja muistelet jotain lapsuuden läskiruokia.

        "minua ei vittuakaan kiinnosta mitä minusta nykyisin ajatellaan, siis joku nobody Suoli24 palstalla."

        Silti vastaat kommentteihini ja jopa hermostut.

        "Onneksi aina saa laihdutettua muuta urpot eivät saa lisää älyä."

        Saat laihduttaa, mutta sinulla on niin huono itsekuri, ettet todellakaan pysty siihen. Lisää älyä et varmasti saa mistään.


      • vihatipunen

        Olen kirjoittanut lapsuuden lihavuudestani liittyen siihen kun oli puhetta siitä kun kehitysvammainen ei voi kehitysvamma olleen mitään, myöskään lihava lapsi ei välttämättä itse voi vaikuttaa lihavuuteensa.

        Minä en syytä äitiäni (R.I.P.), totesin vain mitä asia oli.

        Tällä palstalla sitä paitsi esim. Ikis on muistaakseni joskus haukkunut (lihavia) vanhempia siitä, kun ne syöttävät lapsensa lihaviksi.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        "Mutta et pysty kumoamaan sitä, että lihava lapsi on yleensä lihava siksi, että ei pysty vaikuttamaan siihen, mitä ruokaa kotona tarjotaan. Kun olin lapsi, äitini teki yleensä halpaa mutta epäterveellistä ruokaa."

        Ja mitä sitten? :D Tyhmä uhriutuja syyttää äitiään lapsuuden lihavuudesta. Tietääkseni et ole ollut enää pitkään aikaan lapsi ja olet ihan itse vastuussasi siitä oletko läski vai et. Nyt olet aikuinen ja muistelet jotain lapsuuden läskiruokia.

        "minua ei vittuakaan kiinnosta mitä minusta nykyisin ajatellaan, siis joku nobody Suoli24 palstalla."

        Silti vastaat kommentteihini ja jopa hermostut.

        "Onneksi aina saa laihdutettua muuta urpot eivät saa lisää älyä."

        Saat laihduttaa, mutta sinulla on niin huono itsekuri, ettet todellakaan pysty siihen. Lisää älyä et varmasti saa mistään.

        Niin ihan vielä selvennyksenä: sinä johdattelit itse asian minun lapsuuteeni, siksi siitä jauhan.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Niin ihan vielä selvennyksenä: sinä johdattelit itse asian minun lapsuuteeni, siksi siitä jauhan.

        Älä jauha paskaa.


      • hitsaaja_7
        super-atm kirjoitti:

        Miten niin? Pitäisikö hyökätä?

        Sinä nimenomaan hyökkäät. Hyökkäys on eräänlainen puolustuskeino. Olet vihamielisellä asenteella.


      • hitsaaja_7 kirjoitti:

        Sinä nimenomaan hyökkäät. Hyökkäys on eräänlainen puolustuskeino. Olet vihamielisellä asenteella.

        Älä jauha paskaa. Vihatipunen on läski nainen, joka kiusaa vammaisia. Läskin naisen täytyy löytää itseään heikompi ja puolustuskyvytön henkilö, jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi.


      • Palstan.Rumin.Mies
        vihatipunen kirjoitti:

        Niin ihan vielä selvennyksenä: sinä johdattelit itse asian minun lapsuuteeni, siksi siitä jauhan.

        Mitä tätä debattia on seurannut niin sinä näet oikeudeksesi itsellesi kiusata heikompiasi (vammaista) mutta suutut siitä että sinua itseäsi on kiusattu läskiesi vuoksi. Kertoo aika hyvin asenteestasi. Kiusaa muita mutta älähdä jos sinua kiusataan. On minuakin koulussa kiusattu ja kun tiedän miten henkisesti raskasta ja vahingollista se on en ikinä näe tarvetta aiheutaa samaa tuskaa muille. Kummipoikaani kiusattiin koulussa ja itki niistä minulle. Menin häntä kerran taas hakemaan kotiin kun näin kiusaamisen. Menin senverran vihaisella asenteella paikalle ja sanoin että kerrankin jos vielä näen saati kuulen että tuo meno jatkuu kuulee sekä vanhempanne että koulu siitä välittömästi. Jätkät tärisi paskat housuissa ja oli "kyllä herra" asenteella ja kuulemma kiusaaminen loppui. Nyt kummipojalla paljon kavereita ja koulukin sujuu erinomaisesti.


      • vihatipunen
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

        Mitä tätä debattia on seurannut niin sinä näet oikeudeksesi itsellesi kiusata heikompiasi (vammaista) mutta suutut siitä että sinua itseäsi on kiusattu läskiesi vuoksi. Kertoo aika hyvin asenteestasi. Kiusaa muita mutta älähdä jos sinua kiusataan. On minuakin koulussa kiusattu ja kun tiedän miten henkisesti raskasta ja vahingollista se on en ikinä näe tarvetta aiheutaa samaa tuskaa muille. Kummipoikaani kiusattiin koulussa ja itki niistä minulle. Menin häntä kerran taas hakemaan kotiin kun näin kiusaamisen. Menin senverran vihaisella asenteella paikalle ja sanoin että kerrankin jos vielä näen saati kuulen että tuo meno jatkuu kuulee sekä vanhempanne että koulu siitä välittömästi. Jätkät tärisi paskat housuissa ja oli "kyllä herra" asenteella ja kuulemma kiusaaminen loppui. Nyt kummipojalla paljon kavereita ja koulukin sujuu erinomaisesti.

        Minä en ala enää enempää tällä palstalla avaamaan tai puolustelemaan tai pyytelemään anteeksi tätä ns. vammaisen kiusaamisasiaa. Koska vain minä tiedän, mitä todellisuudessa on tapahtunut. Tosin en kyllä edes muista kunnolla...

        Mutta te saatte kuvitella ihan mitä haluatte ja vetää sen asian esille joka käänteessä kun minä vaan erehdyn jostain asiastani täällä avautumasn. No enpä avaudu enää.

        Niin joo, sellaista vielä piti sanomani, että "super-atm" halveksuu itse vammaisia sillä, että pitää heitä muita heikompina koska vammaisuutta on niin monta eri astetta.


    • ämmät.läskejä

      Miksi suomalaiset naiset ovat niin lihavia?

      • ukot.kusipäitä

        Miksi suomalaiset miehet ovat niin ällöttäviä?


      • jsdfsdf

        Tiesitkö, että suomalaisista miehistä yli 50 % on ylipainoisia, naisista alle 50 %?


      • ämmät.läskejä
        jsdfsdf kirjoitti:

        Tiesitkö, että suomalaisista miehistä yli 50 % on ylipainoisia, naisista alle 50 %?

        Miehet ovat rotevia ja lihaksikkaita, jolloin painoindeksin mukaan katsottuna voivat olla "lihavia".
        Naiset ovat oikeasti lihavia, ihraa hyllyviä siiderivauvan kantajia.


      • Ilmiannoin rasistisen kommentin


      • 7892432
        ämmät.läskejä kirjoitti:

        Miehet ovat rotevia ja lihaksikkaita, jolloin painoindeksin mukaan katsottuna voivat olla "lihavia".
        Naiset ovat oikeasti lihavia, ihraa hyllyviä siiderivauvan kantajia.

        Voihan sen noinkin itselleen selittää ;D


      • 7892432 kirjoitti:

        Voihan sen noinkin itselleen selittää ;D

        Voihan sen totuuden noin muillekin selittää, myös sinulle ;D


      • 789237
        super-atm kirjoitti:

        Voihan sen totuuden noin muillekin selittää, myös sinulle ;D

        No miksi se miesten "rotevuus" näyttää läskiseltä ja rumalta?


      • skjdhfdf
        ämmät.läskejä kirjoitti:

        Miehet ovat rotevia ja lihaksikkaita, jolloin painoindeksin mukaan katsottuna voivat olla "lihavia".
        Naiset ovat oikeasti lihavia, ihraa hyllyviä siiderivauvan kantajia.

        Miehillä ei näytä olevan paljonkaan lihasta, joten jos ylipainoa on, siinä on oltava mukana ylimääräistä läskiä. Minkäänlainen muu "rotevuus" ei nosta painoa merkittävästi yli "normaalin" painoindeksissä. Enemmän miehillä näyttää olevan kaljamahoja ja sellaista kun katsoo. Eli ihan puhdasta lihavuutta.


      • 789237 kirjoitti:

        No miksi se miesten "rotevuus" näyttää läskiseltä ja rumalta?

        En tiedä mistä ihmeen rotevuudesta puhut. Ylipaino johtuu miehillä kuintenkin useammin lihasten määrästä kuin naisilla.


      • 87483924
        super-atm kirjoitti:

        En tiedä mistä ihmeen rotevuudesta puhut. Ylipaino johtuu miehillä kuintenkin useammin lihasten määrästä kuin naisilla.

        No sitä samaa ihmettelin että mikä hiton rotevuus, itsehän te siitä puhuitte? Miehillä ei nimittäin kovin paljon ole lihaksia, enemmän näyttävät kaljamahoilta ja jotenkin taikinaisen löysiltä.


      • 87483924 kirjoitti:

        No sitä samaa ihmettelin että mikä hiton rotevuus, itsehän te siitä puhuitte? Miehillä ei nimittäin kovin paljon ole lihaksia, enemmän näyttävät kaljamahoilta ja jotenkin taikinaisen löysiltä.

        Älä puhu paskaa. Miehille kasvaa helpommin isot lihakset. Toki on läskimiehiäkin. Mutta koita nyt takoa päähäsi, että jos lasketaan kaikki Suomen ylipainoiset henkilöt joiden ylipaino johtuu lihaksista eikä läskistä, niin miehiä on varmasti ylivoimainen enemmistö.


      • ettaidatietääitsekään
        valtakunta kirjoitti:

        Ilmiannoin rasistisen kommentin

        Mikä ilmiantamassasi viestissä mielestäsi oli rasistista?


      • osdfjhsdf3
        super-atm kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Miehille kasvaa helpommin isot lihakset. Toki on läskimiehiäkin. Mutta koita nyt takoa päähäsi, että jos lasketaan kaikki Suomen ylipainoiset henkilöt joiden ylipaino johtuu lihaksista eikä läskistä, niin miehiä on varmasti ylivoimainen enemmistö.

        Kyllä suurin osa miehistä on silti läskejä ihan läskiyttään, ei siksi että olisivat jotenkin lihaksikkaita. Joten en tao päähäni paskaa.


      • ettaidatietääitsekään kirjoitti:

        Mikä ilmiantamassasi viestissä mielestäsi oli rasistista?

        Minulla on muuta tekemistä kuin rasistisia kommenteja perustella mutta lähetin linkin ylläpidolle että erottavat mitkä on rasistia.


      • osdfjhsdf3 kirjoitti:

        Kyllä suurin osa miehistä on silti läskejä ihan läskiyttään, ei siksi että olisivat jotenkin lihaksikkaita. Joten en tao päähäni paskaa.

        Olet ilmeisesti syönyt paskaa, koska olet noin yksinkertainen.


      • jlkhjhjk
        super-atm kirjoitti:

        Olet ilmeisesti syönyt paskaa, koska olet noin yksinkertainen.

        Sinähän se olet, kun et tajua että suurin osa miehistä on läskejä, eivät lihaksikkaita. Heidän liiallinen painoindeksinsä johtuu ihrasta, ei lihaksista vaikka miten väität ja luulet. Miksi et ymmärrä noin yksinkertaista asiaa? Olet ehkä väsynyt.


      • jlkhjhjk kirjoitti:

        Sinähän se olet, kun et tajua että suurin osa miehistä on läskejä, eivät lihaksikkaita. Heidän liiallinen painoindeksinsä johtuu ihrasta, ei lihaksista vaikka miten väität ja luulet. Miksi et ymmärrä noin yksinkertaista asiaa? Olet ehkä väsynyt.

        Ei jumalauta :) Vittu kun olet yksi vajaaälyinen idiootti!

        Nyt puhutaan ylipainoisista miehistä sekä naisista. Ymmärrätkö?

        Ylipainoisista naisista erittäin harva on lihaksista johtuen ylipainoinen. Meneekö jakeluun????

        Ylipainoisista miehistä suurempi osa on lihaksikkaita. Mieti muutama minuutti!! Ennen kuin päästät jälleen haisevan aivopierusi jolla paljastat jälleen yksinkertaisuutesi.


      • JSLKDFJSD
        super-atm kirjoitti:

        Ei jumalauta :) Vittu kun olet yksi vajaaälyinen idiootti!

        Nyt puhutaan ylipainoisista miehistä sekä naisista. Ymmärrätkö?

        Ylipainoisista naisista erittäin harva on lihaksista johtuen ylipainoinen. Meneekö jakeluun????

        Ylipainoisista miehistä suurempi osa on lihaksikkaita. Mieti muutama minuutti!! Ennen kuin päästät jälleen haisevan aivopierusi jolla paljastat jälleen yksinkertaisuutesi.

        EN VITTU VERTAILLUT NAISIA JA MIEHIÄ. SANOIN VAIN ETTÄ MIEHET OVAT LÄSKEJÄ JA RUMIA. HARVA ON LIHAKSIKAS. UNOHDA NYT SAATANA NE NAISET TÄSTÄ KAAVASTA.


      • JSLKDFJSD kirjoitti:

        EN VITTU VERTAILLUT NAISIA JA MIEHIÄ. SANOIN VAIN ETTÄ MIEHET OVAT LÄSKEJÄ JA RUMIA. HARVA ON LIHAKSIKAS. UNOHDA NYT SAATANA NE NAISET TÄSTÄ KAAVASTA.

        Huuda vielä lujempaa, vajakki, niin saat idioottimaisuutesi vielä paremmin kuuluviin.


      • jhhjkhjk
        super-atm kirjoitti:

        Ei jumalauta :) Vittu kun olet yksi vajaaälyinen idiootti!

        Nyt puhutaan ylipainoisista miehistä sekä naisista. Ymmärrätkö?

        Ylipainoisista naisista erittäin harva on lihaksista johtuen ylipainoinen. Meneekö jakeluun????

        Ylipainoisista miehistä suurempi osa on lihaksikkaita. Mieti muutama minuutti!! Ennen kuin päästät jälleen haisevan aivopierusi jolla paljastat jälleen yksinkertaisuutesi.

        äläkä sinä turha ihminen tule minulle sanomaan mitään yksinkertaisuudesta. olet itse osoittanut olevasi sellainen monessa ketjussa. ja minua ei naisten ylipaino kiinnosta, tajuatko??


      • jhhjkhjk kirjoitti:

        äläkä sinä turha ihminen tule minulle sanomaan mitään yksinkertaisuudesta. olet itse osoittanut olevasi sellainen monessa ketjussa. ja minua ei naisten ylipaino kiinnosta, tajuatko??

        Olen aina viisaampi kuin sinä. Sinulla on heti paskat housussa kun huomaat olevasi väärässä.


      • fjhskdhfjs
        super-atm kirjoitti:

        Huuda vielä lujempaa, vajakki, niin saat idioottimaisuutesi vielä paremmin kuuluviin.

        Olet haukkunut ihmisiä typeriksi viesteissäsi useinkin. Onko se typeryys sinun oma heikko kohtasi, kun pitää yrittää päteä muiden kustannuksella? Vai ooletko kenties joku mensalainen ja "älykkyytesi" on ainoa asia, millä pystyt pätemään?


      • kjhjkh
        super-atm kirjoitti:

        Olen aina viisaampi kuin sinä. Sinulla on heti paskat housussa kun huomaat olevasi väärässä.

        En ollut edelleenkään väärässä.


      • fjhskdhfjs kirjoitti:

        Olet haukkunut ihmisiä typeriksi viesteissäsi useinkin. Onko se typeryys sinun oma heikko kohtasi, kun pitää yrittää päteä muiden kustannuksella? Vai ooletko kenties joku mensalainen ja "älykkyytesi" on ainoa asia, millä pystyt pätemään?

        Hauku sinä itsesi helvettiin.


      • kjhjkh kirjoitti:

        En ollut edelleenkään väärässä.

        Todellakin olet nyt ja jatkossakin väärässä, koska olet hölmö. Sinulle tuottaa vaikeuksia selvitä arkipäivän yksinkertaisimmistakin tehtävistä.


      • nistinisti
        jhhjkhjk kirjoitti:

        äläkä sinä turha ihminen tule minulle sanomaan mitään yksinkertaisuudesta. olet itse osoittanut olevasi sellainen monessa ketjussa. ja minua ei naisten ylipaino kiinnosta, tajuatko??

        (Se on pirilaskuissa.. Se tulee silloin aina riehumaan tänne.)


      • hehhhehhhh
        super-atm kirjoitti:

        Ei jumalauta :) Vittu kun olet yksi vajaaälyinen idiootti!

        Nyt puhutaan ylipainoisista miehistä sekä naisista. Ymmärrätkö?

        Ylipainoisista naisista erittäin harva on lihaksista johtuen ylipainoinen. Meneekö jakeluun????

        Ylipainoisista miehistä suurempi osa on lihaksikkaita. Mieti muutama minuutti!! Ennen kuin päästät jälleen haisevan aivopierusi jolla paljastat jälleen yksinkertaisuutesi.

        On se nyt vaikea tunnustaa miehenkin lihavuus. Vain PIENI OSA miehistä on lihaksikkaita että se näkyy painossa. 95% liikapaino on läskiä. Ei tuolla ihmisten ilmoilla lihaksikkaita miehiä hyvin näy. Läskiä näkyy kyllä senkin edestä.


      • hehhhehhhh kirjoitti:

        On se nyt vaikea tunnustaa miehenkin lihavuus. Vain PIENI OSA miehistä on lihaksikkaita että se näkyy painossa. 95% liikapaino on läskiä. Ei tuolla ihmisten ilmoilla lihaksikkaita miehiä hyvin näy. Läskiä näkyy kyllä senkin edestä.

        Oletko sama henkilö, vai onko tosiaan kaikki naiset noin yksinkertaisia?

        Pieni osa miehistä on niin lihaksikkaita, että ylipaino johtusi siitä, mutta naisista vielä pienempi osa.

        Läskinaisia on Suomi täynnä. Heidät voitaisiin ripustaa talveksi roikkumaan puiden oksista. Olisi linnuille isoja talipalloja syötävänä.


      • 9878978
        super-atm kirjoitti:

        Oletko sama henkilö, vai onko tosiaan kaikki naiset noin yksinkertaisia?

        Pieni osa miehistä on niin lihaksikkaita, että ylipaino johtusi siitä, mutta naisista vielä pienempi osa.

        Läskinaisia on Suomi täynnä. Heidät voitaisiin ripustaa talveksi roikkumaan puiden oksista. Olisi linnuille isoja talipalloja syötävänä.

        Vaikka miehistä olisi suurempi osa niitä lihaksikkaampia NAISIIN VERRATTUNA, se ei muuta sitä tosiasiaa, että silti suuri osa miehistä on lihavia varsinaisesta läskistä johtuen. Jos otat näytteeksi 200 painoindeksin mukaan ylipainoista miestä, niistä suurin osa painaa liikaa siksi, että on ylimääräistä läskiä killumassa siinä kehossa. SE OLI JUTUN POINTTI.

        VIELÄKÖ TÄYTYY YKSINKERTAISELLE MIEHELLE VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA? :)


      • 897897786

        no älä nyt leikistä suutu :)


      • 897897786 kirjoitti:

        no älä nyt leikistä suutu :)

        En tietenkään. Voisin lyödä sinua vaikka turpaan. Mutta älä suutu. Se olisi hauskaa. Kai sinulla nyt huumorintaju riittäisi ;)


      • 57958947
        super-atm kirjoitti:

        En tietenkään. Voisin lyödä sinua vaikka turpaan. Mutta älä suutu. Se olisi hauskaa. Kai sinulla nyt huumorintaju riittäisi ;)

        Tuskin löisit.. En usko, että sentään pahoinpitelijä olet.


      • 57958947 kirjoitti:

        Tuskin löisit.. En usko, että sentään pahoinpitelijä olet.

        Et voi tietää.


      • 576984576
        super-atm kirjoitti:

        Et voi tietää.

        No oletko?


      • 576984576 kirjoitti:

        No oletko?

        Mätkin sinua turpaan jos tarve vaatii. Se riippuu täysin sinusta.


      • idsofjsdf
        super-atm kirjoitti:

        Mätkin sinua turpaan jos tarve vaatii. Se riippuu täysin sinusta.

        Eli olet siis väkivaltainen ihminen. No hyvä, että osaat sen myöntää. Siitä alkaa paraneminen.


      • idsofjsdf kirjoitti:

        Eli olet siis väkivaltainen ihminen. No hyvä, että osaat sen myöntää. Siitä alkaa paraneminen.

        Mikä paraneminen? Naiset voisivat ensin parantua hypergamiasta ja feminismistä.


      • idsofjdsf
        super-atm kirjoitti:

        Mikä paraneminen? Naiset voisivat ensin parantua hypergamiasta ja feminismistä.

        No paraneminen väkivaltaisuudesta!!


      • idsofjdsf kirjoitti:

        No paraneminen väkivaltaisuudesta!!

        Naiset voisivat parantua psyykkisen väkivallan käytöstä. Minä vastaan aina psyykkiseen väkivaltaan fyysisellä voimalla.


      • iofdsfds
        super-atm kirjoitti:

        Naiset voisivat parantua psyykkisen väkivallan käytöstä. Minä vastaan aina psyykkiseen väkivaltaan fyysisellä voimalla.

        Eli haluat lyödä minua turpaan, koska vastasin ilkeästi, VAIKKA ITSE ALOITIT?


      • iofdsfds kirjoitti:

        Eli haluat lyödä minua turpaan, koska vastasin ilkeästi, VAIKKA ITSE ALOITIT?

        Älä valita.


      • sdfdsf8
        super-atm kirjoitti:

        Älä valita.

        En valittanut, kysyin.


      • sdfdsf8 kirjoitti:

        En valittanut, kysyin.

        Minä puolestani kysyn että kuinka monen miehen käyttämä huora olet?


      • fskdfsdf
        super-atm kirjoitti:

        Minä puolestani kysyn että kuinka monen miehen käyttämä huora olet?

        Miksi se sinua kiinnostaa?


      • fskdfsdf kirjoitti:

        Miksi se sinua kiinnostaa?

        Miksi et voi myöntää olevasi monen miehen käyttämä huora. Hävettääkö se sinua?


      • fdhjskdfhsjk
        super-atm kirjoitti:

        Miksi et voi myöntää olevasi monen miehen käyttämä huora. Hävettääkö se sinua?

        En viitsi myöntää asioita jotka eivät pidä paikkaansa :)


      • fdhjskdfhsjk kirjoitti:

        En viitsi myöntää asioita jotka eivät pidä paikkaansa :)

        Yksikään nainen ei myönnä olevansa huora, vaikka sellainen olisikin. Jokainen nainen valhehtelee seksikumppaniensa määrän, vähentäen niistä suurimman osan.


      • kjhgdfjk
        super-atm kirjoitti:

        Yksikään nainen ei myönnä olevansa huora, vaikka sellainen olisikin. Jokainen nainen valhehtelee seksikumppaniensa määrän, vähentäen niistä suurimman osan.

        Minulla ei ole syytä valehdella, tai jos valehtelisinkin niin ylöspäin koska olen suhteellisen kokematon vaikka ikääkin on jo


      • kjhgdfjk kirjoitti:

        Minulla ei ole syytä valehdella, tai jos valehtelisinkin niin ylöspäin koska olen suhteellisen kokematon vaikka ikääkin on jo

        Jokaisella naisella on syytä valehdella etteivät olisi olleet huoria tai parisuhdehuoria ja monen miehen käyttämiä.


    • 1plus7

      Lihavat naíset on just parhaita panopuuksi: tosi kiihottavaa kun iso peba oikein *jysähtää* alavartaloon joka työnnöllä kun panee takaapäin mmm mmm mmm...

    • Astmataipumus on myös periytyvää sorttia. Ei tarvitse edes olla Moby Dick että alkaa läähättämään ku kala kuivalla maalla.

      • huono.tekosyy

        Seli seli. Mene lenkille ja salille laihtumaan niin et läähätä kävellessäsi.


      • huono.tekosyy kirjoitti:

        Seli seli. Mene lenkille ja salille laihtumaan niin et läähätä kävellessäsi.

        Otitko huomioon jos kyseinen nainen olikin just lenkillä tuosta syystä,että lenkkeilee. Eihän se vaadi vaatteita että hyötyliikkuu ja liittyy
        varsinkin tajusin kun katselin vaatekokoja että edes erittäinlihaville ei ole jumppa vaateita, niihin pitää ensin laihtua.


      • huono.tekosyy kirjoitti:

        Seli seli. Mene lenkille ja salille laihtumaan niin et läähätä kävellessäsi.

        Huonona päivänä läähätän ihan vain ollessani. :D

        Lenkille en mene, koska hengitys ei pysy mukana, mutta salilla ja ryhmäliikunnassa meinaan käydä ihan niin kuin ennenkin. ;)


      • 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Huonona päivänä läähätän ihan vain ollessani. :D

        Lenkille en mene, koska hengitys ei pysy mukana, mutta salilla ja ryhmäliikunnassa meinaan käydä ihan niin kuin ennenkin. ;)

        No kait siellä lenkillä voi valita sopivan vauhdin?

        Kesän ja rantakuntoon-buumin lähestyessä sitä kyllä ihmettelee miten surkeassa kunnossa naiset ovat. Moni kolmekymppinen hengästyy pelkästä reippaasta kävelystä, eikä kaikilla varmasti ole astmaa. Se näkyy kun ikävuodet 20-30 bailataan ja välillä 30-35 "annetaan ulkonäköpaineiden hellittää".


      • 121212121212 kirjoitti:

        No kait siellä lenkillä voi valita sopivan vauhdin?

        Kesän ja rantakuntoon-buumin lähestyessä sitä kyllä ihmettelee miten surkeassa kunnossa naiset ovat. Moni kolmekymppinen hengästyy pelkästä reippaasta kävelystä, eikä kaikilla varmasti ole astmaa. Se näkyy kun ikävuodet 20-30 bailataan ja välillä 30-35 "annetaan ulkonäköpaineiden hellittää".

        Mä en ole ikinä ollut bailaaja.

        Huonoon kondikseen voi vaikuttaa moni muukin seikka kuin se että joku vaan on laiska ja läski.

        Superkondista en tule näillä keuhkoilla tällä lääkityksellä saavuttamaan, mutta liikunta auttaa kivasti juttuun kuitenkin. :D:)


    • sfjkkhfdjkl

      Onko aloittaja ottanut itse lääkkeenä?? 😨😨😨

      • ettämitähäh

        Lääkkeenä mitä?


    • Minä nauran sinun epäkypsälle käytökselle.

      • Antaa_tulla

        Paljon paino?


      • Antaa_tulla kirjoitti:

        Paljon paino?

        olen pullukka,en ole salannut sitä. 😂


      • kielipoliisi4627

        käytökselle_SI_


      • asöjdfsdf
        kielipoliisi4627 kirjoitti:

        käytökselle_SI_

        Ei ole pakollinen "-si" tuolla lopussa.


      • nokky5
        kielipoliisi4627 kirjoitti:

        käytökselle_SI_

        tai sitten on...


      • nokky5 kirjoitti:

        tai sitten on...

        Mikä on nyt teidän kolmen oikea vastaus?


    • ruma-ätmi

      Pullukka naiselle ei kelpaa pullukka mies.

    • lkjkljkk

      En oikein tajua näitä toisille naureskelijoita... Näkevätkö he itsensä täydellisinä? Entäs jos joku nauraisi jollekin heidän piirteelleen..? Voiko joku tuollainen asia edes naurattaa kuin mille aloittaja nauroi? Minä olen nähnyt kaikenlaista eikä koskaan ole kyllä naurattanut.

      • Naisasialooser1

        Läski on itse valinnut olla läski ja sellaiseksi häntä myös kuuluu kutsua. Kyllähän laihoillekkin ihmisille saa huomautella aivan vapaasti heidän laihuudestaan ja kehottaa syömään enemmän, miksi läskeille ei saisi muka sanoa samaa heidän ylipainostaan?


      • lkjlkljlk
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Läski on itse valinnut olla läski ja sellaiseksi häntä myös kuuluu kutsua. Kyllähän laihoillekkin ihmisille saa huomautella aivan vapaasti heidän laihuudestaan ja kehottaa syömään enemmän, miksi läskeille ei saisi muka sanoa samaa heidän ylipainostaan?

        Jokaisella ihmisellä on varmasti jokin piirre, josta voisi sanoa ikävästi. Fiksu vain ei tee sitä. Jos lihava on sinusta valinnut olla lihava, niin mitä se kenellekään kuuluu? Ei laihoillekaan saisi huomautella. Minä olen kuullut hoikkuudestani usein, ei siitäkään tule hyvä mieli.

        Itse en ole koskaan arvostellut toista ihmistä painon tai muun ulkoisen ominaisuuden takia tai naureskellut kenellekään. En edes lapsena, vaikka moni on sillon vielä tietämätön ja typerä.


    • kukakasvattanut

      eipä ihme kun naiset haluaa elää sinkkuna..

    • 2322

      Mä ainakin puuskutan ja lyllerrän ja näytän valaalta - koska mä olen 8 kk raskaana. Eikä näistä säkkimallisista äitiystalvitakeista välttämättä ohikulkija äkkiseltään erota mitä se pullotus on. Sisävaatteet päällä erottaa, että jalat ja käsivarret on itseasiassa ihan hoikat ja kaikki pullotus on tuossa vauvamahassa, mutta ulkovaatteet päällä mä näytän vaan hirveältä punkerolta. Mistäs ap tietää ettei tuolla naisella ollut sama tila päällä?

      • Kyyh

        Onko peräti musta pulla turpoamassa uunissa?


    • näkökulmatääkin

      Entäpä jos se puuskuttava lihava nainen oli jo pudottanut painoaan vaikkapa 10 kg kävelemällä reippaasti? Tyhmyydestä AP ei pääse eroon, mutta läskistään se nainen voi päästä eroon pistämällä ruokavalionsa ja liikuntatottumuksensa uusiksi.

      P.S. Juuri tänään oli uutisissa, että 25 - 39 v välillä ihmiset lihovat keskimäärin noin puoli kiloa vuodessa. Myös miehet lihovat. Lihominen ei ole naisten yksinoikeus.

    • voieIämä

      Tämmöiset aloitukset lannistavat niitä hieman ylipainoisia jotka yrittävät liikkua hyödyllisesti. Esim. kauppaan voi kävellä, pyöräillä tai valita auton. Tämä henkilö sentään käveli... ja tässä on lopputulos: Joku lapsellinen pitää sitä ulkona liikkumista ja huonoa kuntoa jotenkin hauskana...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe