Olen pahoillani meidän molempien puolesta....

En_mie_pysty_unohtaa_sua

Mie ihastuin palavasti ja turhaan ja sinä koit \ koet minut epäviehättäväksi riesaksi.
Mie en unohda , vaikka tahtoisin ja sie et tahtois muuta kuin unohtaa.

30

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koen_erittäin

      Viehättäväksi Raisaksi!!

    • muistipettää

      Unohtaa?

    • ihmetyttääaina

      se että luullaan mitä toinen tuntee. toivottavasti tiedät etkä luule.

    • Minäkin.olen

      Pahoillani molempien puolesta, kaikkein eniten tämän päivän perusteella, se oli sydäntä särkevää nähtävää.

    • Tämämieseiunoha

      En mie ole sinua unohtanu. Äläkä sie ees uskottele tuommosia joutavia. Viehättävä kun edelleenki olet.

    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      Unohdit jo. Voi kun unohtaisi itekkin. Tää on ollut miulle melkoinen kärsimys koko juttu.
      Tahdon unohtaa siut mies , kun ei mitään ole eikä tule.

      • toivotonmies

        Luulin unohtaneeni sinut, mutta kun tänään näin sut pitkän tauon jälkeen menin melkein shokkiin.
        On niitä tunteita näköjään vielä sydämessäni.
        Harmi vain, etten koskaan uskalla sinua lähestyä.
        Ja seuraavan näkemiseen menee varmaan taas kuukausia.


      • Järkilähtee

        Ihan varmasti tästä jotain tulee?. Tykkään Susta niin paljon ,ettei sillä ole mitään järkee.


      • Sovitaankoniin

        Ootko tehny mitää asian ratkasemiseks? Ota vaa rohkeasti puhelin kätee ja ota yhteyttä tai tee joku muu liike muual ku palstal et tajuun ni teen seuraavan siirron :)


      • AP_vastaa
        toivotonmies kirjoitti:

        Luulin unohtaneeni sinut, mutta kun tänään näin sut pitkän tauon jälkeen menin melkein shokkiin.
        On niitä tunteita näköjään vielä sydämessäni.
        Harmi vain, etten koskaan uskalla sinua lähestyä.
        Ja seuraavan näkemiseen menee varmaan taas kuukausia.

        En usko että mie oon hän ketä tavoittelet , mutta kannattaa mennä moikkaamaan jos näet hänet. Mie en oo nähny miun kaipaamaa miestä hyvään aikaan ,enkä usko että tuun näkemäänkää...


    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      En suoraan puhelimitse ole yrittänyt häntä tavoittaa , mutta muutoin kyllä ja kun miulle ei vastata , niin annan olla.
      Ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää ,että kuka miut on nähny eilen ja missä.
      Voin kertoa ,että pohjoinen Suomi on poissuljettu.

      • haluukanstietää

        Miten muute oot koittanu tavottaa? No en suo ainakaa oo nähny vaikka sun ohi pari kertaa kuljin.


    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      Somessa yritin.
      Kuljit mun ohi?

    • kuka_hän_on

      Missä ja milloin näit hänet ?

    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      Elokuun lopulla kävin hänen työpaikalla...omalla asialla ja pakosta.

    • SurullinenPohjoisesta

      No voih :( Ehkä hän ei kuitenkaan pidä sinua epäviehättävänä. Ei se noin ole välttämättä!

    • Mie_en_pysty_unohtaa_sua

      Ollaan kaakosta molemmat...

      • Sieltämonikin

        Vai kaakosta?


    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      Niin ,kaakkois Suomesta.
      Kyllä mie taidan nyt lopettaa tämän palstajollotuksen. Ei se ole miuta mitenkään auttanut tai asiaa edistänyt.
      Heippa.

      • unohdajoetmuasaa

        Vai Virolahden Helena ?


      • En_mie_pysty_unohtaa_sua

        Pohjois Kymenlaakso....


    • Etollueilenkanttiksessa

      Miekää en pysty kyllä miestä unohtamaan :( itä-suomeen menee ...

    • eipystyei

      Miekään en oo unohtanu yhtä miestä. Mie oon Itä-Suomesta, se mies ei oo, mutta asuu kuitenkin Itä-Suomessa.

    • En_mie_pysty_unohtaa_sua

      Vaikeaa on. Päivittäin edelleen mietin miten hän voi ja ikävä on....
      Millähän tämän saisi loppumaan?

      • Yksikeino

        Kone kiinni ja elämään irl elämää, siellä on muita ihmisiä ja tulee uusia tuttavuuksia, ties millaisia.)


      • En_mie_pysty_unohtaa_sua
        Yksikeino kirjoitti:

        Kone kiinni ja elämään irl elämää, siellä on muita ihmisiä ja tulee uusia tuttavuuksia, ties millaisia.)

        Kyllä mie olen joka päivä aika kiireinen enkä koneella paljon istu. Mutta miten deletoida ihminen ajatuksistaan ,pysyvästi?


    • olenjokumies

      Jos et voi unohtaa, niin kannattaa puhua hänelle ja varmistamaan asian. Unohtamninen on lähes mahdotonta, mutta voit muuttaa suhtautumisen tähän asiaan ja otat tämän rennommin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe