Tianen ihan kaatokännissä

ffgkjkj

Hän onnistuu näyttämään koko harhaoppisen hihhuloinnin aikana ihmiseltä, jolla ei liiku mitään päässään - aikamoinen suoritus.

Myös lukuisa joukko tuttuja harhaoppilaita horjumassa takana.

90

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitasiitä

      älä valehtele.

      • HRJ

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa 100%.
        Pelkkää feikkiä koko tyyppi (Tiainen).


      • Eituomitasiunataan

        On viisasta ettei tuomitse kun ei tiedä asioita.
        Millä tuomiolla tuomitsee, sillä tulee itsekin tuomitukso.
        Ei ole viisasta tuomita!.


      • KokenutTietää
        Eituomitasiunataan kirjoitti:

        On viisasta ettei tuomitse kun ei tiedä asioita.
        Millä tuomiolla tuomitsee, sillä tulee itsekin tuomitukso.
        Ei ole viisasta tuomita!.

        Voi ei, olen sanonut tämän jo NIIN monta kertaa, mutta en voi vieläkään muuta kuin toistaa itseäni:

        Eli en todellakaan voi mitenkään siunata sellaista, jonka 100 % varmuudella harhaopiksi tietää - Olinhan siellä sitäpaitsi itsekin samassa harhaopissa yli 10 vuotta eksyneenä, onneksi Herra avasi silmät näkeään heidän petoksensa!

        Edelleenkin....Hedelmistään te heidät tunnette ja Patricin hedelmät ovat ikävä kyllä olleet läpimätiä ja haisseet saatanalta.


    • ffgkjkj
    • VoiKauheeta

      https://www.youtube.com/watch?v=cbFWnHD_WVI

      Kas kun Heidi pysyi kerrankin pystyssä - Tiainen tarvitsi aika paljon jelppiä ja tuntui muutenkin olevan poissa pelistä.

      Petri Mäkiläkin siellä virnistelemässä takana - ja nyt taas Mellerin joukoissa!!!

      • 514

        Tuskin Tiainen ainoastaan liikaa pihlajanmarjoja on syönyt .


      • Titityy555

        Hyvän pistit :D


      • HerraArmahtakoon

        Näkyipäs siellä lavalla tilaisuuden järjestäjinä ja "mannekiineina" myös häpeäkseen kansanedustaja Antero Laukkanen, sekä Leo Mellerin puljusta Petrin Mäkilän lisäksi jopa Hannu Grönrooskin!!!

        Vain Leo Meller, Pasi Turunen ja Pirkko Säilä puuttuivat - No ehkä ensi kerralla saadaan nähdä koko iloinen Patmos-perhe lavalla yhdessä juhlimassa SAATANAA Heidi Bakerin kanssa ja muiden eksyneiden kanssa!


      • eiyllätä
        HerraArmahtakoon kirjoitti:

        Näkyipäs siellä lavalla tilaisuuden järjestäjinä ja "mannekiineina" myös häpeäkseen kansanedustaja Antero Laukkanen, sekä Leo Mellerin puljusta Petrin Mäkilän lisäksi jopa Hannu Grönrooskin!!!

        Vain Leo Meller, Pasi Turunen ja Pirkko Säilä puuttuivat - No ehkä ensi kerralla saadaan nähdä koko iloinen Patmos-perhe lavalla yhdessä juhlimassa SAATANAA Heidi Bakerin kanssa ja muiden eksyneiden kanssa!

        Hannu Grönroos on vanha torontolainen. Kaikki helluntailaiset tietävät Grönroosin sekoilut.


      • Voivoisentään

        Ahaa - tuosta Grönroosin torontolaisuudesta en tiennytkään, kas kun Meller on torontolaisia puljuunsa ottanut???

        Olenkin muuten aina ihmetellyt Grönroosin tunkkaista "henkeä"... no tästäpä sekin johtui.


      • PaholaisenHypnoosissa
        HerraArmahtakoon kirjoitti:

        Näkyipäs siellä lavalla tilaisuuden järjestäjinä ja "mannekiineina" myös häpeäkseen kansanedustaja Antero Laukkanen, sekä Leo Mellerin puljusta Petrin Mäkilän lisäksi jopa Hannu Grönrooskin!!!

        Vain Leo Meller, Pasi Turunen ja Pirkko Säilä puuttuivat - No ehkä ensi kerralla saadaan nähdä koko iloinen Patmos-perhe lavalla yhdessä juhlimassa SAATANAA Heidi Bakerin kanssa ja muiden eksyneiden kanssa!

        Martti Falckin siellä silmät lasittuneina lavalla - Kamalaa...


      • SinuaSiunataTahdon

        Hannu Gr. oli aikoinaan Espoon Hellsrkunnan pastori. Hänen kutsunsa on evankelista. 90luvulla Hannukin eksyi uskomaan herätykseen, joka ilmeni Espoossa, Suurhelsingin srkssa. Se "herätys" seurasi 92rväännöksen hyväksyntää ja ekumeenisia ristisaattoja..vaelluksia, joissa Espoon hellsrk mukana, vaellus päättyi katoliseen vesperiin. Vuosittain vaellettiin Tammikuun 19. pvä!
        HG ollut sydämellä viime päivinä, hän hetkeksi ainakin vaikutti irtautuneen tarttuneesta nauruherätyksestä! Mutta, kärsimyksiä seurasi, julkisesti on elämästään avautunut...

        Useat toisenhengen vastaanottaneet särkyvät sekä Hengellisesti että henkisesti.
        Herra Jeesus nostakoon Hannunkin YLÖS ja uudistakoon jalon kutsumuksen!


      • Blueberi
        514 kirjoitti:

        Tuskin Tiainen ainoastaan liikaa pihlajanmarjoja on syönyt .

        mutt jos niissä marjoissa oli tapahtunut alkoholikäyminen


    • EivätköKäsitäMitään

      Järkyttävää touhua mössömaailmassa.

    • åemwåmf

      Siis kyllä hävettäis, jos ois ollut samalla lavalla tuon pellen kanssa.

      • sairastatouhua

        Todellakin.


    • DoctorT

      Tämän sairaan piirteen pitäisi avata vähänkään käsittävän silmät, ettei JUMALAN PYHÄ HENKI saa tällaista aikaan. Ei edes ensimmäisenä helluntaina oltu tuon näköisiä.Ääntä, iloa ja riemua oli, joka herätti epäilyn katselijoissa ja tietysti kielten sorina mutta Taivas oli läsnä ja järjestys!!

      Ei vain mene jakeluun, sain vanhimman ja saarnamiehen kimppuuni heiltä Tiaisen tuloksia kysellessäni. Ja kyllä olivatkin SOKEITA!

      • Uskonjanäen

        Kerron, että olen Jeesukseen Kristukseen uskova. Tiedän, että olen saanut syntini anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Elämäni on muuttunut. Ja olen kokenut Pyhän Hengen täyteyden ja se on saanut minut lukemaan innolla Raamattua ja koen, että Jumala puhuu minulle Sanansa kautta.
        Olen myös kokenut "humaltumisen" Pyhässä Hengessä, jos tuota sanontaa voi käyttää. Tarkoitan, että olen tuntenut Jumalan läheisyyden niin vahvana, että koen, että Hän on joka puolella ja pitää minua, Hänen lastaan vahvalla kämmenellään.
        Kokemukset ovat subjektiivisiä, mutta Sanan vahva pohja pysyy.
        Kiitän molemmista elävää Jumalaa ja Jeesusta Kristusta!


      • VAROITUS
        Uskonjanäen kirjoitti:

        Kerron, että olen Jeesukseen Kristukseen uskova. Tiedän, että olen saanut syntini anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Elämäni on muuttunut. Ja olen kokenut Pyhän Hengen täyteyden ja se on saanut minut lukemaan innolla Raamattua ja koen, että Jumala puhuu minulle Sanansa kautta.
        Olen myös kokenut "humaltumisen" Pyhässä Hengessä, jos tuota sanontaa voi käyttää. Tarkoitan, että olen tuntenut Jumalan läheisyyden niin vahvana, että koen, että Hän on joka puolella ja pitää minua, Hänen lastaan vahvalla kämmenellään.
        Kokemukset ovat subjektiivisiä, mutta Sanan vahva pohja pysyy.
        Kiitän molemmista elävää Jumalaa ja Jeesusta Kristusta!

        Niin minäkin olin - ihan samoin koin ja näin asiat ja nuo humaltumiset kuin sinäkin nyt, kunnes Herra Jeesus Kristus armossaan avasi silmäni ja TAJUSIN, etten Nokia Missiossa ollessani (nyk. Missiomaailmassa) palvonutkaan Häntä, vaan SAATANAA.


      • Hedelmistäänpuutunnetaan

        Hyvät ihmiset! Menkääpä katsomaan Afrikkaan kristittyjen kokousta! Siellä Jeesukseen uskovat ilmaisevat uskonsa melko toisella tavalla kuin täällä jäykässä Pohjolassa!
        Ajattelisitteko heistä, että eivät ole Pyhässä Hengessä.

        Ei ulkonaisen käytöksen perusteella arvioida, vaan työn hedelmät puhuvat puolestaan.
        Jeesus sanoi, että hedelmistään puu tunnetaan.
        Jos rakastat Jumalaa ja lähimmäistäsi ja johdat monia uskoon, ne ovat hyviä hedelmiä.
        Jos panettelet ja parjaat, eivät elämäsi hedelmät ole hyviä!


      • mummikainuusta
        Hedelmistäänpuutunnetaan kirjoitti:

        Hyvät ihmiset! Menkääpä katsomaan Afrikkaan kristittyjen kokousta! Siellä Jeesukseen uskovat ilmaisevat uskonsa melko toisella tavalla kuin täällä jäykässä Pohjolassa!
        Ajattelisitteko heistä, että eivät ole Pyhässä Hengessä.

        Ei ulkonaisen käytöksen perusteella arvioida, vaan työn hedelmät puhuvat puolestaan.
        Jeesus sanoi, että hedelmistään puu tunnetaan.
        Jos rakastat Jumalaa ja lähimmäistäsi ja johdat monia uskoon, ne ovat hyviä hedelmiä.
        Jos panettelet ja parjaat, eivät elämäsi hedelmät ole hyviä!

        Ongelma on hengestä juopuminen. Kulttuurillisia eroja löytyy ja saa olla, mutta Kundaliini manifestaatiot on juttu erikseen. Kun siihen lisätään Raamatun vääristely, ollaan jo pahasti hakoteillä!


      • mummikainuusta
        mummikainuusta kirjoitti:

        Ongelma on hengestä juopuminen. Kulttuurillisia eroja löytyy ja saa olla, mutta Kundaliini manifestaatiot on juttu erikseen. Kun siihen lisätään Raamatun vääristely, ollaan jo pahasti hakoteillä!

        Ehkä tämä selventää Afrikan tilannetta:
        https://www.youtube.com/watch?v=bcPC-ycCv_U


    • TottelemattomuudenLapset

      Markus Korhoselle tuntuu edelleenkin olevan tärkeintä rahahanojen juoksu ja niin sai Heidi Baker taas kutsun johtaa seuraavatkin villiintyjäiset kaikella SAATANAN valheella ja voimalla!

      • VoiKauhistus

        Korhonen sanoi videolla, että paljon muslimeja "pelastui" - heillä oli varmaan siellä vaan kodikasta, kun oli tuttu villitsevä paholaisen henki läsnä, eikä tehnyt "pelastuminen" heillä varmaankaan tiukkaa.


    • Aika tyypillistä helluntailaiseksi.
      Heillä on päihde- ja huumetausta tosi yleistä

      • PyhäYksinkertaisuus

        Minäkin olen päihdemaailmasta tullut uskoon. Ja juuri tämän takia olen näitä "hengestä juopumisia" yms. saastaisuuksia vastaan. Ei tuollainen ole Jumalasta, rauha puuttuu täysin. Tämä henki, mikä näissä vaikuttaa on sama, mikä maailmassa vaikuttaa ja antaa samoin, ja samanlaisia elämyksiä, kuin maailma ja maailmassa vaikuttava henki antaa. Valehengellisyyttä ja saastaa.


      • MädätHedelmät

        JUURI NIIN!


      • Sisar_herrassa
        PyhäYksinkertaisuus kirjoitti:

        Minäkin olen päihdemaailmasta tullut uskoon. Ja juuri tämän takia olen näitä "hengestä juopumisia" yms. saastaisuuksia vastaan. Ei tuollainen ole Jumalasta, rauha puuttuu täysin. Tämä henki, mikä näissä vaikuttaa on sama, mikä maailmassa vaikuttaa ja antaa samoin, ja samanlaisia elämyksiä, kuin maailma ja maailmassa vaikuttava henki antaa. Valehengellisyyttä ja saastaa.

        Moni helluntaikodin kasvatti ei ole saanut elää täysmittaista murrosikää, vaan ovat olleet kovan valvonnan ja kieltojen alla. Siksi tuo murrosikä jää päälle, pitää vielä uskovaisena nelikymppisenäkin kokeilla kaikkea, alkoholi, vieraissa käymimistä, nämä tulevat vasta myöhemmällä iällä kuvioihin. Kaduttaa vielä 6-kymppisenäkin tekemättömät synnit, vaikka ei sitä tietenkään ääneen kenellekään sanota. Asia pukkaa arvoista ja pienet teot ja kananotot ovat sen mukaisia, vaikka oltaisiin mukana seurakunnan ylistyskuorossa.

        Helluntaiseurakunnan ylistyskuoroon pääsee, vaikka on juuri eronnut kolmannesta miehestään ja ei edes kuulu seurakuntaan. Pitää vain olla seurakunnan pastorin sisko. Tätäkään asiaa ei saa sanoa seurakunnassa ääneen, tämä sääntö lukee tabuna seinillä, kaikki sen tietävät, mutta eivät uskalla ottaa asiaa puheeksi.


      • Pe_ku

        Jos joku luulee viisas olevansa onkin tyhymä.


    • turvallisuus

      Tämä ei kuitenkaan ole niin vaarallista,kuin on islamin päänkatkaisu usko.

      • PyhäYksinkertaisuus

        "Tämä ei kuitenkaan ole niin vaarallista,kuin on islamin päänkatkaisu usko. "
        Tämä on huomattavasti vaarallisempaa. Tässä on toinen evankeliumi ja toinen jeesus. On vain yksi tie pelastukseen ,ja se on ainoa ja oikea Jeesus Kristus, ristiinnaulittuna meidän syntiemme ja pahuutemme tähden, ja ylösnousseena Pelastajanamme. Näissä uusapostolisissa harhoissa etsitään tietä Isän luo kulkematta Golgatan kautta, ilman Jeesusta Kristusta, ilman synnin turmeleman ihmisen ristiinnaulitsemista yhdessä Herramme kanssa, mutta tällaista tietä ei Raamattu tunne.
        "Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä", mutta ikävä kyllä taitaa Herran pelko olla kuolemassa sukupuuttoon kaiken tämän laittomuuden ja harhaopetusten keskellä.

        "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." -Matt.10:28


      • turvallisuus
        PyhäYksinkertaisuus kirjoitti:

        "Tämä ei kuitenkaan ole niin vaarallista,kuin on islamin päänkatkaisu usko. "
        Tämä on huomattavasti vaarallisempaa. Tässä on toinen evankeliumi ja toinen jeesus. On vain yksi tie pelastukseen ,ja se on ainoa ja oikea Jeesus Kristus, ristiinnaulittuna meidän syntiemme ja pahuutemme tähden, ja ylösnousseena Pelastajanamme. Näissä uusapostolisissa harhoissa etsitään tietä Isän luo kulkematta Golgatan kautta, ilman Jeesusta Kristusta, ilman synnin turmeleman ihmisen ristiinnaulitsemista yhdessä Herramme kanssa, mutta tällaista tietä ei Raamattu tunne.
        "Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä", mutta ikävä kyllä taitaa Herran pelko olla kuolemassa sukupuuttoon kaiken tämän laittomuuden ja harhaopetusten keskellä.

        "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." -Matt.10:28

        Sairas sadisti,mielipuoli kuten isis,oletko heidän kätyrinsä?Oksettava farisealainen!


      • PyhäYksinkertaisuus
        turvallisuus kirjoitti:

        Sairas sadisti,mielipuoli kuten isis,oletko heidän kätyrinsä?Oksettava farisealainen!

        En tietenkään nyt sano, etteikö ääri-islamilaisuus vainoineen olisi ongelma. Pointtini oli se, että uskomme tulisi keskittyä enemmän iankaikkisuuteen kuin tähän aikaan. Paavalin sanoin (1.Kor.15:19) "Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat". Tässä mielessä näen sisältä nousevat harhaopit huomattavasti vaarallisempina. Ja noihin syytöksiisi vastaan, en ole Isiksen kätyri. Ja pilkkaamisesta kehoitan tekemään parannusta, tuollainen ei kuulu hengellisen kristityn käytökseen. Ja mikäli olet tuntenut vihaa veljeäsi kohtaan, tee tästäkin parannus, sillä;
        1.Joh.3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
        1.Joh.4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.


      • mummikainuusta
        PyhäYksinkertaisuus kirjoitti:

        "Tämä ei kuitenkaan ole niin vaarallista,kuin on islamin päänkatkaisu usko. "
        Tämä on huomattavasti vaarallisempaa. Tässä on toinen evankeliumi ja toinen jeesus. On vain yksi tie pelastukseen ,ja se on ainoa ja oikea Jeesus Kristus, ristiinnaulittuna meidän syntiemme ja pahuutemme tähden, ja ylösnousseena Pelastajanamme. Näissä uusapostolisissa harhoissa etsitään tietä Isän luo kulkematta Golgatan kautta, ilman Jeesusta Kristusta, ilman synnin turmeleman ihmisen ristiinnaulitsemista yhdessä Herramme kanssa, mutta tällaista tietä ei Raamattu tunne.
        "Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä", mutta ikävä kyllä taitaa Herran pelko olla kuolemassa sukupuuttoon kaiken tämän laittomuuden ja harhaopetusten keskellä.

        "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." -Matt.10:28

        Olen samaa mieltä. Eksytyksiin sujahtaa helposti mukaan. Ja silloin kadottaa pelastuksen. Tie vie kohti kadotusta. Ja eksynyt ei edes huomaa sitä tai paremminkin ei halua huomata omaa eksymistään.

        Toinen evankeliumi tuntuu mukavalta. Menestystä maallisessa elämässä!

        Olen muuten miettinyt, missä kohtaa kirjeissä, jotka ovat tarkoitettu seurakunnille, meidän käsketään pitää parantamiskokouksia tai kaataa uskoontulevat, jotta he saisivat hengen tai tulisivat uskoon?


      • ylpeyserottaaJumalasta
        mummikainuusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Eksytyksiin sujahtaa helposti mukaan. Ja silloin kadottaa pelastuksen. Tie vie kohti kadotusta. Ja eksynyt ei edes huomaa sitä tai paremminkin ei halua huomata omaa eksymistään.

        Toinen evankeliumi tuntuu mukavalta. Menestystä maallisessa elämässä!

        Olen muuten miettinyt, missä kohtaa kirjeissä, jotka ovat tarkoitettu seurakunnille, meidän käsketään pitää parantamiskokouksia tai kaataa uskoontulevat, jotta he saisivat hengen tai tulisivat uskoon?

        Tarkoitus on impartoida toinen henki, joka johtaa ylpeyden syntiin ja on siis saatanasta. Tiedät itsekin, kuinka "hyvä" omasta mielestäsi olit ollessasi eksynyt omavoimaisuuteen.


      • mummikainuusta
        ylpeyserottaaJumalasta kirjoitti:

        Tarkoitus on impartoida toinen henki, joka johtaa ylpeyden syntiin ja on siis saatanasta. Tiedät itsekin, kuinka "hyvä" omasta mielestäsi olit ollessasi eksynyt omavoimaisuuteen.

        Olet oikeassa!
        Henki, joka eksytyksessä on, sumentaa ihmisen kyvyn nähdä totuutta. Vaikka jokin sisällä sanoisi, että varoittaja on oikeassa niin Ylpeys ei anna sanoa: Olen väärässä!

        Huokaus! Kuinka oikeassa oletkaan siinä, että koin itseni "hyväksi"....."Erittäin hyväksi!"


      • VAROITUS
        ylpeyserottaaJumalasta kirjoitti:

        Tarkoitus on impartoida toinen henki, joka johtaa ylpeyden syntiin ja on siis saatanasta. Tiedät itsekin, kuinka "hyvä" omasta mielestäsi olit ollessasi eksynyt omavoimaisuuteen.

        Eikä vaan ylpeyden syntiin, vaan myöskin seksisyntiin - muistan hyvin, kun vielä olin Nokia Missiossa, (nyk. Missiomaailma) oli pääni täynnä himokkaita ajatuksia vastakkaista sukupuolta kohtaan ja paha henki sai minut flirttailemaan ikään kuin tahtomattani monien uskovien miesten kanssa, vaikka olenkin naimisissa.

        Se oli itsestänikin tosi outoa, mutta Jeesus armahti ja johdatti minut pois tuosta mössömaailmasta, Jeesuksen rakkaudellisesta vaikutuksesta, ajatukseni puhdistuivat ja kirkastuivat jälleen normaaleiksi.

        Onneksi mitään seksisyntiä ei kuitenkaan kerinnyt tapahtumaan, mutta todella monet äärikarismaatikothan ovat jääneet seksisynneistä kiinni (myös homoudesta) - eronneet ja menneet uudelleen naimisiin.


      • PaholaisenBileet
        mummikainuusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Eksytyksiin sujahtaa helposti mukaan. Ja silloin kadottaa pelastuksen. Tie vie kohti kadotusta. Ja eksynyt ei edes huomaa sitä tai paremminkin ei halua huomata omaa eksymistään.

        Toinen evankeliumi tuntuu mukavalta. Menestystä maallisessa elämässä!

        Olen muuten miettinyt, missä kohtaa kirjeissä, jotka ovat tarkoitettu seurakunnille, meidän käsketään pitää parantamiskokouksia tai kaataa uskoontulevat, jotta he saisivat hengen tai tulisivat uskoon?

        "Ja eksynyt ei edes huomaa sitä tai paremminkin ei halua huomata omaa eksymistään."

        "Ei halua huomata omaa eksymistään" - tuo on NIIN totta!!!

        Muistan hyvin vielä ollessani Nokia Missiossa, että jotenkin kokoajan tiesin sisimmässäni, että olin harhaopissa mukana, mutta EN HALUNNUT päästää irti, koska NAUTIN siitä kaikesta MYSTIIKASTA niin paljon ja musiikkihan oli siellä kerrankin tosi laadukasta ja minusta oli kiva tanssia ja huutaa muiden mukana sydämensä pohjasta - mutta siihen se sitten jäikin, jäljestäpäin oli tyhjä ja erittäin ahdistunut olo.


      • matkaajalla
        mummikainuusta kirjoitti:

        Olet oikeassa!
        Henki, joka eksytyksessä on, sumentaa ihmisen kyvyn nähdä totuutta. Vaikka jokin sisällä sanoisi, että varoittaja on oikeassa niin Ylpeys ei anna sanoa: Olen väärässä!

        Huokaus! Kuinka oikeassa oletkaan siinä, että koin itseni "hyväksi"....."Erittäin hyväksi!"

        Mielestäni ylpeyttä on täällä palstalla myöskin niillä ,jotka raamatun paikoilla hakkaavat kanssamatkaajia,aina ovat oikeassa.Meidän täytyy elää normaalia elämää,olla ihmisiä ihmiselle,eikä jotain lähes Jumalaakin suurempia.Minä myös kauhistelen islamin leviämistä ja raakuutta.Oli käymässä luonani muslimiksi kääntynyt suominainen.Erittäin agressiivinen,sanoi,otan kohta puukon.Kiitos Jumalalle,sain pois kotoani.


      • Parannuksrntekeminen
        matkaajalla kirjoitti:

        Mielestäni ylpeyttä on täällä palstalla myöskin niillä ,jotka raamatun paikoilla hakkaavat kanssamatkaajia,aina ovat oikeassa.Meidän täytyy elää normaalia elämää,olla ihmisiä ihmiselle,eikä jotain lähes Jumalaakin suurempia.Minä myös kauhistelen islamin leviämistä ja raakuutta.Oli käymässä luonani muslimiksi kääntynyt suominainen.Erittäin agressiivinen,sanoi,otan kohta puukon.Kiitos Jumalalle,sain pois kotoani.

        Pohjoismaiden vaara on islamilaisuuden leviäminen.
        Uskovat tehkää parannus ja rakadtakaa toisianne!


    • seurasetä

      Ei ollutTiainen kaatokännissä,vaan oli täydellisesti pyhänhengen vallassa.Tällainen pyhänhengen valtaus saattaa paikalla olleiden onnettomien pakanoiden ja muiden hörhöjen mielestä näyttää humaltumiselta.Mutta kun pyhähenki täyttää saarnamiehen,niin kyllä siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee.

      • DoctorT

        60 vuoden ajan olen nähnyt Pyhän Hengen aitoa vaikuttamista, eikä ainoatakaan yhtä pösilönnäköisessä kunnossa olevaa ole eteen tullut.

        Niilo Yli-Vainion kokouksissa vaikutti juuri PYHÄ HENKI ja ihmiset olivat järki päässä ja tolkuissaan, jos olivat Herran koskettamia!!!

        Tässä on se ratkaiseva ero!


      • VäärässäOlet
        DoctorT kirjoitti:

        60 vuoden ajan olen nähnyt Pyhän Hengen aitoa vaikuttamista, eikä ainoatakaan yhtä pösilönnäköisessä kunnossa olevaa ole eteen tullut.

        Niilo Yli-Vainion kokouksissa vaikutti juuri PYHÄ HENKI ja ihmiset olivat järki päässä ja tolkuissaan, jos olivat Herran koskettamia!!!

        Tässä on se ratkaiseva ero!

        Enpä usko, että kaatajapappi Yli-Vainio oli oikean Pyhän Hengen lähettiläs - Ei Jeesuskaan eikä opetuslapset kaatanut ketään, eikä Raamattu opeta sellaista toimintaa.

        Hellarit on alusta lähtien ollut harhaoppinen lahko, koska Azuza-kadun kerätyksessä oli kaikki ne samat Toronton meiningit; kaatumiset, huudot, tärinät, karjunnat, hysteeriset naurut, itkun ym ym.


      • kaikkinekehtaa

        Sinäkin!! Oletkos muka oikea tohtori!!!!


      • Jeesuskaataakaikki
        VäärässäOlet kirjoitti:

        Enpä usko, että kaatajapappi Yli-Vainio oli oikean Pyhän Hengen lähettiläs - Ei Jeesuskaan eikä opetuslapset kaatanut ketään, eikä Raamattu opeta sellaista toimintaa.

        Hellarit on alusta lähtien ollut harhaoppinen lahko, koska Azuza-kadun kerätyksessä oli kaikki ne samat Toronton meiningit; kaatumiset, huudot, tärinät, karjunnat, hysteeriset naurut, itkun ym ym.

        Kaatoipa Jeesus Saulus Tarsolaisen Damaskon tiellä...!


      • huvittunut
        Jeesuskaataakaikki kirjoitti:

        Kaatoipa Jeesus Saulus Tarsolaisen Damaskon tiellä...!

        Niin Jeesus kaatoi...ei ihminen....


      • ffghhjkl
        huvittunut kirjoitti:

        Niin Jeesus kaatoi...ei ihminen....

        Jeesus on kyllä aiemminkin kaatanut VIHOLLISIAAN, tai sanotaan paremminkin, että hänestä lähtevä puhe Jumalan Pyhässä Hengessä on saanut kaikki vastustajat kaatumaan.

        Joh 18:

        3 Niin Juudas otti sotilasjoukon sekä ylipappien ja fariseusten palvelijoita ja tuli sinne soihdut ja lamput ja aseet mukanaan.

        4 Silloin Jeesus, joka tiesi kaiken, mikä oli häntä kohtaava, astui esiin ja sanoi heille: "Ketä te etsitte?"

        5 He vastasivat hänelle: "Jeesusta, Nasaretilaista." Jeesus sanoi heille: "Minä se olen." Ja Juudas, joka hänet kavalsi, seisoi myös heidän kanssaan.

        6 Kun hän siis sanoi heille: "Minä se olen", peräytyivät he ja kaatuivat maahan.


      • huvittunut
        ffghhjkl kirjoitti:

        Jeesus on kyllä aiemminkin kaatanut VIHOLLISIAAN, tai sanotaan paremminkin, että hänestä lähtevä puhe Jumalan Pyhässä Hengessä on saanut kaikki vastustajat kaatumaan.

        Joh 18:

        3 Niin Juudas otti sotilasjoukon sekä ylipappien ja fariseusten palvelijoita ja tuli sinne soihdut ja lamput ja aseet mukanaan.

        4 Silloin Jeesus, joka tiesi kaiken, mikä oli häntä kohtaava, astui esiin ja sanoi heille: "Ketä te etsitte?"

        5 He vastasivat hänelle: "Jeesusta, Nasaretilaista." Jeesus sanoi heille: "Minä se olen." Ja Juudas, joka hänet kavalsi, seisoi myös heidän kanssaan.

        6 Kun hän siis sanoi heille: "Minä se olen", peräytyivät he ja kaatuivat maahan.

        Nimenomaan Jeesus kaatoi! Ei ihmiset, kuten nyt tapahtuu! Ja huomioi se, että ne jotka kunnioituksesta menevät maahan, menevät kasvoilleen tai polvilleen! Ne jotka saavat Jumalan tuomion, menevät selälleen! Minneppäs päin nykyään kaadutaan?


      • PysytäänPystyssä

        Kyllä vaan - ja sen Efesolaiskirjeessä käsketään uskovia nimenomaan PYSYÄ PYSTYSSÄ, EI kaatua!

        Ef 6:

        10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.

        11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
        ------------------


      • PysytäänPystyssä

        Summasummarum - Jeesuksen vastustajat kaatuvat ja Jeesuksen seuraajat pysyvät pystyssä - Hän ei kaada omiaan, vaan vastustajat kaatuvat Hänen Henkensä voimasta.


      • tyyuuiojkk
        PysytäänPystyssä kirjoitti:

        Summasummarum - Jeesuksen vastustajat kaatuvat ja Jeesuksen seuraajat pysyvät pystyssä - Hän ei kaada omiaan, vaan vastustajat kaatuvat Hänen Henkensä voimasta.

        Niin, täytyy vielä todeta, että paikassa jossa kaadetaan ihmisiä EI toimi Jeesuksen Henki, vaan ihmisen ja SAATANAN henki, sillä Jeesus EI kaada OMIAAN, mutta saatana kaataa.


      • mummikainuusta

        Kun uskova haluaa polvistua Herransa edessä, ei se ole kaatamista.
        Ensin kaadettiin ihmisiä, sitten ne liimautuvat lattiaan ja tärisevät ja ääntelevät mitä kummallisimmilla tavoilla. Niinkö helluntaina tapahtui? Tai niinkö Paavali toimi mennessään uuteen kaupunkiin julistamaan evankeliumia? Kaatoiko hän vastustajat ja heihin tuli Pyhä Henki?

        Hän julisti Ristiinnaulittua Jeesusta! Paavali halusi puhua viisi sanaa ymmärrettävästi kuin kymmenentuhatta kielillä! (Mielenkiintoista, että "»Viiden» yhteydessä korostetaan epätäydellisyyttä, vajavuutta, heikkoutta ja mitättömyyttä" (IRT) ja se on yleensä yhteydessä lukuun kymmenen. Tässä kymmeneentuhanteen.)

        Pysytään me pystyssä ja yritetään tukea heitä, jotka horjuvat!


    • VAROITAN.SINUA

      Kyllä vaan - on hyvin kuvaavaa, että kirjoitat Pyhän Hengen pienellä alkukirjaimella ja niinpä se onkin teidän pyhähenki on naamioitunut SAATANAN paha henki.

      • seurasetä

        Jo vain,kirjoitan saatanankin pienellä ässällä,joka onkin naamioitunut teidän pyhäksi hengeksi;DD.


      • fghjklll
        seurasetä kirjoitti:

        Jo vain,kirjoitan saatanankin pienellä ässällä,joka onkin naamioitunut teidän pyhäksi hengeksi;DD.

        Menehän lapsi siitä leikkeihisi, ei tämä ole lasten paikka.


      • seurasetä

        Jos ei sinulla ole muuta tekemistä,niin askartelehan sen pyhän henkesi kanssa ja muista ottaa päivittäiset pervitiinisi.Voit myös tehdä mahdollisesti tilaamastasi PÄIVÄMIEHESTÄ paperilennokkeja,ja jos materiaalia jää tähteeksi,niin loput vessaan varapaperiksi.


      • gghjjkl
        seurasetä kirjoitti:

        Jos ei sinulla ole muuta tekemistä,niin askartelehan sen pyhän henkesi kanssa ja muista ottaa päivittäiset pervitiinisi.Voit myös tehdä mahdollisesti tilaamastasi PÄIVÄMIEHESTÄ paperilennokkeja,ja jos materiaalia jää tähteeksi,niin loput vessaan varapaperiksi.

        Noinko sinun päiväsi kuluu, pikkuinen... No ihan kiva että kerroit tekemisesi, mutta minun aikani kuluu oikein hyvini erilaisissa töissä ja toimissa.


      • Lest.ilmailija
        seurasetä kirjoitti:

        Jos ei sinulla ole muuta tekemistä,niin askartelehan sen pyhän henkesi kanssa ja muista ottaa päivittäiset pervitiinisi.Voit myös tehdä mahdollisesti tilaamastasi PÄIVÄMIEHESTÄ paperilennokkeja,ja jos materiaalia jää tähteeksi,niin loput vessaan varapaperiksi.

        Onko Päivämies aerodynaamisesti soveliasta materiaalia lennokin valmistamiseen?


    • aivannäin

      Tämä avasi virrat Usasta . Tämä Niilon hengen jonka tuotti suvaitsevuus kaatumiseen ! Siis ihan oikein sanoit ! Elikä näin sanoit...Enpä usko, että kaatajapappi Yli-Vainio oli oikean Pyhän Hengen lähettiläs - Ei Jeesuskaan eikä opetuslapset kaatanut ketään, eikä Raamattu opeta sellaista toimintaa.

      Hellarit on alusta lähtien ollut harhaoppinen lahko, koska Azuza-kadun kerätyksessä oli kaikki ne samat Toronton meiningit; kaatumiset, huudot, tärinät, karjunnat, hysteeriset naurut, itkun ym ym.

    • mitäajatella

      Jesaja 29

      8. Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä, mutta herää hiuka sydämessä, ja niinkuin janoinen on unissaan juovinansa, mutta herää, ja katso, hän on nääntynyt ja himoitsee juoda, niin on oleva kaikki kansain lauma, joka sotii Siionin vuorta vastaan.
      9. Hämmästykää ja ihmetelkää, tuijottakaa sokeiksi itsenne ja sokeiksi jääkää! He ovat juovuksissa, vaikkeivät viinistä, hoipertelevat, vaikkeivät väkijuomasta.
      10. Sillä Herra on vuodattanut teidän päällenne raskaan unen hengen ja sulkenut teidän silmänne - profeettanne, ja peittänyt teidän päänne - näkijänne.
      11. Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",
      12. ja jos kirja annetaan kirjantaitamattomalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "En osaa lukea".
      13. Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
      14. sentähden, katso, minä vielä teen tälle kansalle kummia tekoja - kummia ja ihmeitä, ja sen viisaitten viisaus häviää, ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.

    • PaluuSanaan

      Raamatussa ei itseasiassa kerrota, että helluntaipäivänä olisi nähty juopuneita kun opetuslapset täyttyivät Pyhällä Hengellä vaan suuri hämmästyksen ja ihmettelyn aihe oli miten oppimattomat osasivat yhäkkiä puhua niin monien eri paikkakuntalaisten äidinkielellä.Muut nauroivat ja sanoivat ,että ovat täynnä makeaa viiniä, mutta ihmetyksen aihe ei ollut se, että muka nähtiin juopuneen oloisia ihmisiä vaan tämä oppimattomien sujuva kielilläpuhuminen kun he puhuivat Jumalan suuria tekoja jae 11.

      Apostolien teot 2:1-18 Biblia 1776

      I. Ja kuin viideskymmenes (a) päivä täytettiin, olivat he kaikki yksimielisesti koossa.
      2. Ja humaus tapahtui äkisti taivaasta, niinkuin suuri tuulispää olis tullut, ja täytti koko huoneen, jossa he olivat istumassa.
      3. Ja heille näkyivät viileskellyt kielet, niinkuin tuliset*, ja istuivat kunkin heidän päällensä.
      4. Ja he täytettiin kaikki Pyhällä Hengellä* ja rupesivat puhumaan muilla kielillä , senjälkeen kuin Henki antoi heidän puhua.
      5. Niin Jerusalemissa asui Juudalaisia, Jumalaa pelkääväisiä miehiä, kaikkinaisesta kansasta, joka taivaan alla on.
      6. Ja kuin tämä ääni tapahtui, niin kokoontui suuri kansan paljous, ja hämmästyivät; sillä kukin kuuli niiden puhuvan omalla kielellänsä.
      7. Ja he tyhmistyivät kaikki ja ihmettelivät, sanoen keskenänsä: katso, eikö nämät kaikki, jotka puhuvat, ole Galilealaiset?
      8. Ja kuinka me kukin kuulemme heidän puhuvan meidän omalla kielellämme, jossa me syntyneet olemme?
      9. Partilaiset ja Mediläiset ja Elamilaiset, ja jotka asumme Mesopotamiassa ja Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Asiassa,
      10. Phrygiassa ja Pamphiliassa, Egyptissä ja Libian maan rajoilla, liki Kyreniä, ja muukalaiset Roomista, Juudalaiset ja uudet Juudalaiset.
      11. Kretalaiset ja Arabialaiset, me kuulemme heidän puhuvan meidän kielillämme Jumalan suuria tekoja.
      12. Niin he kaikki tyhmistyivät ja epäilivät, sanoen toinen toisellensa: mitäs luulet tämän olevan?
      13. Vaan muut nauroivat heitä ja sanoivat: he ovat täynnänsä makiaa viinaa.
      14. II. Niin Pietari seisoi yhdentoistakymmenen kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: te Juudan miehet ja kaikki, jotka asutte Jerusalemissa! tämä olkoon teille tiettävä, ja ottakaat minun sanani teidän korviinne.
      15. Sillä ei nämät juovuksissa ole, niinkuin te luulette; sillä nyt on kolmas hetki päivästä.
      16. Vaan tämä on se, mikä ennen sanottu on Joelin prophetan kautta:
      17. Ja pitää tapahtuman viimeisinä päivinä (sanoo Jumala), että minä tahdon vuodattaa minun Hengestäni kaiken lihan päälle: ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän, ja teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman.
      18. Ja myös minun palveliaini päälle ja minun piikaini päälle niinä päivinä vuodatan minä minun Hengestäni, ja heidän pitää ennustaman.


      Samoin voimavaikutuksia ei tule tulkita väärin juopumisen näköiseksi olotilaksi.Jakeet 7-10 nähdään mitä ne voimavaikutukset ovat.

      1 Kor 12:5-18
      6. ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.
      7. Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
      8. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
      9. toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
      10. toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
      11. Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
      12. Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin;

      Biblia 1776 1 Kor 12:6-10

      6. Ja voimat ovat moninaiset, mutta yksi on Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa.
      7. Mutta jokaiselle annetaan Hengen ilmoitus hyödytykseksi.
      8. Sillä yhdelle annetaan Hengen kautta puhua viisaudesta*, toiselle puhua tiedosta, sen yhden Hengen kautta:
      9. Mutta toiselle usko siitä yhdestä Hengestä: toiselle lahjat terveeksi tehdä* siinä yhdessä Hengessä:
      10. Toiselle voimallisia töitä tehdä*, toiselle ennustus, toiselle henget eroittaa**, toiselle moninaiset kielet , toiselle moninaisten kielten selitys .

      • TeräväHuomio

        Aivan - Tämä oli loistava pointti.

        Raamattua kannattaa lukea tarkaan, mistä siellä oikein puhutaan - eikä otaksua asioita, joita sieltä ei löydy!


      • EiRivienVälistä
        TeräväHuomio kirjoitti:

        Aivan - Tämä oli loistava pointti.

        Raamattua kannattaa lukea tarkaan, mistä siellä oikein puhutaan - eikä otaksua asioita, joita sieltä ei löydy!

        Juurikin näin. Apostolien tekojen toisesta luvusta on tehty omia johtopäätöksiä ikäänkuin rivien välistä. Väitetään että siellä ollaan aivan kännissä ja juopuneita hengestä, vaikka niinhän siellä ei sanota.


      • PaluuSanaan
        TeräväHuomio kirjoitti:

        Aivan - Tämä oli loistava pointti.

        Raamattua kannattaa lukea tarkaan, mistä siellä oikein puhutaan - eikä otaksua asioita, joita sieltä ei löydy!

        Meillä on väärentämätön, siunattu Raamatun sana ja saamme sitä lukea, mutta mihin me raukat joutuisimmekaan vain oman ymmärryksemme varassa kun sanaa luemme.Jeesus Kristus on lähettänyt Pyhän Hengen ja Hän opettaa, muistuttaa kaikesta mitä Jeesus on sanonut ja johdattaa kaikkeen totuuteen. Niinpä siis minullekin vuosia uskossa olleelle välähti Jumalan armosta tuokin paljon puhuttu"känniasia" oikeassa valossa.

        Matteus 22:29
        29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.


        Apostolien teot 1:4,5
        4. Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
        5. Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
        8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

        Joh 16:7
        7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.


        Joh 14:26
        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.


        Joh 16:13,14
        13. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        14. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.


    • totuusSanassa

      up!

    • Hullukin.pelastuu.kyllä

      Onko Patrick Tiainen tehnyt eläessään päivääkään oikeita töitä,
      vai onko PT raahattu lavalle parrasvaloihin suoraan Niuvanniemestä?

    • sikkekuu

      Mikä se tyyppi oikein on? Järkyttävää katsottavaa.

    • solvaamineneirakenna

      Käsittelemme opillisia asioita.Jumalan palvelijoiden ei sovi solvata muita vaan keskustella erimielisyyksistä rakentavasti,niin että se on muilekin mieluista kuulla.

      • ghjkljkkm

        Olet oikeassa, haukkumalinjalle ei kannata koskaan lähteä, mutta harhaoppiset pitää kyllä tuoda selkeästi heti esille Raamatuun vedoten, jotta muut eivät eksyisi.


    • Jeesuskaataakaikki

      Kun Patrick Tiainen kaataa koko Suomen Hallituksen, niin sitten uskon.

      • kassu345

        Sitten minäkin tackar och pockar.


      • Tuumaus1

        Onhan Partikin puolustukeksi sanottava.
        Että hän tuntuu olevan ainakin tosissaan.
        Vaikea mennä sanomaan.onko hän susi lammasten vaatteissa?
        Hänellä tuntuu olevan valtava palo ja into pelastaa Suomi Jeesukselle?
        Onko hän rakkauden lähettiläs.
        Onko hän rakentaja..?
        Onko hänen vaikuttimensa Jumalasta?
        Onko hän yhdistämässä seurakuntia vai hajoittamassa?
        Ja onko hänen opetuksenssa linjassa ja yhtä Raamatun kanssa.
        Olisi kohtuullista.että esim tv 7.ottaisi paneelikeskusteluun joitakin
        Hengenmiehiä ja naisiakin ja kävisivät seminaarin omaisen läpileikkauksen näistä päivänpolttavista kysymyksistä.
        Olisi vaihteeksi hyvää ja mielenkiintoista ohjelma antia.
        Martti teeppäs asialle jotain..voisi imagokin puhdistua tv 7 kasvoilla.


      • EiOleRaitisHenki
        Tuumaus1 kirjoitti:

        Onhan Partikin puolustukeksi sanottava.
        Että hän tuntuu olevan ainakin tosissaan.
        Vaikea mennä sanomaan.onko hän susi lammasten vaatteissa?
        Hänellä tuntuu olevan valtava palo ja into pelastaa Suomi Jeesukselle?
        Onko hän rakkauden lähettiläs.
        Onko hän rakentaja..?
        Onko hänen vaikuttimensa Jumalasta?
        Onko hän yhdistämässä seurakuntia vai hajoittamassa?
        Ja onko hänen opetuksenssa linjassa ja yhtä Raamatun kanssa.
        Olisi kohtuullista.että esim tv 7.ottaisi paneelikeskusteluun joitakin
        Hengenmiehiä ja naisiakin ja kävisivät seminaarin omaisen läpileikkauksen näistä päivänpolttavista kysymyksistä.
        Olisi vaihteeksi hyvää ja mielenkiintoista ohjelma antia.
        Martti teeppäs asialle jotain..voisi imagokin puhdistua tv 7 kasvoilla.

        Edelleenkin....Hedelmistään te heidät tunnette ja Patricin hedelmät ovat ikävä kyllä olleet läpimätiä ja haisseet saatanalta.


      • molotes
        EiOleRaitisHenki kirjoitti:

        Edelleenkin....Hedelmistään te heidät tunnette ja Patricin hedelmät ovat ikävä kyllä olleet läpimätiä ja haisseet saatanalta.

        Niinkuin sinun anuksesi ,jonne on molo työnnetty.


      • uuskarisMANIAa

      • EiLastenPaikka
        molotes kirjoitti:

        Niinkuin sinun anuksesi ,jonne on molo työnnetty.

        Tosi lapsellista tekstiä - kyllä nyt 11-vuotiaita poikia hihityttää jossain...


      • saviseutulainen
        Tuumaus1 kirjoitti:

        Onhan Partikin puolustukeksi sanottava.
        Että hän tuntuu olevan ainakin tosissaan.
        Vaikea mennä sanomaan.onko hän susi lammasten vaatteissa?
        Hänellä tuntuu olevan valtava palo ja into pelastaa Suomi Jeesukselle?
        Onko hän rakkauden lähettiläs.
        Onko hän rakentaja..?
        Onko hänen vaikuttimensa Jumalasta?
        Onko hän yhdistämässä seurakuntia vai hajoittamassa?
        Ja onko hänen opetuksenssa linjassa ja yhtä Raamatun kanssa.
        Olisi kohtuullista.että esim tv 7.ottaisi paneelikeskusteluun joitakin
        Hengenmiehiä ja naisiakin ja kävisivät seminaarin omaisen läpileikkauksen näistä päivänpolttavista kysymyksistä.
        Olisi vaihteeksi hyvää ja mielenkiintoista ohjelma antia.
        Martti teeppäs asialle jotain..voisi imagokin puhdistua tv 7 kasvoilla.

        Intoa pojalla riittää vaikka muille jakaa.
        Vaan umpisokea kun on, niin täydellisesti eksyneenä hän - vilpittömyydessäänkin - johtaa Suomea toiselle jeesukselle.
        Tilanne on äärimmäisen vakava.
        Koska kaikesta huolimatta niitä tuntuu riittävän, jotka menevät - käyttääkseni jälleen kerran kulunutta, mutta oivallista "vertausta" - kuin rottalauma Hamelnin pillipiiparin soiton lumoamina kohti perikatoa.
        JA TÄSTÄKÖ EI TULISI VAROITTAA?!


    • Tuomas33331

      Nyt Martti Ojares..sinulla on oiva tilaisuus.
      Jos tuot tv7.kaan paneelin.voisin nimetä joitakin..Patrik Tiainen Timo Närhi.Tapani Suonto.Mauno Mattila Juha Norolampi.
      Irja Askola .Pasi Turunen.Juha Ahvio
      Leo Meller.
      Saman pöydän ääreen selvittämään..mikä on äärikarismaattisuuden ja karismaattisuuden ero.
      Katsojaluvut nousisivat pilviin
      Ja Martti se puhdistaisi tv7 kasvot..kun totuus tekee vapaaksi.
      Eikö niin? Eikö niin? Eikö olekkin niin.
      Vai puhunko minä omiani?

    • KTS--

      Oli muuten kaveri pelti kiinni ja perseet olalla.

      Tuus Soffiina kattoon kun meijän tuntemat karismaatikot taas kunnostautuu....

      • KtsOnSoffiina

        Ahaa - Kt huutelee taas alteregoaan paikalle, kun ei ole muitakaan kavereita... :)


      • KTS--
        KtsOnSoffiina kirjoitti:

        Ahaa - Kt huutelee taas alteregoaan paikalle, kun ei ole muitakaan kavereita... :)

        Onko sullakin pelti kiinni pitkin päivää kun paskaa paketissa tuotat?


      • KöyhätEväätAinavaan
        KTS-- kirjoitti:

        Onko sullakin pelti kiinni pitkin päivää kun paskaa paketissa tuotat?

        Asiattomia osaat suoltaa - et muuta.


    • Niin siinä käy kun Pyhän Hengen sijaan vaikuttavat muut henget!

      • KTS--

        Kuten sulla judaisminperkeledemonit.


      • Plääääääh
        KTS-- kirjoitti:

        Kuten sulla judaisminperkeledemonit.

        Oijoi, äläpäs lurittele taas tyhmyyksiä tötsäkehattu isiksen soturi!


    • KTS--

      Tuus Soffiina kattoon kun paskasakki taas tuottaa sitä mistä on tehty!

      • dffghkkl

        Ei näy Soffiinaa, ei - turhaan huutelet olematonta.


    • uskoilmanjärkeä

      Patrickin tarina on kuin suoraan sadusta Keisarin uudet vaatteet!

    • kolehtikiertämään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe