Ovatko lyhyet edes miehiä?

WIlLe1234

Miesmäisyys tulee siitä, että mies on isokokoinen ja tätä lähes kaikki janoavat. Miehen pitää olla vähintään 180cm, että tuntuu olevan turvassa ja on kiva käpertyä kainaloon :) Lyhyet miehet tuntuvat liian paljon pikkupojilta ja ei sellaista kohtaa voi tuntea fyysista vetoa. On ihanaa, kun mies ottaa kunnolla ja rutistaa alleen, nam!

31

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.riitä

      Itse en haluaisi miestä, joka on alle 190 cm pitkä.

    • Nainennnnnnnnnn

      Miehen pitää olla vähintään sellaiset 187-188 cm pitkä, koska olen itsekin lähes 180 cm. Häpeäisin silmät päästäni jos joutuisin kulkemaan alle 185 cm pitkän miehen rinnalla.

      • Olet tyhmä kirahvi.


      • super-atmi2
        super-atm kirjoitti:

        Olet tyhmä kirahvi.

        Super-atmi on varmasti pikkuinen mies, joku 175 cm?


      • super-atmi2 kirjoitti:

        Super-atmi on varmasti pikkuinen mies, joku 175 cm?

        En ole lyhyt mies.


      • helgamies_

        Mutta onneksi et joudu, koska sinulla ei ole miestä.


      • etsin_kunnes_löydän_sen

        Olen 179cm aikuinen nainen,
        olen seurustellut ja ihan luontevasti liikun julkisesti yhdessä itseäni paljon pienempien ja isompienkin miesystävieni kanssa.

        Nuorena jotenkin hävetti, nolosteli, ujosteli, pienten tai muuten sopimattomien miesten kanssa, kun oma itsetunto ei ollut kohdallaan???

        Nykyisin minulle tärkeät arvot ystävyydessä ja parisuhteessa ovat melko samat, tietysti muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. (esim. parisuhteessa toimiva kommunikointi, LÄHEISYYS, päivittäinen seksi minulle tärkeää).


    • se.olisi.oikein.sinulle

      "On ihanaa, kun mies ottaa kunnolla ja rutistaa"

      Toivottavasti löydät oikein pitkän jännämiehen joka rutistaa sua kaulasta niin että henki lakkaa pihisemästä.

      • ätminki

        Just niin


    • Ratikkakuskilla taitaa olla taas tyttöpäivä.

      • Aina. Annoin sinulle toisen plussapeukun itsellesi antaman lisäksi. :-)


    • voivoimikäongelma

      Pyydän Jumalan puolesta anteeksi sitä että hän teki minusta 171,5 senttisen....

    • naisen_standardi

      Eivät ole. Itseäni ainakin hävettää kävellä jonkun 175cm miehen vieressä, kun on sellainen pätkä

    • Tessalonia

      Tytöt ovat lyhyitä, paljon näkee 160cm miehiä komeiden naisten kanssa liikenteessä.

      • Mikäköhän se sun 160cm mies on? Itseni mittaisia miehiä ei naisilla todellakaan näy ja jos näkyisi, niin siihen tulisi varmasti joku pitempi kaveri uhkailemaan että "HALUUKS PIKKUMIES TURPAAS!?"


    • heheheeeee

      Moni ei varmaan huomannut, että aloittaja on itsekin mies :) "Wille"

      • Pitkiä ja keskimittaisia miehiä vituttaa suunnattomasti lyhyet miehet. Ihan livenäkin tulee välillä todella murhan himoisia katseita.


    • jomking

      Ainakin tähän saakka on pidetty selviönä,että alle kaksimetriset ja alle 120-kiloiset uroot ovat riisitautisia.

    • Nainenenen

      Alle 180 senttinen ei ole mies.

      • Päälle 175cm naisilla kasvaa munat ja parta.


      • ahaa-välähti
        164cmMies kirjoitti:

        Päälle 175cm naisilla kasvaa munat ja parta.

        Siksikö sä niitä pitkiä naisia himoitset? Eikö sulla ole myös homofantasioita?


      • ahaa-välähti kirjoitti:

        Siksikö sä niitä pitkiä naisia himoitset? Eikö sulla ole myös homofantasioita?

        On mulla seksuaalisia fantasioita liittyen mustiin miehiin mutta haluan seksikkään bimbon kanssa kanssa parisuhteeseen, jonka kanssa voisin jakaa sitä mustaa sonnia. Muijan pituudella ei ole väliä mutta näyttäähän se upealta kun iso musta uros nai pientä vaaleaa naista.
        Valitettavasti naiset pituudestaan riippumatta syrjivät lyhyitä miehiä, joten en pääse nauttimaan fantasiastani käytännössä.


    • Ei naiset pidä minua miehenä.

    • tyytyväinenl

      mielestäni toisenlainen pituus ratkaisee asian ;-), mitä tekee 180cm miehellä, kun ei muuta iloa saa kun "käpertyä kainaloon"

      • Pitkä suomalainen mies panettaisi sinua afrikkalaisella miehellä aivan kuten lyhyt suomalainen mieskin. Saat ainakin pitkän valkoisen edustusmiehen ja mustan rakastajan.
        Minun pieni pippelini kävisi yhtä hyvin naisen klitoriksesta. Se vaan on niin pieni ja minäkin olen niin pieni :,( YÄÄH


    • GuinessRecords

      Reilu ja rento sub.175 joka ei visko puskista ?
      Winkkiä pls

    • Tähän astisen elämäni tapaamani seksikkäimmät miehet ovat olleet 170cm ja 172cm pitkiä.

      • ruma-ätmi

        Todella pitkiä miehiä siis tapaat. Ei naiset halua meitä 166cm miehiä. Mies ei voi olla seksikäs jos on alle 170cm.


      • ruma-ätmi kirjoitti:

        Todella pitkiä miehiä siis tapaat. Ei naiset halua meitä 166cm miehiä. Mies ei voi olla seksikäs jos on alle 170cm.

        Miksi ei voisi olla? Ei kai se muutama sentti mitään muuta.


    • mitennoloavaus
    • koko_ei_ole_tiedon_v

      No tuohan oli vitsi, minun mielestäni. Kyllä minä ottaisin mielumin lyhyen fiksun miehen, kun pitkän idiootin. Ei ihmisen pituudella ole mitään tekemistä minkään kanssa, kyllä siinä täytyy olla muutakin, kuin vain pituus. No tietysti koko ja koko, riippuu siitä mistä koosta on kyse ja sekin riippuu taas muista taidoista ja monesta muusta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe