Onko nämä syyt jättää mies jota rakastan? mitäteen

Vieras1992

Olemme seurustelleen n. vuoden ja minulla on tullut suuri ahdistus ja huono itsetunto alempien seikkojen takia. En tiedä mitä ajatella tästä, joten voisitteko auttaa selvittämään ajatuksiani.

Poikaystäväni on ihana ja rakastava mies. Olen kysynyt häneltä olenko hänen mielestään täydellinen ja hän vastasi etten ole, sillä ei täydellistä naista ole. Loukkaannuin sillä minusta hän on MINULLE täydellinen ja MINUN silmissäni maailman paras ja ihanin, mutta sitä en näköjään ole hänelle. Nyt noin kuukausi tuon jälkeen hän kuitenkin sanoo että olen täydellinen, mutta uskon että hän vain halua välttää riitaa.
Minulla on muutenkin huono itsetunto parivuotta sitten tapahtuneesta kiusaamisesta ja isäni alkoholismista ja epä läsnäolosta. Katsomme paljon elokuvia ja emme voi välttää alastomuutta. Minulla tulee todella epämiellyttävä olo kun televisiossa näkyy suoraan jonkun toisen naisen tissit tai peppu. Poikaystävä sanoo ettei pidä muiden tisseistä, mutta jos kysyn uudestaan hän myöntää ettei äskeisissä tisseissä ollut mitään vikaa ja hänen mielestään minulla ei ole parhain kroppa. Maailmassa on tyttöjä/naisia paljon, mutta haluaisin olla edes yhdelle ihmiselle se prinsessa ja täydellinen. En tiedä enää pystynkö uskomaan mitä poikaystäväni minulle sanoo koska hän aina valehtelee sillä yrittää mielyttää mua vaik todellisuudessa tiiän et hänen mielestään tolla on parempi peppu ku mulla HUOH EN TIEDÄ ENÄÄ MITÄ TEHDÄ. Aina musta tuntuu etten riitä. En riitä ystävilleni en isälleni. Aina on minua parempia ja ihanempia. Tuntuu vaan tosi ahdistavalta edes olla alasti poikaystäväni edessä kun ei tunnu olo kauniilta tai hyvältä, sillä tietää että viime leffan ruskeaveriköllä oli paremmat tissit ja kauniimpi ja seksikkäämpi. Miksi hän on edes kanssani jos en ole sitä parasta :( MITÄ MÄ TEEN ITKETTÄÄ VAAN

10

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielunsiskot

      Samaistun tuohon tarinaasi. Olen kuullut tuota samaa, mutta mieti nyt. Ei kukaan ole täydellinen ja täydellistä kroppaa ei ole. Miehet on miehiä ja himoitsevat kaikkea mikä liikkuu mutta sun luonne on se mikä ratkaisee. Olemalla itsevarma ja pukeudut kauniisti niin ei mitään hätää.

    • oppeliini1

      Tuonlaisilla kysymyksilläsi sinä huolellisesti ja harkiten kinuat epäsopua!
      Salli toisille tilaisuus ajatella omilla aivoillaan ja kunnioita heidän mielipiteitään. Onhan sinullakin omasi (arvostat poikaystävääsi ) , hän arvostaa ja kunioittaa sinua - viihtyyhän hän seurassasi! (tosin, kuinka kauan, riippuu aivan sinusta itsestäsi!!)

      Miksi siis typerällä jankuttamisellasi ja epäreiluilla kysymyksilläsi ajat ihmiset pois luotasi? Mitä sinä teet, on kovin epäreilua toista kohtaan.
      Ajattele joskus muitakin kuin itseäsi ja omaan napaasi tuijottamista! Miltä sinusta tuntuisi jos toiset koko ajan kyselisivät noin tyhmiä saadakseen sitten "hyvän" syyn oikutella ja olla "olevinaan huonompi"?!

      Sen sijaan että olet koko ajan tyytymäton itseesi, kohota mielesi korkeammalle tasolle kunnioittamaan ja arvostamaaan kaikkea sitä kauneutta ja hyvyyttä jota sinä olet saanut liikaakin: terveen kehon kaikkine toimivine jäsenineen , aisteineen ja aivoineen. Lakka syottämästä sikoja typerine ja halventamine ajatuksinesi!!!!!!!!!!

    • Ahaasamapissistäälläkin

      Ai sä kirjotat tän joka palstalle. Joopa. ..kertoo että sä et ole muuta kuin huomionhakuinen vinkuiita. Kasva muutama vuosi ennenkuin yrität leikkiä parisuhdetta kenenkään kanssa.

    • huokaus_vaan_taas

      Toisella palstalla vingutaan kun se maailman ihanin ja täydellinen kumppani/mies ei enää pyyhikään leivänmuruja pöydältä eikä tee himahommia, ei osaa laittaa lautasta astianpesukoneeseen jne jne.
      Näin ne täydelliset ihmiset ja parisuhteet muuttuvat epätäydellisiksi ja päättyvät aikanaan katkeraan eroon.

    • Perttiprkl

      Kuulostaa hieman naiselta jonka kanssa seurustelin noin vuoden! Sellasella erotuksella että mä sanoin hänelle ihan rehellisesti et minusta hän on maailman kaunein,seksikkäin ja kaikin puolin aivan helkkarin upea Mimmi! K.o. naisella oli heikko itsetunto eikä hän uskonut mitä minä sanoin ja tämän lisäksi hän oli mustasukkainen vielä! (Itse myönsi olevansa) Tuntui pitävän minun Sanomia asioita vaan Jonkin sortin mielistelynä vaikka ihan oikeasti sitä tarkoitinkin mitä sanoin! Lisäksi hän tietyn oudon tapahtuman vuoksi luuli minun pettäneen häntä vaikka näin en edes ollut tehnyt! Aiheeton syyttely tuntui häijyltä! Hän sanoi että on sitä mieltä että minä haluan häneltä vain seksiä en muuta! Vaikkakin Olin häneen tulenpalavasti rakastunut! Aikansa kaikki oli kuin "unelmaa" mutta ilmeisesti sen takia kun luuli minun pettävän/pettäneem häntä hän rupesi pitämään yhteyttä moneen miespuoliseen "ystäväänsä" ja kuitenkin kielsi minua pitämästä yhteyttä exääni jonka kanssa Olin puhtaasti vaan kaveri! Nooh! Suhde meni loppua kohden riitelyksi ja nyt loppui muutama päivä sitten! Tuntuu pahalta! Nooh! Elämä jatkuu mut harmittaa koska todella rakastin tätä naista enemmän kuin ketään ikinä ja olisin voinut hänen kanssa olla vaikka lopun elämääni!

    • jäkätär

      Onko yksi vaikeimmista asioista parisuhteessa ymmärtää/hyväksyä että maailmassa on paljon nykystandardien mukaisia kauniita ihmisiä ja aina joku on kauniinpi kuin itse on. Samoin missit; aina tulee kauniimpi ja nuorempi tilalle.Ja nykymissit,,,,ei niiden nimiä edes muista eikä tunnista lehdissä kun klassinen kauneus on katoavaista. Mutta asiaan:entä jos kävisi itsessään läpi sen narsistisen vaatimuksen, että "vain minä" voin olla kaunis kumppanini silmissä ja sitten katsoisi itseään armollisesti; omia kauniita piirteitään.
      Nuorelle miehelle vinkiksi: oman naisen kuullen ei kehuta muita naisia televisiossa eikä kaupassa tms., ei muuta kuin koirakouluun me miehet jotka noin ajattelemattomasti naisiaan kohtelevat. Naisen luontainen tarve on saada olla se parisuhteen prinsessa; kaikkein kaunein oman miehen silmissä. Naisen tulee saada kuulla se sanat.
      Miehillä on omat tarpeensa vastaavasti; heillä huoli usein siitä osavatko pitää naisensa tyytyväiseniä, mutta se sitten jo toinen tarina :)

    • Skunkkix

      Miehet on perseestä

      • Skunk_haisee

        Äitin perseestä ne tytötkin tulee..


      • ohhhohh
        Skunk_haisee kirjoitti:

        Äitin perseestä ne tytötkin tulee..

        Onpa sinun äidilläsi kummallinen anatomia? Kuule, kerron sulle salaisuuden; me kaikki muut ollaan synnytty äidin kohdusta emättimen kautta tai sektiolla vatsanpeitteiden läpi.. Sinä ehkä sieltä toisesta reiästä.


    • Meingott

      Itse ajattelen, että toinen ihminen voi olla täydellinen toiselle, jolloin hän riittää omana itsenään. Mutta silti, jos myöntää ettei itse ole täydellinen ja antaa toisellekin mahdollisuuden olla epätäydellinen, sallii molemmille silloin vähittäisen muuttumisen ja kasvun.

      Teidän ehkä kannattaa jutustaa asiasta keskenänne ja mennä parisuhdekurssille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe